To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-07-18
Wieruszów: Budowa żłobka samorządowego w Wieruszowie
Numer ogłoszenia: 140413 - 2016; data zamieszczenia: 18.07.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 81193 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Wieruszowa, ul. Rynek 1-7, 98-400 Wieruszów, woj. łódzkie, tel. 62 78 32 610, faks 62 78 32 611, 62 78 32 627.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa żłobka samorządowego w Wieruszowie.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest budowa żłobka samorządowego dwuoddziałowego z częścią gastronomiczną: kuchnią z zapleczem technicznym, magazynowym i socjalnym w Wieruszowie przy ul. Fabrycznej na działce nr ewidencyjny 3425. Budynek - żłobek dwuoddziałowy ma uzupełnić zapotrzebowanie oświatowe dla dzieci poniżej 3 roku życia. Projektowana kuchnia wraz z zapleczem będzie obsługiwała projektowany żłobek . Powierzchnia zabudowy nowoprojektowanego budynku 798,1m2 i kubaturze 4.748,67m3 podzielona została na część mieszczącą żłobek dwuoddziałowy dla 48 dzieci łącznie (2 x 24) oraz część gastronomiczną mieszczącą kuchnię z niezbędnym zapleczem oraz zespół pomieszczeń niezbędnych do ich prawidłowego funkcjonowania. Budynek jest w pełni dostępny dla osób niepełnosprawnych, a w szczególności poruszających się na wózkach inwalidzkich. Główne wejścia, także ewakuacyjne, zostały zaprojektowane w sposób umożliwiający swobodne przemieszczanie się osób niepełnosprawnych. 2.Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiarze robót, które to dokumenty są załącznikami do niniejszej SIWZ. 3.Zamówieniem objęte jest również: a)wykonanie wszelkich robót i czynności związanych z prawidłową realizacją zamówienia, nawet w przypadku, gdy nie zostały one ujęte w przetargowym przedmiarze robót, b)pełna obsługa geodezyjna budowy: wytyczenie, inwentaryzacja powykonawcza (3 egzemplarze), c)wszelkie naprawy urządzeń nad i podziemnych uszkodzonych podczas wykonywania robót, d)dopełnienie wszelkich zaleceń wynikających z wszystkich uzgodnień branżowych, e)zapewnienie bezpieczeństwa na placu budowy i wokół niego oraz ubezpieczenie budowy, f)inne czynności wynikające z przepisów branżowych bądź specyfiki zamówienia. 4.Wykonawca zobowiązany jest w ramach oferowanej ceny do: a)rzetelnego i terminowego wykonania powierzonych robót zgodnie z dokumentacją projektowo kosztorysową, kosztorysami ofertowymi, profesjonalną wiedzą techniczną, zasadami sztuki budowlanej, przepisami technicznymi, bhp i p.poż., obowiązującymi normami technicznymi, przepisami prawa oraz zaleceniami Zamawiającego, b)przeprowadzenia wszelkich robót i czynności związanych z odbiorem przedmiotu zamówienia, w tym do opracowania i pokrycia kosztów powykonawczej inwentaryzacji geodezyjnej, świadectwa energetycznego, projektu ewakuacji, zakupu i montażu sprzętu gaśniczego, badania wody oraz innych dokumentów niezbędnych do uzyskania pozwolenia na użytkowanie obiektu, w tym uzyskania pozwolenia na użytkowanie obiektu, c)zabezpieczenia terenu robót pod względem bhp i p.poż., oraz ponoszenia odpowiedzialności wobec Zamawiającego i osób trzecich za szkody powstałe w trakcie realizacji umowy oraz do ubezpieczenia budowy, d)opracowania przed wprowadzeniem na budowę planu BiOZ. Plan ten będzie stanowić załącznik do protokołu wprowadzenia na budowę, e)zabezpieczenia terenu budowy przed wejściem osób trzecich oraz oznaczenia budowy w sposób czytelny, f)wykonania robót z materiałów własnych i dostarczenia Zamawiającemu najpóźniej w dniu zgłoszenia obiektu do odbioru wymaganych prawem certyfikatów, atestów i zaświadczeń o dopuszczeniu zastosowanych materiałów do stosowania w budownictwie, g)przedłożenia na uzasadnione żądanie Zamawiającego lub Inspektorów Nadzoru dowodów zakupu materiałów podstawowych i atestów stwierdzających zgodność użytych materiałów z obowiązującymi normami oraz przedłożenia na zakupione przez siebie materiały kart gwarancyjnych i wszelkich innych dokumentów koniecznych do