eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PabianiceORGANIZACJA I OBSŁUGA SYSTEMU SELEKTYWNEJ ZBIÓRKI ODPADÓW NA TERENIE MIASTA PABIANICE W ROKU 2012

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-01-13

Pabianice: ORGANIZACJA I OBSŁUGA SYSTEMU SELEKTYWNEJ ZBIÓRKI ODPADÓW NA TERENIE MIASTA PABIANICE W ROKU 2012
Numer ogłoszenia: 14037 - 2012; data zamieszczenia: 13.01.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Pabianice reprezentowana przez Prezydenta Miasta Pabianic Zbigniewa Dychto , ul. Zamkowa 16, 95-200 Pabianice, woj. łódzkie, tel. 042 2254600, faks 042 2254669.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.pabianice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ORGANIZACJA I OBSŁUGA SYSTEMU SELEKTYWNEJ ZBIÓRKI ODPADÓW NA TERENIE MIASTA PABIANICE W ROKU 2012.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje organizację i obsługę systemu selektywnej zbiórki odpadów poprzez: Zadanie 1: Dostarczenie oraz obsługa dostarczonych pojemników do selektywnej zbiórki odpadów opakowaniowych: a) ze szkła białego - o pojemności min. 1,5 m3 w ilości 200 sztuk, b) ze szkła kolorowego - o pojemności min. 1,5 m3, 208 sztuk, c) z tworzyw sztucznych PET- o pojemności 2,5 m3, 242 sztuki; 1. Zadanie obejmuje: 1) dostarczenie właściwych dla danego rodzaju odpadów, odpowiednio oznakowanych pojemników we wskazane przez Zamawiającego miejsca; 2) odbieranie z pojemników selektywnie zebranych odpadów z częstotliwością uzależnioną od stanu zapełnienia pojemników, uzgodnioną z Zamawiającym, nie rzadziej jednak niż jeden raz w miesiącu; 2. Wymagania szczegółowe: 1) właściwa obsługa pojemników oraz opróżnianie ich z selektywnie zebranych odpadów zgodnie z wyspecyfikowanym zakresem; 2) Zabezpieczenie czystości i porządku wokół obsługiwanych pojemników (sprzątanie wszelkich odpadów wokół pojemników w promieniu 1,5 m.); 3) Utrzymywanie posadowionych pojemników w należytym stanie technicznym, sanitarnym i estetycznym (przy czym mycie i dezynfekcję pojemników wykonywać należy co najmniej 1 raz w trakcie obowiązywania umowy); 4) Dokonywanie napraw uszkodzeń w mieniu osób trzecich powstałych w trakcie obsługi pojemników, zastępowanie zniszczonych pojemników sprawnymi; 5) Dokonywanie wspólnie z Zamawiającym lub administratorami terenów, na których zostały posadowione, półrocznych przeglądów ich stanu technicznego, słuszności miejsca ich posadowienia oraz dokonywanie w tym względzie niezbędnych korekt - po uzyskaniu zgody Zamawiającego; 6) Podejmowanie i realizowanie niezbędnych działań dla osiągnięcia wymaganych poziomów odzysku odebranych odpadów; 7) Składanie Zamawiającemu comiesięcznej informacji (sprawozdawczość w zakresie ilości oraz rodzaju zebranych w/w odpadów); 8) Informowanie Zamawiającego o ewentualnych napotkanych nieprawidłowościach; 9) Przestrzeganie obowiązujących w zakresie gospodarki odpadami oraz utrzymania porządku i czystości w gminach przepisów zawartych w aktach prawa ogólnego i prawa miejscowego; 10) Postępowanie zgodne z udzielonym Zezwoleniem na prowadzenie działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych. Zadanie 2: Dostarczenie oraz obsługa dostarczonych worków do selektywnej zbiórki odpadów opakowaniowych wieloskładnikowych: 1. Zadanie obejmuje: 1) dostarczenie właściwych dla danego rodzaju odpadów, odpowiednio oznakowanych worków o pojemności min. 60 litrów, we wskazane przez Zamawiającego miejsca - 26 placówek; 2) odbieranie worków z selektywnie zebranymi odpadami z częstotliwością jeden raz w tygodniu w okresie: luty-czerwiec, wrzesień-grudzień; 2. Wymagania szczegółowe: 1) Właściwa obsługa oraz odbiór selektywnie zebranych odpadów zgodnie z wyspecyfikowanym zakresem; 2) Zabezpieczenie czystości i porządku w miejscu odbioru odpadów podczas ich odbioru; 3) Podejmowanie i realizowanie niezbędnych działań dla osiągnięcia wymaganych poziomów odzysku odebranych odpadów; 4) Składanie Zamawiającemu comiesięcznej