eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańskdostawa różnych wyrobów medycznych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-06-11

Gdańsk: dostawa różnych wyrobów medycznych
Numer ogłoszenia: 140362 - 2015; data zamieszczenia: 11.06.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Copernicus Podmiot Leczniczy Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością , ul. Nowe Ogrody 1-6, 80-803 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 58 768 42 81, 58 468 46 40, faks 58 761 46 29, 58 768 48 29.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa różnych wyrobów medycznych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyrobów medycznych na potrzeby Copernicus Podmiot Leczniczy Sp. z o.o. w Gdańsku, których szczegółowy opis, asortyment i szacunkowe ilości zawiera Formularz asortymentowo-cenowy - załącznik nr 1 do SIWZ (Pakiety 1-27). Przedmiot zamówienia określony w pakietach 20,23,26 dotyczy dostaw komisowych. Przedmiot zamówienia musi być zgodny z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 107 z 2010 r., poz. 679). W przypadku asortymentu określonego przy pomocy nazw handlowych Zamawiający dopuszcza składanie ofert na asortyment równoważny pod każdym względem, tj. składu, gramatury, zakresu, spektrum i czasu działania, postaci, funkcji itp. W przypadku asortymentu równoważnego wykonawca jest zobowiązany określić jego nazwę handlową. Określone w formularzu asortymentowo-cenowym ilości są wielkością szacunkową, uzależnioną od liczby przyjętych pacjentów, posiadanych środków finansowych oraz treści wynegocjowanych kontraktów z Narodowym Funduszem Zdrowia. Wobec czego szacunkowe ilości mogą ulec zmniejszeniu i mogą zostać zredukowane do faktycznych potrzeb Szpitala, są one wartościami maksymalnymi dla zamówienia..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4, 33.14.11.12-8, 33.14.11.21-4, 33.18.41.11-0.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 27.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca przedstawi wymagany dokument - oświadczenie,

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca przedstawi wymagany dokument - oświadczenie,

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca przedstawi wymagany dokument - oświadczenie,

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca przedstawi wymagany dokument - oświadczenie,

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca przedstawi wymagany dokument - oświadczenie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Oświadczenie Wykonawcy mówiące o tym, że oferowane wyroby spełniają warunki wprowadzenia do obrotu medycznego i używania określone w ustawie z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 107, poz. 679) - załącznik nr 5 do SIWZ,

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Załącznik nr 6 A PROJEKT UMOWY NR47 sprzedaż Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy między innymi w zakresie:numeru katalogowego produktu przy zachowaniu jego parametrów, nazwy produktu przy zachowaniu jego parametrów, sposobu konfekcjonowania i liczby opakowań, w sytuacji gdy wprowadzony zostanie do sprzedaży produkt zmodyfikowany lub udoskonalony a zmiany te nie będą skutkować zwiększeniem wartości umowy, -wydłużenia terminu jej obowiązywania do 4 miesięcy, w sytuacji gdy asortyment będący przedmiotem umowy nie został wyczerpany w okresie o którym mowa § 10 ust. 1 umowy z możliwością waloryzacji cen w przypadku zmiany: stawki podatku od towarów i usług, wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego zna podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002r. o minimalnym wynagrodzeniu ze pracę, zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne - jeśli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę, -cen określonych w załączniku nr 1 do niniejszej umowy, w przypadku obniżenia przez Wykonawcę cen asortymentu będącego przedmiotem umowy, -cen określonych w załączniku nr 1 do niniejszej umowy, w przypadku zmiany stawki podatku VAT, przy czym zmianie ulega wyłącznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian, -cen określonych w załączniku nr 1 do niniejszej umowy w przypadku zmiany cen urzędowych asortymentu będącego przedmiotem umowy, wprowadzonych rozporządzeniem odpowiedniego Ministra, przy czym zmiany te mogą dotyczyć wyłącznie obniżenia cen asortymentu będącego przedmiotem umowy. Załącznik nr 6a PROJEKT UMOWY nr 47 PN-APT.2015 (komis Pakiety 20,23,26 ) Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy między innymi w zakresie: -numeru katalogowego produktu przy zachowaniu jego parametrów, nazwy produktu przy zachowaniu jego parametrów, sposobu konfekcjonowania i liczby opakowań, w sytuacji gdy wprowadzony zostanie do sprzedaży produkt zmodyfikowany lub udoskonalony a zmiany te nie będą skutkować zwiększeniem wartości umowy, -wydłużenia terminu jej obowiązywania do 4 miesięcy, w sytuacji gdy asortyment będący przedmiotem umowy nie został wyczerpany w okresie o którym mowa § 15 ust. 1 umowy z możliwością waloryzacji cen w przypadku zmiany: stawki podatku od towarów i usług, wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego zna podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002r. o minimalnym wynagrodzeniu ze pracę, zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne - jeśli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę, -cen określonych w załączniku nr 1 do niniejszej umowy, w przypadku obniżenia przez Wykonawcę cen asortymentu będącego przedmiotem umowy, -cen określonych w załączniku nr 1 do niniejszej umowy, w przypadku zmiany stawki podatku VAT, przy czym zmianie ulega wyłącznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian, -cen określonych w załączniku nr 1 do niniejszej umowy w przypadku zmiany cen urzędowych asortymentu będącego przedmiotem umowy, wprowadzonych rozporządzeniem odpowiedniego Ministra, przy czym zmiany te mogą dotyczyć wyłącznie obniżenia cen asortymentu będącego przedmiotem umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.copernicus.gda.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: COPERNICUS Podmiot Leczniczy Sp. z o.o., Al. Jana Pawła II 50, 80-462 Gdańsk, Dział Zamówień Publicznych, poziom (minus) -1 pok. nr 093...

