To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-04-25
Gliwice: Koszenie, cięcie żywopłotów oraz grabienie liści na terenach zieleni miejskiej oraz Cmentarza Centralnego i Lipowego.
Numer ogłoszenia: 140946 - 2014; data zamieszczenia: 25.04.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 100006 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Usług Komunalnych, ul. Strzelców Bytomskich 25c, 44-109 Gliwice, woj. śląskie, tel. 032 2310031, 3350444, faks 032 2310032.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Budżetowa Samorządu Terytorialnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Koszenie, cięcie żywopłotów oraz grabienie liści na terenach zieleni miejskiej oraz Cmentarza Centralnego i Lipowego..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: I. Przedmiotem zamówienia jest koszenie trawy i grabienie liści na terenie Cmentarza Centralnego w Gliwicach ( Część I) 1. Czterokrotne koszenie trawników, chwastów i samosiejek na Cmentarzu Centralnym ( 4x10,5 ha) w terminach: - I koszenie traw - 22.04 - 12.05.2014 r., - II koszenie traw - 16.06 - 7.07.2014 r., - III koszenie traw - 4.08 - 20.08.2014 r., - IV koszenie traw - 8.09 - 30.09.2014 r.. 2. Jednokrotne ręczne grabienie na terenie Cmentarza Centralnego ( 22 ha) w okresie od 21 października do 30 października 2014 r. 3. Każdorazowo szczegółowe terminy Zamawiający uzgodni z Wykonawcą, przy czym Wykonawca rozpocznie prace w ciągu 48 godzin od otrzymania pisemnego zlecenia Wykonawcy, a termin zakończenia prac nie może przekroczyć 14 dni. W czasie realizacji prac Wykonawca zobowiązany jest do: 1. Wykonania prac z zachowaniem szczególnej ostrożności tak, aby nie zniszczyć istniejących nasadzeń, alejek, ogrodzeń, nagrobków i innych elementów małej architektury. Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność finansową za spowodowanie zniszczenia, uszkodzenia, zabrudzenia. 2. Wykonania zleconych prac z należną starannością, bez konieczności interwencji przez Zamawiającego. 3. Zabezpieczenia terenu poprzez oznakowanie i wygrodzenie części cmentarza, przy którym wykonywane będą prace. 4. Czyszczenia na bieżąco zakurzonych nagrobków w wyniku prowadzonych prac. 5. Wykonywania prac tylko: - W dni robocze ( od poniedziałku do piątku) w godz. 7:00-17:00 - W soboty w godz. 7:00-14:00 - Wstrzymania wszelkich prac w trakcie trwania ceremonii pogrzebowych w pobliżu wykonywania prac. 6. Korzystania na terenie cmentarza z samochodów o maksymalnej dopuszczalnej masie całkowitej do 5 ton. 7. Uporządkowania miejsca pracy poprzez wywóz skoszonej trawy, oczyszczanie terenu z wszelkich odpadów. Wywozu skoszonej trawy należy dokonać najpóźniej następnego dnia. 8. Koszty składowania na wysypisku komunalnym ponosi Wykonawca. II. Koszenie terenów zieleni miejskiej ( Część II, III, IV ) Przedmiotem zamówienia jest koszenie traw, chwastów, jednorocznych samosiewów oraz cięcie żywopłotów na terenach zieleni miejskiej w Gliwicach. 1. Mechaniczne koszenie oraz wygrabianie i wywóz trawy, chwastów, jednorocznych samosiewów. 2. Cięcie żywopłotów z zagrabianiem i wywozem pędów. 3. Zebranie przed i po koszeniu, oraz wywóz wszelkich odpadów. 4. Uporządkowanie terenu po zakończeniu prac. Zamówienie obejmuje: Trzykrotne koszenie 67,708 ha x 3 = 203,124 ha i dwukrotne cięcie żywopłotów 5483 m2 x 2 = 10966 m2 - wg załączników: Załącznik A - Rejon I ( Wilcze Gardło, Stare Miasto, Centrum, Nowe Miasto, Szobiszowice, Zatorze, Żerniki, Załącznik B - Rejon II Centrum-wschód, Sośnica, Ligota, Trynek, Sikornik, Bojków Załącznik C - Rejon III Stare Gliwice, Brzezinka, Łabędy, Czechowice, os. Kopernika Istotne warunki zamówienia dla trzykrotnego koszenia: 1. Koszty składowania na wysypisku komunalnym ponosi Wykonawca. 2. Każdego dnia uporządkować miejsce wykonywania pracy - zamiatanie chodników, alejek. 3. Wywozu skoszonej trawy, ściętych pędów i odpadów należy dokonywać najpóźniej do 3 dni po wykonaniu pracy. 4. Wywozu dokonywać pojazdami o max nośności do 5 ton. 5. Prace wykonywać tylko: - w dni robocze (poniedziałek-piątek), w godz. od 6:00 do 18:00 - w soboty w godz. od 7:00 do 14:00. 6. Termin wykonania zadania. - I koszenie traw i cięcie żywopłotu - 5.05.- 23.05.2014 r. - II koszenie traw - 23.06. - 11.07.2014 r. - III koszenie traw i cięcie żywopłotu - 18.08 - 5.09.2014 r. Dokładne terminy wykonania z podziałem na poszczególne dzielnice uzgadniane będą podczas wykonywania prac z inspektorem nadzorującym prace. III. Interwencyjne koszenie na terenach zieleni miejskiej ( część V zamówienia) 1. Szacunkowa powierzchnia do wykoszenia wynosi ok. 50 ha, w zależności od ilości zgłoszeń interwencyjnych. 