Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-07-01
Olsztynek: Wzmocnienie potencjału rehabilitacyjnego Wojewódzkiego Szpitala Rehabilitacyjnego dla Dzieci w Ameryce oraz Program profilaktyki wad postawy i bocznego skrzywienia kręgosłupa u dzieci z małych miast i wsi...
Numer ogłoszenia: 140877 - 2014; data zamieszczenia: 01.07.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Rehabilitacyjny dla Dzieci w Ameryce , Ameryka 21, 11-015 Olsztynek, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5194867, 5194810, faks 089 5194813.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ameryka.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wzmocnienie potencjału rehabilitacyjnego Wojewódzkiego Szpitala Rehabilitacyjnego dla Dzieci w Ameryce oraz Program profilaktyki wad postawy i bocznego skrzywienia kręgosłupa u dzieci z małych miast i wsi....
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw do elektroterapii 1 Zestaw do laseroterapii 1 Aparat do terapii polem elektromagnetycznym wysokiej częstotliwości 1 Aparat do terapii ultradźwiękowej 1 Zestaw do krioterapii ciekłym azotem 1 lampa do terapii światłem spolaryzowanym ze statywem 1 Lampa terapeutyczna do zabiegu promieniowaniem IR oraz UV 1 Lustro korekcyjne pojedyncze 1 Szyna CPM do ciągłej, biernej mobilizacji stawu kolanowego i biodrowego 1 Kabina do ćwiczeń i zawieszeń -pojedyncza-Zestaw do kabiny UGUL 1 Stół do rehabilitacji 7 częściowy 5 Platforma stabilometryczna do oceny i reedukacji propriorecepcji 1 Łóżko z leżem 5 -sekcyjnym, w tym 4 sekcje regulowane 7 Łóżko 3 sekcyjne 13 Szafka przyłóżkowa dwustronna z blatem bocznym 20 Wanna o regulowanej wysokości z hydromasażem dla dzieci i noworodków 1 Stół do pionizacji 1 Stół rehabilitacyjny jednosekcyjny przeznaczony neurorehabilitacji metodą Vojty 1 Drabinki rehabilitacyjne podwójne 10 Drabinki rehabilitacyjne pojedyncze 4 Materace do ćwiczeń jednoczęściowy 25 System do oceny stóp, równowagi i postawy ciała 1 Elektryczny podnośnik, mobilny- jezdny służący do przemieszczania osób niepełnosprawnych 1 Wózek transportowo- kąpielowy do przewozu pacjentów 1 Wózek reanimacyjno- anestezjologiczny 1 Wózek medyczny do rozwożenia leków 1 lampa zabiegowa bezcieniowa, ze statywem 2 Kozetka drewniana, medyczna 1 Kozetka lekarska konstrucji metalowej 2 Podgrzewacz okładów cieplnych 1 Stół rehabilitacyjny do ćwiczeń metodą NDT 1 Spadochron rehabilitacyjny, Tunel , 1 Kolorowe kamienie rzeczne 6 Ringo gładkie 4 Woreczki gimnastyczne 20 Wałki 18 Piłki 8 Zestaw przyrządów gimnastycznych 1 kpl Szarfy do ćwiczeń 20 Piłka lekarska 10 Klin do ćwiczeń rehabilitacyjnych 3 Wałek rehabilitacyjny o kształcie fasolki 3 Ssak elektryczny 1 Stopnie plastikowe do wanien 2.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8, 33.15.50.00-1, 33.15.82.00-4, 33.19.21.30-2, 33.19.21.00-3, 33.19.20.00-2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 24.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia art.22 ust 1
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia art.22 ust 1
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia art.22 ust 1
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia art.22 ust 1
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia art.22 ust 1
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.Sporządzony przez wykonawcę, według wzoru formularz ofertowy, 2.Sporządzony przez wykonawcę, według wzoru formularz cenowy, 3.Sporządzony przez Zamawiającego opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 7 do SIWZ. 4. Dokument potwierdzający, iż oferowany przedmiot zamówienia dopuszczony jest do obrotu w Polsce zgodnie z Ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010 nr 107 poz. 679) a dla innych urządzeń nie wymagających ww.dokumentu oferent składa dokument, że wyrób posiada oznakowanie CE
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ameryka.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zamawiającego Dział administracji szpitala, IV piętro, pok.404.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.07.2014 godzina 10:00, miejsce: Recepcja szpitala - parter.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt dofinansowany ze środków programu współpracy Transgranicznej Litwa-Polska Rosja w ramach Priorytetu 2. Wspieranie rozwoju społecznego, gospodarczego i przestrzennego, Działanie 2.2. Rozwój potencjału ludzkiego poprzez poprawę warunków społecznych, rządzenia i szans edukacyjnych. Tytuł projektu: Program profilaktyki wad postawy i bocznego skrzywienia kręgosłupa u dzieci z małych miast i wsi...oraz ze środków PFRON pn. Wzmocnienie potencjału rehabilitacyjnego Wojewódzkiego Szpitala Rehabilitacyjnego dla Dzieci w Ameryce..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Sprzęt do działu fizykoterapii.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw do elektroterapii 1 szt. Zestaw do laseroterapii 1 szt. Aparat do terapii polem elektromagnetycznym wysokiej częstotliwości 1 szt. Aparat do terapii ultradźwiękowej 1 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8, 33.15.50.00-1, 33.15.82.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Urządzenie do działu fizjoterapii.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw do krioterapii ciekłym azotem szt.1.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.19.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Urządzenia do działu fizjoterapii.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: lampa do terapii światłem spolaryzowanym ze statywem 1 szt. Lampa terapeutyczna do zabiegu promieniowaniem IR oraz UV 1 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Sprzęt do działu fizjoterapii.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lustro korekcyjne pojedyncze szt.1.