informacji (sprawozdawczość w zakresie ilości, rodzaju zebranych ww odpadów); 5) Informowanie Zamawiającego o ewentualnych napotkanych nieprawidłowościach; 6) Przestrzeganie obowiązujących w zakresie gospodarki odpadami oraz utrzymania porządku i czystości w gminach przepisów zawartych w aktach prawa ogólnego i prawa miejscowego; 7) Postępowanie zgodne z udzielonym Zezwoleniem na prowadzenie działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych. Zadanie 3: Obsługa pojemników Zamawiającego do selektywnej zbiórki odpadów: a) biodegradowalnych - pojemniki z polietylenu z kołami do przetaczania o pojemności 240 litrów w ilości 480 sztuk, b) papieru i tektury - pojemniki z polietylenu z kołami do przetaczania o pojemności 240 litrów w ilości 250 sztuk; 1. Zadanie obejmuje: 1) odbieranie z pojemników, ustawionych we wskazanych przez Zamawiającego miejscach, selektywnie zebranych odpadów: a) biodegradowalnych z częstotliwością uzależnioną od stanu zapełnienia pojemników, uzgodnioną z Zamawiającym, nie rzadziej jednak niż jeden raz na dwa tygodnie, b) papieru i tektury - z częstotliwością uzależnioną od stanu zapełnienia pojemników, uzgodnioną z Zamawiającym, nie rzadziej jednak niż jeden raz na dwa miesiące; 2. Wymagania szczegółowe: 1) właściwa obsługa pojemników oraz opróżnianie ich z selektywnie zebranych odpadów zgodnie z wyspecyfikowanym zakresem; 2) Zabezpieczenie czystości i porządku wokół obsługiwanych pojemników; 3) Utrzymywanie pojemników w należytym stanie technicznym, sanitarnym i estetycznym (przy czym mycie i dezynfekcję pojemników wykonywać należy co najmniej 1 raz w trakcie obowiązywania umowy); 4) Dokonywanie napraw uszkodzeń w mieniu osób trzecich powstałych w trakcie obsługi pojemników, zastępowanie zniszczonych pojemników sprawnymi; 5) Dokonywanie wspólnie z Zamawiającym, lub administratorami terenów, na których zostały posadowione, półrocznych przeglądów ich stanu technicznego; 6) Podejmowanie i realizowanie niezbędnych działań dla osiągnięcia wymaganych poziomów odzysku odebranych odpadów; 7) Składanie Zamawiającemu comiesięcznej informacji (sprawozdawczość w zakresie ilości, rodzaju zebranych ww odpadów); 8) Informowanie Zamawiającego o ewentualnych napotkanych nieprawidłowościach; 9) Przestrzeganie obowiązujących w zakresie gospodarki odpadami oraz utrzymania porządku i czystości w gminach przepisów zawartych w aktach prawa ogólnego i prawa miejscowego; 10) Postępowanie zgodne z udzielonym Zezwoleniem na prowadzenie działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych. Zadanie 4: 1) Prowadzenie odbioru odpadów niebezpiecznych wysegregowanych przez mieszkańców: a) zużytych baterii - pojemniki z polietylenu o pojemności 50 litrów w ilości 200 sztuk, b) leków przeterminowanych i zbędnych - 13 konfiskatorów oraz 17 pojemników o poj. 50 l. 2) Dostarczenie na teren GPZO przy ul. Warzywnej 6 w Pabianicach kontenera na zużyte świetlówki oraz jego obsługę; 1. Zadanie obejmuje: 1) odbiór zużytych baterii z pojemników, ustawionych we wskazanych przez Zamawiającego miejscach, selektywnie zebranych odpadów z częstotliwością 1 raz w ciągu trwania umowy; 2) obsługę konfiskatorów na leki przeterminowane i zbędne usytuowanych we wskazanych przez Zamawiającego miejscach, poprzez: a) opróżnianie z częstotliwością uzgodnioną z Zamawiającym, jednocześnie uzależnioną od stanu zapełnienia, nie rzadziej jednak niż 1 raz na miesiąc, b) czyszczenie powierzchni roboczych konfiskatorów, c) wymianę wkładu kominowo - foliowego; 3) obsługę pojemników na leki przeterminowane i zbędne, ustawionych we wskazanych przez Zamawiającego miejscach, poprzez opróżnianie pojemników z częstotliwością uzależnioną od stanu zapełnienia pojemników, nie rzadziej jednak niż 1 raz w miesiącu; 4) Dostarczenie odpowiedniego kontenera do odbioru zebranych przez mieszkańców miasta zużytych świetlówek oraz opróżnianie kontenera z częstotliwością 1 raz w ciągu trwania umowy. 