Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-06-02
Busko-Zdrój: Usługi sprzętem przy robotach utrzymaniowych na drogach Powiatowych dla Powiatowego Zarządu Dróg w Busku-Zdroju w roku 2011 r
Numer ogłoszenia: 140618 - 2011; data zamieszczenia: 02.06.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg w Busku-Zdroju , Wełecz 146, 28-100 Busko-Zdrój, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3701646, faks 041 378 46 39.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzd.busko-zdroj.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi sprzętem przy robotach utrzymaniowych na drogach Powiatowych dla Powiatowego Zarządu Dróg w Busku-Zdroju w roku 2011 r.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: . Przedmiotem zamówienia są usługi sprzętem przy robotach interwencyjnych na drogach powiatowych na terenie powiatu buskiego w roku 2011, w tym: - usługi równiarką samojezdną o mocy 100-120 KM - 600 godz. - usługi walcem samojezdnym wibracyjnym 8-12 ton - 400 godz. - usługi spycharką o mocy 100-120 KM - 160 godz. - usługi ładowarką pojemność łyżki 1,0 - 1,3 m3 - 200 godz. - usługi ciągnikiem rolniczym z przyczepą - 280 godz. W/w ilości są ilościami przewidywanymi. W przypadku zmniejszenia ilości usług Wykonawca nie nabywa prawa do jakichkolwiek roszczeń w stosunku do Zamawiającego. dla Powiatowego Zarządu w Busku-Zdroju, zwanego dalej Zamawiającym, zgodnie z opisem w Tomie III SIWZ (Zestawienie usług sprzętem, przewidywane ilości)..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje wykonanie usług uzupełniających do 50% zamówienia podstawowego stosownie do zapisów art. 67 ust. 1 pkt. 6.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.22.10.00-8, 43.31.24.00-7, 43.25.00.00-0, 43.21.20.00-2, 16.70.00.00-2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie należy złożyć: Oświadczenie na załączonym formularzu 3.1. Zamawiający dokona oceny spełnienia wymaganych warunków na podstawie załączonych do ofert dokumentów.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie należy złożyć: 2.2.1 wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi sprzętem; Potwierdzeniem spełniania warunku będzie przedstawienie wykazu zawierającego nie mniej niż: - równiarka samojezdna o mocy 100-120KM (Część I) - walec samojezdny wibracyjny 8-12t (Część II) - spycharka 100-120KM (Część III) - ładowarka pojemność łyżki 1,0-1,3 m3 (Część IV) - ciągnik rolniczy z przyczepą (Część V) Uwaga: Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1 Ofertę cenową zgodną z załączonym drukiem Oferty cenowej 2 Pełnomocnictwo do podpisania oferty, oświadczeń i dokumentów składających się na ofertę, o ile pełnomocnictwo to nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty - pełnomocnictwo należy przedstawić w formie oryginału, podpisane przez Wykonawcę lub w formie kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, w celu potwierdzenia umocowania osób do udzielenia pełnomocnictwa lub składania oświadczeń woli. 3 Formularz ofertowy zgodnie z załączonym drukiem - Formularz 2.1, 2.2, 2.3, 2.4, 2.5
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zmiana terminu przewidzianego na zakończenie robót. Zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi w szczególności: 1) klęski żywiołowe, 2) warunki atmosferyczne odbiegające od typowych dla pory roku, uniemożliwiające prace sprzętu 3) odmienna od przyjętej kategoria gruntu 4) wstrzymanie usługi przez Zamawiającego; 2. Zmiana postanowień umowy na skutek zmian wskazanego w ofercie sprzętu może nastąpi w przypadku awarii na sprzęt o parametrach równoważnych lub lepszych;
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pzd.busko.com.pl/bip/przetargi.php
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zarząd Dróg w Busku-Zdroju, Wełecz 146, 28-100 Busko-Zdrój, pokój nr 7.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.06.2011 godzina 09:45, miejsce: Powiatowy Zarząd Dróg w Busku-Zdroju, Wełecz 146, 28-100 Busko-Zdrój, sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Usługi równiarką samojezdną.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi równiarką samojezdną o mocy 100-120 KM - 600 godz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.22.10.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Usługi walcem samojezdnym wibracyjnym.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi walcem samojezdnym wibracyjnym 8-12 ton - 400 godz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.31.24.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Usługi spycharką o mocy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi spycharką o mocy 100-120 KM - 160 godz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.21.20.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Usługi ładowarką.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi ładowarką pojemność łyżki 1,0 - 1,3 m3 - 200 godz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.25.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Usługi ciągnikiem rolniczym z przyczepą.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi ciągnikiem rolniczym z przyczepą - 280 godz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 16.70.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z BUSKA ZDROJU
- "Zakup materiałów informacyjno-promocyjnych związanych z realizacją Projektu Nr FEPW.02.02-IW.01-0003/23"
- DOSTAWA PIECZYWA
- Dostawa pieczywa do Działu Żywienia Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju
- Nadbudowa, przebudowa budynku Sanatorium "Oblęgorek" wraz ze zmianą sposobu użytkowania poddasza nieużytkowego na pokoje pobytowe oraz rozbudowa budynku o szyb windowy (trzecie powtórzenie)
- Dostawa artykułów spżywczych do Działu Żywienia Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju. ZOZ/DO/OM/ZP/45/24
- Budowa ul. Spacerowej w Busku-Zdroju
więcej: przetargi w Busku Zdroju »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa nowego ciągnika rolniczego.
- Zakup i dostawa fabrycznie nowego ciągnika rolniczego na potrzeby Gminy Wałcz
- Dostawa kompletnego ciągnika rolniczego z przeznaczeniem do wykonywania prac komunalnych wraz z osprzętem towarzyszącym.
- Rozwój gospodarki komunalnej, poprawa bezpieczeństwa mieszkańców gminy Młodzieszyn poprzez zakup maszyn oraz samochodu ratowniczo-gaśniczego
- Dostaw ciągnika. Dostawa przyczepy
- "Dostawa ładowarki"
więcej: Ciągniki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.