eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona GóraUdostępnienie sali sekcyjnej, przechowywanie i przewóz zwłok ludzkich na obszarze administracyjnym Prokuratury Rejonowej w Świebodzinie.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-05-02

Zielona Góra: Udostępnienie sali sekcyjnej, przechowywanie i przewóz zwłok ludzkich na obszarze administracyjnym Prokuratury Rejonowej w Świebodzinie.
Numer ogłoszenia: 140876 - 2012; data zamieszczenia: 02.05.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Prokuratura Okręgowa w Zielonej Górze , ul. Partyzantów 42, 65-950 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 068 3291700, 3291860, faks 068 3291713.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zielona-gora.po.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udostępnienie sali sekcyjnej, przechowywanie i przewóz zwłok ludzkich na obszarze administracyjnym Prokuratury Rejonowej w Świebodzinie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 1) Przedmiotem zamówienia jest usługa przewozu zwłok ludzkich z miejsca zdarzenia do wskazanego miejsca na obszarze działania Prokuratury Rejonowej w Świebodzinie, przechowywanie zwłok ludzkich i udostępnianie pomieszczenia do przeprowadzania sekcji zwłok. 2) Prokuratura Rejonowa w Świebodzinie swoją właściwością obejmuje: gminy z terenu powiatu zielonogórskiego: Babimost, Bojadła, Kargowa, Sulechów, Trzebiechów, gminy z terenu powiatu świebodzińskiego: Zbąszynek, Szczaniec, Lubrza, Skąpe, Łagów, Świebodzin. ZAKRES CZYNNOŚCI: 1) Przedmiot zamówienia obejmuje: a) przewóz zwłok ludzkich, polegający na: - przyjazd na wskazane miejsce (w granicach administracyjnych miasta Świebodzin w ciągu pół godziny od momentu zgłoszenia, a poza granicami administracyjnymi miasta - w ciągu jednej godziny), - włożeniu zwłok do worka, - przeniesieniu zwłok do/i z środka transportu Wykonawcy, - przewozu zwłok do wskazanego miejsca oraz przekazanie uprawnionym osobom, - zapewnieniu wszystkich niezbędnych środków technicznych i materiałów użytych do wykonania usługi (pojazd specjalistyczny, nosze, worki na zwłoki, rękawiczki i inne), a także wszelkie inne czynności, niezbędne do prawidłowego wykonania usługi. W ofercie należy zastosować cenę ryczałtową, uwzględniając wszystkie koszty niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia wraz z wyrobami gotowymi. W przypadku, gdy Wykonawca posiada środek transportu umożliwiający, jednorazowo, przewóz większej ilości zwłok lub szczątek ludzkich, wówczas Wykonawcy za transport kolejnych zwłok, jednym transportem, przysługuje jedynie wynagrodzenie w wysokości 50 % ceny wskazanej w formularzu cenowym. b) przechowywanie zwłok ludzkich Pomieszczenie do przeprowadzania sekcji, musi spełniać wymogi sanitarno-epidemiologiczne, techniczne oraz musi być wyposażone w odpowiedni specjalistyczny sprzęt. Wykonawca będzie wykonywał usługę zgodnie z obowiązującymi przepisami szczegółowymi w zakresie świadczonych usług. c) udostępnianie pomieszczenia do przeprowadzania sekcji zwłok Podstawą wykonania usługi będzie zlecenie opatrzone pieczątką Zamawiającego i podpisane przez osobę upoważnioną przez Zamawiającego. Sekcje wykonywane będą przez lekarza wskazanego przez Zamawiającego. Udostępnianie sali sekcyjnej dla potrzeb przeprowadzenia sekcji będzie wykonane w terminie ustalonym przez Zamawiającego. Uwaga! W cenie za jednorazowe udostępnienie pomieszczenia na przeprowadzenie sekcji zwłok ludzkich należy zastosować cenę ryczałtową, uwzględniając wszystkie koszty niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia wraz z wyrobami gotowymi, w szczególności udostępnienie urządzeń oraz materiałów niezbędnych do przeprowadzenia przedmiotu umowy oraz pomocy fachowej, tj. laboranta sekcyjnego, przy wykonywaniu sekcji zwłok ludzkich. Ilość zleceń dokonywanych przez prokuratury okręgu zielonogórskiego będzie uzależniona od ilości zdarzeń rejestrowych w tym zakresie. Wykonawcy nie przysługuje roszczenie o brak zleceń. Wymagania szczegółowe związane z przedmiotem zamówienia: 1. Wykonawcę obowiązuje należyta staranność oraz etyka zawodowa w wykonaniu przedmiotu umowy. Realizacja usług musi odbywać się zgodnie z obowiązującymi przepisami szczegółowymi w zakresie świadczonych usług, z poszanowaniem zwłok ludzkich oraz ochroną dóbr osobistych krewnych a także prawną ochroną jakiej podlegają ludzkie zwłoki i ich szczątki. 