2. Wymagania szczegółowe: 1) Właściwa obsługa pojemników oraz opróżnianie ich z odpadów zgodnie z wyspecyfikowanym zakresem; 2) Utrzymywanie pojemników w należytym stanie technicznym, sanitarnym i estetycznym; 3) Dokonywanie napraw uszkodzeń w mieniu osób trzecich powstałych w trakcie obsługi pojemników; 5) Dokonywanie wspólnie z Zamawiającym, lub administratorami terenów, na których zostały posadowione, półrocznych przeglądów ich stanu technicznego; 6) Realizowanie niezbędnych działań dla osiągnięcia wymaganych poziomów odzysku; 7) Składanie Zamawiającemu comiesięcznej informacji (sprawozdawczość w zakresie ilości, rodzaju zebranych ww odpadów); 8) Informowanie Zamawiającego o ewentualnych napotkanych nieprawidłowościach; 9) Przestrzeganie obowiązujących w zakresie gospodarki odpadami i utrzymania porządku i czystości w Gminach przepisów zawartych w aktach prawa ogólnego i prawa miejscowego; 10) Postępowanie zgodne z posiadanym Zezwoleniem na prowadzenie działalności. Zadanie 5: 1) Obsługa kontenerów Zamawiającego do selektywnej zbiórki odpadów: a) wielkogabarytowych - 2 kontenery metalowe o pojemności 20 m3, b) zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego - 2 kontenery metalowe o poj. 5 m3, c) zużytych opon - kontener metalowy o pojemności 20 m3, d) gruzu - 2 kontenery metalowe o pojemności 10 m3, e) złomu - 1 kontener metalowy o pojemności 20 m3, f) zużytego oleju - 1 pojemnik na oleje o pojemności 1000 litrów; Zamówienie obejmuje odbiór odpadów, zgromadzonych w wyspecyfikowanych powyżej kontenerach ustawionych na terenie Gminnego Punktu Zbiórki Odpadów zebranych selektywnie przy ul. Warzywnej 6 w Pabianicach, tzw. GPZO, z częstotliwością uzgodnioną z Zamawiającym, jednocześnie uzależnioną od stanu zapełnienia kontenerów, nie rzadziej jednak niż 1 raz na kwartał; 2) Organizację objazdowej zbiórki odpadów wielkogabarytowych: Zamówienie obejmuje organizację i realizację własnym sprzętem objazdowej zbiórki odpadów wielkogabarytowych na terenie miasta w sposób zapewniający dotarcie do każdej nieruchomości zabudowanej na terenie miasta, zgodnie z harmonogramem uzgodnionym z Zamawiającym, 2 razy w roku. 3) Wymagania szczegółowe - dla wszystkich rodzajów odpadów i kontenerów: a) Właściwa obsługa kontenerów oraz opróżnianie ich zgodnie z wyspecyfikowanym zakresem; b) Utrzymywanie kontenerów w należytym stanie technicznym, sanitarnym i estetycznym; c) Składanie Zamawiającemu miesięcznej informacji i sprawozdawczości w zakresie ilości i rodzaju zebranych ww odpadów; d) Informowanie Zamawiającego o ewentualnych napotkanych nieprawidłowościach; e) Przestrzeganie obowiązujących w zakresie gospodarki odpadami i utrzymania porządku i czystości w Gminach przepisów zawartych w aktach prawa ogólnego i prawa miejscowego; f) Postępowanie zgodne z posiadanym Zezwoleniem na prowadzenie działalności. Lokalizacje pojemników zostaną wskazane Wykonawcy przed podpisaniem umowy..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.53.30.00-2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, tj. zezwolenie na odbiór odpadów komunalnych, zezwolenie na odbiór, transport i utylizację odpadów;

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Oferent w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności przez oferenta jest krótszy, to w tym okresie wykonał minimum 1 usługę polegającą na organizacji i obsłudze systemu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, - dla odpadów niebezpiecznych: wykazać należy w tym okresie minimum 1 usługę polegającą na odbiorze odpadów niebezpiecznych, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, tak aby z zakresu wykazanego zamówienia wynikała realizacja robót wymienionych w punkcie 2 SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

formularz oferty