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8, 33.19.62.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Urządzenie do działu fizjoterapii.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szyna CPM do ciągłej, biernej mobilizacji stawu kolanowego i biodrowego 1 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.84.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Sprzęt do działu fizjoterapii.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kabina do ćwiczeń i zawieszeń, pojedyncza -Zestaw do kabiny UGUL.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.84.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Sprzęt do działu fizjoterapii.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Stół do rehabilitacji 7 częściowy szt.5.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.22.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Urządzenie do działu fizjoterapii.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Platforma stabilometryczna do oceny i reedukacji propriorecepcji szt.1.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Sprzęt szpitalny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Łóżko z leżem 5 -sekcyjnym, w tym 4 sekcje regulowane 7 szt. Łóżko 3 sekcyjne 13 szt. Szafka przyłóżkowa dwustronna z blatem bocznym 20 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.21.30-2, 33.19.21.00-3, 33.19.20.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Urządzenia do działu hydroterapii.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wanna o regulowanej wysokości z hydromasażem dla dzieci i noworodków szt.1.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Urządzenie do działu fizjoterapii.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Stół do pionizacji szt.1.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.22.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Sprzęt do działu fizjoterapii.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Stół rehabilitacyjny jednosekcyjny przeznaczony neurorehabilitacji metodą Vojty szt.1.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.22.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Sprzęt rehabilitacyjny do działu fizjoterapii.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Drabinki rehabilitacyjne podwójne 10 szt. Drabinki rehabilitacyjne pojedyncze 4 szt. Materace do ćwiczeń jednoczęściowy 25 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Urządzenie do działu fizjoterapii.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: System do oceny stóp, równowagi i postawy ciała 1 zestaw.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Sprzęt do działu hydroterapii.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Elektryczny podnośnik, mobilny- jezdny służący do przemieszczania osób niepełnosprawnych 1 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Sprzęt do działu rehabilitacji.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wózek transportowo- kąpielowy do przewozu pacjentów szt.1 Stopnie plastikowe do wanien szt.2.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Sprzęt medyczny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wózek reanimacyjno- anestezjologiczny szt.1.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Sprzęt medyczny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wózek medyczny do rozwożenia leków.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Sprzęt medyczny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: lampa zabiegowa bezcieniowa, ze statywem szt.2.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Wyposażenie gabinetu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kozetka drewniana, medyczna 1 Kozetka lekarska o konstrukcji metalowej 2.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: Sprzęt do działu fizjoterapii.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podgrzewacz okładów cieplnych szt.1.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: Sprzęt do działu fizjoterapii.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Stół rehabilitacyjny do ćwiczeń metodą NDT szt.1.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.22.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 23 NAZWA: Sprzęt do działu fizjoterapii.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Spadochron rehabilitacyjny 1, Tunel , 1 Kolorowe kamienie rzeczne 6 Ringo gładkie 4 Woreczki gimnastyczne 20 Wałki 18 Piłki 8 Zestaw przyrządów gimnastycznych 1 kpl Szarfy do ćwiczeń 20 Piłka lekarska 10 Klin do ćwiczeń rehabilitacyjnych 3 Wałek rehabilitacyjny o kształcie fasolki 3.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 24 NAZWA: Sprzęt do działu rehabilitacji.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ssak elektryczny szt.1.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI OLSZTYNEK
- Remont wnętrza parteru budynku biurowego - kopii spichlerza ze Skandawy w Muzeum Budownictwa Ludowego - Parku Etnograficznym w Olsztynku
- Modernizacja oświetlenia na terenie orlików oraz Parku Kultury, Sportu i Rekreacji w Olsztynku
- "Budowa budynku wielorodzinnego w Orzyszu"
więcej: przetargi OLSZTYNEK »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa do Laboratorium SPZOZ w Gostyniu odczynników, materiałów zużywalnych i akcesoriów do badań laboratoryjnych wraz z dzierżawą sprzętu i usługami serwisowymi
- Dostawa, montaż i uruchomienie sprzętu i aparatury medycznej dla Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Lwówku Śląskim.
- Dzierżawa sprzętu medycznego stanowiącego wyposażenie Zakładu Diagnostyki i Terapii Endoskopowej
- ZAKUP DWÓCH AMBULANSÓW TYPU C
- Dostawa urządzeń i pomocy rehabilitacyjnych dla zwierząt
- Dostawa sprzętu medycznego z podziałem na 3 zadania
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.