To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-05-02
Kiwity: Modernizacja świetlicy wiejskiej w miejscowości Stoczek Gm. Kiwity
Numer ogłoszenia: 140900 - 2012; data zamieszczenia: 02.05.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 97862 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kiwity, Kiwity 28, 11-106 Kiwity, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 7660995, faks 089 7660995.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja świetlicy wiejskiej w miejscowości Stoczek Gm. Kiwity.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie modernizacji świetlicy wiejskiej w miejscowości Stoczek gm. Kiwity w zakresie: - ocieplenie przegród zewnętrznych oraz stropu, - wymiana pokrycia dachowego, - wymiana istniejącej instalacji elektrycznej oraz sanitarnej, - remont i wymiana instalacji odgromowej - wg projektu branży elektrycznej, - wymiana stolarki okiennej (wraz z parapetami) oraz drzwiowej, - wymiana obróbek blacharskich, rynien oraz rur spustowych, - wymiana podłóg drewnianych, - malowanie ścian oraz sufitów, - okładanie ścian płytkami ceramicznymi, - przemurowanie kominów ponad dachem, - budowa kominka, udrożnienie kanałów - spalinowych i wentylacyjnych..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt finansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach PROW działanie Odnowa i rozwój wsi..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.04.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-HANDLOWE ANDRZEJ SULIŃSKI
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-HANDLOWE ANDRZEJ SULIŃSKI
- Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe, Suliński Andrzej, ul. Marii Zientary Malewskiej 2A, 10-302 Olsztyn, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 392086,06 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 332401,51
Oferta z najniższą ceną: 332401,51 / Oferta z najwyższą ceną: 420302,03
Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Termomodernizacja trzech osad służbowych na terenie Parku Narodowego "Bory Tucholskie"
- Modernizacja pomieszczeń budynku Bursy Szkolnej w Ostrowie Wielkopolskim
- Remont pomieszczeń piwnic pawilonu B Oddziału Zewnętrznego Zakładu Karnego w Zamościu
- Rozwój Działalności Parku Technologii Kosmicznych (Etap I). Budowa budynku biurowego, modułowego z elementów prefabrykowanych.
- Modernizacja Oddziału Neurologii zlokalizowanego na IV piętrze w budynku B-wysoki Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego nr 4 w Bytomiu
- "Przebudowa pomieszczeń w budynku głównym Szpitala Powiatowego w Rawiczu Sp. z o.o. na potrzeby Oddziału Geriatrycznego wraz z wyposażeniem"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.