eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławCzęściowa wymiana istniejącej stolarki okiennej w budynkach gimnazjów we Wrocławiu.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-08-13

Wrocław: Częściowa wymiana istniejącej stolarki okiennej w budynkach gimnazjów we Wrocławiu.
Numer ogłoszenia: 140722 - 2007; data zamieszczenia: 13.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Obsługi Jednostek Miejskich, ul. G. Zapolskiej 2/4, 50-032 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 7777865, fax 071 7777724.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wroclaw.pl/zojm

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Częściowa wymiana istniejącej stolarki okiennej w budynkach gimnazjów we Wrocławiu..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest częściowa wymiana istniejącej stolarki okiennej w budynkach 6 gimnazjów we Wrocławiu. Zamówienie zostało podzielone na 6 niezależnych zadań: 1)Częściowa wymiana istniejącej stolarki okiennej w budynku Gimnazjum Nr 3, ul. Świstackiego 12a, 2)Częściowa wymiana istniejącej stolarki okiennej w budynku Gimnazjum Nr 7, ul. Kolista 17, 3)Częściowa wymiana istniejącej stolarki okiennej w budynku Gimnazjum Nr 16, ul. Jemiołowa 57, 4)Częściowa wymiana istniejącej stolarki okiennej w budynku Gimnazjum Nr 18, ul. Kłodnicka 36, 5)Częściowa wymiana istniejącej stolarki okiennej w budynku Gimnazjum Nr 19, ul. Dembowskiego 39, 6)Częściowa wymiana istniejącej stolarki okiennej w budynku Gimnazjum Nr 30, ul. Jantarowa 5.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Oryginalny kod CPV: 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 70.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. i ponadto: 5) dysponują osobami zdolnymi do realizacji zamówienia, tzn.: a) kierownikiem budowy który posiada uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, b) Wymagane jest, by w/w osoba była członkiem właściwej izby samorządu zawodowego. 6) posiadają niezbędną wiedzą i doświadczenie, tzn.: w okresie ostatnich pięciu lat zrealizowali minimum 1 zamówienie obejmujące roboty w zakresie odpowiadającym swoim rodzajem i wielkością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia. Wykazane roboty budowlane muszą być poparte dokumentami wystawionymi przez Inwestora potwierdzającymi, że zostały wykonane z należycie. Wykonawca przedstawi opisem rodzaju robót, poda ich wartości, wielkości oraz daty i miejsca wykonania. 7) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej (OC) w zakresie swojej działalności. 8) Udzielą minimum 36 miesięcznej gwarancji na wykonanie przedmiotu zamówienia licząc od dnia wykonania zamówienia i uznania przez Zamawiającego za należycie wykonane. 2.Wykluczeniu z postępowania podlegają Wykonawcy w przypadkach określonych w art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 3. Ocena spełniania powyższych warunków dokonywana będzie w oparciu o złożoną ofertę i załączniki do niej wg zasady spełnia, nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Formularz oferty - podpisany na każdej stronie, 2.Oświadczenie Wykonawcy w sprawie ubiegania się o zamówienie publiczne, 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4.Stan zatrudnienia oraz wskazanie osób pełniących funkcje: kierownika budowy, 5.Uprawnienia budowlane w/w osoby zgodne z zakresem przedmiotu zamówienia, 6.Aktualne zaświadczenia z Izby Inżynierów Budownictwa o przynależności do Izby osób pełniących samodzielne funkcje w budownictwie, 7.Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, 8.Wykaz dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane z należytą starannością, 9.Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, 10.Oświadczenie Wykonawcy o kontynuacji ubezpieczenia OC przez okres realizacji robót, 11.Zaakceptowany wzór umowy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wroclaw.pl/zojm

