eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdańskŚwiadczenie usługi ochrony fizycznej i monitoringu w obiekcie Drugiego Urzędu Skarbowego w Gdańsku przy ul. Kołobrzeskiej 43

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-06-01

Gdańsk: Świadczenie usługi ochrony fizycznej i monitoringu w obiekcie Drugiego Urzędu Skarbowego w Gdańsku przy ul. Kołobrzeskiej 43
Numer ogłoszenia: 140571 - 2010; data zamieszczenia: 01.06.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 103981 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Drugi Urząd Skarbowy w Gdańsku, ul. Kołobrzeska 43, 80-391 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 69 09 100, faks 058 69 09 101.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usługi ochrony fizycznej i monitoringu w obiekcie Drugiego Urzędu Skarbowego w Gdańsku przy ul. Kołobrzeskiej 43.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: I.WARUNKI WYKONANIA USŁUGI OCHRONY OBIEKTU, OSÓB I MIENIA 1.Usługi ochrony mają być prowadzone zgodnie z wymaganiami zawartymi w Instrukcji pełnienia służby przez pracowników ochrony osób i mienia. 2.Wykonywanie usługi fizycznej ochrony obiektu, osób i mienia będzie wykonywane w wyznaczonych przez Zamawiającego dniach pracy Urzędu w następujących godzinach: 1)poniedziałek, wtorek, czwartek i piątek od godz. 6oo - 19oo - ochraniając obiekt 2)środa od godz. 6oo - 20oo - ochraniając obiekt, 3.Wykonywanie usługi monitoringu elektronicznego będzie wykonywane w dni tygodnia tj: 1)poniedziałek, wtorek, czwartek i piątek od godz. 19oo - 6oo, 2)środa od godz. 20oo - 6oo, 3)w dniach dodatkowych wolnych od pracy oraz soboty, niedziele i święta całodobowo. 4.Ochrona fizyczna w dniach dodatkowo wolnych od pracy oraz święta będzie realizowana poprzez podjazdy prewencyjne grupy interwencyjnej wykonywane w zróżnicowanych godzinach, nie rzadziej niż 3 razy na dobę. 5.Służbę fizycznej ochrony pełni trzech pracowników na następujących posterunkach. 1)posterunek stały (PS-1), jednoosobowy, środa od godz. 6oo - 20oo oraz poniedziałek, wtorek, czwartek i piątek od godz. 6oo - 19oo - usytuowany na parterze budynku urzędu, zapewniający koordynację pełnienia służby ochrony, kontrolę nad systemem p.poż, systemem alarmowym włamania i napadu, kierowanie interesantów urzędu do stanowisk w sali obsługi klientów lub właściwych komórek organizacyjnych, 2)posterunek stały (PS-2), jednoosobowy, środa od godz. 8oo - 183o oraz poniedziałek, wtorek, czwartek i piątek od godz. 8oo - 153o - nadzorujący ruch osobowy w sali obsługi klientów, 3)posterunek obchodowy (OB), jednoosobowy, w dni robocze: środa od godz. 7oo - 183o oraz poniedziałek, wtorek, czwartek i piątek od godz. 7oo - 16oo nadzorujący ruch osobowy w budynku głównym urzędu, pilnujący porządku i kontrolujący pojazdy wjeżdżające na teren parkingu wokół budynku. 6.Przed objęciem obiektu ochroną monitoringu elektronicznego wymagany jest udział pracownika grupy interwencyjnej, którego zadaniem jest asysta przy otwieraniu i zamykaniu głównych drzwi wejściowych do urzędu oraz deponowanie kluczy w centrum monitoringu Wykonawcy. 