eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznańprzebudowa budynku magazynowo - inwentarskiego na terenie Rolniczego Gospodarstwa Doświadczalnego Swadzim, ul. Parkowa 4, gmina Tarnowo Podgórne

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-06-02

Poznań: przebudowa budynku magazynowo - inwentarskiego na terenie Rolniczego Gospodarstwa Doświadczalnego Swadzim, ul. Parkowa 4, gmina Tarnowo Podgórne
Numer ogłoszenia: 140600 - 2011; data zamieszczenia: 02.06.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 92904 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu, ul. Wojska Polskiego 28, 60-637 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8487023, 8487043, faks 061 8487043, 8487145.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przebudowa budynku magazynowo - inwentarskiego na terenie Rolniczego Gospodarstwa Doświadczalnego Swadzim, ul. Parkowa 4, gmina Tarnowo Podgórne.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: A. Szczegółowy opis prac modernizacyjno-remontowych do wykonania: 1. Modernizacja elewacji i dachu: a. Zamurowanie co drugiego otworu okiennego wraz z murarskim wyprawieniem ściany z siporeksu grubości 24 cm, b. Osadzenie nowych okien uchylnych z profili PCW i pakietami dwuszybowymi. Parapety zewnętrzne z blachy aluminiowej lakierowane, wewnętrznie obrobić jako parapet betonowy, c. Wykonanie nowej blacharki dachu z blachy tytanowo-cynkowej (opierzenia, rynny, rury spustowe), naprawa (wyprawki) pokrycia, d. Rozbiórka wejścia od strony wschodniej wraz z zamurowaniem otworu drzwiowego grubości 24 cm i tynkowaniem + osadzenie w to miejsce okna, e. Ocieplenie ścian zewnętrznych (oraz szczytów) styropianem ekstrudowanym grubości 5cm+siatka na kleju i wyprawka tynkarska systemowa, malowanie farbami elewacyjnymi wg szczegółowych wytycznych kierownika RGD Swadzim, f. Wymiana stolarki drzwiowej na drzwi zewnętrzne drewniane rozwieralne z drewna litego z okuciami i blokadami wg szczegółowych ustaleń z kierownikiem RGD Swadzim, g. Wykonanie cokolika z tynku mineralnego gotowego, h. Naprawa instalacji odgromowej wraz z umocowaniem zwodów po wykonaniu elewacji i ewentualnym uzupełnieniem odprowadzeń po wykonaniu pomiarów kontrolnych, 2. Remont i przebudowa rampy załadunkowo-rozładunkowej wraz z daszkiem ochronnym: a. Przebudowa pochylni (zjazd-wjazd) polegająca na zmniejszeniu kąta nachylenia płyty podjazdowej, b. Wzmocnienie i naprawa konstrukcji stalowej daszka wraz z malowaniem zabezpieczającym, c. Wykonanie nowego pokrycia daszka z poliwęglanu dwukomorowego, d. Wykonanie przejść w posadzce rampy dla odprowadzenia wód opadowych z dachu budynku, e. Naprawa i uzupełnienie posadzki rampy oraz murka oporowego oraz wykonanie nowej płyty żelbetonowej zbrojonej grub. 10 cm, na posadzce oraz na murku, f. Obmurowanie słupów zewnętrznych daszka cegłą klinkierową spoinowaną w kol. jasnym do poziomu okapu 1,5 cegły/1,5 cegły, g. Wykonanie nowej konstrukcji nośnej pod połać daszka rampy z ceowników zimno giętych 60 w rozstawie osiowym 1,05m (tj. połowa szerokości płyty poliwęglanowej, która wynosi 2,1m). B. Komplet dokumentacji technicznej przekazywanej wykonawcom: 1. Ślepy kosztorys Jako materiał pomocniczy, 2. Projekt budowlany. 3. Specyfikacja techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych 4. rysunki, 5. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia. C. Wymagane dokumenty techniczne: 1. Do wykonania przedmiotu zamówienia należy użyć tylko materiałów posiadających aprobaty techniczne, certyfikaty, znaki bezpieczeństwa, atesty p. poż. zgodne z wymogami obowiązującego prawa. Do odbioru końcowego należy dostarczyć ww. dokumenty oprawione i zaopatrzone w spis treści w 2 egzemplarzach. Na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca jest zobowiązany przedstawić odpowiednie dokumenty na materiały, które ma zamiar zastosować-wbudować realizując zamówienie. 