Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-01-20
Krasnosielc: Poprawa stanu gospodarki wodno - ściekowej w Gminie Krasnosielc -
II etap
Numer ogłoszenia: 14076 - 2015; data zamieszczenia: 20.01.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Krasnosielc , Rynek 40, 06-212 Krasnosielc, woj. mazowieckie, tel. 029 7175073, faks 029 7175074.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.krasnosielc.bipst.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Poprawa stanu gospodarki wodno - ściekowej w Gminie Krasnosielc - II etap.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych obejmujących modernizację SUW w Krasnosielcu Zakres prac obejmuje roboty budowlane remontowe budynku i terenu stacji ręczna rozbiórka elementów żelbetowych wykopy nieumocnione o ścianach pionowych wywiezienie gruzu i ziemi samochodami na odległość do 5 km konstrukcje z betonu zbrojonego wyrównanie poziomu pomieszczeń kotłowni piaskiem stabilizowanym cementem izolacje przeciwwilgociowe powłokowe bitumiczne poziome deskowanie stóp i płyt fundamentowych betonowych lub żelbetowych zbrojenie konstrukcji monolitycznych prętami stalowymi żebrowanymi o średnicy 14mm betonowanie płyt fundamentowych zbrojonych w deskowaniu tradycyjnym przekrycia kanałów kratami ocynkowanymi izolacje szczelin dylatacyjnych balustrady schodowe nierdzewne roboty murowe i tynkarskie wykonanie robót murowych uzupełnienie tynków zwykłych wewnętrznych przecieranie istniejących tynków z zeskrobaniem starej farby oczyszczenie istniejącej posadzki z wyrównaniem podłoża zaprawą szpachlową kładzenie płytek posadzki jedno i wielobarwne z płytek z kamienie sztucznych cokoliki z kształtek ciętych roboty w zakresie stolarki budowlanej malarskie i elewacyjne wykucie z muru i wymiana drzwi roboty malarskie izolacje pionowe ścian fundamentowych tynki zewnętrzne na ścianach płaskich malowanie farbami akrylowymi tynków zewnętrznych izolowanie dachu i wykonanie pokryć dachowych rozbiórka pokrycia dachowego z papy na dachach betonowych, izolacje poziome z płyt styropianowych laminowanych jednostronnie ocieplenie pod wiatrownicą i od spodu okapu pokrycie dachów papą termozgrzewalną obróbki blacharskie roboty drogowe koryta wykonywane ręcznie wykonanie podbudowy chodniki z kostki brukowej betonowej grubości 6 cm na podsypce cementowo piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem nawierzchnie z kostki brukowej betonowej gr 8cm na podsypce cementowo piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem ogrodzenie terenu rozbiórka ogrodzenia z siatki na słupkach stalowych wykonanie nowego ogrodzenia z paneli siatkowych systemowych na słupkach stalowych o rozstawie 3m obsadzonych w gniazdach cokołów montaż bram stalowych prętowych z furtką systemowych roboty elektryczne roboty demontażowe instalacje elektryczne w budynku SUW zewnętrzna sieć kablowa Nn i sterownicza do studni zbiornika i odstojnika instalacja odgromowa technologia stacji roboty demontażowę roboty instalacyjne technologiczne roboty instalacyjne sanitarne instalacja kanalizacji instalacja wodociągowa instalacja wentylacji instalacja ogrzewania wymiana uzbrojenia studni Nr 1a remont wnętrza studni głębinowej Nr 1A wymiana uzbrojenia studni Nr 3 remont wnętrza studni Nr 3 uzbrojenie zbiornika wód popłuczych rurociągi kanalizacji technologicznej roboty w zakresie przygotowania terenu wykopy z załadunkiem ręcznym demontaż studni rewizyjnych z kręgów betonowych 1400mm zasypywanie materiałem dowiezionym wykopów o ścianach pionowych o szerokości 2,5 4,5m konstrukcje z betonu zbrojonego plantowanie dna wykopów wykonywanych ręcznie podkłady betonowe B15 deskowanie systemowe zbrojenie konstrukcji betonowanie ścian prostych zbrojonych osadzenie włazów żeliwnych klasy b125 roboty izolacyjne powłoka izolacyjna powierzchni betonowych z emulsji lub roztworu asfaltowego izolacje przeciwwilgociowe ław fundamentowych powłoka izolacyjna poziomych powierzchni betonowych roboty budowlane wykończeniowe pozostałe montaż barierki ochronnej nad odstojnikiem ze stali nierdzewnej i rur wywiewnych żeliwnych uszczelnionych sznurem i zaprawą cementową uzbrojenie zbiornika wód popłucznych pompy odśrodkowe zatapiane z