Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-04-10
Szczecin: Remont konstrukcji górnego tarasu przy fontannie na Wałach Chrobrego w Szczecinie
Numer ogłoszenia: 140526 - 2013; data zamieszczenia: 10.04.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 441340 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Usług Komunalnych, ul. Ku Słońcu 125a, 71-080 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 484 82 94, faks 091 484 80 55.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowy zakład budżetowy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont konstrukcji górnego tarasu przy fontannie na Wałach Chrobrego w Szczecinie.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu umowy opisanego w projekcie budowlanym na remont konstrukcji górnego tarasu przy fontannie na Wałach Chrobrego w Szczecinie opracowanego przez mgr inż. Henryka Demkowicza we wrześniu 2012 r., wykonanego jako opracowanie uzupełniające do projektu remontu fontanny na Wałach Chrobrego w związku z pojawieniem się zacieków na wyremontowanych ścianach. Prace zrealizowane zostaną zgodnie z projektem budowlanym - wersja II projektowanych robót naprawczych oraz zgodnie ze Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót. 2.Zakres rzeczowy przedmiotu umowy obejmuje m. in.: 1) demontaż płyt granitowych wraz z oczyszczeniem komór, wykonaniem nowej izolacji i podpór żelbetowych oraz ponowny montaż, 2)wykonanie uszczelnień styków płyt, 3)wykonanie uszczelnień spoin wraz z nowym wypełnieniem w murze balustrady wokół tarasu wykonanego z bloków piaskowca, 4)wymianę włazów do komór wraz z obramieniem, 5)wymianę wpustów ściekowych i instalacji deszczowej, 6)udrożnienie instalacji podposadzkowych i kanałów w posadzkach komór. 3.W dniu przekazania placu budowy, Wykonawca będzie zobowiązany do przekazania Zamawiającemu, zatwierdzonego przez Zamawiającego, harmonogramu rzeczowo - finansowo - terminowego. W zależności od potrzeb, na żądanie Zamawiającego, rzeczony harmonogram będzie aktualizowany w trakcie realizacji przedmiotu umowy, tak by odpowiadał stanowi faktycznemu w zakresie rzeczowym, finansowym i terminowym. 4.Wykonawca zobowiązany będzie - na własny koszt i we własnym zakresie - również do: 1)organizacji placu budowy wraz z właściwym ogrodzeniem i zabezpieczeniem placu budowy oraz organizacji zaplecza socjalno - biurowego, 2)organizacji ruchu na czas budowy wraz z niezbędnymi uzgodnieniami i zajęciem pasa drogowego łącznie z naliczonymi opłatami, oznakowaniem oraz przywróceniem oznakowania pierwotnego, 3)utrzymania właściwego porządku przy wyjeździe z placu budowy na drogi publiczne, 4)zabezpieczenia i oznakowania terenu budowy zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz utrzymywania w należytym stanie tymczasowego zabezpieczenia, np. barier, oznakowania stref niebezpiecznych, znaków drogowych, 5)zabezpieczenia własnego mienia na terenie robót, 6)zapewnienia bezpiecznych warunków realizacji robót, określonych przepisami p.poż. i bhp oraz przepisami dot. ochrony środowiska, 7)opracowania Planu Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia, 8)wykonania i umieszczenia w widocznym miejscu tablicy informacyjnej, 9)prowadzenia dziennika budowy, 10)powiadomienia wszystkich zainteresowanych, wskazanych w projekcie, o rozpoczęciu prac, dostosowanie się wydanych uzgodnień i zaleceń - np. Konserwator Zabytków, 11)uzgadniania z Zamawiającym sposobu zagospodarowania materiałów z rozbiórki (np. przewóz we wskazane miejsce wraz z załadunkiem i rozładunkiem), 12)wykonania i przedłożenia Zamawiającemu niezbędnych badań laboratoryjnych, np. kruszywa, betonu, stali, itd. oraz certyfikatów, atestów, aprobat technicznych, itp. na wbudowywane materiały (w języku polskim), 13)wykonania dokumentacji powykonawczej wraz z kartami gwarancyjnymi, instrukcjami obsługi, kartami katalogowymi, itp. w języku polskim oraz geodezji powykonawczej - w 3 egz., 14)opracowanie dokumentacji powykonawczej przebiegu prac i ich wyników, opracowanej w sposób umożliwiający jednoznaczną identyfikację i dokładną lokalizację wszystkich czynności (w uzgodnieniu z Konserwatorem Zabytków) - w 3 egz., 15)opracowanie instrukcji użytkowania instalacji związanej z odwodnieniem, 16)sporządzania raportów miesięcznych z postępu prac wg wskazań Zamawiającego, 17)przygotowania niezbędnych dokumentów oraz współpraca przy uzyskaniu pozwolenia na użytkowanie, 18)zabezpieczenia terenu budowy na czas trwania imprez organizowanych w sąsiedztwie fontanny i górnego tarasu. 