eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OlsztynWymiana części zewnętrznej stolarki okiennej drewnianej w budynku głównym I LO w Olsztynie przy ul. Mickiewicza 6 - II etap

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-05-11

Olsztyn: Wymiana części zewnętrznej stolarki okiennej drewnianej w budynku głównym I LO w Olsztynie przy ul. Mickiewicza 6 - II etap
Numer ogłoszenia: 140956 - 2009; data zamieszczenia: 11.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: I Liceum Ogólnokształcące im. A. Mickiewicza , ul. Adama Mickiewicza 6, 10-551 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 527 53 53, faks 089 527 53 53.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lo1.olsztyn.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana części zewnętrznej stolarki okiennej drewnianej w budynku głównym I LO w Olsztynie przy ul. Mickiewicza 6 - II etap.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie w budynku głównym I Liceum Ogólnokształcacego przy ul. mickiewicza 6 w Olsztynie wymiany istniejącej zewnętrznej stolarki otworowej na okna nowe drewniane oraz wymiany parapetów wewnętrznych i zewnętrznych. Okna konstrukcji skrzynkowej, dwudzielne ze ślepieniem na 2/3 wysokości, z ozdobnym słupkiem i profilowanymi listwami, drewniane. Parapety wewnętrzne drwniane. Budynek zbudowany w 1887 r. (rozbudowa ok. 1930r.) posiada wartość zabytkową - wpisany do rejestru zabytków województwa warmińsko-mazurskiego decyzją WKZ nr A - 1739 z dnia 10 sierpnia 1988r..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.21.42.20 - Roboty budowlane w zakresie szkół średnich 45.42.11.32 - Instalowanie okien 45.21.23.50 - Budynki o szczególnej wartości historycznej lub architektonicznej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 21.08.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust.1 i w art. 23 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. Nr 223 z 2007 r., poz. 1655, oraz 2008 Nr 171, poz. 1058), tj: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania tych uprawnień 2) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 3) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. osobami zdolnymi do kierowania budową i robotami, posiadającymi uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie i przynależącymi do właściwej izby samorządu zawodowego, takimi jak: - kierownik robót budowlanych - musi posiadać co najmniej 3 lata stażu pracy jako kierownik robót budowlanych oraz uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej 4) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj: dokonali w ciągu ostatnich 5 lat licząc od daty wszczęcia niniejszego postępowania wymiany stolarki okiennej w co najmniej 1 zadaniu, o wartości co najmniej 350.000.00 złotych w każdym zadaniu. Zamawiający dokona sprawdzenia spełnienia tego warunku na podstawie przedstawionego wykazu zamówień wykonanych przez wykonawcę, zawierającego nazwy i lokalizacje zamówień, nazwę zleceniodawcy z podaniem siedziby i telefonu, zakres realizowanego zadania, wartości zrealizowanego zadania oraz jego terminu realizacji. Do w/w wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że zamówienia te zostały wykonane z należytą starannością. Wyżej wymienione doświadczenie wykonawcy będzie podlegało ocenie. Za każde zadanie spełniające w/w warunki wykonawca otrzyma jeden punkt. Do dalszego postępowania zostanie zaproszonych 5 wykonawców, którzy otrzymają największą ilość punktów, z tym, że każdy wykonawca musi otrzymać co najmniej jeden punkt - zgodnie z w/w warunkiem minimalnym udziału w postępowaniu. 2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W tym przypadku ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców. 3. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków, o których mowa w ust. 1 na podstawie złożonych wraz z wnioskiem oświadczeń o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, a także dokumentów potwierdzających spełnienie tych warunków..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wniosek zawierający nazwę zamówienia, nazwę zamawiającego oraz nazwę i siedzibę wykonawcy, podpisany przez uprawnione osoby (wykonawca sporządza wniosek samodzielnie, jednak może skorzystać z wzoru przygotowanego przez Zamawiającego, dostępnego w jego siedzibie) o dopuszczenie do udziału w postępowaniu wraz z załącznikami, w tym: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, ,oraz ewentualne pełnomocnictwo w przypadku, gdy wniosek lub załączone do niego dokumenty podpisuje osoba nieujawniona we właściwym rejestrze lub ewidencji do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy 2) oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych (wykonawca sporządza oświadczenie samodzielnie, jednak może skorzystać z wzorów przygotowanych przez zamawiającego, dostępne w jego siedzibie 3) wypełniony wykaz zamówień wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat odpowiadających wymaganiom określonym w warunkach udziału w postępowaniu (wykonawca sporządza wykaz samodzielnie, jednak może skorzystać z wzoru przygotowanego przez Zamawiającego, dostępnego w jego siedzibie) oraz dokumenty potwierdzające wykonanie zamówień z należytą starannością. Wzór wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu dostępny w siedzibie Inwestora tj. I Liceum Ogólnokształcącym w Olsztynie 10-551 Olsztyn ul. A. Mickiewicza 6 lub można otrzymać: - faxem: 89/527 53 53 - e-mailem: liceum@lo1.olsztyn.pl.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 005.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia zostanie przekazana wykonawcom zaproszonym do składania ofert.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.05.2009 godzina 11:00, miejsce: I Liceum Ogólnokształcące im. Adama Mickiewicza w Olsztynie, 10-551 Olsztyn ul. A. Mickiewicza 6 - sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Wykonawca zostanie zobowiązany do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5% ceny ofertowej brutto. 2. Zamawiający będzie wymagał udzielenia przez Wykonawcę 3-letniego okresu gwarancji na wykonane roboty objęte przedmiotem zamówienia..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.