podwodnym silnikiem i autozłączem systemowym montaż kształtek stalowych i rurociągów montaż zaworów zwrotnych i zasuw żeliwnych rurociagi zewnętrzne wykopy liniowe z pełnym umocnieniem ścian wykopów roboty instalacyjne podłoża pod kanały i obiekty z materiałów sypkich studzienki kanalizacyjne systemowe 425 mm izolacja folią wodoodporną rur przepadu w miejscu obetonowania montaż rurociągów z rur polietylenowych o śr zewn 90mm i 63 mm połączenie rur polietylenowych ciśnieniowych włączenie rurociągu tłocznego do istniejącej studni kanalizacyjnej zabezpieczenie rurociągów przed zamarzaniem.Dokumentacja projektowa może wskazywać dla niektórych materiałów i urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie Zamawiający zgodnie z art 29 ust 3 PZP dopuszcza składanie ofert równoważnych a wszelkie towary określone w dokumentacji pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe jakim muszą odpowiadać towary aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego Poprzez zapis dot minimalnych parametrów jakościowych wymagań Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach katalogach stronach internetowych producentów Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania Zamawiający przy opisie przedmiotu zamówienia wskazując oznaczenie konkretnego producenta dostawcy lub konkretny produkt dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych Posługiwanie się nazwami producentów produktów ma wyłącznie charakter przykładowy W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia do oferty przetargowej wykazu urządzeń równoważnych załącznik nr 7 do SIWZ oraz stosownych dokumentów uwiarygodniających te materiały i urządzenia tj szczegółowe rysunki techniczne atesty PZH aprobaty deklaracje zgodności karty katalogowe urządzeń zamiennych W przypadku zastosowania filtrów równoważnych Zamawiający wymaga prócz powyższych dokumentów dodatkowo załączenia atest PZH na kompletny filtr zawierający zbiornik ciśnieniowy armaturę sterującą wraz z orurowaniem złoże filtracyjne oraz sterownik filtra deklarację zgodności z polską normą W przypadku braku polskiej normy na kompletny filtr ciśnieniowy dokumentem odniesienia musi być aprobata techniczna na kompletny filtr lub rekomendacja techniczna ITB na kompletny filtr Wykaz obiektów z zamontowanymi oferowanymi filtrami równoważnymi Wykaz powinien zawierać adres obiektu gdzie zostały zamontowane urządzenia dane teleadresowe zamawiającego i eksploatatora parametry techniczne filtrów wydajność średnica wysokość schemat i opis instalacji sterującej fotografie filtrów równoważnych zamontowanych w obiekcie Wymagania dot podstawowych urządzeń Pompy głębinowe wydajność studnia nr 1A nie mniejsza niż 25 m3h studnia nr 3 nie mniejsza niż 14 m3h wysokość podnoszenia studnia nr 1A nie mniejsza niż 52 m sł wody studnia nr 3 nie mniejsza niż 55 m sł wody moc pompy studnia nr 1A nie większa niż 5,5 kW studnia nr 3 nie większa niż 4 kW wykonanie pompy w całości ze stali nierdzewnej pompa z silnikiem pomiar temperatury silnika poprzez kabel zasilający pompę pompa nie wymagająca zalewania cieczą łożyska ślizgowe ortogonalne zabezpieczające wał pompy przed zatarciem przez piasek pył Mikser statyczny średnica miksera DN 50 długość zabudowy miksera 675 mm 2%wydajność powietrza 1,5 2 m3hwody nie mniejsza niż 12,5 m3h spadek ciśnienia nie większy niż 0,25 bar ilość elementów mieszających nie mniejsza niż 6 szt materiał wykonania stal 1.4404 Zbiornik kontaktowy zbiornik kontaktowy pionowy ciśnieniowy konstrukcja stalowa o przekroju okrągłym i o średnicy 1 200 mm 2% wysokość 3 280 mm 2% pojemność użytkowa 3,3 m3 króćce przyłączeniowe DN 100 Filtry ciśnieniowe Oferowane kompletne filtry równoważne muszą być wyprodukowane przez jednego producenta nie dopuszcza się samodzielnego montażu filtrów przez oferenta z różnych podzespołów Oferowane filtry muszą mieć zastosowania na innych obiektach wodociągowych co najmniej od 5 lat nie dopuszcza się zastosowania urządzeń prototypowych testowych produkcji pilotażowej etc Filtry równoważne muszą spełniać poniższe wymagania filtry pionowe ciśnieniowe konstrukcja stalowa o przekroju okrągłym i o średnicy 1 200 mm 2% wysokość filtrów 2 200 mm 2% filtr