Ogłoszenie z dnia 2010-05-23
Katowice: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie zapytanie o cenę, na dostawy szczepionek dla potrzeb Samodzielnego Publicznego Zakładu Lecznictwa Ambulatoryjnego w Katowicach -Sprawa nr 12/D/2010.
Numer ogłoszenia: 140502 - 2010; data zamieszczenia: 23.05.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Lecznictwa Ambulatoryjnego w Katowicach "Moja Przychodnia", ul. PCK 1, 40-057 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 251 64 35, faks 032 250 37 69.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie zapytanie o cenę, na dostawy szczepionek dla potrzeb Samodzielnego Publicznego Zakładu Lecznictwa Ambulatoryjnego w Katowicach -Sprawa nr 12/D/2010..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są dostawy n/w szczepionek wraz z materiałami służącymi do ich podania tj. strzykawki, waciki, środek odkażający w n/w asortymencie i ilościach: Pakiet 1 Szczepionka przeciwko pneumokokom skoniugowana 7 -walentna -Ilość dawek 230. Pakiet 2 Szczepionka przeciwko pneumokokom polisacharydowa -Ilość dawek 75, Pakiet 3 Szczepionka przeciwko ospie wietrznej -Ilość dawek 385, Pakiet 4 Szczepionka przeciwko grypie typu split - Ilość dawek 2 000, Pakiet 5 Sszczepionka przeciwko WZW typu B - Ilość dawek 500.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.45.16.00 - 24.45.16.00 .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Pakiet 1- szczepionka przeciwko pneumokokom skoniugowana 7 -walentna - 230 dawek
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.05.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PGF URTICA Sp. z o. o., ul. Krzemieniecka 120, 50-613 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 55000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 53739,50
Oferta z najniższą ceną: 53739,50 / Oferta z najwyższą ceną: 53909,97
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Pakiet 2 szczepionka przeciwko pneumokokom polisacharydowa - dawek 75
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.05.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- INTERPHARMA Sp. z o.o., ul. Zabrska 17 A, 44-100 Gliwice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3900,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3561,00
Oferta z najniższą ceną: 3561,00 / Oferta z najwyższą ceną: 13095,00
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Pakiet 3 Szczepionka przeciwko ospie wietrznej dawek 385.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.05.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- GSK SERVICES Sp. z o. o., ul. Grunwaldzka 189, 60-322 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 57000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 61345,90
Oferta z najniższą ceną: 61345,90 / Oferta z najwyższą ceną: 72322,25
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Pakiet 4 szczepionka przeciwko grypie typu split dawek 2000.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.05.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PGF URTICA Sp. z o. o., ul. Krzemieniecka 120, 50-613 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 31000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 26440,00
Oferta z najniższą ceną: 26440,00 / Oferta z najwyższą ceną: 36440,00
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: Pakiet 5 Szczepionka przeciwko WZW typu B dawek 500.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.05.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- INTERHARMA Sp. z o.o., ul. Zabrska 17 A, 44-100 Gliwice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10800,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 9885,00
Oferta z najniższą ceną: 9885,00 / Oferta z najwyższą ceną: 20770,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 69-73 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Przedmiotem zamówienia są dostawy powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych, a wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 tj. Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów dnia 23 grudnia 2009 roku w sprawie kwot wartości zamówień oraz konkursów, od których jest uzależniony obowiązek przekazywania ogłoszeń Urzędowi Oficjalnych Publikacji Wspólnot Europejskich §1 ust.1 (jest to wartość równa lub przekraczająca wyrażoną w złotych równowartość kwoty: a/ 193 000 EURO dla dostaw lub usług b/ 4 845 000 EURO dla robót budowlanych
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- "Świadczenie usług konserwacyjnych wraz z wykonywaniem drobnych napraw oraz usuwanie awarii w obiekcie WFOŚiGW zlokalizowanym w Katowicach przy ul. Plebiscytowej 19 ...
- Serwis pogwarancyjny aparatury medycznej dla Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii
- Odbiór, wywóz i utylizacja odpadów komunalnych, segregowanych, odpadów wielkogabarytowych oraz gruzu z budynków Urzędu Miasta Katowice, siedzib OSP i Rad Dzielnic w roku 2025 r.
- Zakup i dostawa (wraz z rozładunkiem) sprzętu serwerowo -sieciowego na potrzeby Ministerstwa Przemysłu
- USŁUGA UBEZPIECZENIA SPZOZ MSWiA w KATOWICACH
- Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej dla spółki Katowickie Inwestycje S.A.
więcej: przetargi w Katowicach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.