Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-08-13
Łowicz: Budowa ujęcia wód podziemnych -otworu studziennego nr 1a oraz likwidacja studni nr 1, dla potrzeb wodociągu wiejskiego w miejscowości Bocheń, gm. Łowicz.
Numer ogłoszenia: 140441 - 2007; data zamieszczenia: 13.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Łowicz, ul. Długa 12, 99-400 Łowicz, woj. łódzkie, tel. 046 8376804, fax 046 8373539.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa ujęcia wód podziemnych -otworu studziennego nr 1a oraz likwidacja studni nr 1, dla potrzeb wodociągu wiejskiego w miejscowości Bocheń, gm. Łowicz..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac wiertniczo-geologicznych związanych z wykonaniem otworu studziennego studni głębinowej nr 1a oraz likwidacja techniczna studni nr 1 w miejscowości Bochen, gm. Łowicz. Na zakres robót objętych przedmiotem zamówienia składają się następujące prace: etap I - wykonanie otworu studziennego, rozpoznawczego, do głębokości 105,00 m.p.p. terenu; średnicy początkowej Ø 20 (508 mm) i średnicy końcowej Ø 14 (356 mm), - posadowienie filtra studziennego szczelinowego, na głębokości 105,00 m.p.p. terenu, wykonanego z rur PCV o następującej konstrukcji: - rura podfiltrowa DN 175 (Ø 195 mm); l = 5,50 m. - część czynna DN 175 (Ø 195 mm); l = 20,00 m. (część perforowana ok. 18,5 m) - rura nadfiltrowa DN 175 (Ø 195 mm); l = 15,50 m, - wykonanie próbnego pompowania poprzez wykonanie pompowania oczyszczającego i pomiarowego, - wykonanie analizy fizyko-chemicznej (z określeniem mineralizacji) i bakteriologicznej wody, - wykonanie obudowy studziennej Ø 1500 wraz z armaturą Ø 100 mm przystosowanej do samowypływu w nasypie ziemnym - opracowanie dokumentacji hydrogeologicznej powykonawczej ustalającej zasoby eksploatacyjne, wraz ze spełnieniem wymogów Prawa geologicznego i górniczego. Nadzór geologiczny, opracowanie dokumentacji powykonawczej wraz z badaniem wody, wykonanie innej dokumentacji wymaganej w trakcie realizacji robót geologicznych jak i inwentaryzacji zapewnia na swój koszt Wykonawca. etap II - wykonanie likwidacji studni nr 1o aktualnej głębokości 37,6 m - demontaż istniejącej obudowy studziennej Ø 1500 wraz z nasypem ziemnym. - sprawdzenie drożności i głębokości otworu studziennego - likwidacja otworu studziennego Nadzór hydrogeologiczny i opracowanie dokumentacji hydrogeologicznej powykonawczej. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na przedmiot zamówienia (t.j.: wykonanie + zamontowane urządzenia) na okres nie krótszy niż 36 miesięcy, licząc od dnia odbioru końcowego.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.25.51.10 - Studnie Kod CPV wg słownika 2008: 45.25.51.10 - Roboty budowlane w zakresie studni .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 105.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, i w tym względzie: a) posiadają minimum jedną osobę z uprawnieniami do kierowania robotami geologicznymi - uprawnienia geologiczne kategorii V. b) wykażą i udokumentują, iż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej 1 robotę tożsamą - o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem tego zadania, tj. wykonanie ujęcia wód podziemnych otworu studziennego o łącznej wartości co najmniej 100 000,00 PLN brutto. Wykonana robota tożsama musi być poparta dokumentami potwierdzającymi, że została wykonana z należytą starannością, np.: referencje; opinie; listy polecające; kopie protokołów odbiorów końcowych z wyszczególnionym zakresem rzeczowym, wartością oraz oceną jakości wykonanych robót. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą /spełnia - nie spełnia/, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach potwierdzających spełnienie warunków udziału w postepowaniu. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. Uzupełnienie wymaganych dokumentów jest możliwe zgodnie z art. 26 ust. 3 i 4. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. 3. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. w konsorcjum). W takim przypadku ich oferta musi spełniać następujące wymagania: - w odniesieniu do wymagań postawionych przez Zamawiającego, każdy z przedsiębiorców wchodzący w skład konsorcjum oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, - oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich wykonawców występujących wspólnie, - wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego ze wspólników, Uwaga: treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania. - wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem (liderem), - wypełniając formularz ofertowy, jak również inne dokumenty powołujące się na /Wykonawcę/, w miejscu np. /nazwa i adres Wykonawcy/ należy wpisać dane dotyczące konsorcjum, a nie pełnomocnika konsorcjum, - wspólnicy ponoszą solidarną odpowiedzialność za nie wykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia, określoną w art. 366 Kodeksu cywilnego. 