Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-06-01
Opole: Przetarg nieograniczony na roboty budowlane w zakresie remontu ośmiokondygnacyjnego budynku (Dom Studenta) Państwowej Medycznej Wyższej Szkoły Zawodowej w Opolu (nr sprawy: OPZ-381-4/10)
Numer ogłoszenia: 140953 - 2010; data zamieszczenia: 01.06.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowa Medyczna Wyższa Szkoła Zawodowa w Opolu , ul. Katowicka 68, 45-060 Opole, woj. opolskie, tel. 077 4423524, 4423520, faks 077 4423517.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.wsm.opole.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na roboty budowlane w zakresie remontu ośmiokondygnacyjnego budynku (Dom Studenta) Państwowej Medycznej Wyższej Szkoły Zawodowej w Opolu (nr sprawy: OPZ-381-4/10).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1).Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane (remont) w budynku /Domu Studenta/ (tj. budynek 8 - kondygnacyjny), polegające na zadaniu: a).Remont obiektu /budynek 8 - kondygnacyjny/. - Wymiana okien w Domu Studenta - w części mieszkalnej budynku (Ogólny zakres robót: - wymiana okien w pomieszczeniach mieszkalnych [pokoje mieszkalne nr 516, 616, 716; kuchnie; łazienki; WC] na piętrach od 4 do 7) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia do lit. a stanowi: - opis zakresu robót z książki przedmiarów robót będących w załącznikach nr 1 do SIWZ; - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót będąca w załączniku nr 2 do SIWZ, - uwaga: specyfikacja zawiera opis części mieszkalnej i niemieszkalnej. b). Remont obiektu /budynek 8 - kondygnacyjny/. - Wymiana okien w Domu Studenta - w części niemieszkalnej budynku (Ogólny zakres robót: wymiana okien w pokoju 416 oraz w korytarzach i pralniach na piętrach od 4 do 7). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia do lit. b stanowi: - opis zakresu robót z książki przedmiarów robót będących w załącznikach nr 3 do SIWZ; - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót będąca w załączniku nr 2 do SIWZ, - uwaga: specyfikacja zawiera opis części mieszkalnej i niemieszkalnej..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.42.00.00 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów 45.44.20.00 - Nakładanie powierzchni kryjących 45.44.21.00 - Roboty malarskie .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 50.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dla potwierdzenia wiedzy i doświadczenia potrzebnego do wykonania zamówienia w zakresie pkt. 1 pola [Okreslenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia], wykonawca wykaże, iż on, lub jego podwykonawca - w rozumieniu innego podmiotu o którym mowa w art. 26 pkt.2b ustawy Prawo Zamówień Publicznych, w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował co najmniej jedno zamówienie którego wartość przekroczyła 50.000,00 PLN z podatkiem VAT odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (tzn.: roboty remontowe, w których zakresie był montażu okien w budynku).
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania pozostałych warunków udziału, gdyż nie wymaga dokumentów na ich potwierdzenie w niniejszym postępowaniu o zamówienie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania pozostałych warunków udziału, gdyż nie wymaga dokumentów na ich potwierdzenie w niniejszym postępowaniu o zamówienie.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania pozostałych warunków, gdyż nie wymaga dokumentów na ich potwierdzenie w niniejszym postępowaniu o zamówienie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wykonawca złoży pisemne oświadczenie o spełnianiu warunków, o których mowa w art.22 ust. l pkt.2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ); wykonawca złoży pisemne oświadczenie o spełnianiu warunków, o których mowa w art.22 ust. l pkt.3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ); wykonawca złoży pisemne oświadczenie o spełnianiu warunków, o których mowa w art.22 ust. l pkt.4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ).
