eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KoszalinWymiana stolarki okiennej i balkonowej z PCV w lokalach mieszkalnych i użytkowych w budynkach zarządzanych przez ZBM w Koszalinie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-06-11

Koszalin: Wymiana stolarki okiennej i balkonowej z PCV w lokalach mieszkalnych i użytkowych w budynkach zarządzanych przez ZBM w Koszalinie
Numer ogłoszenia: 140428 - 2015; data zamieszczenia: 11.06.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 99214 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Koszalin Zarząd Budynków Mieszkalnych, ul. Połczyńska 24, 75-815 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3409106, 3409107, faks 094 3409196.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana stolarki okiennej i balkonowej z PCV w lokalach mieszkalnych i użytkowych w budynkach zarządzanych przez ZBM w Koszalinie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wymiana stolarki okiennej i balkonowej z PCV w lokalach mieszkalnych i użytkowych w budynkach zarządzanych przez ZBM w Koszalinie. Zakres robót obejmuje m.in.: - wymianę stolarki okiennej i drzwi balkonowych z PCV, - wymianę podokiennikiów wewnętrznych, - roboty towarzyszące wynikające z demontażu i montażu okien i drzwi. 1) Szczegółowe zakresy robót zostały określone w kosztorysach nakładczych, STWiOR oraz rysunkach (schematach) stolarki obejmującej ZGM 1 i ZGM 4 stanowiących załączniki do niniejszej specyfikacji. 2) Przed wykonaniem warsztatowym okna lub drzwi balkonowych wykonawca zobowiązany jest do dokonania pomiaru każdej sztuki wymienianej stolarki w każdym z pomieszczeń w lokalu. 3) Kształt i wymiary stolarki zostały określone w schematach (rysunkach) stanowiących załączniki do niniejszej siwz - zał. nr 2b. 4) Minimalne wymagania jakościowe dotyczące stolarki z PCV: - okna i drzwi balkonowe wykonane z profili z wysoko - udarowego PCV, co najmniej trzykomorowego, nie zawierającego kadmu, - wzmocnienia stalowe ram, skrzydeł i słupków muszą być ocynkowane, - okucia obwiedniowe muszą zapewnić funkcję rozszczelniania w skrzydle UR, - każde z okien oprócz balkonowych musi być wyposażone w nawiewnik mechaniczny, sterowany ręcznie, wyposażony w siatkę przeciw owadom. Nawiewnik powinien spełniać funkcję dodatkowej wentylacji pomieszczenia bez konieczności rozszczelnienia lub uchylenia skrzydła. - powłoki antykorozyjne okuć muszą uwzględniać wymogi ochrony środowiska np. zastosowanie powłok wykonanych przy użyciu chromu 4 - wartościowego, - szyby zespolone w współczynniku przenikania ciepła max. U = 1,1 W/(m2 x K), - współczynnik przenikania ciepła dla całego okna max. U =1,5 W/(m2 x K), - współczynnik izolacyjności akustycznej właściwej Rw kwalifikujący stolarkę ze szczelinami infiltracyjnymi dla klasy akustycznej RW = 30dB, - współczynnik infiltracji powietrza min. a = 0,5m3 (hxmxdaPa2/3) - stała wentylacja przy zamkniętym oknie. 5) Minimalne wymagania jakościowe dotyczące parapetów: - parapety wewnętrzne komorowe z PCV w kolorze białym o grubości minimalnej 2,00 cm z okapnikiem i zaślepkami o szerokości wg potrzeb, - szerokość parapetów od 0,20m do 0,50m - średnio należy przyjąć 0,30m..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.42.11.32 - Instalowanie okien 45.41.00.00 - Tynkowanie .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.06.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma Produkcyjno-Handlowo-Usługowa PATRON Krzysztof Gralak, ul. Zofii Nałkowskiej 2, 73-110 Stargard Szczeciński, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 446426,63 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 283851,62

  • Oferta z najniższą ceną: 283851,62 / Oferta z najwyższą ceną: 347656,70

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.