Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-06-26
Krzyż Wielkopolski: Remont budynku mieszkalnego jednorodzinnego leśniczówki
Dębowa Góra
Numer ogłoszenia: 140941 - 2008; data zamieszczenia: 26.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Lasy Państwowe Nadleśnictwo Krzyż, Łokacz Mały ul. Adama Mickiewicza 1, 64-761 Krzyż Wielkopolski, woj. wielkopolskie, tel. 067 2564009, 2564097, fax 067 2564561.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Leśnictwo.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont budynku mieszkalnego jednorodzinnego leśniczówki Dębowa Góra.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Wymiana pokrycia dachowego z dachówki cementowej na pokrycie z blachy powlekanej wraz z obróbkami blacharskimi 2. Remont z ociepleniem stropodachu nad kancelarią 3. Wymiana podłóg i posadzek. 4. Wymian stolarki okiennej ,zużytej drewnianej na PCV oraz drzwi wejściowych. 5. Modernizacja łazienki i wyposażenia. 6. Wymiana instalacji elektrycznej ,wodno-kanalizacyjnej i centralnego ogrzewania. 7. Termoizolacja ścian budynku- styropianem gr. 15 cm wraz z wyprawą tynkarska i malowaniem
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze Oryginalny kod CPV: 45.42.00.00 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.00.00 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie Oryginalny kod CPV: 45.33.10.00 - Instalacje cieplne, wentylacyjne i konfekcjonowania powietrza Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.10.00 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych Oryginalny kod CPV: 45.32.10.00 - Izolacja cieplna Kod CPV wg słownika 2008: 45.32.10.00 - Izolacja cieplna Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne Oryginalny kod CPV: 45.44.00.00 - Roboty malarskie i szklarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.44.00.00 - Roboty malarskie i szklarskie .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 60.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: 1 Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości: 1.500 PLN słownie: jeden tysiąc pięćset złotych. 2. Wadium należy wnieść w formie dopuszczonej art. 45 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych Dz.U. z 2006 r. nr 164 poz. 1163. 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy Zama-wiającego nr 64 1020 3844 000010020048 4857 PKO Bank Polski SA. Oddział Krzyż Wielkopolski. 4. Wadium wnoszone w innych formach należy złożyć w kasie Zamawiającego. 5. Wadium należy wnieść w terminie warunkującym skuteczne zabezpieczenie oferty data uznania wpływu na rachunku bankowym Zamawiającego. 6. Kopie dokumentów potwierdzających wniesienie wadium należy dołączyć do oferty. 7. Z treści gwarancji poręczenia musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego upełnomocnionego przedstawiciela gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny z podaniem imienia i nazwiska. Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 8 Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 9. Termin wnoszenia wadium: do dnia 21.07.2008r do godziny 10:00..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym; posiadają niezbędne uprawnienia, koncesje, zezwolenia; b posiadają uprawnienia do wykonywania czynności związanych z wykonywaniem zamówienia; c dysponują potencjałem technicznym i ekonomicznym niezbędnym do wykonania zamówienia; d dysponują pracownikami zdolnymi do wykonania zamówienia; e posiadają sytuację finansową i ekonomiczną gwarantującą wykonanie zamówienia; f nie podlegają wykluczeniu z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych Dz.U. z 2006 r. nr 164 poz. 1163. 2. Sposób dokonywania oceny spełniania warunków: a ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w w warunki Wykonawca spełnił; b nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania a ofertę uznaje się za odrzuconą; 3 Zaleca się Wykonawcom dokonanie wizji lokalnej w miejscu wykonywania robót objętych zamówieniem i uzyskanie wszelkich informacji niezbędnych do przygotowania i złożenia oferty.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków określonych w dziale E Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty następujące dokumenty i oświadczenia: 1. oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. prawo zamówień publicznych Dz.U. z 2006 r. nr 164 poz. 1163 wg wzoru zamieszczonego w załączniku nr 2 do SIWZ; 2. oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 pkt. