eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KoszalinSukcesywna dostawa artykułów higienicznych i gospodarczych dla Politechniki Koszalińskiej

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-05-02

Koszalin: Sukcesywna dostawa artykułów higienicznych i gospodarczych dla Politechniki Koszalińskiej
Numer ogłoszenia: 140724 - 2012; data zamieszczenia: 02.05.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 33541 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Koszalińska, ul. Śniadeckich 2, 75-453 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. (094) 34-78-637, 34-78-635, faks (094) 34-78-636.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa artykułów higienicznych i gospodarczych dla Politechniki Koszalińskiej.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1) Termin realizacji zamówienia 24 godziny po zgłoszeniu we wskazane przez osobę upoważnioną miejsce wg warunków i wykazu adresów zawartych w umowie. 2) Materiały, które wymagają określenia terminu ważności, będą go miały wyraźnie zaznaczony na opakowaniu, a w przypadku braku takiego na dokumencie dostawy. 3) Wykonawca jest obowiązany dostarczyć towar własnym transportem we wskazane przez zamawiającego miejsce wg zasady door to door. 4) Wraz z formularzem cenowym Wykonawca obowiązany jest dostarczyć specyfikację surowca dot. pozycji wyrobów papierowych, 5) W przypadkach artykułów, które odpowiadają rozporządzeniu Ministra Pracy, Gospodarki i Polityki Społecznej z dnia 31 marca 2003 roku w sprawach zasadniczych wymagań dla środków ochrony indywidualnej (Dz. U. nr 80 z 2003 poz. 725), oraz dyrektywom 89/686/EWG, 93/95/EWG, 95/58/EWG, artykuły te winny posiadać certyfikat bezpieczeństwa CE, 6) Klasyfikacja produktów zawartych w załączniku nr 2 winna być zgodna z przepisami Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 11 lipca 2002 w sprawie kryteriów i sposobu klasyfikacji substancji i preparatów chemicznych (Dz. U. nr 140 poz. 1172). 7) Wykonawca może dokonać indywidualnej wizualizacji zainstalowanych dozowników: a) dozownik KATRIN ul. Śniadeckich 2 tel 094 34-78-555 lub 650 lub 649. 8) Wykonawca obowiązany jest korzystać z druków dostarczonych przez Zamawiającego, niedopuszczalne są jakiekolwiek zmiany w informacji zawartych w formularzu cenowym. 9) Dopuszcza się składanie ofert na równoważne artykuły higieniczne i gospodarcze. 10) W przypadku zaoferowania asortymentu równoważnego, Wykonawca zobowiązany jest przedstawić wraz z ofertą jego szczegółową specyfikację, z której w sposób nie budzący żadnej wątpliwości Zamawiającego winno wynikać, iż zaproponowany asortyment jest o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych w odniesieniu do asortymentu określonego przez zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia. 11) Podane ilości towaru, przewidziane do realizacji w okresie trwania umowy są szacunkowe.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.76.00.00 - Papier toaletowy, chusteczki higieniczne, ręczniki do rąk i serwety .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.03.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • DAWEX Sp. z o.o., ul. BoWiD 9, 75-209 Koszalin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 128754,10 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 151892,08

  • Oferta z najniższą ceną: 151892,08 / Oferta z najwyższą ceną: 167359,34

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.