wyposażony w ruszt filtracyjny w kształcie kulistym o przekroju łukowym służący tylko do rozdziału wody znajdujący się w dolnej części filtra w najniższym jego punkcie wyposażony w dysze z PVC przeznaczone tylko do wody oraz filtr na Io filtracji wyposażony w dodatkowy ruszt o kształcie płaskim tylko do rozdziału powietrza znajdujący się w górnej warstwie podsypki wymagane tylko dwa włazy załadunkowe boczny i górny powłoka wewnętrzna epoksydowa o grubości min. 200 um odporna na ścieranie zewnętrzna powłoka malarska o grubości min. 80 um armatura sterująca pracą filtrów uruchamiająca poszczególne cykle filtra sterowana hydraulicznie o średnicy nie mniejszej niż DN50 Zamawiający wymagać będzie od Wykonawcy którego oferta zostanie wybrana wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z opracowanym projektem szczególnie w zakresie efektów uzdatniania wody kosztów eksploatacji niezawodności działania Wykonawca musi mieć świadomość iż oferowanie urządzeń równoważnych uzależnione będzie od ich zgodności ze wszystkimi parametrami określonymi w SIWZ projekcie specyfikacji technicznej oraz wykonania i uzgodnienia z Zamawiającym dokumentacji projektowej zamiennej przed rozpoczęciem wykonywania robót budowlanych W trakcie realizacji inwestycji Wykonawca dokona urządzenia placu budowy i poniesie koszty utrzymania zaplecza budowy zabezpieczy składowane tymczasowo na placu budowy materiały i urządzenia do czasu ich wbudowania przed zniszczeniem uszkodzeniem lub utratą jakości właściwości lub parametrów oraz udostępni do kontroli przez inspektora nadzoru inwestorskiego oraz pracowników Zamawiającego zapewni ochronę terenów przyległych do placu budowy i poniesie odpowiedzialność cywilną za ewentualne szkody wynikłe z tytułu prowadzonych prac wobec osób trzecich wykona inwentaryzację geodezyjną powykonawczą w ilości 2 egz w wersji papierowej i elektronicznej w wersji PDF lub JPG wraz z oświadczeniem geodety o wykonaniu robót zgodnie umową Wykonawca przez cały okres robót budowlanych umożliwi wstęp na teren budowy inspektorowi nadzoru inwestorskiego oraz upoważnionym pracownikom Zamawiającego włącznie z możliwością wglądu do dokumentacji budowy opracuje uzgodni oraz dostarczy Zamawiającemu instrukcję ruchu i eksploatacji przy obsłudze agregatu prądotwórczego w zakresie zasad współpracy ruchowej z siecią energetyki zawodowej przeszkoli osobę wskazaną przez Zamawiającego w zakresie obsługi dostarczonego agregatu prądotwórczego oraz sposobu obsługi i konserwacji stacji uzdatniania wody potwierdzone na piśmie dostarczy instrukcję obsługi zamontowanych urządzeń Wykonawca wraz z pisemnym zgłoszeniem zakończenia robót przedłoży Inspektorowi Nadzoru wszystkie dokumenty pozwalające na ocenę prawidłowości wykonania przedmiotu odbioru a w szczególności dokumentację geodezyjną powykonawczą oświadczenia kierownika budowy i kierowników robót protokoły z wyników badań certyfikaty atesty i deklaracje zgodności na wbudowane materiały a Zamawiającemu na dzień rozpoczęcia odbioru Inspektor zbada stan dokumentacji powykonawczej W przypadku stwierdzenia wad zwróci ją do poprawki Dokumentacja powykonawcza powinna zawierać wykaz przekazywanej dokumentacji powykonawczej kompletny wyszczególnione i opisane wszystkie tomy teczki segregatory itp dokumentację fabryczną atesty certyfikaty deklaracje zgodności protokoły jakości zabudowanych urządzeń i materiałów Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja projektowa a dołączone do przetargu przedmiary mają charakter pomocniczy Wszystkie materiały muszą posiadać aktualną aprobatę techniczną lub certyfikat zgodności z odpowiednimi normami.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.25.21.27 - Roboty budowlane w zakresie oczyszczalni ścieków 45.11.21.00 - Roboty w zakresie kopania rowów 45.23.24.00 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych 45.11.13.00 - Roboty rozbiórkowe 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.05.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 47 000,00 zł. (słownie: czterdzieści siedem tysięcy złotych) 1. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) Pieniądzu na konto Urzędu Gminy w Krasnosielcu, BS Krasnosielc Nr 15 8917 0001 0000 0026 2000 0030, 2) Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli znajdzie się na rachunku bankowym zamawiającego przed upływem terminu (godziny) przewidzianego na wniesienie wadium, 3) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym- oryginał należy dołączyć do oferty, 4) gwarancjach bankowych - oryginał należy dołączyć do oferty, 5) gwarancjach ubezpieczeniowych - oryginał należy dołączyć do oferty, 6) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu polskiej agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.) oryginał należy dołączyć do oferty. 2. Zwrot wadium 1) Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a. 2) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed terminem składania ofert. 3. Wadium wniesione w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej musi zawierać klauzulę gwarantujące bezwarunkową wypłatę na rzecz zamawiającego w przypadku wystąpienia okoliczności wymienionych w art. 46 ust. 4a i ust 5 ustawy. 4. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
wykonawca wykaże, że: posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Zamawiający informuje, iż powyższe zamówienie nie wymaga posiada koncesji ani zezwoleń. Ocena spełnia warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia wymienionego w pkt 6.2) SIWZ. Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tego warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia dokumentów.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
wykonawca wykaże, że: Wykonawca w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał z należytą starannością co najmniej trzy zadania o wartości min. 500 000 zł netto każde, odpowiadające swoim rodzajem i wartością, robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tzn. budowy/przebudowy/rozbudowy lub modernizacje stacji uzdatniania wody o wydajności układu technologicznego nie mniejszej niż 25 m3/h każde. Każda ze zrealizowanych robót musi obejmować co najmniej dostawę i montaż dwustopniowego układu filtracji ciśnieniowej o wydajności min. 25 m3/h (filtry płukane wodą surową) oraz wykonanie instalacji elektryki, AKPiA i wizualizacji. Wykonawca załączy dowody określające, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie załączonych przez Wykonawcę do oferty dokumentów i oświadczeń, wymienionych w pkt 6.3), 6.2) SIWZ. Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tego warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia dokumentów.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnia warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia wymienionego w pkt 6.2) SIWZ. Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tego warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia dokumentów.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
wykonawca wykaże, że: dysponuje osobami do kierowania robotami budowlanymi wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych (kierownik budowy branża sanitarna, kierownik robót w specjalności konstrukcyjno-budowalnej oraz elektrycznej). Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie załączonych przez Wykonawcę do oferty dokumentów i oświadczeń, wymienionych w pkt 6.4), 6.2) SIWZ. Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tego warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia dokumentów.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
wykonawca wykaże, że: posiada zdolność kredytową lub posiadanie środków finansowych na kwotę 1 500 000 zł posiada opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę 1 500 000 zł Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie załączonych przez Wykonawcę do oferty dokumentów i oświadczeń, wymienionych w pkt 6.16), 6.17), 6.2) SIWZ. Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tego warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia dokumentów.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3.2)
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
potwierdzenie wniesienia wadium, zaparafowany wzór umowy
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - termin gwarancji - 10