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Obsługi Jednostek Miejskich ul. Januszowicka 15a (pokój nr 18) 53-135 Wrocław.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.09.2007 godzina 08:30, miejsce: Zarząd Obsługi Jednostek Miejskich ul. Januszowicka 15a (pokój nr 18) 53-135 Wrocław.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Częściowa wymiana istniejącej stolarki okiennej w budynku Gimnazjum Nr 3, ul. Świstackiego 12a we Wrocławiu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1)Przedmiotem zamówienia jest częściowa wymiana istniejącej stolarki okiennej w budynku Gimnazjum Nr 3 przy ul. Świstackiego 12a we Wrocławiu. 2)Zamierzenie ma na celu doprowadzenie stolarki okiennej do właściwego stanu technicznego oraz dostosowanie do wszystkich obowiązujących obecnie przepisów prawa, wymogów technicznych i norm budowlanych. 3) Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje w szczególności: a) demontaż istniejących okien drewnianych , parapetów wewnętrznych, b) montaż okien PCV 9na poziomie piwnic i parteru od zewnątrz szyba bezpieczna P-2) wraz z nawiewnikami ( w każdej sali po 1 szt.) o wydajności 50 m3/h, c) montaż parapetów wewnętrznych systemowych PCV, d) )wykonanie obróbek ościeży z przygotowaniem powierzchni i malowaniem, e) wywóz gruzu, starych okien i innych odpadów, f) utylizacja odpadów. 4) Wykaz okien do wymiany i lokalizacja: a) Typ okna: O-2, ilość:8, lokalizacja: sala nr 3 i 4 na parterze - elewacja frontowa b) Typ okna: O-2, ilość: 2, lokalizacja: sekretariat na I piętrze - elewacja frontowa c) Typ okna: O-2, ilość: 5, lokalizacja: sala nr 20 z zapleczem na II piętrze elewacja boczna d) Typ okna: O-2, ilość: 4, lokalizacja: sala nr 21 na II piętrze - elewacja boczna e) Typ okna: O-2, ilość: 5, lokalizacja: sala nr 27 na III piętrze - elewacja boczna f) Typ okna: O-2, ilość: 4, lokalizacja: sala nr 18 na II piętrze - elewacja frontowa g) Typ okna: O-2, ilość: 4, lokalizacja: sala nr 25 na III piętrze - elewacja frontowa Ogółem 32 szt. okien typu O2 oraz 7 szt. nawiewników..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.40.00.00-1, 45.42.10.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 70.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Częściowa wymiana istniejącej stolarki okiennej w budynku Gimnazjum Nr 7 przy ul. Kolistej 17 we Wrocławiu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest częściowa wymiana istniejącej stolarki okiennej w budynku Gimnazjum Nr 7 przy ul. Kolistej. 2) Zamierzenie ma na celu doprowadzenie stolarki okiennej do właściwego stanu technicznego oraz dostosowanie do wszystkich obowiązujących obecnie przepisów prawa, wymogów technicznych i norm budowlanych. 3) Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje w szczególności: a) demontaż istniejących okien drewnianych parapetów zewnętrznych ( parapety wewnętrzne lastrykowe nie będą wymieniane), b) montaż okien PCV wraz z nawiewnikami o wydajności 50 m3/h, c) montaż parapetów zewnętrznych z blachy stalowej malowanych na biało, d) wykonanie obróbek ościeży z przygotowaniem powierzchni i malowaniem, e) wywóz gruzu, starych okien i innych odpadów, f) utylizacja odpadów. 4) Wykaz okien do wymiany i lokalizacja: a) Typ okna: O-10, ilość:1, lokalizacja: parter -wejście do szkoły, b) Typ okna: O-4, ilość: 3, lokalizacja: parter - sekretariat i pokój dyrektora, c) Typ okna: O-4, ilość: 3, lokalizacja: parter - sala nr 25 ( 1 nawietrzak ), d) Typ okna: O-4, ilość: 2, lokalizacja: parter - księgowość i kadry, e) Typ okna: O-4, ilość: 1, lokalizacja: I piętro - pokój kierownika, f) Typ okna: O-4, ilość: 5, lokalizacja: II piętro - sala 82 wraz z zapleczem (2 nawietrzaki), g) Typ okna: O-4, ilość: 5, lokalizacja: I piętro - sala 64 i gabinet v-ce dyrektora (2 nawietrzaki), h) Typ okna: O-4, ilość: 5, lokalizacja: II piętro - sala 67, 68 wraz z zapleczem (2 nawietrzaki), i) Typ okna: O-4, ilość: 8, lokalizacja: I piętro - sala 47 i 49 wraz z zapleczami (2 nawietrzaki).. Ogółem 32 szt. okien typu O4, 1 szt. okna O10 i 9 nawietrzaków..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.40.00.00-1, 45.21.00.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 70.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Częściowa wymiana istniejącej stolarki okiennej w budynku Gimnazjum Nr 16, ul.Jemiołowa 57..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest częściowa wymiana istniejącej stolarki okiennej w budynku Gimnazjum Nr 16 przy ul. Jemiołowej 57 we Wrocławiu./ 2) Zamierzenie ma na celu doprowadzenie stolarki okiennej do właściwego stanu technicznego oraz dostosowanie do wszystkich obowiązujących obecnie przepisów prawa, wymogów technicznych i norm budowlanych. 3) Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje w szczególności: a) demontaż istniejących okien drewnianych , parapetów wewnętrznych, b) montaż okien PCV wraz z nawiewnikami o wydajności 50 m3/h (w oknach sal nr 13 oraz 14 - 6 szt.) należy zastosować od zewnątrz szybę bezpieczną klasy P-2),, c) montaż parapetów wewnętrznych systemowych PCV ( w oknach pod którymi znajdują się grzejniki, parapety muszą wystawać poza lico osłon grzejnikowych), d) naprawa ubytków w parapetach zewnętrznych ceramicznych, e) wykonanie obróbek ościeży z przygotowaniem powierzchni i malowaniem, f) wywóz gruzu, starych okien i innych odpadów, g) utylizacja odpadów. 4) Wykaz okien do wymiany i lokalizacja: a) Typ okna: O-1, ilość: 1, lokalizacja: pokój pedagoga - I piętro, b) Typ okna: O-2, ilość: 3, lokalizacja: pokój dyrektora i v-ce dyrektora - I piętro, c) Typ okna: O-2, ilość: 3, lokalizacja: sekretariat pokój 109 - I piętro, d) Typ okna: O-2, ilość: 2, lokalizacja: księgowość + kadry - parter, e) Typ okna: O-2, ilość: 12, lokalizacja: sale lekcyjne 10,11,13, 14, ( 4 nawietrzaki ) - parter, f) Typ okna: O-2, ilość: 12, lokalizacja: sale lekcyjne 100,101,102,104,1055 nawietrzaków) - I piętro, g) Typ okna: O-2, ilość: 6, lokalizacja: sale 200, 201 ( 2 nawietrzaki) - II piętro, h) Typ okna: O-2, ilość: 12, lokalizacja: sale 300, 301, 303 (3 nawietrzaki) - III piętro, i) Typ okna: O-2, ilość: 3, lokalizacja: sala 20 ( 1 nawietrzak) - parter, j) Typ okna: O-2, ilość: 3, lokalizacja: sala 106 ( 1 nawietrzak) - I piętro Ogółem: 1 szt. O-1, 56 szt. okien typu O2 oraz 16 szt. nawietrzaków..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.40.00.00-1, 45.21.00.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 70.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Częściowa wymiana istniejącej stolarki okiennej w budynku Gimnazjum Nr 18, ul. Kłodnicka 36..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1)Przedmiotem zamówienia jest częściowa wymiana istniejącej stolarki okiennej w budynku Gimnazjum Nr 18 przy ul. Kłodnickiej 36 we Wrocławiu. 2) Zamierzenie ma na celu doprowadzenie stolarki okiennej do właściwego stanu technicznego oraz dostosowanie do wszystkich obowiązujących obecnie przepisów prawa, wymogów technicznych i norm budowlanych. 3) Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje w szczególności: a.demontaż istniejących okien drewnianych , parapetów zewnętrznych (parapety wewnętrzne lastrykowe nie będą wymieniane, b. demontaż zabudowy części okna z płyt g-k w sali C-14, c. demontaż krat w gabinecie v-ce dyrektora, d. montaż okien PCV wraz z nawiewnikami o wydajności 50 m3/h ( w oknach typu O-6 kwatery górne stałe mają być rozwieralne - zmiana w stosunku do dokumentacji), e. montaż parapetów zewnętrznych z blachy malowanych na biało, f. wykonanie obróbek ościeży z przygotowaniem powierzchni i malowaniem, g. wywóz gruzu, starych okien i innych odpadów, h. utylizacja odpadów. Uwaga : w oknach typu O-6 klamki należy montować na 1/3 wysokości celem umożliwienia otwierania skrzydeł z poziomu posadzki. 4) Wykaz okien do wymiany i lokalizacja: a) Typ okna: O-6, ilość: 1, lokalizacja: segment C elewacja boczna - I piętro (1 nawietrzak), b) Typ okna: O-6, ilość: 1, lokalizacja: segment C elewacja boczna - II piętro (1 nawietrzak ), c) Typ okna: O-4, ilość: 4, lokalizacja: segment C sala 23 i 24 - II piętro (2 nawietrzaki), d) Typ okna: O-4, ilość: 8, lokalizacja: segment C sala 11 i 13 - I piętro ( 2 nawietrzaki), e) Typ okna: O-4, ilość: 2, lokalizacja: segment C pokoje pedagogów- parter, f) Typ okna: O-4, ilość: 8, lokalizacja: segment D sale 26,25,24 i archiwum - II piętro ( 3 nawietrzaki), g) Typ okna: O-4, ilość: 5, lokalizacja: segment D sale 14,17,18 - I piętro (1 nawietrzak), h) Typ okna: O-4, ilość: 5, lokalizacja: segment D gabinet v-ce dyrektora -parter, i) Typ okna: O-4, ilość: 7, lokalizacja: segment D sale 21, 22, 23-II piętro (3 nawietrzaki), j) Typ okna: O-4, ilość: 7, lokalizacja: segment D sale 11,12,13 -I piętro (3 nawietrzaki), k) Typ okna: O-4, ilość: 1, lokalizacja: segment D magazyn sprzętu - parter, l) Typ okna: O-4, ilość: 5, lokalizacja: segment B gabinety dyrektora, kierownika, sekretariat - parter, m Typ okna: O-2, ilość: 6, lokalizacja: segment B pracownie komputerowe - piwnica ( 4 nawietrzaki), n) Typ okna: O-2, ilość: 6, lokalizacja: segment B siłownia - piwnica ( 4 nawietrzaki ), o) Typ okna: O-4, ilość: 4, lokalizacja: segment B sala + pom. kadr- parter (1 nawietrzak) p) Typ okna: O-6, ilość: 1, lokalizacja: segment B korytarz - parter, q)Typ okna: O-4, ilość: 9, lokalizacja: łącznik pomiędzy B i D - korytarz na parterze Ogółem: 12 szt. O-2, 65 szt. okien typu O4, 3 szt. okien typu O-6 oraz 25 szt. nawietrzaków..