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, z zastrzeżeniem postanowień ust. 2 w zakresie: 2. Zmiana postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty oraz terminu realizacji zamówienia może nastąpić w przypadku zaistnienia następujących okoliczności: a) zmiany ilości pojemników b) terminu rozpoczęcia realizacji zamówienia; c) ustawicznego przepełniania się pojemników, pomimo realizacji obowiązku ich opróżniania zgodnie z założoną częstotliwością; d) wstrzymania lub przerw w usłudze powstałych z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego;

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.pabianice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wydział Infrastruktury Miejskiej i Ochrony Środowiska Urzędu Miejskiego w Pabianicach, z siedzibą przy ul. św. Jana 4.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.01.2012 godzina 09:00, miejsce: u Zamawiającego w Biurze Obsługi Interesantów, ul. Zamkowa 16, 95-200 Pabianice.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostarczenie oraz obsługa dostarczonych pojemników do selektywnej zbiórki odpadów opakowaniowych:.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostarczenie oraz obsługa dostarczonych pojemników do selektywnej zbiórki odpadów opakowaniowych: a) ze szkła białego - o pojemności min. 1,5 m3 w ilości 200 sztuk, b) ze szkła kolorowego - o pojemności min. 1,5 m3 - 208 sztuk, c) z tworzyw sztucznych PET- o pojemności 2,5 m3 - 242 sztuki; 1. Zadanie obejmuje: 1) dostarczenie właściwych dla danego rodzaju odpadów, odpowiednio oznakowanych pojemników we wskazane przez Zamawiającego miejsca; 2) odbieranie z pojemników selektywnie zebranych odpadów z częstotliwością uzależnioną od stanu zapełnienia pojemników, uzgodnioną z Zamawiającym, nie rzadziej jednak niż jeden raz w miesiącu; 2. Wymagania szczegółowe: 1) właściwa obsługa pojemników oraz opróżnianie ich z selektywnie zebranych odpadów zgodnie z wyspecyfikowanym zakresem; 2) Zabezpieczenie czystości i porządku wokół obsługiwanych pojemników (sprzątanie wszelkich odpadów wokół pojemników w promieniu 1,5 m.); 3) Utrzymywanie posadowionych pojemników w należytym stanie technicznym, sanitarnym i estetycznym (przy czym mycie i dezynfekcję pojemników wykonywać należy co najmniej 1 raz w trakcie obowiązywania umowy); 4) Dokonywanie napraw uszkodzeń w mieniu osób trzecich powstałych w trakcie obsługi pojemników, zastępowanie zniszczonych pojemników sprawnymi; 5) Dokonywanie wspólnie z Zamawiającym lub administratorami terenów, na których zostały posadowione, półrocznych przeglądów ich stanu technicznego, słuszności miejsca ich posadowienia oraz dokonywanie w tym względzie niezbędnych korekt - po uzyskaniu zgody Zamawiającego; 6) Podejmowanie i realizowanie niezbędnych działań dla osiągnięcia wymaganych poziomów odzysku odebranych odpadów; 7) Składanie Zamawiającemu comiesięcznej informacji (sprawozdawczość w zakresie ilości oraz rodzaju zebranych w/w odpadów); 8) Informowanie Zamawiającego o ewentualnych napotkanych nieprawidłowościach; 9) Przestrzeganie obowiązujących w zakresie gospodarki odpadami oraz utrzymania porządku i czystości w gminach przepisów zawartych w aktach prawa ogólnego i prawa miejscowego; 10) Postępowanie zgodne z udzielonym Zezwoleniem na prowadzenie działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.53.30.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostarczenie oraz obsługa dostarczonych worków do selektywnej zbiórki odpadów opakowaniowych wieloskładnikowych:.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostarczenie oraz obsługa dostarczonych worków do selektywnej zbiórki odpadów opakowaniowych wieloskładnikowych: 1. Zadanie obejmuje: 1) dostarczenie właściwych dla danego rodzaju odpadów, odpowiednio oznakowanych worków o pojemności min. 60 litrów, we wskazane przez Zamawiającego miejsca - 26 placówek; 2) odbieranie worków z selektywnie zebranymi odpadami z częstotliwością jeden raz w tygodniu w okresie: luty-czerwiec, wrzesień-grudzień; 2. Wymagania szczegółowe: 1) Właściwa obsługa oraz odbiór selektywnie zebranych odpadów zgodnie z wyspecyfikowanym