4. Podwykonawstwo: Zamawiający dopuszcza wykonanie przedmiotu zamówienia przy udziale podwykonawców.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie (np. konsorcjum) ww. dokument musi być złożony przez każdy podmiot. 2) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie zaświadczenie musi być złożone przez każdy podmiot. 3) Oświadczenie o treści określonej w art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych . W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie oświadczenie musi być złożone przez każdy podmiot. 2. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wykonawca składa następujące dokumenty: 1) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, np. referencje, listy polecające, opinie, kopie protokołów odbiorów końcowych. Sporządzony wykaz musi zawierać co najmniej 1 robotę tożsamą - o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem tego zadania, tj. wykonanie ujęcia wód podziemnych otworu studziennego, o łącznej wartości co najmniej 100 000,00 PLN brutto. 2) Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, przy czym wykaz powinien zawierać przynajmniej jedną osobę z uprawnieniami geologicznymi - kategoria V. 3) Dokumenty stwierdzające, że osoba, która będzie kierować wykonaniem zamówienia, posiada wymagane uprawnienia, to jest uprawnienia geologiczne kategorii V. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie dokumenty wymienione w pkt. 2 mogą złożyć łącznie. 3. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej powinien złożyć dokumenty zgodnie z § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006 r., Nr 87, poz. 605). Wymagane dokumenty należy przedstawić w formie oryginałów lub kserokopii. Dokumenty złożone w formie kserokopii muszą być opatrzone klauzulą /za zgodność z oryginałem/ i poświadczone za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby uprawnioną do reprezentowania wykonawcy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lowicz.bipst.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Łowicz ul. Długa 12 99-400 Łowicz pok. 10.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.09.2007 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Łowicz ul. Długa 12 99-400 Łowicz pok. 7 (parter).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z ŁOWICZA
- Organizacja i przeprowadzenie kursu prawa jazdy kat. "B" dla uczniów z kierunku Technik Usług Fryzjerskich w ramach realizacji projektu pn.: "Hotelowy zawrót głowy"
- Organizacja i przeprowadzenie kursu prawa jazdy kat. "B" dla uczniów z kierunków Technik Eksploatacji Portów i Terminali, Technik Fotografii oraz Technik Żywienia i Usług Gastronomicznych
- "Przebudowa drogi powiatowej nr 2738E na odcinku o długości 1,920 kilometra w ramach zadania: "Rozbudowa drogi powiatowej nr 2738E Oszkowice - Piaski Bankowe"
- Zakup i montaż foteli do kina Fenix w Łowiczu
- "Przebudowa nawierzchni ul. Akademickiej"
- Zakup wraz z dostawą pomocy dydaktycznych i wyposażenia dla Szkoły Podstawowej im. Janusza Korczaka w Popowie w ramach projektu pn.: "Mali Odkrywcy"
więcej: przetargi w Łowiczu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Inwestycja w zrównoważoną gospodarkę wodno - ściekową w Gminie Czarna Dąbrówka dla terenów poza aglomeracją POSTĘPOWANIE I
- Przebudowa stacji uzdatniania wody w Kukawce wraz z pompownią podnoszenia ciśnienia w Starym Majdanie, ujęcia wody w Wojsławicach-Kolonii wraz z pompownią podnoszenia ciśnienia w Majdanie Ostrowskim
- OPRACOWANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ WRAZ Z WYKONANIEM ROBÓT BUDOWLANYCH ZWIĄZANYCH Z REMONTEM HYDROFORNI NA TERENIE KOMPLEKSU WOJSKOWEGO 2925 SKŁADU JASTRZĘBIE W KONWENCJI "ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ"
- Rozbudowa stacji uzdatniania wody w miejscowości Wierzchowo
- Przebudowa i remont SUW w Kukawce wraz z PPC w Starym Majdanie oraz UW w Wojsławicach-Kolonii wraz z PPC w Majdanie Ostrowskim w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- Rozbudowa i przebudowa stacji uzdatniania wody wraz z instalacjami budowlanymi, budowa studni głębinowych i przyłącza wodociągowego do studni głębinowych w Wysokiem Mazowieckiem
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.