Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-05-11
Tarnów: zakup i dostawa odzieży i pościeli operacyjnej bawełnianej i włókninowej oraz zestawy operacyjne sterylne dla Szpitala Wojewódzkiego im.Św.Łukasza SP ZOZ w Tarnowie
Numer ogłoszenia: 140798 - 2009; data zamieszczenia: 11.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Wojewódzki im. św. Łukasza SPZOZ , ul. Lwowska 178a, 33-100 Tarnów, woj. małopolskie, tel. 014 6315460, faks 014 6315460, 6212581.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zakup i dostawa odzieży i pościeli operacyjnej bawełnianej i włókninowej oraz zestawy operacyjne sterylne dla Szpitala Wojewódzkiego im.Św.Łukasza SP ZOZ w Tarnowie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: zakup i dostawa odzieży i pościeli operacyjnej bawełnianej i włókninowej oraz zestawy operacyjne sterylne dla Szpitala Wojewódzkiego im.Św.Łukasza SP ZOZ w Tarnowie.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.80.00 - Bielizna szpitalna 39.51.82.00 - Prześcieradła używane na salach operacyjnych 33.19.90.00 - Odzież medyczna .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1) Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych z późn. zm.tj. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 2. Ocena spełniania powyższych warunków zostanie dokonana na podstawie przedłożonych niżej określonych dokumentów według formuły spełnia - nie spełnia 1 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2 świadectwo kontroli jakości tkaniny wystawiony przez producenta tkanin, potwierdzające wymogi SIWZ dane tkaniny - dot. zakresu I i II, 3 oświadczenie oferenta potwierdzające zgodność użytych materiałów z normą PN EN 13795 1-3 oraz obowiązującymi aktami prawnymi, dot. zakresu nr IV,V,VI-fartuchy,obłożenia, VII, VIII, 4 Wytwórca, przetwórca dostarczy dokumenty wynikające z pkt 3.2 ppkt a,b normy PN EN 13795 1-3 dot. zakresu nr IV,V,VI-fartuchy,obłożenia, VII, VIII, 5 Wykaz wykonanych a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, co najmniej 3 dostaw o wartości netto stanowiącej, co najmniej 50% wartości netto składanej oferty każda w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie. Za dokumenty potwierdzające należyte wykonanie dostawy należy przyjąć- referencje, rekomendacje, listy polecające, z których treści wynika, że dostawy zostały wykonane należycie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia wymaganych warunków. 1.Wykonawca winien przedłożyć następujące dokumenty koperta B: a oświadczenie o treści określonej w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych załącznik nr 2, b oświadczenie o treści określonej w art. 24 prawa zamówień publicznych załącznik nr 3, c aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, d świadectwo kontroli jakości tkaniny wystawiony przez producenta tkanin, potwierdzające wymogi SIWZ dane tkaniny - dot. zakresu I i II, e oświadczenie oferenta potwierdzające zgodność użytych materiałów z normą PN EN 13795 1-3 oraz obowiązującymi aktami prawnymi dot. zakresu nr IV,V,VI-fartuchy,obłożenia, VII, VIII, f Wytwórca, przetwórca dostarczy dokumenty wynikające z pkt 3.2 ppkt a,b normy PN EN 13795 1-3 dot. zakresu nr IV,V,VI-fartuchy,obłożenia, VII, VIII, g Wykaz wykonanych a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, co najmniej 3 dostaw o wartości netto stanowiącej, co najmniej 50% wartości netto składanej oferty każda w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie. Za dokumenty potwierdzające należyte wykonanie dostawy należy przyjąć referencje, rekomendacje, listy polecające, z których treści wynika, że dostawy zostały wykonane należycie załącznik nr 5, h jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie VII ust. 1 podpunkt b, c składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio że, a. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b. nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, e Dokumenty, o których mowa w podpunkcie a i c powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. Dokument, o którym mowa w podpunkcie b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. f Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w podpunkcie e), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lukasz.med.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Wojewódzki im.Św.Łukasza SP ZOZ w Tarnowie ul. Lwowska 178 A..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.05.2009 godzina 10:00, miejsce: Szpital Wojewódzki im.Św.Łukasza SP ZOZ w Tarnowie ul. Lwowska 178 A. Kancelaria Ogólna II piętro, pawilon D..
IV.3.5) Termin związania ofertą: do 18.06.2009.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Odzież i pościel operacyjna bawełniana (zielona).
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odzież i pościel operacyjna bawełniana (zielona).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.80.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Odzież i pościel operacyjna bawełniana (niebieska).
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odzież i pościel operacyjna bawełniana (niebieska).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.80.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Prześcieradła włókninowe niebieskie nie sterylne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prześcieradła włókninowe niebieskie nie sterylne.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.82.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Jednorazowe akcesoria sterylne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Jednorazowe akcesoria sterylne.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.90.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Obłożenia pola operacyjnego w kompletach - sterylne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obłożenia pola operacyjnego w kompletach - sterylne.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.90.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Obłożenia pola operacyjnego sterylne - okulistyka.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obłożenia pola operacyjnego sterylne - okulistyka.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.90.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Obłożenia pola operacyjnego sterylne - ortopedia, neurochirurgia.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obłożenia pola operacyjnego sterylne - ortopedia, neurochirurgia.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.90.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Obłożenia pola operacyjnego sterylne - chirurgia ogólna, urologia.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obłożenia pola operacyjnego sterylne - chirurgia ogólna, urologia.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.90.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Obłożenia sterylne do angiografii.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obłożenia sterylne do angiografii.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.90.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z TARNOWA
- Dostawy koncentratów do dializ, dializatu bezwapniowego, cytrynianu sodu i chlorku wapnia
- Zapewnienie usług konferencyjnych, gastronomicznych i hotelowych na potrzeby szkolenia dla pracowników sądów okręgu tarnowskiego
- Remont drogi gminnej nr 201559K w km 0+000 do km 0+890 w miejscowości Nowodworze, Gmina Tarnów
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - ORLIK 2012" na os. Zielonym w Tarnowie
- Dostawy: oznakowanych laserowo "Bl Op" narzędzi chirurgicznych wielokrotnego użytku do uzupełnienia zestawów operacyjnych
- OPRACOWANIE KOMPLETNEJ, WIELOBRANŻOWEJ DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ WRAZ Z REPREZENTOWANIEM W POSTĘPOWANIU W SPRAWIE UZYSKANIA POZWOLENIA NA BUDOWĘ, UZYSKANIEM PRAWOMOCNEGO POZWOLENIA NA BUDOWĘ ORAZ POZWO
więcej: przetargi w Tarnowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa środków ochrony osobistej na potrzeby CM Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach
- Sukcesywne dostawy jednorazowych pieluch, obłożeń, zestawów zabiegowych, kompletów chirurgicznych, fartuchów operacyjnych, masek, czepków i pościeli, z podziałem na 16 (szesnaście) części.
- Zakup wraz z dostawą artykułów medycznych
- Dostawa koszul i bluz jednorazowych dla USK nr 1 im. N. Barlickiego w Łodzi
więcej: Odzież medyczna »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.