eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaWykonanie robót budowlanych w budynkach nr 1 i 3

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-06-02

Warszawa: Wykonanie robót budowlanych w budynkach nr 1 i 3
Numer ogłoszenia: 140702 - 2011; data zamieszczenia: 02.06.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Elektrotechniki , ul. Pożaryskiego 28, 04-703 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 812-00-21, faks 022 6157535.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: iel.waw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: instytut badawczy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót budowlanych w budynkach nr 1 i 3.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w budynkach nr 1 i 3 Instytutu Elektrotechniki w Warszawie. Przedmiot zamówienia składa się z 4 niezależnych od siebie części: część 1 - wymiana okien w części bud. nr 3 część 2 - modernizacja schodów wejściowych do budynków nr 1 i 3 część 3 - wymiana drzwi w budynku nr 3 część 4 - prace budowlane w budynkach nr 1 i 3.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium tylko dla części 1 zamówienia w wysokości 4.400 zł

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W przypadku części 1 wykonawcy muszą wykazać, że wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - przynajmniej jedną robotę budowlaną polegającą na montażu stolarki okiennej z tworzyw sztucznych o wartości nie mniejszej niż 100.000 zł brutto. Wykaz robót budowlanych wraz z dokumentami potwierdzającymi należyte ich wykonanie składają wykonawcy oferujący realizację części 1 zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Wykonawca jest zobowiązany do dołączenia do Oferty dokumentów, rysunków, wykazów, informacji o rodzajach i gatunkach oferowanych przez siebie materiałów - o ile informacje te nie wynikają bezpośrednio z kosztorysu ofertowego Wykonawcy - wymaganych w STWiOR tej części zamówienia, na którą Wykonawca składa ofertę

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie muszą wyznaczyć spośród siebie pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i do zawarcia umowy oraz dołączyć do oferty stosowne pełnomocnictwo dla niego. Dokument składa się w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej notarialnie. Jeżeli ofertę i załączniki podpisuje inna osoba niż upoważniona do reprezentacji Wykonawcy do oferty należy dołączyć stosowne upoważnienie dla niej, w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej notarialnie

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje zmiany umowy w sytuacjach, których nie można było przewidzieć w dniu podpisania umowy, które mogą dotyczyć w szczególności: 1. zmiany jakości lub innych parametrów części robót remontowo-budowlanych, dla których proponuje się wprowadzenie zmiany, 2. aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny, 3. zmiany producenta wykorzystywanych materiałów, 4. zmiany wymiarów lub położenia części robót remontowo-budowlanych, 5. zmiany w kolejności i terminach wykonywania robót remontowo-budowlanych, 6. zmiany ilości robót remontowo-budowlanych w stosunku do przedmiaru potwierdzonej protokołem konieczności, w tym rezygnacji z wykonania części robót remontowo-budowlanych, 7. robót zamiennych, 8. zmiany wysokości wynagrodzenia w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT oraz w związku ze zmianami, o których mowa w pkt. 1-7 oraz ust. 17.3. 9. zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy, w szczególności w przypadku klęski żywiołowej, wojny, aktów terroryzmu, strajków Zmiany mogą zostać dokonane, jeżeli zachodzą niżej wymienione okoliczności: 1. obniżenie kosztu wykonania robót lub kosztu eksploatacji (użytkowania) obiektu, 2. poprawa wartości lub podniesienia sprawności ukończonych robót remontowo-budowlanych, 3. zmiany obowiązujących przepisów, 4. podniesienie bezpieczeństwa wykonywania robót, 5. opóźnienia, utrudnienia, zawieszenia robót lub przeszkody spowodowane przez Zamawiającego lub jego personel; 6. siła wyższa, wojna, akty terroryzmu, strajki Zmiany umowy muszą być dokonywane z zachowaniem przepisu art. 140 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, stanowiącego, że umowa podlega unieważnieniu w części wykraczającej poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte w SIWZ

