eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MysłakowiceKontrakt X Projektu 2005/PL/16/C/PE/013 pn. Karkonoski System Wodociągów i Kanalizacji, etap I w ramach Funduszu Spójności, pn. Budowa oczyszczalni ścieków przy ul. Hofmana w gminie Szklarska Poręba.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-08-13

Mysłakowice: Kontrakt X Projektu 2005/PL/16/C/PE/013 pn. Karkonoski System Wodociągów i Kanalizacji, etap I w ramach Funduszu Spójności, pn. Budowa oczyszczalni ścieków przy ul. Hofmana w gminie Szklarska Poręba.
Numer ogłoszenia: 140457 - 2007; data zamieszczenia: 13.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Karkonoski System Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o., Bukowiec, ul. Robotnicza 6, 58-533 Mysłakowice, woj. dolnośląskie, tel. 075 7540777, fax 075 7540479.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kswik.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kontrakt X Projektu 2005/PL/16/C/PE/013 pn. Karkonoski System Wodociągów i Kanalizacji, etap I w ramach Funduszu Spójności, pn. Budowa oczyszczalni ścieków przy ul. Hofmana w gminie Szklarska Poręba..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot niniejszego zamówienia stanowi wykonanie i ukończenie Robót obejmujących budowę oczyszczalni ścieków przy ul. Hofmana w gminie Szklarska Poręba oraz usunięcie w nich wszelkich wad. Zamówienie będzie wykonywane w oparciu o Warunki Kontraktowe dla Budowy (FIDIC, wydanie 1999, trzecie wydanie angielsko-polskie 2006). Oczyszczalnia zostanie zlokalizowana przy ulicy V. Hofmana, na działce dotychczas wykorzystywanej przez lokalną oczyszczalnię obecnie obsługującą część Szklarskiej Poręby Średniej. Ta lokalna oczyszczalnia częściowo zostanie poddana rozbiórce, przy czym niektóre jej elementy zostaną przebudowane i dostosowane do potrzeb nowego obiektu. Ponadto na tym terenie zostanie wybudowanych kilka nowych obiektów technologicznych powiązanych z funkcjonalnie z obiektami przebudowywanymi. W rozwiązaniach projektowych założono, że nowa oczyszczalnia stanowić będzie centralną oczyszczalnię przeznaczoną do obsługi całej Szklarskiej Poręby. Poprzez rozbudowany system kanalizacji sanitarnej skierowane zostaną tu ścieki bytowo-gospodarcze zarówno ze Szklarskiej Poręby Górnej, Średniej jak i Dolnej. Według prognoz demograficznych (do 2025 roku) oczyszczalnia przewidziana jest dla oczyszczania ścieków od 7 600 mieszkańców stałych (M) oraz 7 000 mieszkańców równoważnych (MR). Stąd nominalne obciążenie nowej oczyszczalni przyjęto na poziomie 14 600 MR. Nominalne obciążenie hydrauliczne oczyszczalni zostało ustalone na Qdśr = 2 000 m3/d, z uwzględnieniem nierównomierności spływów dobowych i godzinowych. Zakłada się, ze nowa oczyszczalnia, po przebudowie sieci kanalizacyjnej, odbierać będzie ścieki z systemu rozdzielczego. Układ technologiczny nowej oczyszczalni ścieków będzie się składać z następujących urządzeń i obiektów podstawowych: w części ściekowej: - Stacji zlewczej ścieków - SZL (obiekt nr 6). - Komory odbiorczej ścieków dostarczanych rurociągiem tranzytowym z ulicy Prusa -KRRT (przed obiektem nr 1), - Komory rozdzielczej na dopływie przed kratami - KR (przy obiekcie nr 1). - Krat mechanicznych gęstych - KM (2 sztuki w obrębie obiektu nr 1). - Piaskownika wirowego - PS (1 sztuka w obrębie obiektu nr 1). - Reaktorów biologicznych oczyszczania ścieków (komór tlenowych) - KT (2 sztuki, obiekt nr 3). - Biofiltru - BF (obiekt nr 10). - Zespołu pomp osadu powrotnego i nadmiernego - PR-1 (obiekt nr 11). - Stacji dmuchaw dla natleniania ścieków i zasilania innych instalacji - SD (w obrębie obiektu nr 1). - Osadników wtórnych radialnych - OWT (2 sztuki, obiekty nr 4a i 4b). - Stacji hydroforowej ścieków oczyszczonych - SH (dla potrzeb oczyszczalni, obiekt 12.1). - Stacji poboru prób ścieków oczyszczonych - KJ (obiekt 12.2) oraz kolektor odpływowy ścieków oczyszczonych. - Zakładowej pomocniczej pompowni ścieków - ZPS (obiekt nr 13). w części osadowej: - Zbiornika zagęszczania osadu nadmiernego - ZG (adaptacja istniejących osadników wtórnych przy obiekcie nr 1). - Zbiornika nadawy osadu do prasy - ZN (istniejący, obiekt nr 7). - Stacji mechanicznego odwadniania osadu - TPF (modernizacja i rozbudowa istniejącego obiektu nr 2). - Pompowni odcieków i filtratu (obiekt istniejący nr 8). - Instalacji nawapniania osadu mechanicznie odwodnionego - NW (obiekt nr 9). Uzupełnieniem układu oczyszczalni będzie dosyłowy rurociąg tranzytowy RT ścieków, poprowadzony od ulicy Prusa do działki przy ulicy Hofmana. Na terenie obecnej oczyszczalni przy ulicy Prusa, wraz z jej likwidacją, zostanie wybudowany węzeł przeznaczony i przystosowany do odbioru ścieków pochodzących z terenów Szklarskiej Poręby Górnej i kierowanych grawitacyjnym rurociągiem DN 300 mm. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w Części III specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wartość zamówienia (bez podatku VAT): 3 650 963,05 EUR

