Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-05-08
Toruń: Usługi drukowania i powiązane dla projektu Gdańsk i Metropolia Gdańska - Europejska Stolica Kultury 2016
Numer ogłoszenia: 140354 - 2009; data zamieszczenia: 08.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: 2016 Management Aleksandra Szymańska, Romuald Pokojski Sp.j. , ul. Szymanowskiego 20/5, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 0-58 740 2016, faks 0-58 740 2015.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gdansk2016.eu
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka jawna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi drukowania i powiązane dla projektu Gdańsk i Metropolia Gdańska - Europejska Stolica Kultury 2016.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część I: Usługa drukowania następujących artykułów: 1. Zakładki do książek. Ilość: 10000 szt. 2. Wachlarze. Ilość 400000 szt. Część II: Standy kartonowe zadrukowane, w kształcie postaci, zgodnie z dostarczonym przez Zamawiającego projektem i wykrojnikiem. Z tyłu noga z tektury. Ilość 200 szt. Część III: Wydruk grafiki na folii PCV oraz oklejenie nią powierzchni zewnętrznej 4 wagonów tworzących 1 elektryczny zespół trakcyjny. Łączna powierzchnia wydruku i oklejenia 348 m2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w Rozdziale III SIWZ..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.80.00.00 - Usługi drukowania i powiązane .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. ustawy, tj. 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj. wykonali w okresie trzech lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedno zamówienie tożsame przedmiotowo z zamówieniem objętym niniejszym SIWZ o wartości przewyższającej 20000 PLN netto. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy przystępujący do postępowania zobowiązani są do złożenia ofert, składających się z następujących dokumentów: 1.Wypełniony Formularz ofertowy (Załącznik nr 3 do SIWZ) 2.Oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 ustawy (Załącznik nr 4 do SIWZ) 3.Aktualny odpisu z właściwego rejestru albo właściwe zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert. 4.Wykaz(y) wykonanych w okresie ostatnich 3 lat usług (Załącznik nr 5 do SIWZ) ze wskazaniem, której części zamówienia dotyczy (W przypadku gdy Wykonawca składa ofertę na więcej niż jedną część zamówienia, powinien dołączyć wykaz wykonanych usług dla każdej z części zamówienia)..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gdansk2016.eu.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Biuro Gdańsk i Metropolia Gdańska - Europejska Stolica Kultury 2016
ul. Długi Targ 39/40
80-830 Gdańsk
pok. 7.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.05.2009 godzina 12:30, miejsce: Biuro Gdańsk i Metropolia Gdańska - Europejska Stolica Kultury 2016 ul. Długi Targ 39/40 80-830 Gdańsk pok. 7.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Usługi drukowania i powiązane: zakładki do książek i wachlarze..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje usługi drukowania następujących artykułów: 1. Zakładki do książek. Papier kreda 350 g. Wymiar 4 cm x 21 cm. Rogi zaokrąglone. Zadruk dwustronny 4+4 . Pokrycie dwustronne folią matową. Ilość 10000 szt. 2. Wachlarze papierowe, złożone z powierzchni wachlującej i rączki umocowanej na 1 nicie. Papier Ensogloss 350 g. Druk dwustronny 4/4 cmyk. Lakier dwustronny offsetowy. Ilość 40000 szt. W tym: a) wzór 1 (mewy) - 20000 szt. - projekt graficzny w Załączniku nr 1 do SIWZ b) wzór 2 (kamieniczki) - 20000 szt. - projekt graficzny w Załączniku nr 2 do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.80.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie standów kartonowych zadrukowanych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie standów stojących kartonowych zadrukowanych, w kształcie postaci, zgodnie z dostarczonym przez Zamawiającego projektem i wykrojnikiem. Ilość 200 szt. Wymiary 120 cm x 180 cm. Tektura fala B+E jednostronnie szara, kaszerowana kredą o gramaturze 150 gram z drukiem CMYK + lakier offsetowy.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.80.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wydruk grafiki na folii PCV oraz oklejenie nią powierzchni zewnętrznej 4 wagonów tworzących 1 elektryczny zespół trakcyjny..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wydruk grafiki na folii PCV oraz oklejenie nią na zewnątrz 4 wagonów tworzących 1 elektryczny zespół trakcyjny EZT typu EN 57. Łączna powierzchnia wydruku i oklejenia 348 m2. Druk solventowy umożliwiający osiągnięcie rozdzielczości 720 DPI. CMYK. Grubość folii: minimum 50 mikronów. Całość grafiki pokryta laminatem antygraffiti. Wymagana gwarancja na uszkodzenia chemiczne i UV na okres 3 miesięcy.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.80.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z TORUNIA
- Kompleksowa dostawa gazu ziemnego wysokometanowego typu E obejmująca sprzedaż i dystrybucję gazu dla potrzeb obiektów zarządzanych przez Urbitor Sp. z o.o.
- Opracowanie dokumentacji projektowo- kosztorysowej wraz z dobudową oświetlenia drogowego na przejściach dla pieszych i przejazdach rowerowych na terenie miasta Torunia
- Świadczenie usług utrzymania czystości i porządku na terenach uniwersyteckich
- Dostawa zużywalnych materiałów papierniczo-plastycznych do szkół
- Dostawa akcesoriów laparoskopowych do insuflatora Pneumosure Stryker (III)
- Remonty nawierzchni dróg rowerowych na terenie Powiatu Toruńskiego w roku 2025
więcej: przetargi w Toruniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dzierżawa urządzeń drukujących oraz kompleksowa obsługa serwisowo - eksploatacyjna, DZP.261.6.2025
- Usługa wydruku centralnego dla potrzeb Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego w Łodzi.
- Usługa druku i dostawy katalogu i plakatów na wystawę Konfrontacje Plakatu Studenckiego
- Wykonanie usługi polegającej na naświetleniu, druku, bigowaniu, oprawie introligatorskiej oraz dostawie do siedziby Muzeum Narodowego w Poznaniu wydawnictw
- "Zaprojektowanie, wykonanie i dostawa do siedziby Zamawiającego materiałów promocyjnych."
- Usługa outsourcingu druku w zakresie drukowania, kopiowania i skanowania dokumentów oraz utrzymanie kompleksowej obsługi urządzeń wielofunkcyjnych
więcej: Usługi drukowania i powiązane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.