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.06.2015 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy składać w Sekretariacie Prezesa Copernicus Podmiot Leczniczy Sp. z o.o. w Gdańsku, Al. Jana Pawła II 50, 80-462 Gdańsk (pokój 44)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: dostawa różnych wyrobów medycznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Foliowy opatrunek wzmocniony włókniną na obrzeżach lub foliowy na całej powierzchni, jałowy do zabezpieczania kaniul, przeznaczony, do wkłuć krótkoterminowych, samoprzylepny, z przecięciem na kaniulę, o wymiarach 8 cm x 5,8-6 cm Opakowanie á 50 szt. , 500 op..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. Termin dostawy - 2

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: dostawa różnych wyrobów medycznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opaska elastyczna sterylna rozciągliwość 110% (+/- 5 %) pakowana a 2 szt. 12 cm x 4-5 m z dwoma zapinkami 2900 op 15 cm x 4-5 m z dwoma zapinkami 2900 op.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. Termin dostawy - 2

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: dostawa różnych wyrobów medycznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opaska dziana sterylna, o brzegach nie strzępiących w miejscu cięcia, dająca się rozerwać wzdłuż bez użycia nożyczek, wyrób medyczny klasy IIa, pakowana a 2 szt. 10 cm x 4 - 5 m x 2 szt. 4000 op 15 cm x 4- 5 m x 2 szt. 4000 op Kompres o rozm. 10 x 20 cm x 10 sztuk ,17 nitkowy,16 warstw z nitką RTG 15000 op.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. Termin dostawy - 2

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: dostawa różnych wyrobów medycznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Setony włókninowe jałowe 7,5cm x 2m a 1szt. 1000 op.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. Termin dostawy - 2

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: dostawa różnych wyrobów medycznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Bandaż półelastyczny dziany o szer. 12cm , dł. 4m x 20 sztuk 50 op Bandaż półelastyczny dziany o szer. 8cm , dł. 4m x 20 sztuk 50 op.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. Termin dostawy - 2

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: dostawa różnych wyrobów medycznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podkład ginekologiczny z warstwą folii zapobiegającej przeciekaniu, niejałowy 34-32 cm x 9 cm x 7-9cm,op. 10 szt., zarejestrowane jako wyrób medyczny. 6000 op.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.11-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. Termin dostawy - 2

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: dostawa różnych wyrobów medycznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Samoprzylepny opatrunek hydrokoloidowy, kompozycja trzech hydrokoloidów zawieszonych w macierzy polimerowej (karboksymetyloceluloza sodu + pektyna +żelatyna) ze wskaźnikiem zmiany 14 x 14 cm 4 op Samoprzylepny opatrunek hydrokoloidowy, kompozycja trzech hydrokoloidów zawieszonych w macierzy polimerowej (karboksymetyloceluloza sodu + pektyna +żelatyna) ze wskaźnikiem zmiany 10 x 10 cm 4 op Samoprzylepny opatrunek hydrokoloidowy, kompozycja trzech hydrokoloidów zawieszonych w macierzy polimerowej (karboksymetyloceluloza sodu + pektyna +żelatyna) 15 x 20 cm 10 op Samoprzylepny opatrunek hydrokoloidowy, kompozycja trzech hydrokoloidów zawieszonych w macierzy polimerowej (karboksymetyloceluloza sodu + pektyna +żelatyna) , cienki 15 x 15 cm 20 op Samoprzylepny opatrunek hydrokoloidowy, kompozycja trzech hydrokoloidów zawieszonych w macierzy polimerowej (karboksymetyloceluloza sodu + pektyna +żelatyna) 15 x 15 cm 30 op Samoprzylepny opatrunek hydrokoloidowy, kompozycja trzech hydrokoloidów zawieszonych w macierzy polimerowej (karboksymetyloceluloza sodu + pektyna +żelatyna), cienki 10 x 10 cm 20 op Samoprzylepny opatrunek hydrokoloidowy, kompozycja trzech hydrokoloidów zawieszonych w macierzy polimerowej (karboksymetyloceluloza sodu + pektyna +żelatyna) 10 x 10 cm 30 op Samoprzylepny opatrunek hydrokoloidowy, kompozycja trzech hydrokoloidów zawieszonych w macierzy polimerowej (karboksymetyloceluloza sodu + pektyna +żelatyna), 20 x 20 cm 10 op.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.12-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. Termin dostawy - 2