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Faktura wystawiana będzie przez Wykonawcę po realizacji i bezusterkowym protokolarnym odbiorze umownego zakresu robót. Wynagrodzenie za wykonanie przedmiotu umowy będzie płatne wykonawcy w terminie 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury do siedziby Zamawiającego. W dostarczonej fakturze należy podać: GMINA KRASNOSIELC NIP: 757 14 20 383 PŁATNIK: GMINA KRASNOSIELC 2. Kary umowne Zamawiający naliczy kary umowne na warunkach i w wysokości określonych we wzorze umowy. 3. Zmiana umowy. 1) Jakakolwiek zmiana przedmiotowej umowy w sprawie zamówienia publicznego, powinna być dokonana z zachowaniem formy pisemnej, pod rygorem nieważności. 2) Strony zgodnie potwierdzają, że dopuszczalna jest w każdym czasie zmiana treści nieistotnych postanowień niniejszej umowy. 3) Zmiana istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru wykonawców jest możliwa przy spełnieniu poniższych warunków dokonania takich zmian: Termin realizacji przedmiotu umowy w przypadku: a) wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy przy zachowaniu przez niego należytej staranności, skutkujących niemożnością dotrzymania terminu realizacji przedmiotu zamówienia. b) zaistniałych warunków geologicznych, terenowych, archeologicznych, wodnych, np. niewypałów, niewybuchów, wykopalisk archeologicznych, utrudniających wykonanie umowy, c) nie przekazania Wykonawcy przez Zamawiającego dokumentów budowy, do których przekazania Zamawiający był zobowiązany. d) wstrzymania przez Zamawiającego robót nie wynikających z okoliczności leżących po stronie Wykonawcy. Nie dotyczy to okoliczności wstrzymania robót przez inspektora nadzoru Zamawiającego w przypadku stwierdzenia nieprawidłowości zawinionych przez Wykonawcę. e) konieczność wykonania przez Zamawiającego korekty projektu dla usunięcia wad dostarczonej dokumentacji, f) nadzwyczajne i niesprzyjające warunki atmosferyczne. W przypadku zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy, wymienionego w literach a-e), termin ten może ulec przedłużeniu nie dłużej jednak, niż o czas trwania tych okoliczności. 2) Wysokość ceny ryczałtowej brutto w przypadku: a) zmiany stawki podatku VAT dla robót objętych przedmiotem zamówienia. 3) Forma zabezpieczenia należytego wykonania umowy-zgodnie z art. 149, ust. 1 Pzp. 4) Rozszerzenie odpowiedzialności z tytułu rękojmi oraz przedłużenia terminu udzielonej gwarancji w przypadku zaproponowania takiego rozwiązania przez Wykonawcę. 5) Zmiana kierownika budowy, kierowników robót bądź inspektorów nadzoru w przypadku śmierci, choroby, rezygnacji, zwolnienia pracownika lub innych zdarzeń losowych dotyczących w/w osób. W przypadku zmiany nowych kierowników budowy bądź robót osoba ta musi spełnić wymagania określone w SIWZ dla tych osób. 6) Powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę, jednocześnie nie stanowią one zobowiązania Zamawiającego na ich wprowadzenie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krasnosielc.bipst.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Krasnosielc Rynek 40 06-212 Krasnosielc
pokój nr 20.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.02.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Krasnosielc Rynek 40 06-212 Krasnosielc Sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Inwestycja realizowana jest w ramach działania Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej objętego PROW na lata 2007-2013..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa przyłączy kanalizacji sanitarnej w m. Górki Noteckie, ul. Kurowska
- Remont elewacji w budynku nr 9 w kompleksie wojskowym przy ul. Czwartaków 3 w Grudziądzu w trybie 'zaprojektuj i wybuduj" - 111/2024
- Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie aglomeracji Drwinia - etap I
- Termomodernizacja budynku przy ul. T.Kościuszki 40
- wykonanie robót budowlanych polegających na modernizacji pomieszczeń trzeciego piętra w Pawilonie II Pomorskiego Centrum Reumatologicznego im. dr Jadwigi Titz-Kosko w Sopocie Sp. z o.o.
- Konserwacja elewacji i dachów oraz remont balkonów i tarasów wraz z wykonaniem izolacji w zabudowie mieszkaniowej przy ul. Puckiej w Szczecinie: etap I - ul. Pucka 3-4b
więcej: Roboty rozbiórkowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.