Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-08-13
Miłomłyn: Wykonanie remontu Leśniczówki Ruś - II etap
Numer ogłoszenia: 140366 - 2007; data zamieszczenia: 13.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe - Nadleśnictwo Miłomłyn, ul. Nadleśna 9, 14-140 Miłomłyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 6473056, 6413027, fax 089 6473221.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http:/www.olsztyn.lasy.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie remontu Leśniczówki Ruś - II etap.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie remontu Leśniczówki Ruś - II etap, polegające na wykonaniu następujących robót: - wykonanie robót rozbiórkowych, - wykonanie tynków, podłóg, schodów, - ocieplenie wewnętrzne ścian, - wykonanie instalacji c.o., - wymiana okien i drzwi wewnętrznych, zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówiena.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 3.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający wymaga spełnienia przez Wykonawcę następujących warunków: - spełnienia warunków określonych w art. 22 i nie wykluczenie z art. 24 ustawy z dnia 29.01.2004 Prawo zamówien publicznych (Dz.U. Nr 19 poz. 177 z późn. zm.) - spełnienie wszystkich innych wymogów stawianych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Ocena spełniania warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dostarczonych dokumentach. Nie spełnienie powyższych warunków będzie skutkowało odrzuceniem oferty.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wymagać będzie dostarczenia przez Wykonacę następujących oświadczeń i dokumentów: - oświadczenia wykonawcy w trybie art.22 ust.1 ustawy z dnia 29.01.2004 Prawo zamówień publicznych (Dz.u. Nr 19 poz. 177 z późn. zm.), - aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niz 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - zaświadczenia właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków , opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał on zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 6 tygodni przed upływem terminu składania ofert. Jeśli wykonawca nie posiada aktualnego zaświadczenia, może złożyć stosowne oświadczenie o braku zaległości, - wykazu osób, które bedą wykonywać zamówienie wraz z kserokopią uprawnień budowlanych kierownika robót, - wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca, - wykazu wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat robót budowlanych, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia oraz referencji od poprzednich zamawiających. W przypadku wykonawców prowadzących działalność w okresie krótszym- z okresu działania, - danych dotyczących podwykonawców i zakresu powierzonych im części zamówienia , - kosztorysu ofertowego oraz formularza cenowego. Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Termin wykonania - 20
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http:/www.olsztyn.lasy.gov.pl/milomlyn
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Miłomłyn, ul. Nadleśna 9, 14-140 Miłomłyn.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.09.2007 godzina 09:30, miejsce: Pocztą: Nadleśnictwo Miłomłyn, ul. Nadleśna 9, 14-140 Miłomłyn lub osobiście: Sekretariat Nadleśnictwa Miłomłyn, pok. nr 1.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja głównej siedziby Biblioteki przy ul. Długiej
- Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego p.n. ,, Przebudowa świetlicy wiejskiej w m. Wierzowice Wielkie,,
- Remont istniejących pomieszczeń Warsztatu Terapii Zajęciowej w Brusach dofinansowany ze środków PFRON projektu w ramach obszaru F "Program wyrównania różnic między regionami III
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" w Goleniowie przy ul. Szkolnej 39
- "Wymiana pokrycia dachowego na budynku Szkoły Podstawowej w Nowych Łubkach - część nad budynkiem dydaktycznym. Etap I."
- Rewaloryzacja budynku ekspozycyjnego Muzeum Szlachty Mazowieckiej na ulicy Warszawskiej 61 w Ciechanowie- etap II
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.