Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-07-11
Kamieniec Ząbkowicki: Remont i modernizacja budynku biblioteki w miejscowości Kamieniec Ząbkowicki,
ul. Złotostocka 27, gmina Kamieniec Ząbkowicki, dz. Nr 738-1
Numer ogłoszenia: 140725 - 2013; data zamieszczenia: 11.07.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gminne Centrum Kultury w Kamieńcu Ząbkowickim , Ul. Złotostocka 27, 57-230 Kamieniec Ząbkowicki, woj. dolnośląskie, tel. 748 173 031; 748 173 231, faks 748 174 404.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.kamzab.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytucja Kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont i modernizacja budynku biblioteki w miejscowości Kamieniec Ząbkowicki, ul. Złotostocka 27, gmina Kamieniec Ząbkowicki, dz. Nr 738-1.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn: Remont i modernizacja budynku biblioteki w miejscowości Kamieniec Ząbkowicki, ul. Złotostocka 27, gmina Kamieniec Ząbkowicki, dz. Nr 738 -1. Zakres ogólny robót podstawowych obejmuje:Remont elewacji wg załączonego projektu budowlanego i uzgodnień konserwatorskich, Remont ścian i sufitów w pomieszczeniach biblioteki: rozebranie boazerii, wykonanie gładzi gipsowych, roboty malarskie.Wymianę wew. stolarki drzwiowej w pomieszczeniach biblioteki.Cyklinowanie, miejscowe naprawy i trzykrotne lakierowanie parkietu dębowego.Wymiana listew przyściennych z drewna dębowego w pomieszczeniach biblioteki.Niezbędne przeróbki i remont instalacji elektrycznej w pomieszczeniach biblioteki- wymiana istniejących i wstawienie dodatkowych opraw świetlówkowych, wstawienie dodatkowych gniazd, niezbędne przeróbki instalacji elektrycznej związane z wymianą opraw oświetleniowych i wstawieniem dodatkowych gniazd. Niezbędne roboty rozbiórkowe i przygotowawcze. Niezbędne roboty transportowe.Ustawienie i rozbiórkę rusztowań stałych i przesuwnych. Dostawa i montaż platformy schodowej dla osób niepełnosprawnych do schodów krętych z poziomu parteru na poziom piętra - dwa biegi proste, dwa łuki na ścianie środkowej wg opisu jak niżej. Opis trasy platformy dla osób niepełnosprawnych-Przystanek na poziomie parteru przy ścianie środkowej gr. 50 cm na łuku.Bieg prosty nr 1 z poziomu parteru na poziom spocznika między piętrowego, stopni szt. 18 o wym. 36x18 cm.Łuk na ścianie gr. 50 cm środkowej w poziomie spocznika.Bieg nr 2 z poziomu spocznika międzypiętrowego na poziom piętra, przystanek końcowy, stopni szt.7 o wym. 3x18 cm.Szerokość biegu nr 1- 160 cm, szerokość biegu nr 2- 132 cm w świetle boazerii płytowej z drewna dębowego..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie opisuje i nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca oświadczy, że spełnia w.w. warunek.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana na podstawie przedłożonych przez Wykonawców ( Oferentów) dokumentów wymaganych treścią specyfikacji istotnych warunków zamówienia zgodnie z formułą - spełnia/nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać się doświadczeniem zawodowym legitymując się wykonaniem w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum jednej roboty budowlanej o zakresie i charakterze porównywalnym z przedmiotem zamówieniem, tzn. roboty budowlane polegające na budowie, przebudowie lub remoncie obiektów budowlanych kubaturowych w tym roboty wykończeniowe elewacyjne i wewnętrzne o wartości brutto nie mniejszej niż 350 tys. zł (słownie: trzysta pięćdziesiąt tysięcy złotych brutto) - z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i prawidłowo ukończone (referencje, protokoły odbioru, itp.).Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana na podstawie przedłożonych przez Wykonawców ( Oferentów) dokumentów wymaganych treścią specyfikacji istotnych warunków zamówienia zgodnie z formułą - spełnia/nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie opisuje i nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca oświadczy, że spełnia w.w. warunek.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana na podstawie przedłożonych przez Wykonawców ( Oferentów) dokumentów wymaganych treścią specyfikacji istotnych warunków zamówienia zgodnie z formułą - spełnia/nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, a w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacjami o podstawie do dysponowania tymi osobami.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana na podstawie przedłożonych przez Wykonawców ( Oferentów) dokumentów wymaganych treścią specyfikacji istotnych warunków zamówienia zgodnie z formułą - spełnia/nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi posiadać opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia - na sumę gwarancyjną minimum 400 000,00 zł. (Słownie: czterysta tysięcy złotych).Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana na podstawie przedłożonych przez Wykonawców ( Oferentów) dokumentów wymaganych treścią specyfikacji istotnych warunków zamówienia zgodnie z formułą - spełnia/nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie, w formie aneksu do umowy, pod rygorem nieważności takiej zmiany. Zmiany nie mogą naruszać postanowień zawartych w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r., Nr 113, poz. 759 z późn. zm.). Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy, w tym przedłużenia terminu realizacji przedmiotu zamówienia w przypadku wystąpienia między innymi następujących okoliczności:zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego,zmiany stawki podatku VAT,wystąpienia siły wyższej - na czas trwania siły wyższej, zaistnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w dacie zawierania umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.kamzab.pl/ogloszenia-oraz-wyniki-przetargow.html
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: GMINNE CENTRUM KULTURY KAMIENIEC ZĄBKOWICKI, ul. Złotostocka nr 27, 57-230 Kamieniec Ząbkowicki
tel. 074/ 8173031, 074 8173231, fax. 074/8174404
e-mail:gcikamzab@o2.pl.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.07.2013 godzina 09:00, miejsce: Gminne Centrum Kultury w Kamieńcu Ząbkowickim ul. Złotostocka nr 27, w pomieszczeniu sekretariatu Gminnego Centrum Kultury na I piętrze..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie powinno być wykonane zgodnie z warunkami określonymi w ramach Programu Wieloletniego Kultura plus Priorytet Biblioteka plus.Infrastruktura bibliotek i podlega kontroli ze strony Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa przyłącza kablowego SN15kV wraz z bramką pomiarową do zasilania farmy fotowoltaicznej na działce 428 w miejscowości Łózki gmina Drelów
- Rozbudowa i adaptacja budynku po szkole podstawowej z przeznaczeniem na nową siedzibę Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia w Zduńskiej Woli zakres dodatkowy na 2024 rok
- Modernizacja sali wykładowej nr 42/43 wraz z zakupem wyposażenia
- Budowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie Miasta i Gminy Dubiecko
- Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie aglomeracji Drwinia - etap I
- Termomodernizacja budynku przy ul. T.Kościuszki 40
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.