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.40.00.00-1, 45.21.00.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 70.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Częściowa wymiana istniejącej stolarki okiennej w budynku Gimnazjum Nr 19, ul. Dembowskiego 39..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest częściowa wymiana istniejącej stolarki okiennej w budynku Gimnazjum Nr 19 przy ul. Dembowskiego 39 we Wrocławiu. 2) Zamierzenie ma na celu doprowadzenie stolarki okiennej do właściwego stanu technicznego oraz dostosowanie do wszystkich obowiązujących obecnie przepisów prawa, wymogów technicznych i norm budowlanych. 3) Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje w szczególności: a) demontaż istniejących okien drewnianych , parapetów zewnętrznych (parapety wewnętrzne lastrykowe nie będą wymieniane), b) montaż okien PCV wraz z nawiewnikami o wydajności 50 m3/h ( w oknach typu O-4 i O-5 . należy zastosować obustronnie szybę bezpieczną klasy P-2 , w oknach typu O-1 klamkę należy zamontować na 1/3 wysokości celem umożliwienia otwierania skrzydeł z poziomu posadzki - zmiany w stosunku do dokumentacji ), c) montaż parapetów zewnętrznych systemowych, d) wykonanie obróbek ościeży z przygotowaniem powierzchni i malowaniem ( ościeża zewnętrzne należy pomalować na biało), e) wywóz gruzu, starych okien i innych odpadów, f) utylizacja odpadów. 4) Wykaz okien do wymiany i lokalizacja: a. Typ okna: O-1, ilość: 9, lokalizacja: pokój dyrektora, kuchnia, stołówka, sala nr 11- na parterze (4nawietrzaki), b. Typ okna: O-1, ilość: 22, lokalizacja: sala 18, 19, 20, 21. 16 wraz z zapleczem - na I piętrze ( 5 nawietrzaków), c. Typ okna: O-1, ilość: 22 , lokalizacja: sala 26, 28, 29, 30, 25 wraz z zapleczem - na II piętrze ( 5 nawietrzaków ), d. Typ okna: O-2, ilość: 20, lokalizacja: piwnice na elewacji tylnej, e. Typ okna: O-5, ilość: 1, lokalizacja: elewacja tylna, f. Typ okna: O-1, ilość: 6, lokalizacja: pomieszczenie gospodarcze na parterze ( 2 szt.),gabinet metodyka na I piętrze ( 2 szt.), gabinet pedagoga na II piętrze ( 2 szt.), g. Typ okna: O-4, ilość: 1, lokalizacja: elewacja wejściowa Ogółem: 59 szt. O-1, 20 szt. okien typu O-2 , 1 szt. okna typu O-4, 1 szt. okna typu O-5 oraz 14 szt. nawietrzaków..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.40.00.00-1, 45.21.00.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 70.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Częściowa wymiana istniejącej stolarki okiennej w budynku Gimnazjum Nr 30, ul. Jantarowa 5..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest częściowa wymiana istniejącej stolarki okiennej w budynku Gimnazjum Nr 30 przy ul. Jantarowej 5 we Wrocławiu. 2) Zamierzenie ma na celu doprowadzenie stolarki okiennej do właściwego stanu technicznego oraz dostosowanie do wszystkich obowiązujących obecnie przepisów prawa, wymogów technicznych i norm budowlanych. 3) Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje w szczególności: a) demontaż istniejących okien drewnianych , okapników blaszanych i obróbek nad oknami, b) montaż okien PCV wraz z nawiewnikami o wydajności 50 m3/h, c) nontaż parapetów zewnętrzych z blachy stalowej powlekanej, d) wykonanie obróbek ościeży z przygotowaniem powierzchni i malowaniem, e) wywóz gruzu, starych okien i innych odpadów, f) utylizacja odpadów. 4). Zakres prac obejmuje: a/ III etap realizacji - tj. korytarze i hall na I piętrze, b/ IV etap realizacji - tj. stołówka , kuchnia, zaplecze socjalne i mieszkanie służbowe na parterze..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.40.00.00-1, 45.21.00.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 70.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.