7.Wykonawca przeprowadzi wobec osób biorących udział w realizacji umowy zwykłe postępowanie sprawdzające dopuszczające do dostępu do informacji niejawnych stanowiących tajemnicę służbową, zgodnie z przepisami art. 74a ustawy z dnia 22 stycznia 1999 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. Nr 11, poz. 95 ze zm.) 8.W przypadku braku możliwości przeprowadzenia wyżej wymienionego postępowania Wykonawca zobowiązuje się do poddania takiemu postępowaniu wszystkich pracowników świadczących usługę, które przeprowadzi Pełnomocnik Zamawiającego, występując w terminie 7 dni od rozpoczęcia realizacji umowy, z wnioskiem o przeprowadzenie zwykłego postępowania sprawdzającego dopuszczającego do dostępu do informacji niejawnych stanowiących tajemnice służbową wobec osób biorących udział w realizacji umowy,. II.DO CZYNNOŚCI WCHODZĄCYCH W SKŁAD OCHRONY OSÓB, OBIEKTÓW I MIENIA DRUGIEGO URZĘDU SKARBOWEGO W GDAŃSKU NALEŻY W SZCZEGÓLNOŚCI: 1.Zapewnienie bezpieczeństwa pracowników i klientów Urzędu; 2.Strzeżenie przed kradzieżą, zniszczeniem lub uszkodzeniem mienia Urzędu; 3.Sprawowanie kontroli nad legalnością wynoszenia z budynku sprzętu i materiałów będących własnością urzędu; 4.Ustalenie uprawnień do przebywania w ochranianych budynkach oraz legitymowanie osób, w celu ustalenia ich tożsamości; 5.Wezwanie osób do opuszczenia ochranianych budynków w przypadku stwierdzenia braku uprawnień do przebywania na ich terenie albo stwierdzenia zakłócenia porządku; 6.Ujęcie osób stwarzających zagrożenie dla życia, zdrowia lub nietykalności osobistej, a także dla chronionego mienia, w celu niezwłocznego przekazania tych osób Policji; 7.Stosowanie środków przymusu bezpośredniego, o których mowa w art. 38 ust. 2 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 roku o ochronie osób i mienia (Dz. U. Nr 114, poz. 740 z późn. zm.) w przypadku zagrożenia dóbr powierzonych ochronie lub odparcia ataku na pracownika ochrony; 8.Kontrola zamknięcia i zaplombowania pomieszczeń w chronionym obiekcie po godzinach pracy; 9.Wydawanie kluczy pracownikom oraz ponoszenie odpowiedzialności za gospodarkę kluczami do wszystkich pomieszczeń; 10.Okresowe patrolowanie wnętrza obiektu; 11.Sprawdzanie korytarzy i pomieszczeń ogólnodostępnych pod kątem; 1)nie pozostania w obiekcie osób nieuprawnionych, 2)nie pozostawienia przedmiotów budzących podejrzenia wybuchu, pożaru itp., 3)czy nie występują objawy awarii wodociągowej lub grzewczej; 12.Sprawdzenie zamknięcia wejściowych drzwi głównych; 13.Niezwłoczne powiadomienie Policji, Straży Miejskiej w przypadku ujawnienia jakiejkolwiek sytuacji podejrzanej zaistniałej na terenie Urzędu; 14.Zapewnienie porządku i kontrolowanie ilości pojazdów wjeżdżających na teren parkingu wokół budynku urzędu; 15.Wykonywanie zadań punktu ostrzegania i alarmowania pracowników Urzędu (w razie zaistnienia zagrożeń); 16.Koordynowanie działań ochrony w czasie zagrożenia; 17.Wspomaganie akcji ewakuacyjnej na wypadek zagrożenia; 18.Obserwacje osób wchodzących do sali obsługi klientów i budynku Urzędu; 19.Znajomość i umiejętność obsługi urządzeń systemu sygnalizacji włamania i napadu; 20.Znajomość rozmieszczenia i obsługi podręcznego sprzętu p. poż.; 21.Znajomość rozmieszczenia i umiejętność obsługi w podstawowym zakresie głównych wyłączników prądu, zaworów wodnych i wyłączników systemu alarmowego; 22.Znajomość numerów alarmowych do Policji, Straży Pożarnej, Pogotowia Ratunkowego, Straży Miejskiej, ekip pogotowia technicznego i numerów telefonów kadry kierowniczej urzędu; 23.Podejmowanie niezbędnych interwencji w celu przywrócenia porządku publicznego, przeciwdziałanie zamachom przestępczym; 24.Współdziałanie ze służbami porządkowymi (ratowniczymi); 25.Meldowanie o wszystkich nieprawidłowościach