Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-06-28
Bralin: Uzbrojenie w sieć wodno - kanalizacyjną ulicy ks. Jana Ćwiejkowskiego w Bralinie
Numer ogłoszenia: 140729 - 2012; data zamieszczenia: 28.06.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bralin , Rynek 3, 63-640 Bralin, woj. wielkopolskie, tel. (062) 7811201, faks (062) 7811202.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bralin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Uzbrojenie w sieć wodno - kanalizacyjną ulicy ks. Jana Ćwiejkowskiego w Bralinie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.1 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie uzbrojenia ulicy ks. Jana Ćwiejkowskiego w Bralinie (droga o nawierzchni gruntowej) w sieć wodociągową, sieć kanalizacji sanitarnej oraz sieć kanalizacji deszczowej - bez przyłączy i przykanalików. . 1.2 Zakres robót: 1) Sieć wodociągowa 224,5 mb (rura PVC-U DN110 PN10, zasuwa 1 szt., hydrant p. pożarowy -3 kpl); ; 2) Sieć kanalizacji sanitarnej 213,5 mb (rura PVC-U fi 200 klasy S, lita, typ ciężki; SN-8 ; studzienki z kręgów bet. fi 1000 - 6 szt.); ; 3) Sieć kanalizacji deszczowej 213,5 mb (rury PVC-U fi 250 dł.108,5 mb, fi 200 dł.105,0 mb, klasy S, lite, typ ciężki; SN-8, studzienki z kręgów bet. fi 1200 - 1 szt., fi 1000 -5 szt.). . 1.3. Zamówieniem objęte są również: 1) włączenia wykonanych sieci w istniejące rurociągi wodno-kanalizacyjne -zgodnie z projektem, , 2) pełna obsługa geodezyjna budowy na każdym jej etapie, inwentaryzacja powykonawcza 3 kpl., , 3) zapewnienie kierownictwa budowy przez osoby uprawnione, , 4) przeprowadzenie na własny koszt wszelkich robót i czynności związanych z odbiorem, badaniem przedmiotu odbioru (w tym laboratoryjnym) i przekazaniem do eksploatacji, , 5) przeprowadzenie w imieniu inwestora czynności zawiadomienia o zakończeniu budowy w PINB w Kępnie i odbioru zgodnie z art. 54, 57 Prawa budowlanego, a gdyby zaszła taka konieczność uzyskanie pozwolenia na użytkowanie. . 1.4. Zamawiający wymaga udzielenia przez wykonawcę gwarancji na wykonane przez siebie roboty i użyte materiały na okres 4 lat licząc od daty odbioru końcowego..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.11.00 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów 45.23.21.50 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 01.10.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 3.000,00 zł
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W okresie ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył co najmniej dwie roboty budowlane w zakresie budowy kanalizacji o długości co najmniej 400 mb każda z tych robót oraz co najmniej jedną robotę polegającą na budowie/przebudowie/wymianie sieci wodociągowej o długości co najmniej 200 mb
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1) Dysponuje lub będzie dysponował osobą uczestniczą w wykonaniu przedmiotowego zamówienia zdolną do pełnienia funkcji kierownika budowy przy realizacji zamówienia (posiadającą uprawnienia budowlane branży sanitarnej oraz przynależącą do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa), o doświadczeniu zawodowym co najmniej 2 lata jako kierownik budowy na podobnych robotach. 2) Dysponuje lub będzie dysponował osobą uczestniczącą w wykonaniu przedmiotowego zamówienia odpowiedzialną za ciągłe kierowanie robotami budowlanymi - o doświadczeniu zawodowym co najmniej 2 lata jako kierownik robót przy podobnych robotach.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Oferta wykonawcy wg wzoru (zał. nr 1 do SIWZ). 2) Dowód wniesienia wadium -jak opisano w SIWZ. 3) Dokument potwierdzający, że osoby podpisujące ofertę są prawnie umocowane do reprezentowania wykonawcy - tylko w przypadku, gdy umocowanie takie nie wynika bezpośrednio z załączonego do oferty odpisu z właściwego rejestru. 4) Oświadczenie wykonawcy (wg wzoru -zał. nr 2 do SIWZ) o spełnianiu wymogów art.22 ust.1 ustawy. 5) Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia (art. 23 ust.2) - tylko w przypadku, gdy wykonawcy wspólnie ubiegają sie o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum).
