Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-07-18
Racibórz: Adaptacja obiektu na potrzeby PSG w m. Opole
Numer ogłoszenia: 140455 - 2016; data zamieszczenia: 18.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Śląsko-Małopolski Oddział Straży Granicznej , ul. Dąbrowskiego 2, 47-400 Racibórz, woj. śląskie, tel. 32 414 41 54, faks 32 414 47 08.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.sm.strazgraniczna.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Adaptacja obiektu na potrzeby PSG w m. Opole.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych polegających na przebudowie budynku administracyjnego nr 1 i nr 3. Planowany zakres rzeczowy inwestycji obejmuje wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych polegających na przebudowie części pomieszczeń w budynku nr 1 i nr 3 w celu dostosowania ich do potrzeb służbowych. Przedmiot zamówienia szczegółowo został określony w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
II.1.5)
V
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających. Zamówienie uzupełniające może zostać zlecone w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych. Zamówienie uzupełniające mogą stanowić nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i musza polegać na powtórzeniu tego samego rodzaju robót
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.27.00 - Przebudowa budynków 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45.33.20.00 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 05.12.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 15.000,00 PLN w formach określonych ustawą
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie złożonego oświadczenia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcy powinni potwierdzić to złożonym wykazem robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert. W przypadku, gdy okres działalności jest krótszy niż pięć lat to w tym okresie wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót określających, że roboty te zostały wykonane w sposób należyty zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Zamawiający uzna, że warunek będzie spełniony jeśli Wykonawca przedstawi trzy poświadczenia należytego wykonania robót w zakresie: robót ogólnobudowlanych, instalacji sanitarnych i elektrycznych o wartości nie mniejszej niż 600 000,00 zł (każda z nich zawierająca wszystkie ww. branże)
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie złożonego oświadczenia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca dysponuje co najmniej po 1 osobie posiadającej niezbędne uprawnienia do kierowania robotami w poszczególnych specjalnościach (w pełnym zakresie) tj.: konstrukcyjno - budowlanej, instalacji sanitarnych, elektrycznych i teletechnicznych
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca załączy do oferty polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na wartość nie mniejszą niż 500 000,00 zł. Wykonawca jest zobowiązany do posiadania ww. ubezpieczenia przez cały okres realizacji umowy w ramach niniejszego zamówienia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
Wykonawca przedstawi co najmniej 3 dowody wykonania robót budowlanych, z podaniem ich rodzaju i wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających , czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi 3 dokumenty potwierdzające należyte wykonanie robót w zakresie: robót ogólnobudowlanych, instalacji sanitarnych i elektrycznych o wartości nie mniejszej niż 600.000,00 zł brutto (każda z nich powinna zawierać wszystkie branże); - wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
- Formularz oferty (Załącznik nr 1 do SIWZ) - W przypadku Wykonawców występujących wspólnie (np. w formie konsorcjum) pełnomocnictwo, o którym mowa w pkt IV specyfikacji - zgodnie z art. 23 ustawy
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - gwarancja - 10