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.iel.waw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Instytut Elektrotechniki, ul. Pożaryskiego 28, 04-703 Warszawa, Dział Administracyjny, bud. nr 3, pok. 237.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.06.2011 godzina 09:50, miejsce: Instytut Elektrotechniki, ul. Pożaryskiego 28, 04-703 Warszawa, Dział Administracyjny, bud. nr 3, pok. 237.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający proponuje Wykonawcom dokonanie wizji lokalnej budynków będących przedmiotem niniejszego postępowania, w dniu 6 czerwca 2011 r. o godz. 11:00..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: WYMIANA OKIEN W CZĘŚCI BUDYNKU NR 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem tej części zamówienia jest wymiana istniejących okien drewnianych na okna o profilach wykonanych z PCV. Nowe okna powinny spełniać wszystkie parametry techniczne okien wcześniej zamontowanych w pozostałej części budynku, wraz z zachowaniem kształtu profila. Wszystkie podane wymiary w kosztorysie ofertowym i przedmiarze robót powinny być zweryfikowane przez Wykonawcę przed wykonaniem robót. Ilość i wymiary okien: 38x28 cm - 32 szt. 110x50 cm 1 szt. 95x105 cm 35 szt. 110x70 cm 3 szt. 130x65 cm 21 szt. 130x260 cm 63 szt. 100x255 cm 5 szt. 100x280 cm 40 szt. Szczegółowy zakres prac wraz z opisem metody ich realizacji oraz sposobem otwierania, parametrami technicznymi szyb i profili PCV zawarty zostały w Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiOR) oraz przedmiarze robót stanowiących załącznik nr 1 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.22.00.00-8, 44.22.11.00-6, 45.42.11.32-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 56.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: MODERNIZACJA SCHODÓW WEJŚCIOWYCH DO BUDYNKÓW NR 1 I 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem tej części zamówienia jest: - usunięcie płytek gresowych ze schodów i powierzchni płaskich obok oraz murków oporowych przed bud. nr 1 i 3 - ewentualna naprawa powierzchni betonowych wraz z wykonaniem najazdu dla osób niepełnosprawnych w miejscu istniejącego najazdu wykonanego z płyty stalowej na schodach wejściowych do budynku nr 3 - ułożenie płyt lastryko na wyżej wymienionych powierzchniach - naprawa i konserwacja istniejących lastrykowych okładzin ściennych na słupach i kwietnikach przed bud nr 3 - szlifowanie i konserwacja istniejących posadzek lastrykowych na schodach klatki schodowej nr 1 wewnątrz budynku i na bocznych galeriach przed budynkiem nr 3 Szczegółowy zakres prac wraz z opisem metody ich realizacji zawarty został w Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiOR) oraz przedmiarze robót stanowiących załącznik nr 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: WYMIANA DRZWI W BUDYNKU NR 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem tej części zamówienia jest wymiana bocznych drzwi stalowych na parterze budynku nr 3 na drzwi aluminiowe w kolorze brązowym, przeszklone o wymiarach 155x210 cm (2 szt.) oraz drewnianych drzwi wyjściowych na dach budynku nr 3 na drzwi aluminiowe w kolorze białym, przeszklone o wymiarach 80x190 cm (1 szt.). Zakres prac obejmuje: 1) demontaż istniejących drzwi 2) wywóz zdemontowanych elementów 3) montaż drzwi aluminiowych Szczegółowy zakres prac wraz z opisem metody ich realizacji zawarty został w Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiOR) oraz przedmiarze robót stanowiących załącznik nr 3 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.22.12.00-7, 45.42.11.31-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: PRACE BUDOWLANE W BUDYNKACH NR 1 I 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem tej części zamówienia są następujące roboty: - malowanie elewacji budynku nr 1 - malowanie elewacji i konserwacja okładzin lastrykowych (na ścianach, słupach, posadzkach galerii) na froncie budynku nr 3 - malowanie holu wejściowego, recepcyjnego, klatki schodowej nr 1 i 2 oraz korytarza bocznego na parterze w bud 3 - konserwacja schodów na klatce nr 1 bud nr 3 - wymiana wykładziny PCV w korytarzu na parterze bud nr 3 - naprawa murków lastrykowych i betonowych na froncie bud nr 3 - naprawa schodów od strony wejścia gosp. i elewacji bocznej bud nr 3 Szczegółowy zakres prac wraz z opisem metody ich realizacji zawarty został w Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiOR) oraz przedmiarze robót stanowiących załącznik nr 4 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.44.21.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 56.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.