2. Wykonawca może powierzyć realizację przedmiotu zamówienia w części lub całości osobom lub podmiotom trzecim. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w swojej ofercie części zamówienia (zakresu), w których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. 3. Wykonawcę obowiązuje pełna dyspozycyjność w sprawach pilnych. Wykonawca zobowiązuje się do świadczenia usług 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. 4. Wykonawca zobowiązany jest do zachowania tajemnicy służbowej w zakresie realizacji przedmiotu umowy. 5. Podstawą rozpoczęcia wykonania usługi jest dyspozycja wydana telefonicznie lub faksem. 6. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji usługi przewozu zwłok bez względu na stopień ich uszkodzenia lub stanu ich rozkładu oraz miejsca znalezienia. 7. Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował środkiem transportu drogowego przeznaczonego do przewozu zwłok i szczątków ludzkich, który spełnia wymagania techniczne i sanitarne, określone w art.4 Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 27 grudnia 2007 r. w sprawie wydawania pozwoleń i zaświadczeń na przewóz zwłok i szczątków ludzkich (Dz. U. Nr 249 poz. 1866) wraz z aktualnymi zezwoleniami lub zaświadczeniami wydanymi przez właściwą Stację Sanitarno-Epidemiologiczną. 8. Dopuszcza się możliwość zlecenia przewozu zwłok poza rejon organizacyjny Prokuratury Okręgowej w Zielonej Górze, ale może to mieć miejsce tylko na pisemne zlecenie prokuratora. W takiej sytuacji Wykonawcy będzie przysługiwało wynagrodzenie za faktycznie przejechane kilometry według stawki za 1km przebiegu pojazdu zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury w sprawie warunków ustalania oraz sposobu dokonywania zwrotu kosztów używania do celów służbowych samochodów osobowych, motocykli i motorowerów niebędących własnością pracodawcy. 9. Określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów faksu oraz innych ustaleń niezbędnych, celem sprawnej i terminowej realizacji zamówienia. 10. Podstawą rozliczenia każdej usługi w zakresie przewozu zwłok jest dołączenie do faktury pisemnego zlecenia wystawionego przez prokuratora z dokładnym określeniem daty i miejsca wykonania usługi. 11. Rozliczenia następować będą każdorazowo po wykonaniu zleconej usługi, z terminem płatności faktury VAT 30 dni od daty jej otrzymania..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00 - (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób 98.37.00.00 - Usługi pogrzebowe i podobne 85.12.12.00 - Specjalistyczne usługi medyczne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Przedłożą wykaz samochodów przeznaczonych do przewozu zwłok i szczątków ludzkich, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca, spełniających wymagania techniczne i sanitarne, określone w art.4 Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 27 grudnia 2007 r. w sprawie wydawania pozwoleń i zaświadczeń na przewóz zwłok i szczątków ludzkich (Dz. U. Nr 249 poz. 1866) wraz z aktualnymi zezwoleniami lub zaświadczeniami wydanymi przez właściwą Stację Sanitarno-Epidemiologiczną.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Przedstawią wykaz osób do kontaktów z Zamawiającym, odpowiedzialnych za wykonanie zobowiązań umowy,

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadają ważną polisę ubezpieczeniową w zakresie ubezpieczenia prowadzonej działalności gospodarczej od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności będącej przedmiotem zamówienia publicznego na łączną sumę nie mniejszą niż 200.000 zł,

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian zawartej umowy jedynie w przypadku, gdy wynikać to będzie z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy (m.in. zmiany wysokości podatku od towarów i usług) lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego, jednak nie wykraczają poza określony przedmiot zamówienia (np. określenie warunków płatności, sposobu prowadzenia rozliczeń itp.).

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zielona-gora.po.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba Prokuratury Okręgowej w Zielonej Górze, ul. Partyzantów 42, 65-950 Zielona Góra, pokój 408.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.05.2012 godzina 10:00, miejsce: Prokuratura Okręgowa w Zielonej Górze, ul. Partyzantów 42, 65-950 Zielona Góra, pokój 408.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.