To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-06-28
Knyszyn: Remont drogi gminnej Nr 104791 B (ul.Goniądzka) i drogi powiatowej Nr 2337 B (ul. Rynek) - od drogi krajowej Nr 65 do drogi wojewódzkiej Nr 671 w m. Knyszynie
Numer ogłoszenia: 140437 - 2012; data zamieszczenia: 28.06.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 117329 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Knyszyn, ul. Rynek 39, 19-120 Knyszyn, woj. podlaskie, tel. 085 7279971, faks 085 7279970.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont drogi gminnej Nr 104791 B (ul.Goniądzka) i drogi powiatowej Nr 2337 B (ul. Rynek) - od drogi krajowej Nr 65 do drogi wojewódzkiej Nr 671 w m. Knyszynie.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia: remont drogi gminnej Nr 104791 B (ul.Goniądzka) i drogi powiatowej Nr 2337 B (ul. Rynek) - od drogi krajowej Nr 65 do drogi wojewódzkiej Nr 671 w m. Knyszynie (w km rob. 0+187,5 - 1+087,0) 2. Dane techniczno - projektowe: - klasa techniczna ulicy - L - obciążenie ruchem - ruch bardzo lekki (kat. KR2) - prędkość projektowa - Vp = 50 km/h, - szerokość jezdni - zmienna: 6,00 7,20 m - szerokość pasa drogowego - ok. 15,0 m 3.Charakterystyka stanu istniejącego: 3.1 Ukształtowanie istniejącej drogi w planie: Rozpatrywany odcinek przebiega od granicy pasa drogi krajowej Nr 65 w stronę drogi wojewódzkiej Nr 671 w m. Knyszyn. Na całym odcinku występuje zabudowa mieszkalna. Na odcinku zinwentaryzowano nawierzchnię bitumiczną o zmiennej szerokości i o różnym stanie. Na w/w odcinku zlokalizowano przepust rurowy pod jezdnią w km 0+304 (kratki ściekowe nad przepustem do wymiany), nie ma przepustów pod wjazdami gospodarczymi. Odwodnienie drogi odbywa się metodą powierzchniowego spływu wód opadowych wzdłuż krawężników, bez udziału rowów czy kanalizacji deszczowej. 3.2 Urządzenia obce w pasie drogowym: Nie ma kolizji z urządzeniami podziemnymi i napowietrznymi sieci. Słupy linii energetycznej (oświetleniowej) - na skraju pasa drogowego, najczęściej w chodniku, ale nie mniej niż. 1,0 m od krawędzi jezdni. Słupy i kable linii telekomunikacyjnej - na słupach ustawionych w chodniku w odległości min 1,0 m od krawędzi jezdni. Kable telekomunikacyjne - pod chodnikiem w odległości min 0,5 m od krawężnika. Hydranty i sieć wodociągowa W 150 - pod chodnikiem, strona prawa ulicy, Kanał sanitarny ks 200 - pod jezdnią, nie koliduje z wodociągiem, Zabezpieczenie urządzeń podziemnych i nadziemnych: Na planie sytuacyjnym zaznaczono sieć urządzeń podziemnych i napowietrznych. W czasie prowadzenia robót należy zwrócić uwagę, aby nie naruszyć powyższych urządzeń. Regulację pokryw i zasuw należy zlecić odpowiednim służbom. W miejscach ewentualnych kolizji roboty ziemne należy wykonywać ręcznie. 4. Opis przyjętych rozwiązań technicznych: 4.1 Trasa w planie: Nie przewiduje się zmiany przebiegu sytuacyjnego ulicy. Omawiane rozwiązania i dane o reperach pokazano na planie sytuacyjnym. 4.2 Profil podłużny: W ramach remontu nawierzchni nie przewiduje się istotnych zmian niwelety nawierzchni w stosunku do stanu istniejącego. Zmiana rzędnych niwelety wynika z położenia drogi względem urządzonych wjazdów na posesje i grubości konstrukcji projektowanych warstw nawierzchni, lokalnych wyrównań podłużnych oraz ukształtowania drogi w przekrojach poprzecznych. Niweletę zaprojektowano w układzie rzędnych lokalnych istniejącego terenu. Płynność niwelety uzyskano przez nadanie jej normatywnych spadków podłużnych (bez wpisywania łuków pionowych przy różnicy spadków podłużnych nie większych niż 1,0 %). 4.3 Przekroje normalne: Zaprojektowano przekroje normalne (o przekroju ulicznym), uwzględniający konstrukcję nawierzchni i kategorię ruchu i szerokość pasa drogowego: - szerokość jezdni bitumicznej - 6,60 - 7,20 m. - szerokość chodników - 1,50 - 2,50 m - spadek poprzeczny jezdni - 2,0 % (daszkowy), - spadek poprzeczny chodników - 2,0 % 4.4 Konstrukcja i technologia nawierzchni jezdni, parkingów i chodników: Przekrój konstrukcyjny projektowanej jezdni przyjęto na podstawie (Rozporzadzenia ...) i katalogu typowych konstrukcji nawierzchni na podłożu G1 i pod ruchem KR1: Przekrój normalny 1: - nawierzchnia projektowana - warstwa ścieralna grubości 4 cm z betonu asfaltowego (o uziarnieniu 0/12,8 mm), wg PN-S-96025 i WT-2, dla KR2, na istniejącej nawierzchni -- chodnik z płyt betonowych (35 cm), Przekrój normalny 2: - warstwa ścieralna - warstwa ścieralna grubości 4 cm z betonu asfaltowego (o uziarnieniu 0/12,8 mm), wg PN-S-96025 i WT-2, dla KR2, ułożona w zfrezowanej starej nawierzchni, na szer. 1,50 - 2,00 m - chodnik z płyt betonowych (35 cm) Przekrój normalny 3: - warstwa ścieralna - warstwa ścieralna grubości 4 cm z betonu asfaltowego (o uziarnieniu 0/12,8 mm), wg PN-S-96025 i WT-2, dla KR2, na istniejącej nawierzchni - chodnik z płyt betonowych Przekrój normalny 4: - warstwa ścieralna - warstwa ścieralna grubości 4 cm z betonu asfaltowego (o uziarnieniu 0/12,8 mm), wg PN-S-96025 i WT-2, dla KR2, na istniejącej nawierzchni - podbudowa zasadnicza grubości 8 cm, z betonu asfaltowego (o uziarnieniu 0/12,8 mm), wg PN-S-96025 i WT-2, dla KR2, - podbudowa pomocnicza grubości 20 cm, z kruszywa łamanego stab. mech. (wg PN-S-06102), - chodnik z kostki betonowej grubości 6 cm, na podsypce cem.