2. Wykonawca jest zobowiązany do podania ceny za wykoszenie trawy wraz z jej wywozem na powierzchni 1ha. 3. Zamawiający zobowiązuje się do przekazania Wykonawcy mapki z lokalizacją danego terenu do wykoszenia wraz z podaniem jego powierzchni. 4. Wykonawca zobowiązany jest do podjęcia prac w terminie nie dłuższym niż 48 godzin od zgłoszenia telefonicznego bądź pisemnego przez Zamawiającego. 5. Wykoszenie poszczególnych powierzchni powinno nastąpić w terminie nie przekraczającym 7 dni od daty zgłoszenia przez Zamawiającego. 6. Termin wykonania zadania - 5.05. - 28.11.2014 r. 7. Prace wykonywać tylko: - w dni robocze (poniedziałek-piątek), w godz. od 6:00 do 18:00 - w soboty w godz. od 7:00 do 14:00. 8. Każdego dnia uporządkować miejsce wykonywania pracy - zamiatanie chodników, alejek. 9. Wywozu skoszonej trawy należy dokonywać najpóźniej do 3 dni po skoszeniu. Wywozu dokonywać pojazdami o max nośności do 5 ton. 10. Koszty składowania na wysypisku komunalnym ponosi Wykonawca. 11. Odbiór prac dokonywany będzie po wykonanej usłudze na koniec każdego miesiąca. 12. Płatność za wykonane prace odbywać się będzie co miesiąc na podstawie wystawionej przez Wykonawcę faktury. 13. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do faktury wykaz zawierający wygrabione tereny wraz z podaniem ich powierzchni oraz protokół odbioru prac. IV. Interwencyjne grabienie liści na terenach zieleni miejskiej ( część VI zamówienia) 1. Wykonawca jest zobowiązany do podania ceny za wygrabienie i wywóz liści - cena za 1 ha brutto. 2. Zamawiający zobowiązuje się do przekazania Wykonawcy mapki z lokalizacją danego terenu do wygrabienia wraz z podaniem jego powierzchni. 3. Wykonawca zobowiązany jest do podjęcia prac w terminie nie dłuższym niż 48 godzin od zgłoszenia telefonicznego bądź pisemnego przez Zamawiającego. 4. Wygrabienie poszczególnych powierzchni powinno nastąpić w terminie nie przekraczającym 5 dni od daty zgłoszenia przez Zamawiającego. 5. Termin wykonania zadania - 15.10. - 28.11.2014 r. 6. Prace wykonywać tylko: - w dni robocze (poniedziałek - piątek), w godz. od 6:00 do 18:00 - w soboty w godz. od 7:00 do 14:00 7. Każdego dnia uporządkować miejsce wykonywania pracy - zamiatanie chodników, alejek. 8. Wywozu liści należy dokonywać najpóźniej do 2 dni po wygrabieniu. Wywozu dokonywać pojazdami o max nośności do 5 ton. 9. Koszty składowania na wysypisku komunalnym ponosi Wykonawca. 10. Odbiór prac dokonywany będzie pod koniec każdego miesiąca. 11. Płatność za wykonane prace odbywać się będzie co miesiąc na podstawie wystawionej przez Wykonawcę faktury. 12. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do faktury wykaz zawierający wygrabione tereny wraz z podaniem ich powierzchni oraz protokół odbioru prac. V. Przedmiotem zamówienia jest grabienie liści na terenie Cmentarza Lipowego w Gliwicach ( Część VII) Jednokrotne ręczne grabienie liści na terenie Cmentarza Lipowego ( 11,8 ha), w okresie od 21 października do 30 października 2014 r. W czasie realizacji prac Wykonawca zobowiązany jest do: 1. Wykonania prac z zachowaniem szczególnej ostrożności tak, aby nie zniszczyć istniejących nasadzeń, alejek, ogrodzeń, nagrobków i innych elementów małej architektury. Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność finansową za spowodowanie zniszczenia, uszkodzenia, zabrudzenia. 2. Wykonania zleconych prac z należną starannością, bez konieczności interwencji przez Zamawiającego. 3. Zabezpieczenia terenu poprzez oznakowanie i wygrodzenie części cmentarza, przy którym wykonywane będą prace. 4. Czyszczenia na bieżąco zakurzonych nagrobków w wyniku prowadzonych prac. 5. Wykonywania prac tylko: - W dni robocze ( od poniedziałku do piątku) w godz. 7:00-17:00 - W soboty w godz. 7:00-14:00 - Wstrzymania wszelkich prac w trakcie trwania ceremonii pogrzebowych w pobliżu wykonywania prac. 6. Korzystania na terenie cmentarza z samochodów o maksymalnej dopuszczalnej masie całkowitej do 5 ton. 7. Uporządkowania miejsca pracy poprzez wywóz skoszonej trawy, oczyszczanie terenu z wszelkich odpadów. Wywozu skoszonej trawy należy dokonać najpóźniej następnego dnia. 8. Koszty składowania na wysypisku komunalnym ponosi Wykonawca. Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się z Polityką Bezpieczeństwa Pracy oraz Polityką Środowiskową obowiązującymi w MZUK.* Wykonawca zobowiązany jest do stosowania zasad środowiskowych, bezpieczeństwa i higieny pracy dla dostawców towarów, usług i robót budowlanych obowiązujących w MZUK.* * - dokumenty dostępne na stronie internetowej www.mzuk.gliwice.pl pod hasłem Certyfikat ISO..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.40.00 - Usługi utrzymania gruntów 77.31.41.00 - Usługi w zakresie trawników 77.34.20.00 - Przycinanie żywopłotów 90.51.10.00 - Usługi wywozu odpadów .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Przedmiotem zamówienia jest koszenie trawy i grabienie liści na terenie Cmentarza Centralnego w Gliwicach