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień niniejszej umowy w niżej wymienionych przypadkach: 1. zmiany nie mające wpływu na termin wykonania przedmiotu umowy:-zmiana adresu lub siedziby Wykonawcy lub Zamawiającego,- zmiana będąca skutkiem poprawy oczywistej pomyłki, 2. zmiany mające wpływ na termin wykonania przedmiotu umowy:- gdy prace budowlane zostały przerwane z przyczyn niezależnych od stron lub w związku z koniecznymi uzgodnieniami (pozwoleniami itp.) maksymalnie o czas, w którym prace nie były wykonywane, - prace objęte umową zostały wstrzymane przez właściwe organy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy - maksymalnie o czas wstrzymania robót, - koniecznych lub racjonalnych zmian w dokumentacji projektowej, konieczności wprowadzenia zmian polegających na zmianie jakości lub innych parametrów charakterystycznych dla danego elementu robót lub zmiana technologii - maksymalnie o czas wprowadzenia zmian w dokumentacji, - kolizji z infrastrukturą podziemną, której nie ujęto w dokumentacji technicznej stanowiącej podstawę wyceny - maksymalnie o czas usunięcia kolizji, - konieczności wykonania robót dodatkowych, zamiennych lub rezygnacji z części robót, jeśli będzie to niezbędne do prawidłowej realizacji umowy - maksymalnie o czas potrzebny na wykonanie tych robót, - zmian związanych ze zmianą zakresu robót przewidzianych umową lub wprowadzenia zmian materiałowych, - wystąpienia przestojów i opóźnień zawinionych przez Zamawiającego, - zawieszenia robót przez Zamawiającego, - wystąpienia istotnych okoliczności, które uniemożliwiły Wykonawcy z winy nie leżącej po jego stronie dotrzymanie terminu umownego. 3. zmiany mające wpływ na wysokość wynagrodzenia: - zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT) o wysokość wprowadzonej zmiany, - rezygnacji z wykonania części robót o wartość zakresu prac, z których zrezygnowano, - zmiany związane ze zmianą zakresu robót przewidzianego umową lub wprowadzeniem zmian materiałowych, - obniżenie kosztu wykonania robót, a tym samym wynagrodzenia Wykonawcy, jeśli w toku odbioru zostaną stwierdzone wady nienadające się do usunięcia. Zamawiający może obniżyć wynagrodzenie umowne o kwotę odpowiadającą wartości wady. 4. Wykonawca nie będzie miał prawa do żądania przedłużenia terminu wykonania Przedmiotu umowy jeżeli przedłużenie terminu wynika z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy chyba, że wystąpią działania sił natury uznanych za stan klęski żywiołowej na tym terenie (za stan klęski żywiołowej uznaje się wydarzenie lub okoliczność o charakterze nadzwyczajnym, na którą Wykonawca ani Zamawiający nie mają wpływu, wystąpienia której Wykonawca ani Zamawiający, działając racjonalnie, nie mogli zapobiec przed zawarciem umowy; której, w przypadku jej wystąpienia, Wykonawca ani Zamawiający, działając racjonalnie, nie mogli uniknąć lub jej przezwyciężyć; oraz która nie może być zasadniczo przypisana Wykonawcy ani Zamawiającemu)
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.sm.strazgraniczna.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Śląsko - Małopolski Oddział Straży Granicznej; 47 - 400 Racibórz ul.Dąbrowskiego 2.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.08.2016 godzina 12:00, miejsce: Śląsko - Małopolski Oddział Straży Granicznej; 47 - 400 Racibórz ul. Dąbrowskiego 2, kancelaria jawna.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z RACIBORZA
- "Scalanie gruntów na terenie obrębów ew. Owsiszcze i Nowa Wioska, j. ew. Krzyżanowice - budowa i przebudowa dróg transportu rolnego" - wykonanie dokumentacji projektowej oraz robót budowlanych.
- "Scalanie gruntów na terenie obrębu ewidencyjnego Gródczanki, jednostka ewidencyjna Pietrowice Wielkie - przebudowa dróg transportu rolnego" - wykonanie dok. projektowej oraz robót budowlanych.
- Oprac. dok.proj. dla zakr. rowów w ramach: Scalanie gruntów na terenie: o.ew.Gródczanki, j.ew.Pietrowice W.; o.ew.Owsiszcze i N. Wioska, j.ew.Krzyżanowice; o.ew.Pawłów i Żerdziny, j.ew.Pietrowice W.
- Scalanie gruntów na terenie obrębów ewidencyjnych Pawłów i Żerdziny, j. ew. Pietrowice Wielkie-budowa i przebudowa dróg transportu rolnego-wykonanie dokumentacji projektowej oraz robót budowlanych.
- 7/2025 Dostawa oleju napędowego
- Modernizacja mini - ZOO na terenie Arboretum Bramy Morawskiej w Raciborzu.
więcej: przetargi w Raciborzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- TR.262.4.2025 Wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie pomieszczeń przyziemia budynków B, B1 i C w ramach zadania inwestycyjnego (...)
- "Przebudowa i budowa otwartych zbiorników retencyjnych w miejscowości Baranów Sandomierski"
- Rozwój ogólnodostępnej infrastruktury sportowo-rekreacyjnej w miejscowości Goźlice
- Budowa hali sportowej przy Zespole Szkół w Opalenicy wraz z zagospodarowaniem terenu
- Remont pomieszczeń mieszkalnych i korytarza w internacie Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Chrobrzu
- Wykonanie remontu i rozbudowy dwóch szatni zawodniczych w hali sportowo-widowiskowej GLOBUS
więcej: Przebudowa budynków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.