mających wpływ na obniżenie bezpieczeństwa obiektu Pełnomocnikowi ds Ochrony Informacji Niejawnych lub wyznaczonemu odpowiedzialnemu za służbę ochrony pracownikowi ze strony Zamawiającego; 26.Prowadzenie zgodnie z obowiązującymi przepisami dokumentacji ochronnej: 1)książki meldunków - pełnienia służby, 2)książki stanu uzbrojenia, 3)książki ewidencji wydawania i przyjmowania broni, 4)książki przeglądów i kontroli sygnalizacji włamania, 5)książki wydawania i zdawania kluczy do pomieszczeń Urzędu, 6)książki wydawania i zdawania woreczków z kluczami do pomieszczeń specjalnych Urzędu, 7)książki ruchu osobowego 8)rejestr osób przebywających po godzinach służbowych w obiekcie Urzędu. III.WYMOGI DOT. PRACOWNIKÓW REALIZUJĄCYCH PRZEDMIOT UMOWY. 1.Pracownicy Wykonawcy świadczący usługi fizycznej ochrony muszą posiadać: 1)licencję pracownika ochrony fizycznej minimum pierwszego stopnia, 2)co najmniej 12 miesięczną praktykę (staż) w wykonywaniu zawodu licencjonowanego pracownika ochrony fizycznej, 3)poświadczenie bezpieczeństwa osobowego o klauzuli co najmniej zastrzeżone, 4)umundurowanie z logo firmy, którą reprezentują, 5)wyposażenie - środki przymusu bezpośredniego, środki łączności, paralizatory zwane bronią, 2.Pracownicy Wykonawcy - załoga grupy interwencyjnej 1)co najmniej 2 pracowników, 2)licencje pracownika ochrony fizycznej pierwszego lub drugiego stopnia, 3)pracownicy w umundurowaniu z logo firmy, którą reprezentują, 4) wyposażenie - środki przymusu bezpośredniego, środki łączności, paralizatory zwane bronią, (mogą posiadać broń gazową lub broń palną krótką), 5)samochód z logo firmy. 3.Kserokopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymogów określonych w pkt 1 pkt 2 i 3 (potwierdzonych za zgodność) dla wszystkich pracowników wytypowanych do pełnienia służby obiekcie Wykonawca dostarczy nie później niż do 24 czerwca 2010 r.; 4.Pracownicy ochrony przed przyjęciem służby zobowiązani są do zapoznania się z obowiązkami i instrukcjami nie później niż do 24 czerwca 2010 r. a następnie w terminie wyznaczonym przez Pełnomocnika ds. Ochrony Informacji Niejawnych Drugiego Urzędu Skarbowego, nie później jednak niż 30 dni od daty rozpoczęcia świadczenia usługi ochrony przystąpią do egzaminu (sprawdzianu) ze znajomości obowiązków oraz obowiązujących instrukcji. Egzamin organizuje i sprawdza ww Pełnomocnik lub wyznaczona przez niego osoba w obecności Przedstawiciela Wykonawcy. Tylko pracownicy ochrony, którzy uzyskają pozytywny wynik z egzaminu będą dopuszczeni do dalszego świadczenia usługi ochrony; 5.Dokonywanie zmiany w ramach wytypowanych pracowników do pełnienia służby dopuszcza się z uprzednim minimum 5 dniowym wyprzedzeniem; 6.W przypadku wprowadzenia w trakcie realizacji umowy pracownika lub pracowników ochrony, którzy nie byli wcześniej wytypowani Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć: potwierdzone za zgodność kserokopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymogów określonych w pkt 1 w ciągu 7 dni od dnia uzyskanej akceptacji zmiany pracownika lub pracowników przez Zamawiającego, Zasady z pkt 3 stosuje się odpowiednio; 7.Pracownicy Wykonawcy zobowiązani są do znajomości i korzystania z następującej dokumentacji ochronnej: 1)Instrukcji pełnienia służby (wyciąg z planu ochrony), 2)Instrukcji ruchu osobowo-materiałowego, 3)Instrukcji przechowywania kluczy, 4)Instrukcji współpracy pracownika ochrony z Policją, jednostkami