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
I. ZMIANA CZASU NA UKOŃCZENIE ROBÓT: 1. Zmiany spowodowane nieprzewidzianymi w SIWZ nadzwyczajnymi warunkami jak: niewypały i niewybuchy; wykopaliska archeologiczne; klęski żywiołowe; inne przyczyny zewnętrzne niezależne od Zamawiającego oraz Wykonawcy skutkujące obiektywną niemożliwością prowadzenia prac lub wykonywania innych czynności; 2. Zmiany będące następstwem wstrzymania robót przez uprawnione organy, z przyczyn nie wynikających z winy Wykonawcy; 3. Zmiany będące następstwem działania organów administracji i innych podmiotów o kompetencjach zbliżonych do organów administracji w szczególności eksploatatorów infrastruktury. II. ZMIANA SPOSOBU SPEŁNIENIA ŚWIADCZENIA, JEGO ZAKRESU, ZMIANA WYNAGRODZENIA: 1. Zmiany spowodowane koniecznością zrealizowania projektu przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych/ technologicznych niż wskazane w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu umowy; 2. Zmiany spowodowane wprowadzeniem przez zamawiającego istotnych zmian w dokumentacji projektowej, jeżeli takie zmiany dokumentacji okażą się konieczne. III. ZMIANA OSÓB I PODMIOTÓW: 1. Zmiany osób i podmiotów zdolnych do wykonania zamówienia, w przypadku zdarzeń losowych niezależnych od Wykonawcy, na uzasadnione wystąpienie wykonawcy; 2. Zmiany osoby pełniącej funkcje kierownika budowy wskazanej w ofercie w przypadku sytuacji niezależnej od Wykonawcy lub na żądanie Zamawiającego jeżeli nie wywiązuje się on z nałożonych obowiązków; 3. Zamawiający, na pisemny wniosek Wykonawcy, dopuszcza zmianę podwykonawcy lub rezygnację z udziału podwykonawcy przy realizacji przedmiotu zamówienia. Zmiana może nastąpić wyłącznie po przedstawieniu przez Wykonawcę oświadczenia podwykonawcy o jego rezygnacji z udziału w realizacji przedmiotu zamówienia oraz o braku roszczeń wobec Wykonawcy z tytułu realizacji robót. Jeżeli zmiana dotyczy podmiotu trzeciego, na zasobach którego Wykonawca opierał się wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający dopuści zmianę pod warunkiem, że nowy podwykonawca wykaże spełnianie warunków w zakresie nie mniejszym niż wskazane na etapie postępowania o udzielenie zamówienia przez dotychczasowego podwykonawcę. Forma zapłaty należności przysługującej podwykonawcom, może ulec zmianie z przyczyn obiektywnych, jeśli zostanie wprowadzona do umowy aneksem podpisanym przez Strony umowy. IV. INNE ZMIANY 1. Zmiany wskutek wystąpienie okoliczności, których Zamawiający nie był w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności, jednak pod warunkiem, że zmiany te nie są niekorzystne dla Zamawiającego; 2. Zmiany dotyczące nazwy, siedziby Wykonawcy lub jego formy organizacyjno-prawnej w trakcie trwania umowy, numerów kont bankowych oraz innych danych identyfikacyjnych; 3. Zmiany prowadzące do likwidacji oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy; 4. Dopuszczalne są wszelkie zmiany nieistotne rozumiane w ten sposób, że wiedza o ich wprowadzeniu na etapie postępowania o zamówienie nie wpłynęłaby na krąg podmiotów ubiegających się o zamówienia ani na wynik postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.bralin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Bralin, ul. Rynek 3, 63-640 Bralin.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.07.2012 godzina 12:00, miejsce: Gmina Bralin, ul. Rynek 3, 63-640 Bralin, sekretariat - pokój nr 8.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI BRALIN
więcej: przetargi BRALIN »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja oraz wdrożenie systemu monitoringu pompowni strefowych na sieci kanalizacyjnej w gminie Kraśniczyn
- Poprawa gospodarki ściekowej w gminie Halinów 3 części
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej oraz sieci wodociągowej na ul. Przedszkolnej i ul. Ks. A. Zarzyckiego w Opatowie
- Uporządkowanie gospodarki ściekowej w zlewni rzeki Baryczy - etap III" Część I: Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przepompownią ścieków w miejscowościach Sławoszowice i Duchowo, gm. Milicz
- Rozbudowa ujęcia wody w Kaznowie Kolonii oraz w Kolechowicach Kolonii
- Roboty budowlane w zakresie sieci wodno-kanalizacyjnych
więcej: Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.