-piask. gr.3 cm, na podbudowie z kruszywa naturalnego stab. mech. gr. 10 cm. 4.5 Odwodnienie: Odwodnienie odcinka pozostawia się jako powierzchniowe. Planuje się jedynie wymianę kratek ściekowych nad przepustem w km 0+304. 4.6 Skrzyżowania i zjazdy: W układzie komunikacyjnym projektowana ulica jest ulicą nadrzędną. W ciągu trasy jest skrzyżowanie z ulicą Jagiełły, Jagiellońską, Rynek i ul. Grodzieńską (dr.woj. Nr 671). Na w/w ulicach jest nawierzchnia bitumiczna lub planuje się jej wykonanie. W rejonie skrzyżowań należy wykonać wg schematu. Nawierzchnia wjazdów bramowych projektowana jest z kostki betonowej. 4.7 Roboty ziemne: Robót ziemnych - nie ma. 5. Rozwiązanie organizacji ruchu, transport materiałów: Oznakowanie robót według Instrukcji Oznakowania Robót w pasie drogowym. Na czas budowy mieszkańcy będą korzystali krótkich przerw w pracach drogowych - nie ma możliwości objazdów. Transport materiałów na budowę odbywać się będzie samochodami samowyładowczymi. Składowanie kruszyw i innych materiałów sypkich zalecane jest na placu o nawierzchni utwardzonej. W celu składowania spoiw wybudować wiatę. 6. Uwagi końcowe: Punkty główne trasy drogi pomierzono w terenie metodą tachimetrii bez stabilizacji ich w terenie. Przed przystąpieniem do robót konieczne jest wyznaczenie w terenie przez geodetę uprawnionego. Pomiary wysokościowe wykonano w nawiązaniu do układu państwowego. Lokalizację i rzędne reperów pokazano na planie sytuacyjnym. W trakcie robót należy zabezpieczyć przed zniszczeniem punkty osnowy geodezyjnej umieszczone w poboczach gruntowych lub skarpach. a) Roboty ziemne przy użyciu sprzętu mechanicznego mogą być wykonane po uprzednim, precyzyjnym zlokalizowaniu sieci uzbrojenia podziemnego (wykopy kontrolne wykonane ręcznie). b) Wszystkie elementy naziemne uzbrojenia podziemnego w nawierzchni należy wyregulować w taki sposób, aby górna powierzchnia urządzenia znajdowała się w płaszczyźnie nawierzchni w miejscu usytuowania danego urządzenia. c) Ostateczną lokalizację aktualnie nieistniejących zjazdów należy ustalić w porozumieniu z ich przyszłymi użytkownikami - w trakcie realizacji robót. Powyższe dotyczy również niektórych szczegółów konstrukcyjnych wjazdów istniejących (użytkowych). d) Wykonywanie warstw konstrukcyjnych nawierzchni można rozpocząć po usunięciu kolizji lub zabezpieczeniu elementów uzbrojenia podziemnego, narażonych na uszkodzenie lub pozbawionych możliwości ewentualnej naprawy. 1. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawarty jest w: a) szczegółowych specyfikacjach technicznych (stanowiącym Załącznik Nr 1a do SIWZ) b) projekcie wykonawczym (stanowiącym Załącznik Nr 1b do SIWZ) oraz c) projekcie budowlanym (stanowiącej Załącznik Nr 1c do SIWZ).
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.06.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWY DRÓG "BITUM" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWY DRÓG "BITUM" SP. Z O.O.
- Przedsiębiorstwo Budowy Dróg BITUM Spółka z o.o., ul. Sitarska 1, 18-300 Zambrów, kraj/woj. podlaskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 475411,30 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 309861,60
Oferta z najniższą ceną: 309861,60 / Oferta z najwyższą ceną: 416637,15
Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont i przystosowanie pomieszczeń na potrzeby realizacji projektu "Bliżej rodziny i dziecka -wsparcie rodzin przeżywających problemy opiekuńczo - wychowawcze oraz wsparcie pieczy zastępczej-etap II"
- Budowa pochylni przeznaczonej dla osób niepełnosprawnych oraz klatki schodowej o konstrukcji stalowej wraz ze zjeżdżalnią rurową
- Modernizacja i przebudowa budynku obsługi MPK w Siedlcach w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania: Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce
- Dostosowanie budynku użytkowego przy ul. Mazowieckiej 12 (oficyna) w Warszawie do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych
- Budowa składnicy drewna nr 1 w leśnictwie Gaj
- Wykonanie remontu cząstkowego dróg gminnych o nawierzchni bitumicznej i tłuczniowej na terenie gminy Zielonki w latach 2025, 2026, 2027
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.