zakresem; 2) Zabezpieczenie czystości i porządku w miejscu odbioru odpadów podczas ich odbioru; 3) Podejmowanie i realizowanie niezbędnych działań dla osiągnięcia wymaganych poziomów odzysku odebranych odpadów; 4) Składanie Zamawiającemu comiesięcznej informacji (sprawozdawczość w zakresie ilości, rodzaju zebranych w/w odpadów); 5) Informowanie Zamawiającego o ewentualnych napotkanych nieprawidłowościach; 6) Przestrzeganie obowiązujących w zakresie gospodarki odpadami oraz utrzymania porządku i czystości w gminach przepisów zawartych w aktach prawa ogólnego i prawa miejscowego; 7) Postępowanie zgodne z udzielonym Zezwoleniem na prowadzenie działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.53.30.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Obsługa pojemników Zamawiającego do selektywnej zbiórki odpadów:.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obsługa pojemników Zamawiającego do selektywnej zbiórki odpadów: a) biodegradowalnych - pojemniki z polietylenu z kołami do przetaczania o pojemności 240 litrów w ilości 480 sztuk, b) papieru i tektury - pojemniki z polietylenu z kołami do przetaczania o pojemności 240 litrów w ilości 250 sztuk; 1. Zadanie obejmuje: 1) odbieranie z pojemników, ustawionych we wskazanych przez Zamawiającego miejscach, selektywnie zebranych odpadów: a) biodegradowalnych z częstotliwością uzależnioną od stanu zapełnienia pojemników, uzgodnioną z Zamawiającym, nie rzadziej jednak niż jeden raz na dwa tygodnie, b) papieru i tektury - z częstotliwością uzależnioną od stanu zapełnienia pojemników, uzgodnioną z Zamawiającym, nie rzadziej jednak niż jeden raz na dwa miesiące; 2. Wymagania szczegółowe: 1) właściwa obsługa pojemników oraz opróżnianie ich z selektywnie zebranych odpadów zgodnie z wyspecyfikowanym zakresem; 2) Zabezpieczenie czystości i porządku wokół obsługiwanych pojemników; 3) Utrzymywanie pojemników w należytym stanie technicznym, sanitarnym i estetycznym (przy czym mycie i dezynfekcję pojemników wykonywać należy co najmniej 1 raz w trakcie obowiązywania umowy); 4) Dokonywanie napraw uszkodzeń w mieniu osób trzecich powstałych w trakcie obsługi pojemników, zastępowanie zniszczonych pojemników sprawnymi; 5) Dokonywanie wspólnie z Zamawiającym, lub administratorami terenów, na których zostały posadowione, półrocznych przeglądów ich stanu technicznego; 6) Podejmowanie i realizowanie niezbędnych działań dla osiągnięcia wymaganych poziomów odzysku odebranych odpadów; 7) Składanie Zamawiającemu comiesięcznej informacji (sprawozdawczość w zakresie ilości, rodzaju zebranych w/w odpadów); 8) Informowanie Zamawiającego o ewentualnych napotkanych nieprawidłowościach; 9) Przestrzeganie obowiązujących w zakresie gospodarki odpadami oraz utrzymania porządku i czystości w gminach przepisów zawartych w aktach prawa ogólnego i prawa miejscowego; 10) Postępowanie zgodne z udzielonym Zezwoleniem na prowadzenie działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.53.30.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: 1) Prowadzenie odbioru odpadów niebezpiecznych wysegregowanych przez mieszkańców: 2) Dostarczenie na teren GPZO przy ul. Warzywnej 6 w Pabianicach kontenera na zużyte świetlówki oraz jego obsługę;.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Prowadzenie odbioru odpadów niebezpiecznych wysegregowanych przez mieszkańców: a) zużytych baterii - pojemniki z polietylenu o pojemności 50 litrów w ilości 200 sztuk, b) leków przeterminowanych i zbędnych - 13 konfiskatorów oraz 17 pojemników o poj. 50 l. 2) Dostarczenie na teren GPZO przy ul. Warzywnej 6 w Pabianicach kontenera na zużyte świetlówki oraz jego obsługę; 1. Zadanie obejmuje: 1) odbiór zużytych baterii z pojemników, ustawionych we wskazanych przez Zamawiającego miejscach, selektywnie zebranych odpadów z częstotliwością 1 raz w ciągu trwania umowy; 2) obsługę konfiskatorów na leki przeterminowane i zbędne usytuowanych we wskazanych przez Zamawiającego