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1). Zmiany w obowiązujących przepisach prawa mające wpływ na przedmiot i warunki umowy oraz zmiana sytuacji prawnej lub faktycznej Wykonawcy, i/lub Zamawiającego, skutkująca niemożnością realizacji przedmiotu umowy; 2). Powstanie nadzwyczajnych okoliczności (nie będących siłą wyższą), których strony nie przewidziały przy zawarciu umowy. 3).Przedłużenie terminu realizacji umowy z uwagi na zaistnienie wcześniej obiektywnie niemożliwej do przewidzenia przez wykonawcę, lub zamawiającego, sytuacji faktycznej grożącej niewykonaniem zamówienia w umownym terminie, a zarazem wspomniana sytuacja faktyczna wynika z winy zamawiającego lub ze stanu opisanego w pkt.2.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wsm.opole.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Państwowa Medyczna Wyższa Szkoła Zawodowa w Opolu, ul. Katowicka 68, pokój 105, I piętro..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.06.2010 godzina 10:00, miejsce: Państwowa Medyczna Wyższa Szkoła Zawodowa w Opolu, ul. Katowicka 68, pokój 102, I piętro..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1). W celu rozeznania wyglądu obiektu przeznaczonego do przebudowy, Zamawiający dopuszcza, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej tego obiektu. W tym celu Wykonawca winien się skontaktować z Z-cą Kanclerzem PMWSZ w Opolu, w dni robocze od poniedziałku do piątku, pomiędzy godziną 10:00 a 14:00, telefonicznie pod numerem (077) 44 23 512 lub osobiście w pokoju nr 102 I piętro w siedzibie Zamawiającego, celem umówienia się na wizje lokalną. Wizja lokalna może być zaplanowana i odbyta tylko do dnia poprzedzającego dzień otwarcia ofert. 2). W sytuacji oznaczenia przez Zamawiającego w SIWZ marki materiału lub urządzenia, Wykonawca może w swej ofercie określić równoważny do opisu w SIWZ (tj. o takich samych parametrach i o nie niższym standardzie) materiał lub urządzenie innej marki. 3). Zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do podmiotów o których mowa w §1 ust.2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30.12.2009 r. /Dz. U. z 2009r. Nr 226 poz.1817/ dokumentów wymienionych w polu III.4.2 oraz w polu III.4.3.1..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- TP.D.AS.70.24 Zakup wraz z dostawą produktów leczniczych
- Dostawy pieczywa i bułki tartej
- Świadczenie usługi w zakresie ochrony budynków i urządzeń dot. nieruchomości położonej w miejscowości Opole, obręb Zakrzów, woj. opolskie, przy ul. Michała Korneckiego 140, z możliwością wznowienia.
- Zakup i dostawa osprzętu do zabiegów krioablacji guzów nerek przy wykorzystaniu ciekłego azotu wraz z użyczeniem konsoli na bieżące potrzeby Oddziału Urologii USK W Opolu.
- Naprawa aparatu RTG Optima XR 240 firmy GE - wymiana detektora 10 cmx12cm.
- Świadczenie usług sprzątania na potrzeby Opolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Opolu.
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa zespołu budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz z infrastrukturą zewnętrzną i zagospodarowaniem terenu przy ul. Adama Asnyka w Strzelcach Krajeńskich
- Wykonanie remontu w 4 lokalach gminnych administrowanych przez ZGM w Pabianicach
- Rozbudowa Szkoły Podstawowej oraz budowa pełnowymiarowej sali gimnastycznej w msc. Skuły (dokończenie rozbudowy)
- Wymiana części stolarki okiennej w budynku nr 8 - I piętro (Centrum Zdrowia Psychicznego)
- Adaptacja II piętra budynku NU-MED na potrzeby Oddziału Onkologii Klinicznej funkcjonującego obecnie w Samodzielnym Publicznym Szpitalu Wojewódzkim im. Papieża Jana Pawła II w Zamościu.
- Wykonywanie konserwacji, napraw bieżących i głównych w branży dekarsko-blacharskiej w nieruchomościach zarządzanych przez Bytomskie Mieszkania w 2025
więcej: Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.