Straży Pożarnej, Strażą Miejską i Firmą ochroniarską, 5)Instrukcji bezpieczeństwa pożarowego, 6)Instrukcji postępowania służby ochrony i pracowników Urzędu w sytuacjach kryzysowych (pożar, klęska żywiołowa, napad lub zamach terrorystyczny, itp.) 7)Instrukcji użytkowania systemu sygnalizacji włamania i napadu, 8)Instrukcja punktu ostrzegania i alarmowania DUS w Gdańsku, 9)Rejestru kluczy do pomieszczeń biurowych i pomieszczeń specjalnych DUS w Gdańsku. IV.URUCHOMIENIE MONITORINGU ELEKTRONICZNEGO POLEGA NA : 1.Podłączeniu (na koszt Wykonawcy) central SSWiN i p. poż Zamawiającego do stacji monitorowania Wykonawcy przy pomocy łącza sztywnego (na istniejących łączach telefonicznych) lub specjalnego nadajnika GSM lub nadajnika radiowego; 2.Automatycznym przekazywaniu do stacji monitorowania Wykonawcy zdarzeń rejestrowanych przez SSWiN oraz p. poż Zamawiającego: 1)alarmów włamaniowych i napadowych, 2)sygnałów alarmowych i technicznych z systemu sygnalizacji pozaru, 3)prób sabotażu systemu alarmowego 3.Analizie otrzymanych sygnałów, 4.W przypadku stwierdzenia alarmu lub awarii, niezwłocznym wysłaniu grupy interwencyjnej do chronionego obiektu w celu sprawdzenia stanu zabezpieczenia obiektu i ochrony do czasu usunięcia przyczyny alarmu lub awarii. Czas dotarcia do obiektu Urzędu nie może przekraczać 7 minut. V.W RAMACH WYKONYWANEJ USŁUGI WYKONAWCA ZOBOWIĄZUJE SIĘ DO: 1.Zapewnienia zgodnego z Planem ochrony: 1)rodzaju i ilości uzbrojenia (paralizatory zwane bronią), 2)rodzaju i ilości środków przymusu bezpośredniego, 3)środków łączności bezprzewodowej, 4)samochodu z logo firmy. 2.Zapewnienia w porozumieniu z Pełnomocnikiem ds. Ochrony Informacji Niejawnych w Drugim Urzędzie Skarbowym w Gdańsku właściwych warunków przechowywania broni i środków przymusu bezpośredniego; 3.Przedłożenia Zamawiającemu najpóźniej w przeddzień rozpoczęcia realizacji umowy zamówienia dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej oraz oświadczenie o zgodnym z planem ochrony rodzaju i ilości uzbrojenia, środków przymusu bezpośredniego oraz środków łączności; 4.Wyznaczenia osoby upoważnionej do bezpośrednich kontaktów z Zamawiającym w miejscu świadczenia usługi; 5.Przeprowadzania kontroli pracowników ochrony w godzinach urzędowania Zamawiającego nie rzadziej niż 3 razy w miesiącu. Przeprowadzone kontrole muszą zostać odnotowane w książce pełnienia służby; 6.Zapewnienia udziału osoby upoważnionej Wykonawcy w analizie oceny stanu zagrożenia i zabezpieczenia obiektu co najmniej jeden raz w kwartale, w terminie podanym przez Zamawiającego; 7.Zapewnienia każdorazowo udziału grupy interwencyjnej w momencie włączenia alarmu (sprawdzenie przyczyny załączenia alarmu) oraz obejście terenu wokół obiektu; 8.Bieżącego informowania poprzez Centrum Monitoringu Wykonawcy wyznaczonych osób przez Zamawiającego o alarmach i zdarzeniach w obiekcie Urzędu..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.05.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • EKOTRADE Sp. z o.o. , ul. Prosta 2/14, 00-850 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
  • AGOPOL-EKOTRADE Sp. z o.o. ZPCHr, ul. Bohaterów Westerplatte 64, 76-200 Słupsk, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 110655,77 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 93994,17

  • Oferta z najniższą ceną: 93994,17 / Oferta z najwyższą ceną: 124470,74

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.