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę Kod CPV wg słownika 2008: 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę Oryginalny kod CPV: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Kod CPV wg słownika 2008: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Oryginalny kod CPV: 45.30.00.00 - Roboty w zakresie instalacji budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach Oryginalny kod CPV: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.10.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 70 000 EUR.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: 1) posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia oraz nie podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 u.p.z.p. 2) posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie): a) wykonać w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie co najmniej roboty budowlane obejmujące budowę oczyszczalni ścieków komunalnych o przepustowości średniej dobowej co najmniej 1 500 m3/d lub rozbudowę istniejącej oczyszczalni ścieków o przepustowość średnią dobową co najmniej 1 500 m3/d. b) posiadać przeciętne zatrudnienie w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, w ilości co najmniej 40 pracowników, c) posiadać przeciętną liczebność personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, w ilości co najmniej 3 osób, d) wskaże do uczestniczenia w wykonaniu niniejszego zamówienia następujące osoby: - Kierownik Zespołu/Przedstawiciel Wykonawcy - mający co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego, w tym doświadczenie w kierowaniu przynajmniej 1 kontraktem na roboty z sektora środowiska w zakresie gospodarki wodno-ściekowej o wartości robót netto (bez podatku VAT) nie mniejszej niż 1 000 000 EUR. Osoba proponowana na to stanowisko powinna biegle władać językiem polskim lub dysponować kompetentnym tłumaczem we wszystkich godzinach pracy, - Kierownik Budowy - mający co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego w kierowaniu robotami budowlanymi z sektora środowiska w zakresie gospodarki wodno-ściekowej przy co najmniej dwóch zadaniach inwestycyjnych, w tym jednym obejmującym budowę, rozbudowę lub przebudowę oczyszczalni ścieków, posiadający uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych zgodnie z art. 12, art. 12a ust. 1 oraz art. 14 ust. 1 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r., Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Przez doświadczenie zawodowe należy rozumieć okres od daty uzyskania uprawnień do daty składania ofert, - Kierownik Robót Konstrukcyjno-Budowlanych - mający co najmniej 5 lata doświadczenia zawodowego w kierowaniu robotami budowlanymi w sektorze środowiska, w tym przy co najmniej jednym zadaniu inwestycyjnym obejmującym budowę lub rozbudowę oczyszczalni ścieków, posiadający uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej zgodnie z art. 12, art. 12a ust. 1 oraz art. 14 ust. 1 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r., Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Przez doświadczenie zawodowe należy rozumieć okres od daty uzyskania uprawnień do daty składania ofert, - Kierownik Robót Sanitarnych - mający co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego w kierowaniu robotami budowlanymi, pełnił funkcję kierownika robót instalacyjno-sanitarnych na co najmniej 2 budowach obejmujących budowę oczyszczalni ścieków, posiadający uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych zgodnie z art. 12, art. 12a ust. 1 oraz art. 14 ust. 1 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r., Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Przez doświadczenie zawodowe należy rozumieć okres od daty uzyskania uprawnień do daty składania ofert, - Kierownik Robót Elektrycznych - mający co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego w kierowaniu robotami budowlanymi w zakresie sieci elektrycznych i aparatury kontrolno-pomiarowej, w tym na co najmniej 1 budowie obejmującej budowę oczyszczalni ścieków posiadający uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektro-energetycznych zgodnie z art. 12, art. 12a ust. 1 oraz art. 14 ust. 1 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r., Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Przez doświadczenie zawodowe należy rozumieć okres od daty uzyskania uprawnień do daty składania ofert. 3) znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa): a) posiadać za okres ostatnich 3 lat obrotowych średnie roczne przychody netto ze sprzedaży w wysokości nie mniejszej niż 8 000 000 PLN. b) posiadać środki finansowe w wysokości co najmniej 1 300 000 PLN lub posiadać zdolność kredytową w wysokości co najmniej 1 300 000 PLN. c) posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w wysokości co najmniej 5 000 000 PLN. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), b) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), c) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 u.p.z.p., wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), d) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 u.p.z.p., wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), e) wykaz wykonanych robót budowlanych oraz dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie., f) informację na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników, g) informację na temat przeciętnej liczebności personelu kierowniczego, h) wykaz osób wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywania przez nich czynności, dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia wydane na podstawie ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r., Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.) oraz Rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie lub wcześniej obowiązujących przepisów, a także dokumenty potwierdzające wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego.. i) rachunek zysków i strat stanowiący część sprawozdania finansowego, a w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających przychody netto ze sprzedaży, aktywa bieżące oraz zobowiązania krótkoterminowe - za okres ostatnich 3 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres (dokumenty ma obowiązek złożyć ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnienie tego warunku). j) informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, w którym posiadają rachunek, potwierdzające posiadanie środków finansowych w wymaganej wysokości lub posiadanie przez Wykonawcę zdolności kredytowej w wymaganej wysokości (dokumenty ma obowiązek złożyć ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnienie tego warunku), k) polisę a w przypadku jej braku inny dokument, potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności (dokumenty ma obowiązek złożyć ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnienie tego warunku); l) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, może być ono złożone przez każdego z Wykonawców składających ofertę wspólną (jedynie w sytuacji jeśli każdy z nich spełnia wszystkie warunki samodzielnie), albo może być złożone wspólnie, lecz w takim wypadku oświadczenie musi być złożone i podpisane przez pełnomocnika lub przez osoby reprezentujące wszystkich wykonawców. 2. Stosownie do treści § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. (Dz. U. z dnia 24 maja 2006 r. Nr 87 poz. 605) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane, jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej w: 1) pkt. 1).a), 1).b) i 1).d), składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 2) pkt 1)c) składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 u.p.z.p. 3. Stosownie do treści § 2 ust. 2 powołanego powyżej rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów, dokumenty, o których mowa powyżej w pkt 2.1)a) i c) oraz 2.2) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Natomiast dokument, o którym mowa powyżej w pkt 2.1)b), powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Stosownie do treści § 2 ust. 3 powołanego powyżej rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów, jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej w pkt. 1).a), 1).b), 1).c) i 1).d), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Postanowienia pkt 3 znajdują odpowiednie zastosowanie. 5. W przypadku złożenia przez Wykonawców dokumentów zawierających dane w innych walutach niż określono w pkt III.2, Zamawiający jako kurs przeliczeniowy waluty przyjmie średni kurs NBP z dnia ukazania się ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych. Ten sam kurs Zamawiający przyjmie przy przeliczaniu wszelkich innych danych finansowych.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kswik.eu

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: JRP KSWiK 58-500 Jelenia Góra, ul.M.Konopnickiej 21 Opłata: 4700 PLN.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.09.2007 godzina 12:00, miejsce: Karkonoski System Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. (KSWiK Sp. z o.o) - JRP - 58-500 Jelenia Góra, ul. M. Konopnickiej 21.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Projekt Nr 2005/PL/16/C/PE/013 współfinansowany ze środków Unii Europejskiej FUNDUSZ SPÓJNOŚCI pn. Karkonoski System Wodociągów i Kanalizacji, etap I Termin wykonania zamówienia: 31 października 2010 r., w tym: - Czas na Ukończenie: 31 października 2009 r. - Okres Zgłaszania Wad: 12 miesięcy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.