Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-06-25
Gliwice: wykonanie robót remontowych w obiektach Centrum Onkologii-Instyutu oddział w Gliwcach
Numer ogłoszenia: 140730 - 2008; data zamieszczenia: 25.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Onkologii-Instytut im. Marii Skłodowskiej-Curie Oddział w Gliwicach, ul. Wybrzeże Armii Krajowej 15, 44-101 Gliwice, woj. śląskie, tel. 032 2789171, 2789172, 2789193,, fax 032 2789197, 2789198.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.io.gliwice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie robót remontowych w obiektach Centrum Onkologii-Instyutu oddział w Gliwcach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie robót remontowych w obiektach Centrum Onkologii-Instytutu im. Marii Skłodowskiej-Curie, Oddział w Gliwicach. Przedmiot Zamówienia został podzielony na 7 części w tym: Zadanie 1 -Wykonanie dodatkowego wyjścia z baru. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i warunki realizacji ujęto w załączniku nr 6.1do SIWZ Zadanie 2 - remont elewacji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i warunki realizacji ujęto w załączniku nr 6.2 do SIWZ Zadanie 3 - remont magazynu izotopów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i warunki realizacji ujęto w załączniku nr 6.3 do SIWZ. Zadanie 4 - wymiana rynien. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i warunki realizacji ujęto w załączniku nr 6.4 do SIWZ Zadanie 5 - wykonanie instalacji wodno-kanalizacyjnej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i warunki realizacji ujęto w załączniku nr 6.5 do SIWZ Zadanie 6 - naprawa tynku na kominach wentylacyjnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i warunki realizacji ujęto w załączniku nr 6.6 do SIWZ Zadanie 7- wymiana obróbek blacharskich. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i warunki realizacji ujęto w załączniku nr 6.7 do SIWZ
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.30.00.00 - Roboty w zakresie instalacji budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach Oryginalny kod CPV: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Oryginalny kod CPV: 45.41.00.00 - Tynkowanie Kod CPV wg słownika 2008: 45.41.00.00 - Tynkowanie Oryginalny kod CPV: 45.42.00.00 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.00.00 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie Oryginalny kod CPV: 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian Kod CPV wg słownika 2008: 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian Oryginalny kod CPV: 45.44.00.00 - Roboty malarskie i szklarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.44.00.00 - Roboty malarskie i szklarskie .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.10.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie wymagane w niniejszym postępowaniu.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy PZP i wymagania określone w niniejszej SIWZ. 3. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - niespełna w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wyszczególnionych w rozdziale VI SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż w/w warunki Wykonawca spełnił.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca musi przedstawić Zamawiającemu następujące dokumenty i oświadczenia: 1.1 Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust.1 ustawy PZP w związku z postanowieniami art. 24 ustawy PZP- stanowiące załącznik nr 3 do SIWZ 1.2 aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 1.3 aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 1.4 aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt. 4-8 ustawy PZP, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 1.5 aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 9 ustawy PZP, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.io.gliwice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centrum Onkologii-Instytut ul. Wybrzeze Armii Krajowej 15 44-101 Gliwice Dział Zamowień i Transportu.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.07.2008 godzina 09:30, miejsce: Centrum Onkologii-Instytut ul. Wybrzeze Armii Krajowej 15 44-101 Gliwice Dział Zamowień i Transportu.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: zamawiający podał termin realizacji zadań na 30.10.2008r. , jest to termin który obowiazuje wyłacznie w zakresie zadania 2,6,7 w pozostałych zadaniach obowiazuja inne terminy określone w opisach częsciowych zamówienia
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: wykonanie dodatkowego wyjscia z baru.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wykonanie dodatkowego wyjscia z baru.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00-1, 45.41.00.00-4, 45.42.00.00-7, 45.44.00.00-3, 45.30.00.00-0, 45.43.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: remont elewacji.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: remont elewacji.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.30.00.00-0, 45.40.00.00-1, 45.41.00.00-4, 45.42.00.00-7, 45.43.00.00-0, 45.44.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: remont magazynu izotopów.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: remont magazynu izotopów.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.30.00.00-0, 45.40.00.00-1, 45.41.00.00-4, 45.42.00.00-7, 45.43.00.00-0, 45.44.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.08.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: wymiana rynien.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wymiana rynien.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.30.00.00-0, 45.40.00.00-1, 45.41.00.00-4, 45.42.00.00-7, 45.43.00.00-0, 45.44.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.08.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: wykonanie instalacji wodno-kanalizacyjnej.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wykonanie instalacji wodno-kanalizacyjnej.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.30.00.00-0, 45.40.00.00-1, 45.41.00.00-4, 45.42.00.00-7, 45.43.00.00-0, 45.44.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: naprawa tynku na kominach wentylacyjnych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: naprawa tynku na kominach wentylacyjnych.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.30.00.00-0, 45.40.00.00-1, 45.41.00.00-4, 45.42.00.00-7, 45.43.00.00-0, 45.44.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: wymiana obróbek blacharskich.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wymiana obróbek blacharskich.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.30.00.00-0, 45.40.00.00-1, 45.41.00.00-4, 45.42.00.00-7, 45.43.00.00-0, 45.44.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- Usługa praktycznego szkolenia lotniczego na samolotach jednosilnikowych, tłokowych klasy SEP(L) na uprawnienie do wykonywania lotów według wskazań przyrządów IR(A) (...) DZPZ.283.37.2025.DM
- Usługa transportowa naczepy mammograficznej z wbudowanym mammografem cyfrowym, umożliwiająca wykonywanie badań mammograficznych w trybie mobilnym w obrębie województwa śląskiego dla NIO PIB
- Zakup wraz z dostawą mobilnej sceny plenerowej z prawem opcji
- Szkolenia w zakresie podnoszenia świadomości o osobach z niepełnosprawnościami i szczególnymi potrzebami na poziomie podstawowym. Znak sprawy: DZPZ.283.35.2025.EO
- Przygotowywanie, dostarczanie i wydawanie (od pon. do piątku) śniadań, obiadów dwudaniowych, podwieczorków dla oddziałów przedszkolnych oraz obiadów szkolnych w Szkole podstawowej nr 8 w Gliwicach.(2)
- Usługi sprzętem ciężkim w zakresie obsługi zwałów węgla i sprzedaży drobnicowej dla Polskiej Grupy Górniczej S.A. Oddział KWK Sośnica w okresie 24 miesięcy z podziałem na zadania
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie remontu oraz przebudowa sal dydaktycznych w budynku Zespołu Szkół Specjalnych nr 38 przy ul. Namysłowskiej 10 w Warszawie
- Przeprowadzenie prac budowlanych związanych z renowacją budynków pałacu i oficyny północnej w Domu Pomocy Społecznej w Jarogniewicach - etap II.
- Modernizacja lokalu mieszkalnego przy ul. Grunwaldzkiej 46/5 w Pruszczu Gdańskim
- SVA/4620-147/2025: Termomodernizacja budynku nr 3 zlokalizowanego na terenie kompleksu wojskowego w m. Węgorzewo
- Roboty remontowe wewnętrzne w budynku Urzędu Gminy w Cewicach.
- Odbudowa i rozbudowa budynku Gminnego Ośrodka Kultury w Widawie w systemie "zaprojektuj i wybuduj" w ramach projektu ,,Przebudowa i rozbudowa budynku Gminnego Ośrodka Kultury w Widawie".
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.