To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-01-28
Warszawa: dostawa endoprotez stawu biodrowego i kolanowego
Numer ogłoszenia: 14042 - 2011; data zamieszczenia: 28.01.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 1702 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Międzyleski Szpital Specjalistyczny w Warszawie, ul. Bursztynowa 2, 04-749 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 4735145, faks 022 6131992.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa endoprotez stawu biodrowego i kolanowego.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są dostawy endoprotez stawu biodrowego i kolanowego, w asortymencie, ilościach oraz parametrach wykazanych szczegółowo na załączonych Formularzach Cenowych, w podziale na cztery zadania: Zadanie I - Endoprotezy stawu biodrowego całkowite Zadanie II - Endoprotezy cementowa stawu kolanowego z opcją rewizyjną oraz opcją dla alergików 2. Deklarowane parametry myszą być udokumentowane w katalogu lub materiałach informacyjnych dołączonych do oferty. 3. Podaną ilość przedmiotu zamówienia należy traktować jako szacunkową, wstępną niezbędną do przeprowadzenia postępowania. Ostateczna wielkość przedmiotu zamówienia uzależniona będzie od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego w okresie trwania umowy. 4. Oferty będą oceniane wg kryteriów podanych w pkt. XIV SIWZ. 5. Wraz z dostawą Wykonawca przekaże nieodpłatnie w użytkowanie na rzecz Zamawiającego komplet pełnego instrumentarium do oferowanych protez wraz szablonami. Instrumentarium musi zapewnić możliwość dokonania przymiaru protezy przed jej zamocowaniem. 6. Wykonawca wraz z ofertą zobowiązany jest złożyć oświadczenie że dostarczone instrumentarium musi zapewnić możliwość dokonania przymiaru protezy przed jej zamocowaniem tzn. powinny być dostarczone próbne panewki oraz raszpla do przymiaru trzpienia. Oraz zestawienie instrumentarium. 7. Wraz z dostawą Wykonawca przekaże nieodpłatnie w użytkowania na rzecz Zamawiającego przez okres trwania umowy, do zadania II - tj. endoprotezy stawu kolanowego napędu wiertarskiego ortopedycznego z piłą. 8. Realizacja zamówienia następować będzie przez okres 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy z Wykonawcą wyłonionym w wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 9. Wykonawca wyłoniony w trakcie postępowania jest zobowiązany do przeprowadzenia szkolenia personelu MSSW w ośrodkach klinicznych na terenie Polski. 10. Płatności za dostarczony sprzęt będą następowały po jego zużyciu. 11. Zamawiający będzie przedstawiał Wykonawcy co miesięczne zestawienie zużytego sprzętu na podstawie którego Wykonawca wystawi fakturę. 12. Termin płatności za fakturę nie będzie krótszy niż 30 dni..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.17.50 - Sztuczne stawy .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Zadanie I
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.01.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Aesculap Chifa Sp. z o.o., ul. Tysiąclecia 14, 64-300 Nowy Tomyśl, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 364332,4 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 393478,99
Oferta z najniższą ceną: 393478,99 / Oferta z najwyższą ceną: 393478,99
Waluta: PLN.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.01.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Aesculap Chifa Sp. z o.o., ul. Tysiąclecia 14, 64-300 Nowy Tomyśl, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 225492,10 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 243531,46
Oferta z najniższą ceną: 243531,46 / Oferta z najwyższą ceną: 243531,46
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wyposażenie do lokali mieszkalnych - siedziska
- Dostawa prenumeraty czasopism zagranicznych w 2025 roku
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej dla Zadania: "Zakupu, dostawy i montażu systemu parkingowego wraz z systemem wideo-monitoringu parkingu oraz robót budowlanych w NIO-PIB w Warszawie
- Dostawa licencji na oprogramowania informatyczne/komputerowe
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 30 im. Powstańców 1863r w Warszawie - na 2025 rok.
- Sukcesywna dostawa artykułów biurowych do siedzib ZGN Wola.
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.