eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świnoujścieświadczenie usług przez dwóch asystentów rodziny w ramach projektu systemowego STAĆ MNIE NA WIĘCEJ

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-07-11

Świnoujście: świadczenie usług przez dwóch asystentów rodziny w ramach projektu systemowego STAĆ MNIE NA WIĘCEJ
Numer ogłoszenia: 140873 - 2013; data zamieszczenia: 11.07.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 129521 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Świnoujściu, ul. J. Dąbrowskiego 4, 72-600 Świnoujście, woj. zachodniopomorskie, tel. 0-91 3225460, faks 0-91 3225461.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: świadczenie usług przez dwóch asystentów rodziny w ramach projektu systemowego STAĆ MNIE NA WIĘCEJ.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług przez dwóch asystentów rodziny w ramach projektu systemowego pn. Stać Mnie na Więcej współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, dla uczestników projektu wskazanych przez Zamawiającego. Projekt realizowany jest w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013, Priorytet VII Promocja integracji społecznej. Celem prowadzonego postępowania jest wybór Wykonawcy/Wykonawców i zawarcie umowy/umów na świadczenie usług przez dwóch asystentów rodziny. Zamówienie podzielone jest na dwa zadania (dwie takie same części), które będą wykonywane w tym samym czasie przez dwóch asystentów rodziny. Wykonawcy (np. osoby fizyczne nie prowadzące działalności gospodarczej), którzy osobiście będą świadczyć usługi asystenta rodziny, mogą składać oferty tylko na jedno z dwóch zadań. Natomiast Wykonawcy którzy dysponują asystentami (np. Wykonawca który prowadzi działalność gospodarczą i zatrudnia asystentów, którzy są pracownikami tego Wykonawcy na podstawie zawartych umów o pracę, umów zlecenia albo innych umów cywilnoprawnych), czy też będą nimi dysponować (na zasadzie art. 26 ust. 2 b ustawy Pzp), mogą złożyć oferty na każde z dwóch zadań, ale wówczas muszą wskazać dwóch różnych asystentów, z których jeden będzie wykonywał zamówienie na zadanie nr 1, a drugi na zadanie nr 2. W zadaniu nr 1 Wykonawca będzie pełnił funkcję asystenta rodziny dla 8 rodzin w wymiarze czasu pracy 120 godzin na jedną rodzinę w każdym roku trwania umowy, nie przekraczając łącznie 1920 godzin. Analogicznie w zadaniu nr 2 Wykonawca będzie pełnił funkcję asystenta rodziny dla 8 rodzin w wymiarze czasu pracy 120 godzin na jedną rodzinę w każdym roku trwania umowy, nie przekraczając łącznie 1920 godzin. Zgodnie z Wytycznymi w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach POKL z dnia 15 grudnia 2011 r. kwalifikowanie wydatków poniesionych na wynagrodzenie osoby zaangażowanej do projektu na podstawie umowy cywilnoprawnej, która jest jednocześnie pracownikiem Beneficjenta zatrudnionym na podstawie stosunku pracy, jest możliwe wyłącznie w uzasadnionych przypadkach, w szczególności gdy charakter zadań wyklucza możliwość ich realizacji w ramach stosunku pracy Wydatki związane z zatrudnieniem osoby zaangażowanej w realizację zadań w więcej niż jednym projekcie są kwalifikowane, o ile obciążenie z tego wynikające nie wyklucza możliwości prawidłowej i efektywnej realizacji wszystkich zadań powierzonych danej osobie. Zgodnie z ustawą z dnia 9 czerwca 2011 r. o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej (jednolity tekst Dz. U. 2013.135 ze zm.) praca asystenta rodziny nie może być łączona z wykonywaniem obowiązków pracownika socjalnego. Zamówienie będzie realizowane na terenie Świnoujścia w miejscu zamieszkania osób/rodzin objętych wsparciem lub w innym miejscu uzgodnionym z daną osobą/rodziną. Zamówienie nie zostało podzielone na części. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.00.00 - Usługi pracy społecznej 85.31.23.20 - Usługi doradztwa 85.32.00.00 - Usługi społeczne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług przez dwóch asystentów rodziny w ramach projektu systemowego pn. Stać Mnie na Więcej współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, dla uczestników projektu wskazanych przez Zamawiającego. Projekt realizowany jest w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013, Priorytet VII Promocja integracji społecznej.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: świadczenie usług przez asystenta rodziny w ramach projektu systemowego STAĆ MNIE NA WIĘCEJ

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.07.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Dagmara Napiórkowska, Monte Cassino 38a/4, 72-600 Świnoujście, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 37028,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 16,30

  • Oferta z najniższą ceną: 16,30 / Oferta z najwyższą ceną: 16,30

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: świadczenie usług przez asystenta rodziny w ramach projektu systemowego STAĆ MNIE NA WIĘCEJ

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.07.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Sylwia Wróblewska, Odrowców 9/13, 72-600 Świnoujście, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 37028,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 16,00

  • Oferta z najniższą ceną: 16,00 / Oferta z najwyższą ceną: 16,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.