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.04.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- B-CLEAN sp. z o.o. - Lider Konsorcjum, ul. Konarskiego 25, 44-100 Gliwice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 73170,73 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 73656,00
Oferta z najniższą ceną: 73656,00 / Oferta z najwyższą ceną: 94000,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Koszenie terenów zieleni miejskiej Rejon I
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.04.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- KATANA B.Chałupczyńska, ul. Dereniowa 7, 91-357 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 100679,96 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 106097,05
Oferta z najniższą ceną: 106097,05 / Oferta z najwyższą ceną: 111779,16
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Koszenie terenów zieleni miejskiej Rejon II
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.04.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- COTRIP KOMPLEX sp. z o.o., ul. Poloczka 2, 44-178 Przyszowice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 76064,29 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 74542,63
Oferta z najniższą ceną: 74542,63 / Oferta z najwyższą ceną: 85309,30
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Koszenie terenów zieleni miejskiej Rejon III
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.04.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Remondis Tarnowskie Góry sp. z o.o., ul. Nakielska 1-3, 42-600 Tarnowskie Góry, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 101023,96 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 94465,13
Oferta z najniższą ceną: 94465,13 / Oferta z najwyższą ceną: 113267,40
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: Koszenia interwencyjne
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.04.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- B-CLEAN sp. z o.o. - Lider Konsorcjum, ul. Konarskiego 25, 44-100 Gliwice, kraj/woj. świętokrzyskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 88940,25 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1200,00
Oferta z najniższą ceną: 1200,00 / Oferta z najwyższą ceną: 2997,00
Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa: Grabienia interwencyjne
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.04.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- B-CLEAN sp. z o.o. - Lider Konsorcjum, ul. Konarskiego 25, 44-100 Gliwice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 59910,40 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1200,00
Oferta z najniższą ceną: 1200,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1600,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- DOSTAWA SPRZĘTU DO PRACOWNI W RAMACH REALIZACJI PROJEKTU "SPECJALIŚCI W GCE
- Przebudowa ul. Korfantego w Gierałtowicach w zakresie przebudowy DW 921 i DP2908S.
- Podłączenie budynków mieszkalnych wielorodzinnych zlokalizowanych przy ul. Portowej 23-25 i 27-29 w Gliwicach do sieci kanalizacji deszczowej i sanitarnej wraz z likwidacją szamb.
- Zakup wraz z dostawą obuwia roboczego oraz środków ochrony osobistej dla pracowników
- Modernizacja obiektu- utworzenie mini-siłowni przy szkole(GBO)
- "Roboty budowlane związane z modernizacją Zespołu Szkół i Placówek Oświatowych nr 1 w Gliwicach
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja ulic w Rumi z podziałem na części".
- "Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości na terenie gminy Potworów Oraz z PSZOK".
- Koszenie i porządkowanie nieruchomości
- Modernizacja placu zabaw w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach Budżetu Obywatelskiego pn. "Odjazdowa zabawa na Beskidzkim"
- Utrzymanie czystości i porządku na nieruchomościach komunalnych
- Koszenie traw i grabienie liści(2)
więcej: Usługi utrzymania gruntów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.