Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-02-22
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Sieradz: zakup pomp infuzyjnych Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, do kontaktów: Dorota Szewczyk, ul. Armii Krajowej 7, 98-200 Sieradz, woj. łódzkie, tel. 043 8271942, fax 043 8275452, e-mail: spzozsieradz@lodzkie.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: Dorota Szewczyk, Dorota Szewczyk, 98-200 Sieradz, 98-200 Sieradz, woj. łódzkie, tel. 0438271942, e-mail: zpdszewczyk@op.pl. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Tak.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zakup pomp infuzyjnych. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : ZOZ Sieradz SW Bełchatów WSS Zgierz WSZ Skierniewice WSS Łódź SSW Piotrków Trybunalski. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Pompy infuzyjne jednostrzykawkowe i dwustrzykawkowe 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, określające pełną nazwę, status prawny i dokładny adres Firmy, potwierdzający, że Wykonawca jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym i że profil działania odpowiada profilowi dostaw objętych postepowaniem. Zaświadczenie winno jednoznacznie wskazywać osobę/osoby upoważnioną/upoważnione do dokonywania czynności prawnych w imieniu Wykonawcy - kserokopia potwierdzona za zgodność z ogyginałem wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert Zaświadczenie z właściwego dla siedziby Wykonawcy naczelnika Urzędu Sakarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lubrozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Zaświadczenie z właściwego dla siedziby Wykonawcy Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolnicze Ubezpieczenia społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt4-8 Ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. Informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia w zakresie określonym w art.24 ust. 1 pkt 9 Ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem składania ofert. Oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy zgodne z załącznikiem Nr 1 do niniejszej specyfikacji. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.19.41.10 - Pompy infuzyjne Kod CPV wg słownika 2008: 33.19.41.10 - Pompy infuzyjne 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: powyżej 60.000 EURO 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w dniach: 7
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wyrażą zgodę na minimalny 30 dniowy termin płatności przelewem, Wyrażą zgodę na dostawę przedmiotu zamówienia w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, określające pełną nazwę, status prawny i dokładny adres Firmy, potwierdzający, że Wykonawca jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym i że profil działania odpowiada profilowi dostaw objętych postepowaniem. Zaświadczenie winno jednoznacznie wskazywać osobę/osoby upoważnioną/upoważnione do dokonywania czynności prawnych w imieniu Wykonawcy - kserokopia potwierdzona za zgodność z ogyginałem wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert Zaświadczenie z właściwego dla siedziby Wykonawcy naczelnika Urzędu Sakarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lubrozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Zaświadczenie z właściwego dla siedziby Wykonawcy Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolnicze Ubezpieczenia społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt4-8 Ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. Informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia w zakresie określonym w art.24 ust. 1 pkt 9 Ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem składania ofert. Oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy zgodne z załącznikiem Nr 1 do niniejszej specyfikacji
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzozsieradz.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.03.2007 godzina 09:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 08.03.2007, godzina 09:15, SPZOZ Sieradz przy ul. Armii Krajowej 7 Sala konferencyjna nr 221.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 20.02.2007. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: Pompy infuzyjne. 1) Krótki opis: pompy infuzyjne jednostrzykawkowe. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.41.10. 3) Wielkość lub zakres: powyżej 6.000 EURO. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 7 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: pompy infuzyjne. 1) Krótki opis: pompy infuzyjne dwustrzykawkowe. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.41.10. 3) Wielkość lub zakres: powyżej 6.000 EURO. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 7 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe:
INNE PRZETARGI Z SIERADZA
- Podwójne powierzchniowe utrwalenie na odcinku Biadaczew-Grabówka-Brzeźnica
- Modernizacja drogi powiatowej nr 1723E Bartochów - Gołuchy poprzez wymianę nawierzchni Modernizacja drogi powiatowej nr 1732E w miejscowości Sędzimirowice poprzez wymianę nawierzchni
- Dostawa jaj, ryb i drobiu
- Przebudowa drogi powiatowej w miejscowości Wągłczew
- Sprawowanie funkcji inspektora nadzoru i kontroli nad robotami pn. Remont pokrycia dachu budynku "Dom Tkacza"
więcej: przetargi w Sieradzu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.