2. Koszty związane z opracowaniem przez Wykonawcę dokumentacji powykonawczej są zawarte w wynagrodzeniu. Dokumentacja powykonawcza powinna zostać wykonana w 2 egzemplarzach w formie elektronicznej i drukowanej, zgodnie z właściwymi polskimi normami i wymaganiami użytkownika przedstawionymi Wykonawcy przez Zamawiającego. Dokumentacja ta zostanie wykonana i przekazana Zamawiającemu niezwłocznie po zakończeniu prac, nie później niż 10 dni od zakończenia prac, przed wystawieniem faktury końcowej. W przypadku usuwania wad lub dokonywania napraw gwarancyjnych Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia Zamawiającemu, w terminie 7 dni od zakończenia tych czynności, zaktualizowanej dokumentacji powykonawczej, uwzględniającej wszelkie zmiany. 3. W ofercie wykonania przedmiotu zamówienia, należy ująć wszystkie koszty związane z jego wykonaniem wraz z wywozem gruzu, opłatami za wysypisko i uporządkowaniem terenu po zakończeniu budowy. Wykonawca jest zobowiązany do bieżącego utrzymywania porządku. D. Strony uzgadniają, że do obowiązków Wykonawcy należy również: 1. usuwanie gruzu , wywóz nieczystości wraz z opłatą wysypiskową - utrzymywanie porządku na placu budowy, pozostawienie okolic obiektu w stanie nie gorszym od zastanego w momencie przekazania placu budowy; 2. urządzenie i zagospodarowanie placu budowy (zaplecze, place składowe, drogi montażowe); 3. wykonanie dokumentacji powykonawczej; 4. wykonanie, pomiarów i odbiorów technicznych, 5. dozorowanie budowy; 6. korzystanie z dróg publicznych, pozostawienie ich w stanie nie gorszym od zastanego w momencie przekazania placu budowy; 8. stosownie do potrzeb sporządzenie dodatkowych rysunków wykonawczych; 9. wszelkie prace i czynności niezbędne do osiągnięcia zakładanych parametrów technicznych i przekazania do użytkowania; Pozostałe informacje: 1. Zamawiający sugeruje, aby potencjalni wykonawcy dokonali wizji lokalnej i zapoznali się z przyszłym terenem budowy i jego otoczeniem, a także do oszacowania na własną odpowiedzialność koszta i ryzyka wszelkich danych, jakie mogą okazać się niezbędne do przygotowania oferty i podpisania umowy. Wizyta na terenie budowy nie będzie organizowana przez Zamawiającego. Jakiekolwiek koszty związane z inspekcją terenu budowy ponoszą wykonawcy. 2. Zastosowane w dokumentacji projektowej i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót wskazania pochodzenia wyrobów służą określeniu standardów cech technicznych i jakościowych. Wykonawca może zastosować wskazany lub równoważny, inny wyrób spełniający wymogi techniczne i jakościowe oraz posiadający właściwości użytkowe nie gorsze niż określone w dokumentacji Zamawiającego spełniających te same wymagania jakościowe, funkcjonalne i techniczne wskazanego oraz posiadające właściwości użytkowe spełniające wymogi określone dla przedmiotu opisanego w dokumentacji Zamawiającego. Wykonawca, który powoła się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 3. Zamawiający wymaga udzielenia trzyletniej gwarancji na przedmiot zamówienia..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.05.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Usługi Budowlano-Remontowe ARBUD s.c. Roman Wiśniewski, Andrzej Wiśniewski, Ewa Wisniewska, Monika Kociucka, ul. Broniewskiego 7, 64-100 Leszno, kraj/woj. lubuskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 244715,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 197126,69

  • Oferta z najniższą ceną: 153693,20 / Oferta z najwyższą ceną: 264410,03

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.