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: dostawa różnych wyrobów medycznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Stapler linowy do zabiegów otwartych do zamykania jelita na głucho typu TA jednorazowego użytku długość linii zszywek 30mm wysokość otwartej zszywki 4,8mm 10 szt Stapler linowy do zabiegów otwartych do zamykania jelita na głucho typu TA jednorazowego użytku długość linii zszywek 30mm wysokość otwartej zszywki 3,5mm 10 szt Stapler linowy do zabiegów otwartych do zamykania jelita na głucho typu TA jednorazowego użytku długość linii zszywek 45mm wysokość otwartej zszywki 4,8mm 10 szt Stapler linowy do zabiegów otwartych do zamykania jelita na głucho typu TA jednorazowego użytku długość linii zszywek 45mm wysokość otwartej zszywki 3,5mm 10 szt Stapler linowy do zabiegów otwartych do zamykania jelita na głucho typu TA jednorazowego użytku długość linii zszywek 90mm wysokość otwartej zszywki 4,8mm 6 szt Stapler linowy do zabiegów otwartych do zamykania jelita na głucho typu TA jednorazowego użytku długość linii zszywek 90mm wysokość otwartej zszywki 3,5mm 6 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. Termin dostawy - 2

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: dostawa różnych wyrobów medycznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Stapler liniowy typu GIA z nożem wbudowanym w ładunek jednorazowego użytku o długości zespolenia 60 mm wysokość zszywek 4,8 lub 3,5 mm do wyboru ( do tkanki naczyniowej) 20 szt Stapler liniowy typu GIA z nożem wbudowanym w ładunek jednorazowego użytku o długości zespolenia 80 mm wysokość zszywek 4,8 lub 3,5 mm do wyboru ( do tkanki naczyniowej) 6 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. Termin dostawy - 2

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: dostawa różnych wyrobów medycznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: KLIPSY POLIMEROWE ,NIEWCHŁANIALNE - UŻYWANE DO ZAMYKANIA NACZYŃ I WYROSTKA ROBACZKOWEGO, UŻYWANE PODCZAS ZABIEGÓW WIDEOCHIRURGICZNYCH WRAZ Z NIEODPŁATNYM DOSTARCZENIEM KLIPSOWNIC DO APLIKACJI KLIPSÓW.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. Termin dostawy - 2

CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: dostawa różnych wyrobów medycznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: IGŁA ŁAMANA 17 1/2 KOŁA 180 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. Termin dostawy - 2

CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: dostawa różnych wyrobów medycznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sterylny zestaw wzieników laryngologicznych: nosowy w kształcie klasyczego wziernika typu Hartmann i wziernik uszny pojedyńczo pakowany w pakiety foliowo-papierowe. Rozm. 4 sztuk 1500 Sterylny zestaw wzieników laryngologicznych: nosowy w kształcie klasyczego wziernika typu Hartmann i wziernik uszny pojedyńczo pakowany w pakiety foliowo-papierowe. Rozm. 2 sztuk 1500.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.11-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 4.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. Termin dostawy - 2

CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: dostawa różnych wyrobów medycznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dren łączący z PCV, zakończony z jednej strony łącznikiem żeńskim (małym) umożliwiającym połączenie z różnego rodzaju wyrobami medycznymi i narzędziami, z drugiej strony zakończony łącznikiem z regulacją siły ssania do cewników o różnej średnicy używanych sztuk 1000 Dren łączący z PCV, zakończony z jednej strony łącznikiem żeńskim (dużym) umożliwiającym połączenie z różnego rodzaju wyrobami medycznymi i narzędziami, z drugiej strony zakończony łącznikiem z regulacją siły ssania do cewników o różnej średnicy używanych sztuk 2000.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.11-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 4.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. Termin dostawy - 2

CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: dostawa różnych wyrobów medycznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadnice do rurek intubacyjnych jednorazowe sterylne dla dorosłych i dzieci (wszystkie rozmiary) sztuk 250 Prowadnica do trudnych intubacji jednorazowa sterylna zagięta dla dorosłych i dzieci (wszystkie rozmiary) sztuk 70.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.11-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 4.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. Termin dostawy - 2

CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: dostawa różnych wyrobów medycznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Licznik igieł sterylny z systemem szybkiego zdejmowania ostrzy noży chirurgicznych, podwójny czarny magnes, pojemność 100/100 sztuk 110 Licznik igieł sterylny z systemem szybkiego zdejmowania ostrzy noży chirurgicznych, podwójny czarny magnes, pojemność 30/30 sztuk 120 Chirurgiczna mata magnetyczna wielorazowego użytku sztuk 3 Markery chirurgiczne jałowe z wyskalowaną nasadką i podwójną końcówką sztuk 300.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 4.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. Termin dostawy - 2

CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: dostawa różnych wyrobów medycznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cewniki do wkłuć centralnych 4 Fr dwuświatłowe, długość 5,8,13 cm, światło kanału 22G, przepływ kanału dystalnego co najmniej 500ml/h, proksymalnego 900ml/h, opisane na opakowaniu objętości wypełnienia kanału proksymalnego i dystalnego, opisana na opakowaniu. sztuk 100 Cewniki do wkłuć centralnych 5 Fr dwuświatłowe, długość 8 , 13 cmprzepływ kanału dystalnego co najmniej 1500ml/h, proksymalnego 800ml/h, światło kanałów 18G, 20G, opisane na opakowaniu objętości wypełnienia kanału proksymalnego i dystalnego, opisana na opakowaniu. sztuk 20 Cewniki do wkłuć centralnych. 5,5 Fr trzyświatłowy, długość 8 i 13cm, światło kanału 20G, 22G, 22G, opisane na opakowaniu objętości wypełnienia kanału proksymalnego i dystalnego, opisana na opakowaniu atraumatyczna prowadnica z obu końców, atraumatyczny d sztuk 30.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.11-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 4.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. Termin dostawy - 2

CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: dostawa różnych wyrobów medycznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw łączący Transfer Set do dializy otrzewnowej Typu PD Mini Cap z zakręcanym zaciskiem sztuk 60.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.11-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 4.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. Termin dostawy - 2

CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: dostawa różnych wyrobów medycznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wszczepialny stymulator resynchronizujący CRT-P z trzema elektrodami, z zestawem do wprowadzania elektrod przez zatokę wieńcową i z trzema zestawami do wprowadzania elektrody przez nakłucie żyły podobojczykowej stymulator resynchronizujący CRT-P sztuk 12 elektroda LV sztuk 12 elektrody przedsionkowe i komorowe sztuk 24 zestawem do wprowadzania elektrod przez zatokę wieńcową sztuk 12 balon do wenografii zatoki wieńcowej sztuk 12 zestaw do wprowadzania elektrody przez nakłucie żyły podobojczykowej sztuk 36 Prowadniki o średnicy 0,014 hydrofilne sztuk 12.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.11-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. Termin dostawy - 2

CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: dostawa różnych wyrobów medycznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2 % roztwór taurolidyny do wypełniania cewników naczyniowych (jako profilaktyka i leczenie bakteryjnych oraz grzybicznych zakażeń odcewnikowych) fiolki 6 ml x 5 fiol. op. 230.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.11-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. Termin dostawy - 2

CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: dostawa różnych wyrobów medycznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Proteza pierścienia włóknistego do dynamicznej stabilizacji krążka międzykręgowego w odcinku lędźwiowym. Złożona z tkanej siatki wykonanej z PET (polyester) oraz kotwy kostnej wykonanej ze stopu tytanu. Proteza dostępna w trzech rozmiarach od 8mm do 12mm.Dostarczana w sterylnym opakowaniu z wstępnie zamocowanym implantem w jednorazowym urządzeniu podającym-gotowy do implantacji. sztuk 25.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.11-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. Termin dostawy - 2

CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: dostawa różnych wyrobów medycznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Hemostatyk powierzchniowy wykonany w 100% z żelatyny wieprzowej , forma plastycznej gąbki , o jednorodnej porowatości ,nierozpuszczalny w wodzie.Czas wchłaniania 4-6 tygodni, o rozm. 7 x 5 x 1 cm x 10 szt. op. 30 Hemostatyk powierzchniowy wykonany w 100% z żelatyny wieprzowej , forma plastycznej,cienkiej gąbki , o jednorodnej porowatości ,nierozpuszczalny w wodzie.Czas wchłaniania 4-6 tygodni, o rozm. 7 x 5 x 0,1 cm x 20 szt. op. 30.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. Termin dostawy - 2

CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: dostawa różnych wyrobów medycznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Produkt do endoskopowego leczenia odpływów pęcherzowo-moczowodowych u dzieci. Biokompatybilny, niewchłanialny, syntetyczny preparat do injekcji w postaci hydrożelu. Skład:polyacrylate, polyalcohol copolimer (PPC), 40% glicerol. Wielkość cząsteczek: średnia wielkość cząsteczek 300um powoduje brak migracji w obrębie injekcji oraz do innych tkanek. Zestaw - 1 strzykawka 1ml oraz 1 igła. 35 op.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. Termin dostawy - 2

CZĘŚĆ Nr: 23 NAZWA: dostawa różnych wyrobów medycznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Klatki międzytrzonowe do stabilizacji odcinka szyjnego kręgosłupa - bez wypełnienia Klatka wykonana z tytanu komórkowego o właściwościach hydrofilnych, kształt koszyka anatomiczny; koszyk przerastający kością w pełni, we wszystkich kierunkach przez cały implant; struktura koszyka zbliżona do struktury kości; koszyk składa się w 20% z metalu, 80% porowatej struktury. Klatki sterylne o wyskości 4-8mm, ze skokiem co 1mm,dostępne dwa rozmiary - duzy i mały. Obecność dodatkowych znaczników radiologicznych, możliwość wykonania badania MRI bez ryzyka zakłóceniaobrazu. sztuk 18.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.11-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. Termin dostawy - 2

CZĘŚĆ Nr: 24 NAZWA: dostawa różnych wyrobów medycznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: SIATECZKI UŻYWANE DO OPERACJI NAPRAWCZYCH PRZEPUKLIN BRZUSZNYCH - SPLATANE Z JEDNOWŁÓKNOWEJ NITKI POLIPROPYLENOWEJ O GRAMATURZE 36-38g/m.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.11-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. Termin dostawy - 2

CZĘŚĆ Nr: 25 NAZWA: dostawa różnych wyrobów medycznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Soczewki w-gałkowe tylnokomorowe, akryl hydrofilny. sztuk 500.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.11-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 4.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. Termin dostawy - 2

CZĘŚĆ Nr: 26 NAZWA: dostawę różnych wyrobów medycznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Klatki międzytrzonowe lędźwiowe,sterylne typu PLIF do stabilizacji wysokości przestrzeni międzytrzonowej. Klinowy kształt części czołowej implantu oraz co najmniej trzy różne kąty skosu płaszczyzn górnej i dolnej. Materiał PEEk + znaczniki RTG. Rózne rozmiary klatek : dwie długości 23 i 26mm, siedem róznych wysokości od min. 7 dla każdego stopnia skosu. Obecność elementów nieprzeziernych dla promieni RTG w celu pooperacyjnej oceny jego położenia. sztuk 20 Klatki międzytrzonowe lędźwiowe,sterylne typu PLIF z mozliwością odtwarzania kata lordozy po ich zaimplantowaniu.Materiał PEEK + znaczniki RTG. Kształt klatki zapewniajacy precyzyjne wprowadzenie implantu w przestrzeń międzytrzonową;rózne rozmiary podstaw i wysokości dla każdego z dwóch kątów skosu klatek 0o i 6o. Obecność tytanowych markerów RTG w celu pooperacyjnej oceny połozenia klatki. Powierzchnia implantu ostro ząbkowana. Mechanizm pozwalający na odtworzenie lordozy kręgosłupa i podniesienie wysokości przestrzeni międzytrzonowej po zaimplantowaniu klatki w przestrzeń międzytrzonową, poprzez zastosowanie prostego zestawu instrumentów. Brak konieczności przeprowadzania nadmiernej dystrakcji międzytrzonowej dzieki klinowatemu, zamknietemu kształtowi klatki. sztuk 40.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.11-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. Termin dostawy - 2

CZĘŚĆ Nr: 27 NAZWA: dostawa różnych wyrobów medycznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: SYSTEM PANEWKI REWIZYJNEJ STAWU BIODROWEGO Kosz rewizyjny sztuk 10 Śruba sztuk 80 Głowa metalowa sztuk 10 Nadbudowa sztuk 10 Wkładka polietylenowa sztuk 10.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.11-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. Termin dostawy - 2

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.