Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-08-13
Opole: Przebudowa drogi krajowej Nr 45 , odcinek : w m. Jełowa
Numer ogłoszenia: 140844 - 2007; data zamieszczenia: 13.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Opolu, ul. Niedziałkowskiego 6, 45-085 Opole, woj. opolskie, tel. 077 4016344; 4545505, 4016330, fax 077 4544468.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.opole.gddkia.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi krajowej Nr 45 , odcinek : w m. Jełowa.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje wszelkie roboty określone szczegółowo w Tomie II , III , IV i V niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia . Przedmiotem zamówienia jest przebudowa odcinka drogi krajowej nr 45 w m. Jełowa i obejmuje między innymi: - zdjęcie warstwy humusu - rozbiórki elementów dróg - wykonanie robót ziemnych : wykopów i nasypów , - wykonanie elementów kanalizacji deszczowej , - wykonanie koryta , - oczyszczenie i skropienie warstw konstrukcyjnych - wykonanie podbudów : z kruszywa łamanego i betonu asfaltowego - frezowanie nawierzchni oraz wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego , z mieszanki SMA , - wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej . - wykonie robót wykończeniowych ( umocnienie skarp i dna rowów , wykonanie przepustów pod zjazdami , umocnienie poboczy , odmulenie rowów 0 - wykonanie oznakowania poziomego i pionowego , - ułożenie krawężników , obrzeży i ścieków W ramach zamówienia , oprócz robót wynikających z dokumentacji projektowej Wykonawca zobowiązany będzie również do : - opracowania PZJ i planu BIOZ oraz szczegółowego harmonogramu robót , - wykonanie i zatwierdzenie projektu organizacji ruchu na czas budowy , - wykonania i utrzymania oznakowania w trakcie prowadzenia robót oraz rozbiórki po zakończeniu robót , - wykonania pomiaru powykonawczego i przekazania wymaganej liczby egzemplarzy ( po uprzednim potwierdzeniu przez ODG ) , - organizacji placu budowy oraz wykonania wszystkich innych prac , robót i czynności niezbędnych do prawidłowej realizacji przedmiotowego zamówienia .
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.40 - Roboty drogowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 3.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 35.000 PLN (słownie złotych: trzydzieści pięć tysięcy 00/100 złotych)..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu: Nie podlegać wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i ust.2 ustawy Pzp ; 1.1) posiadać średni przychód za ostatnie pełne trzy lata obrotowe , a jeżeli okres działalności jest krótszy to za wszystkie pełne lata obrotowe - na podstawie Rachunku zysków i strat, pozycja -Przychód netto ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów lub -Przychód netto ze sprzedaży i zrównane z nimi - w wysokości nie mniejszej niż 3,0 mln zł ; 1.2) dysponować środkami finansowymi lub zdolnością kredytową w wysokości nie mniejszej niż 0,8 mln zł; 1.3) posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na wartość co najmniej 1,0 mln zł lub równowartość w EURO lub w dolarach wg kursu z dnia poprzedzającego dzień składania ofert , 2. Wykonawca musi wykazać, że będzie miał do dyspozycji osoby legitymujące się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do stanowisk jakie zostaną im powierzone . Wykonawca przedstawi w ofercie kandydatów na każde , niżej wymienione stanowiska : - Kierownik budowy - upr. drogowe , co najmniej 3 letnie doświadczenie na takim stanowisku ( po uzyskaniu uprawnień ) - Osoba na w/w stanowisku winny posiadać uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami w specjalności właściwej do powierzonego stanowiska lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydawane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów i posiadać ważne zaświadczenie z Izby Inżynierów Budownictwa , Doświadczenie Kierownika Budowy - wykazać się doświadczeniem kierowania robotami nad co najmniej trzema zadaniami o podobnym charakterze tj. remontami przebudowa lub budową dróg . - Kierownik robót drogowych - upr. drogowe , co najmniej 3 letnie doświadczenie na takim stanowisku ( po uzyskaniu uprawnień ) - - Kierownik robót kanalizacyjnych - upr. sanitarne , co najmniej 3 letnie doświadczenie na takim stanowisku ( po uzyskaniu uprawnień ) - - Specjalista d/s geodezyjnych - upr. geodezyjne Nr 4 i co najmniej 3 letnie doświadczenie na takim stanowisku , 3. dysponować niżej wymienionym sprzętem : - wytwórnia mas bitumicznych o wydaj. min. 100 Mg/h - 1 szt, - walce wibracyjne stalowe min. 10 Mg - 3 szt , walce ogumione - 2 szt , układarka mas bitumicznych z elektronicznym sterowaniem - 1 szt , skrapiarka do bitumu ( samojezdną ) - 1 szt , koparka o poj. łyżki min. 0,25 m3 - 1 szt ,spycharka - 1 szt , równiarkę - 1 szt . piła do betonu - 2 szt ,zagęszczarka płytowa - 2 szt; 4. posiadać doświadczenie polegające na wykonaniu ( zakończeniu ) w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania co najmniej 2 zadań remonty , przebudowy lub budowy odcinka drogi polegające na wykonaniu : - min. 5000 m2 nawierzchni z mieszanki typu SMA dla każdego z zadań . Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: analiza dokumentów i oświadczeń złożonych przez wykonawców - na zasadzie spełnia / nie spełnia .
