eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Przyrządy do przetaczania płynów żywieniowych przy pomocy pomp - umowa na okres 1-roku



Ogłoszenie z dnia 2007-08-13

Lublin: Przyrządy do przetaczania płynów żywieniowych przy pomocy pomp - umowa na okres 1-roku
Numer ogłoszenia: 140345 - 2007; data zamieszczenia: 13.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny nr 1 w Lublinie, ul. Stanisława Staszica 16, 20-081 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5323935, 5325043, 5328330, fax 081 5329486.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spsk1.lublin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przyrządy do przetaczania płynów żywieniowych przy pomocy pomp - umowa na okres 1-roku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 1. Przyrządy do przetaczania płynów żywieniowych przy pomocy pompy Infusomat fms - producent B/Braun Zadanie 2. Przyrządy do przetaczania płynów żywieniowych przy pomocy pompy AVI 480 Infusion pump- producent 3M Zadanie 3. Przyrządy do przetaczania płynów żywieniowych przy pomocy Applix Smart- producent Fresenius Zadanie 4. Przyrządy do przetaczania płynów żywieniowych przy pomocy pompy Lifecare 5000- producent Abbot

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.14.10.00 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.10.00 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca musi spełniać warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r Prawo zamówień publicznych ( Dz.U. z 2004 r. Nr 19, poz. 177 ze zm.). Oceny spełnienia tych warunków Zamawiający dokona na podstawie n/w dokumentów :
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 oraz spełnia warunki ubiegania się o udzielenie zamówienia określone w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3 ustawy, na formularzu oświadczenia stanowiącym Załącznik Nr 5 do SIWZ. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.spsk1.oz.pl/ lub ftp://212.182.93.232/Dostawy/Pon_137.000/EO-2732-93-07/

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 1 w Lublinie, ul. St. Staszica 16, 20-081 Lublin, Sekcja ds. Zamówień Publicznych, Budynek Dyrekcji - pokój nr 1.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.08.2007 godzina 11:30, miejsce: Kancelaria Szpitala, pokój nr 5. Ul. Staszica 16, 20-081 Lublin..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: PRZYRZĄDY DO PRZETACZANIA PŁYNÓW ŻYWIENIOWYCH PRZY POMOCY POMPY INFUSOMAT FMS - PRODUCENT B/BRAUN.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przyrządy kompatybilne z pompą Infusomat fms, wyposażony w: Ostry kolec komory kroplowej Odpowietrznik z filtrem bakteryjnym i zatyczką Eurocap 15 µm filtr infuzyjny górna cześć komory kroplowej idealnie dopasowana do czujnika kropli zacisk rolkowy ze specjalnym miejscem na kolec komory kroplowej krótki silikonowy segment kontaktujący się z mechanizmem pompy o długości 17 cm końcówka lock długość drenu 250 cmdren PCV 3x 4,1 mm w ilości 2510 sztuk przyrządów zwykłych oraz 200 sztuk przyrządów światłoczułych.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: PRZYRZĄDY DO PRZETACZANIA PŁYNÓW ŻYWIENIOWYCH PRZY POMOCY POMPY AVI 480 INFUSION PUMP - PRODUCENT 3M.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przyrządy kompatybilne z pompą AVI 480 Infusion Pump wyposażony w : -ostrze do nakucia płynu infuzyjnego -filtr powietrza -komora kroplowa -zacisk rolkowy -zacisk przesuwny -zbiornik do wypęłnienia 3 komoroy -długość ok. 267 cm w ilości 1450 sztuk przyrządów zwykłych oraz 50 sztuk przyrządów światłoczułych.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: PRZYRZĄDY DO PRZETACZANIA PŁYNÓW ŻYWIENIOWYCH PRZY POMOCY APPLIX SMART - PRODUCENT FRESENIUS.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przyrządy kompatybilne z pompą Applix Smart wyposażony w : -łącznik pasujący do butelek zamkniętych kapslem -filtr powietrza -komorę kroplowa -zacisk rolkowy -otwór do podawani leków -żeńską końcówkę do połączenia ze zgłębnikiem -nasadkę chroniąca przed zanieczyszczeniami -stożkową końcówkę męską stopniową do łączenia ze zgłębnikiem -łącznik do pompy -długość ok. 220 cm w ilości 90 sztuk przyrządów zwykłych.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: PRZYRZĄDY DO PRZETACZANIA PŁYNÓW ŻYWIENIOWYCH PRZY POMOCY POMPY LIFECARE 5000 - PRODUCENT ABBOT.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przyrządy kompatybilne z pompą LifeCare 5000 wyposażony w : ostrze do nakucia płynu infuzyjnego -filtr powietrza -komorę kroplowa -zacisk rolkowy jałowy w ilości 400 sztuk przyrządów zwykłych oraz 400 sztuk przyrządów światłoczułych.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.