miejscach, poprzez: a) opróżnianie z częstotliwością uzgodnioną z Zamawiającym, jednocześnie uzależnioną od stanu zapełnienia, nie rzadziej jednak niż 1 raz na miesiąc, b) czyszczenie powierzchni roboczych konfiskatorów, c) wymianę wkładu kominowo - foliowego; 3) obsługę pojemników na leki przeterminowane i zbędne, ustawionych we wskazanych przez Zamawiającego miejscach, poprzez opróżnianie pojemników z częstotliwością uzależnioną od stanu zapełnienia pojemników, nie rzadziej jednak niż 1 raz w miesiącu; 4) Dostarczenie odpowiedniego kontenera do odbioru zebranych przez mieszkańców miasta zużytych świetlówek oraz opróżnianie kontenera z częstotliwością 1 raz w ciągu trwania umowy. 2. Wymagania szczegółowe: 1) Właściwa obsługa pojemników oraz opróżnianie ich z odpadów zgodnie z wyspecyfikowanym zakresem; 2) Utrzymywanie pojemników w należytym stanie technicznym, sanitarnym i estetycznym; 3) Dokonywanie napraw uszkodzeń w mieniu osób trzecich powstałych w trakcie obsługi pojemników; 5) Dokonywanie wspólnie z Zamawiającym, lub administratorami terenów, na których zostały posadowione, półrocznych przeglądów ich stanu technicznego; 6) Realizowanie niezbędnych działań dla osiągnięcia wymaganych poziomów odzysku; 7) Składanie Zamawiającemu comiesięcznej informacji (sprawozdawczość w zakresie ilości, rodzaju zebranych w/w odpadów); 8) Informowanie Zamawiającego o ewentualnych napotkanych nieprawidłowościach; 9) Przestrzeganie obowiązujących w zakresie gospodarki odpadami i utrzymania porządku i czystości w Gminach przepisów zawartych w aktach prawa ogólnego i prawa miejscowego; 10) Postępowanie zgodne z posiadanym Zezwoleniem na prowadzenie działalności..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.53.30.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: 1) Obsługa kontenerów Zamawiającego do selektywnej zbiórki odpadów: 2) Organizację objazdowej zbiórki odpadów wielkogabarytowych:.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Obsługa kontenerów Zamawiającego do selektywnej zbiórki odpadów: a) wielkogabarytowych - 2 kontenery metalowe o pojemności 20 m3, b) zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego - 2 kontenery metalowe o poj. 5 m3, c) zużytych opon - kontener metalowy o pojemności 20 m3, d) gruzu - 2 kontenery metalowe o pojemności 10 m3, e) złomu - 1 kontener metalowy o pojemności 20 m3, f) zużytego oleju - 1 pojemnik na oleje o pojemności 1000 litrów; Zamówienie obejmuje odbiór odpadów, zgromadzonych w wyspecyfikowanych powyżej kontenerach ustawionych na terenie Gminnego Punktu Zbiórki Odpadów zebranych selektywnie przy ul. Warzywnej 6 w Pabianicach, tzw. GPZO, z częstotliwością uzgodnioną z Zamawiającym, jednocześnie uzależnioną od stanu zapełnienia kontenerów, nie rzadziej jednak niż 1 raz na kwartał; 2) Organizację objazdowej zbiórki odpadów wielkogabarytowych: Zamówienie obejmuje organizację i realizację własnym sprzętem objazdowej zbiórki odpadów wielkogabarytowych na terenie miasta w sposób zapewniający dotarcie do każdej nieruchomości zabudowanej na terenie miasta, zgodnie z harmonogramem uzgodnionym z Zamawiającym, 2 razy w roku. 3) Wymagania szczegółowe - dla wszystkich rodzajów odpadów i kontenerów: a) Właściwa obsługa kontenerów oraz opróżnianie ich zgodnie z wyspecyfikowanym zakresem; b) Utrzymywanie kontenerów w należytym stanie technicznym, sanitarnym i estetycznym; c) Składanie Zamawiającemu miesięcznej informacji i sprawozdawczości w zakresie ilości i rodzaju zebranych ww odpadów; d) Informowanie Zamawiającego o ewentualnych napotkanych nieprawidłowościach; e) Przestrzeganie obowiązujących w zakresie gospodarki odpadami i utrzymania porządku i czystości w Gminach przepisów zawartych w aktach prawa ogólnego i prawa miejscowego; f) Postępowanie zgodne z posiadanym Zezwoleniem na prowadzenie działalności..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.53.30.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.