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.1 oświadczenie o spełnienieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp ; 1.2 aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej ; 1.3 aktualne informacje z KRK w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy Pzp ; 1.4 aktualne informacje z KRK w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp ; 1.5 aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych ( lub KRUS ) ; 2.1. Oświadczenie finansowe potwierdzone rachunkami zysku i strat a w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania w/w dokumentów - potwierdzone innymi dokumentami określającymi przychody - za okres ostatnich 3 pełnych lat obrotowych , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres potwierdzające spełnienie warunku w zakresie przychodu ; 2.2 informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej o posiadaniu środków finansowych lub zdolności kredytowej wykonawcy ; 2.3 polisa ,a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający ubezpieczenie OC w zakresie prowadzonej działalności ; 2.4 informaja o osobach - kierownika budowy i kierowników robót branzowych ,wraz z uprawnieniami oraz potwierdzeniem przynależności do Krajowej Izby Inzynierów i dla kierownika budowy doświadczenie kierownika Budowy oraz informacja o geodecie ; 2.5 informacja o sprzęcie będącym w dyspozycji Wykonawcy ; 2.6 informacja o doświadczeniu Wykonawcy potwierdzająca spełnienie warunku w zakresie doświadczenia wraz z dokumentami potwierdzającymi że wymienione w informacji zadania zostały wykonane należycie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl SIWZ Tom I , II oraz www.opole.gddkia.gov.pl-dokum. proj. , SST i przedmiary.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Opłata: 250 Waluta PLN. płatność: przelewem na konto zamawiającego - nr 27 1500 1575 1215 7004 7708 0000 przy odbiorze u Zamawiajacego lub w przypadku przesyłki pocztowej za zaliczeniem pocztpowym.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.09.2007 godzina 09:50, miejsce: siedziba Zamawiającego przy ul. Niedziałkowskiego 6 w Opolu , pok. nr 215 - sekretariat ( II piętro ).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Dostawa sprzętu sportowego w ramach projektu pn.: "Równi w edukacji - POczuj dostępność."
- Wartościowanie stanowisk pracy w Wodociągi i Kanalizacja w Opolu sp. z o.o., opracowanie projektu polityki płacowej oraz wsparcie procesu wdrożenia nowych zasad wynagradzania
- Realizacja usługi doradztwa specjalistycznego z zakresu księgowości dla pracodawców z województwa opolskiego w ramach projektu pn. "Opolskie pracuje elastycznie"
- TP.D.DI.33.25 Zakup wraz z dostawą dwóch serwerów dla potrzeb budowy środowiska bazodanowego systemów dziedzinowych wraz z instalacją, gwarancją i opieką serwisową
- Wymiana posadzki na zasceniu i korytarzach Dużej Sceny i korytarzach prowadzących od wejścia/bramy nr 4 do windy towarowej w budynku Teatru im. Jana Kochanowskiego w Opolu - I ETAP
- Świadczenie usług przewozu zwłok lub szczątków ludzkich w granicach obszaru działania prokuratur okręgu opolskiego.
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont nawierzchni drogi gminnej nr 595044S, Postęp, ul. Szpitalna, dz. nr 335
- Rozbudowa ul. Wiejskiej w Sadownem - etap II.
- Przebudowa ul. Bałtyckiej wraz z budową/przebudową kanalizacji deszczowej - ETAP I
- "Przebudowa drogi powiatowej nr 4536E gr. pow. Wieluń. Pajęcz. - Radoszewice - Siemkowice - Pajęczno w M. Siemkowice (ul. Dziegieciów) na odc. ok. 780 mb".
- "Przebudowa trudno przejezdnych odcinków dróg na terenie powiatu sokołowskiego"
- Modernizacja i przebudowa dróg pow. na terenie g. m. Jarosław - odnowa naw. drogi pow. Nr 1740R ul. Konfederacka w Jarosławiu od skrzyżowania z ul. Kościuszki do skrzyżowania z ul. Raszyńskiego
więcej: Roboty drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.