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. prawo zamówień publicznych Dz.U. z 2006 r. nr 164 poz. 1163 wg wzoru określonego w załączniku nr 3 SIWZ; 3. oświadczenie o udzieleniu na wykonane roboty co najmniej 3 letniej gwarancji jakości oraz rękojmi na okres minimum 3 lat; 4. oświadczenie o dostarczeniu na teren budowy sprzętu i materiałów własnym transportem i na własne ryzyko; 5. uporządkowaniu terenu po zakończeniu robót; 6. terminie wykonania zamówienia; 7. zaakceptowaniu warunków zapłaty i rozliczenia określonych w pkt D; 8. kosztorys ofertowy opracowany metodą szczegółową zawierający zestawienie materiałów wraz z podaniem cen jednostkowych oraz czynników produkcji tj. Kp Kz , rg, Z, kosztów pracy podstawowego sprzętu; 9. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 10. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz wła-ściwego oddziału zakładu ubezpieczeń społecznych lub kasy rolniczego ubez-pieczenia społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zale-ga z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odro-czenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wy-konania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 11. wypełniony formularz ofertowy wg wzoru zamieszczone w załączniku nr 4 do niniejszej SIWZ; 12. pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie konsorcjum, Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 96 ust. 3 ustawy Prawo zamówień pu-blicznych oferty składane w postępowaniu o zamówienie publiczne są jawne i podlegają udostępnieniu od chwili ich otwarcia, z wyjątkiem informacji stano-wiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nie-uczciwej konkurencji, jeśli Wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert, zastrzegł, że nie mogą one być udostępniane. Przez tajemnicę przedsię-biorstwa w rozumieniu art. 11 ust. 4 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji Dz.U. z 1993 r. nr 47 poz. 211 rozumie się nieujawnione do wiadomości publicznej informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość go-spodarczą, co do których przedsiębiorca podjął niezbędne działania w celu zachowania ich poufności, tzn. zastrzegł składając ofertę, iż nie mogą być one udostępnione innym uczestnikom postępowania. Stosowne zastrzeżenie Wyko-nawca winien złożyć na formularzu ofertowym. W przeciwnym razie cała oferta zostanie ujawniona na życzenie każdej zainteresowanej osoby. Zamawiający zaleca, aby informacje zastrzeżone jako tajemnica przedsiębiorstwa były przez Wykonawcę złożone w oddzielnej wewnętrznej kopercie z oznakowaniem tajemnica przedsiębiorstwa, lub spięte zszyte oddzielnie od pozostałych, jawnych elementów oferty. Zastrzeżenie informacji, które nie stanowią tajemnicy przedsiębiorstwa w rozumieniu ww. ustawy skutkować będzie odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wykonawca w szczególności nie może zastrzec informacji dotyczących ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawar-tych w ofercie por. art. 86 ust. 4 ustawy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pila.lasy.gov.pl/krzyz
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Lasy Państwowe Nadleśnictwo Krzyż z/s w Łokaczu Małym ul. Adama Mickiewicza 1 64-761 Krzyż Wielokopolski pokój nr 1 sekretariat.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.07.2008 godzina 10:00, miejsce: Lasy Państwowe Nadleśnictwo Krzyż z/s w Łokaczu Małym ul. Adama Mickiewicza 1 64-761 Krzyż Wielokopolski pokój nr 1 sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont dachu, kominów oraz termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego w Trzebiatowie przy ul. Kilińskiego 90, wraz z robotami towarzyszącymi.
- Budowa drogi nr L 3P w Leśnictwie Warblewo - Nadleśnictwo Polanów_etap II
- REMONT ŁAZIENEK W INTERNACIE ZSOiT W LIPSKU
- Remont stolarki w trzech Urzędach Skarbowych podległych Izbie Administracji Skarbowej w Warszawie
- "Ścieżki rowerowe w Gorzowie Wielkopolskim - etap IV".
- Termomodernizacja trzech osad służbowych na terenie Parku Narodowego "Bory Tucholskie"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.