realizacji uprawnień wobec producenta lub sprzedawcy materiałów, h)zapewnienia objęcia kierownictwa budowy przez osoby posiadające uprawnienia budowlane odpowiedniej specjalności, wpisane na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, i)zgłaszania inspektorowi nadzoru do odbioru robót zanikających lub ulegających zakryciu. Nie zgłoszenie tych robót inspektorowi daje podstawę Zamawiającemu do żądania odkrycia robót i przywrócenia stanu poprzedniego na koszt i ryzyko Wykonawcy, j)do zgłaszania zamiaru wykonania robót zamiennych do Zamawiającego i Inspektora Nadzoru. Powyższa zamiana musi uzyskać akceptację Zamawiającego i Inspektora Nadzoru. k)przerwania robót na żądanie Zamawiającego oraz zabezpieczenia wykonanych robót, l)niezwłocznego uporządkowania terenu budowy po zakończeniu robót, m)dostarczenia na żądanie Inspektora Nadzoru i Zamawiającego własnym kosztem i staraniem wszelkich pomiarów, atestów i niezbędnych badań (wykonane przez właściwe i niezależne jednostki badawcze). Zamówienie nie dotyczy następujących elementów ujętych w dokumentacji projektowej: - wycinki, karczowania i wywozu pni, - wyposażenia szatni - wyposażenia sal głównych - wyposażenia pokoju mam - wyposażenia pokoju pielęgniarki - wyposażenia pokoju opiekunów - wyposażenia toalety dla personelu - wyposażenia WC dla dzieci - wyposażenia pomieszczenia mycia nocników - wyposażenia magazynu pościeli czystej - wyposażenia magazynu pościli brudnej - wyposażenia pomieszczenia porządkowego - wyposażenia kuchni - wyposażenia pomieszczenia obróbki wstępnej - wyposażenia pomieszczenia mycia termosów - wyposażenia pomieszczeń zmywalni i wydawania posiłków - wyposażenia pomieszczeń urządzeń chłodniczych - wyposażenia pomieszczeń produktów suchych - wyposażenia pomieszczenia porządkowego przy pom. kuchni - wyposażenia biura żłobka - wyposażenia pomieszczeń personelu kuchni (WC, szatnia, pomieszczenie śniadań) - wyposażenia łazienki dla osób niepełnosprawnych Powyższe pomieszczenia należy przygotować pod montaż poszczególnych urządzeń wymienionych w dokumentacji przetargowej. W powyższych pomieszczeniach należy zamontować oświetlenie, przygotować wyprowadzenia pod przyłącza urządzeń. Pomieszczenia należy przygotować w stanie deweloperskim z pomalowaniem ścian, ułożeniem glazury, położeniem wykładzin, gresu, montażem drzwi, okien itd. zgodnie z dokumentacją przetargową..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.41.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy przedszkolnych obiektów budowlanych 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.26.23.10 - Zbrojenie 45.26.23.00 - Betonowanie 45.26.25.22 - Roboty murarskie 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.33.20.00 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.07.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Zakład Projektowo - Budowlany PROJEKTOBUD Kępno Andrzej Połomski
jakie przetargi wygrała firma
Zakład Projektowo - Budowlany PROJEKTOBUD Kępno Andrzej Połomski
- Zakład Projektowo-Budowlany PROJEKTOBUD Kępno, Myjomice 17c, 63-600 Kępno, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2930674,82 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2581440,56
Oferta z najniższą ceną: 2581440,56 / Oferta z najwyższą ceną: 2581440,56
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI WIERUSZÓW
więcej: przetargi WIERUSZÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie ścieżek oraz nasadzeń w Parku Etnograficznym nad Węgorapą wraz z przebudową schodów zewnętrznych
- Wykonanie ścieżek oraz nasadzeń w Parku Etnograficznym nad Węgorapą wraz z przebudową schodów zewnętrznych
- "Budowa Centrum Przesiadkowego w Pankach"
- Remont nawierzchni drogi gminnej nr 595044S, Postęp, ul. Szpitalna, dz. nr 335
- "REMONT POMIESZCZEŃ BIUROWYCH WRAZ Z WYKONANIEM ZADASZONEJ WIATY NA STADIONIE PIŁKAKRSKIM PRZY ULICY OLIMPIJSKIEJ W GORZOWIE WLKP."
- Rozbudowa drogi gminnej w miejscowości Nowa Grabownica
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.