5.Zamawiający zobowiązuje się: 1)przekazać protokolarnie Wykonawcy plac budowy w terminie nie dłuższym niż 10 dni roboczych od dnia zawarcia umowy, 2)dokonać odbioru wykonanych prac, 3)zapewnić zapłatę wynagrodzenia za wykonane prace..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2007-2013. Dotyczy projektu pn.: Remont fontanny na Wałach Chrobrego w Szczecinie - umowa nr UDA-RPZP.06.02.02-32-011/11-00.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Remont konstrukcji górnego tarasu przy fontannie na Wałach Chrobrego w Szczecinie
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.11.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Jan Rosiek & Dariusz Sobczyński S.C. Zakład Usług Inżynieryjno - Budowalnych, ul. Lubelska 30, 71-043 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 311460,92 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 350000,00
Oferta z najniższą ceną: 350000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 350000,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Udzielenie zamówienia dodatkowego przy spełnieniu przesłanek ustawowych, czyli: - dotychczasowemu wykonawcy prac, - o wartości nie przekraczającej 50 % wartości realizowanego zamówienia, - roboty budowlane nie były objęte zamówieniem podstawowym, - wykonania robót budowlanych jest niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia podstawowego, - wykonanie robót budowlanych stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia. - wykonanie zamówienia podstawowego jest uzależnione od wykonania zamówienia dodatkowego, - z przyczyn technicznych oddzielenie zamówienia dodatkowego od zamówienia podstawowego wymagałoby poniesienia niewspółmiernie wysokich kosztów. W trakcie realizacji robót budowlanych związanych z remontem fontanny na Wałach Chrobrego w Szczecinie zaistniała konieczność wykonania dodatkowego opracowania projektowego na odwodnienie górnego tarasu. Powodem takiego stanu rzeczy była awaria kanalizacji deszczowej odwadniającej górny taras. W związku z zaistniała sytuacją stwierdzono: - przeciekanie ściany z piaskowca w wyniku braku odprowadzania przez kanalizacje deszczową, - podwyższenia poziomu wód gruntowych w wyniku braku odprowadzenia wody przez kanalizacje deszczową, co skutkuje zalewaniem komory technicznej. Z uwagi na fakt, że roboty budowlane (objęte zamówieniem dodatkowym) są niezbędne do wykonania zamówienia podstawowego oraz, że nie mogły zostać przewidziane w trakcie postępowania przetargowego dot. zamówienia podstawowego, konieczne jest udzielenie zamówienia dodatkowego dotychczasowemu Wykonawcy.
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Przebudowa i dostosowanie do obowiązujących przepisów Domu Studenta nr 4 przy ul. Podgórnej 26 w Szczecinie - etap I.
- "Świadczenie usług pogrzebowych dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Szczecinie"
- "Świadczenie usług w zakresie żywienia Mieszkańców Domu Pomocy Społecznej przy ul. Wł. Broniewskiego 4/6 w Szczecinie, w roku 2025."
- "Bezpośrednia ochrona obiektu, osób i mienia w godz. 19:00- 07:00 w budynku Domu Pomocy Społecznej przy ul. Wł. Broniewskiego 4/6 w Szczecinie w 2025 roku, część 1 "
- "Bezgotówkowa dostawa paliw płynnych do pojazdów służbowych użytkowanych przez Okręgowy Urząd Miar w Szczecinie"
- Usługa dostępu do Systemu Informacji Prawnej
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja KP PSP w Kutnie" - III
- Remont lokalu zlokalizowanego przy ul. Armii Krajowej 29/5 w Goleniowie z przeznaczeniem na mieszkanie treningowe
- Wymiana podłoża i urządzeń terenowych stanowiących wyposażenie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnętrznym Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
- Nowe, wspaniałe miejsce spotkań, zabawy i sportu dla Brzeźna - zagospodarowanie terenu przy ul. Zelwerowicza - zadanie realizowane w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadań z BO 2024
- "Instalacja OZE i poprawa efektywności energetycznej wraz z przebudową zaplecza technicznego Zarządu Dróg Powiatowych w Słupsku" - II postępowanie
- "Przebudowa budynku służby celno-skarbowej w Lubieszynie ze zmianą sposobu użytkowania na budynek oświatowo-administracyjny" - w formule zaprojektuj i wybuduj
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.