Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-08-26
Gdynia: Remont pomieszczeń sanitarnych w bloku D, wymiany stolarki drzwiowej zewnętrznej, wymiany stolarki okiennej w Zespole Szkół Nr 11 w Gdyni przy ul. Porębskiego 21
Numer ogłoszenia: 140867 - 2009; data zamieszczenia: 26.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Nr 11 , ul. Porębskiego 21, 81-185 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 0-58 625 57 09, faks 0-58 625 57 08.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zs11.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont pomieszczeń sanitarnych w bloku D, wymiany stolarki drzwiowej zewnętrznej, wymiany stolarki okiennej w Zespole Szkół Nr 11 w Gdyni przy ul. Porębskiego 21.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: - remont pomieszczeń sanitarnych mieszczących się na parterze (toaleta dla niepełnosprawnych), I piętrze (toaleta chłopców), II piętrze (toaleta chłopców), - wymiana drzwi zewnętrznych budynku szkoły, - wymiana stolarki okiennej w następujących pomieszczeniach: korytarz główny; sala nr 11 PAWILON D; sala nr 14 PAWILON B, pokój nr 34 PAWILON SPORTOWY; pomieszczenia sanitarne - PAWILON D PARTER, I PIĘTRO, II PIĘTRO - toalety chłopców..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 56.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy którzy: - prowadzą działalność gospodarczą określoną wpisem do właściwego rejestru lub w zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej; - spełniają wszystkie wymagania art. 22 ust. 1 Prawa Zamówień Publicznych, - w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) wykonywali co najmniej 2 roboty budowlane polegające na wykonaniu budowy, przebudowy lub remontu obiektu użyteczności publicznej, o wartości netto minimum 50 000zł każda, - wykażą się osobami lub podmiotami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadającymi kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenia niezbędne do wykonania zamówienia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - aktualny odpis z właściwego dla Wykonawcy rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, - aktualny odpis z właściwego dla wykonawcy rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, - formularz ofertowy w zakresie oświadczenia z art. 22 ust.1, - wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia robót budowlanych o treści odpowiadającej Załącznikowi nr 2 do SIWZ, wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, - wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia o treści odpowiadającej Załącznikowi nr 3 do SIWZ, wraz z informacjami na temat ich uprawnień, - pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w Załączniku nr 3 do SIWZ Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.gdynia.pl/bip/BIPInfo/4876_.html.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: sekretariat Zespołu Szkół Nr 11 w Gdyni, ul. Porębskiego 21, 81-185 Gdynia.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.09.2009 godzina 09:30, miejsce: sekretariat Zespołu Szkół Nr 11 w Gdyni, ul. Porębskiego 21, 81-185 Gdynia.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Iluminacje świąteczne na trzech rondach dzielnicy Chwarzno - Wiczlino.
- Ochrona fizyczna ZMHT oraz ochrona fizyczna i techniczna budynków administrowanych przez ZBiLK w Gdyni.
- Dostawa sprzętu/artykułów sportowego/ych dla potrzeb Gdyńskiego Centrum Sportu
- SUKCESYWNE DOSTAWY JAJ
- Wykonanie usługi prania wodnego i czyszczenia chemicznego w 2025 r.
- Wykonanie dokumentacji projektowej "Przebudowy pomieszczeń WZNJ znajdujących się na poziomie 400 budynku B przy ul. Morskiej 81-87 w Gdyni",
więcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja sali wykładowej nr 42/43 wraz z zakupem wyposażenia
- Budowa windy zewnętrznej dla nieruchomości mieszkalnej przy ul. Strzeleckiej 42. Oznaczenie sprawy: DNZP.261.65.2024
- Dostawa i montaż klimatyzacji, wentylacji wywiewnej oraz czujek ppoż. - wraz z robotami towarzyszącymi - w pomieszczeniu serwerowni budynku IBE przy ul. Górczewskiej 8 w Warszawie.
- Ułożenie wykładziny PCV na posadzce w Przedszkolu w Łęgu - prace naprawcze
- Remont korytarza w budynku dydaktycznym
- Przebudowa wewnętrznej instalacji sanitarnej wraz z remontem węzłów sanitarnych, malowaniem i wymianą armatury łazienkowej w budynku Szkoły Podstawowej Nr 24 w Rzeszowie - etap I
więcej: Roboty remontowe i renowacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.