eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OlsztynRemont pomieszczeń w budynku Państwowego Liceum Plastycznego z siedzibą w Olsztynie przy ul. Partyzantów 85

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-08-13

Olsztyn: Remont pomieszczeń w budynku Państwowego Liceum Plastycznego z siedzibą w Olsztynie przy ul. Partyzantów 85
Numer ogłoszenia: 140965 - 2007; data zamieszczenia: 13.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Liceum Plastyczne, ul. Partyzantów 85, 10-527 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 0-89 5412190, fax 0-89 5412190.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.plp-olsztyn.neostrada.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont pomieszczeń w budynku Państwowego Liceum Plastycznego z siedzibą w Olsztynie przy ul. Partyzantów 85.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont pomieszczeń w budynku Państwowego Liceum Plastycznego z siedzibą w Olsztynie przy ul. Partyzantów 85 Zakres prac obejmuje: Pomieszczenia łazienki z szatniami na parterze budynku, w zakresie: - roboty rozbiórkowe - tynki i okładziny ścian i sufitów - roboty malarskie - posadzki - stolarka drzwiowa - remont instalacji c.o. - remont instalacji wodociągowej - remont instalacji kanalizacyjnej - remont wentylacji - demontaż instalacji elektrycznej wewnętrznej - montaż instalacji elektrycznej wewnętrznej Pomieszczenia zaplecza Sali gimnastycznej w zakresie: - roboty rozbiórkowe - tynki i okładziny ścian i sufitów - roboty malarskie - posadzki - stolarka drzwiowa Wykonanie posadzek w salach lekcyjnych Nr 12 i Nr 16 oraz korytarzu III-go piętra - przygotowanie podłoża - warstwy wyrównujące z zaprawy samopoziomującej - posadzki z cokolikami z płytek 30x30cm Prace należy wykonać zgodnie z przedmiarami robót, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, inwentaryzacją architektoniczną budynku, opracowaniem kontroli sprawności stanu technicznego i wartości użytkowej budynku (kontrola pięcioletnia), oraz dokonaną wizją lokalną w terenie. Szczegółowy zakres i opis przedmiotu robót określono w przedmiarach robót stanowiących Zał. Nr 8, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót stanowiących Zał. Nr 9, dokumentacji stanowiącej Zał. Nr 10 do SIWZ, opracowaniem kontroli sprawności stanu technicznego budynku stanowiącym Zał. Nr 11 do SIWZ.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 2.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu (z uwzględnieniem ich znaczenia, jeżeli dotyczy) oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniana tych warunków: ust. 1. 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Wykażą się wykonaniem w ciągu ostatnich 5 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres) robót budowlanych, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, co najmniej 2 zadania w obiektach użyteczności publicznej. 5. Przeprowadzą co najmniej 50% robót objętych zamówieniem własnymi środkami, co oznacza, iż wykonawca musi dysponować sprzętem, materiałami, zasobami ludzkimi i finansowymi niezbędnymi do zrealizowania niniejszego procentowego udziału w zamówieniu. 6. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r (Dz.U. Nr 164 z 2006r., poz. 1163, z póź. zmianami) Prawo zamówień publicznych. 7. Spełniają warunki określone w SIWZ. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: ust. 2 1. Zamawiający dokona oceny spełniania każdego z warunków na podstawie załączonych do oferty dokumentów, o których mowa w ust. 3. Brak załączenia przez wykonawcę któregokolwiek z dokumentów zostanie uznane przez zamawiającego jako niespełnienie warunku, co będzie skutkować wykluczeniem wykonawcy z postępowania, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 p.z.p. 2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, jednak każdy z wykonawców musi załączyć do oferty dokumenty, o których mowa w ust. 3 pkt 2, 3, 7, 8, a wszyscy wykonawcy muszą razem załączyć do oferty dokumenty, o których mowa w ust. 3 pkt 1, 4 ,5, 6. Ponadto wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenia zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Jeżeli oferta wykonawców, wspólnie ubiegających się o udzielenia zamówienia, zostanie wybrana, zamawiający żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców, zgodnie z art. 23 p.z.p. .
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu (jeżeli dotyczy): ust. 3. 1. Kosztorys ofertowy szczegółowy opracowany wg załączonych przedmiarów robót obejmujący pełen zakres robót budowlano - montażowych i instalacyjnych z cenami jednostkowymi i wartością robót sporządzony na podstawie załączonych przedmiarów, specyfikacji technicznej odbioru i wykonania robót oraz dokumentacji projektowej. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminy składania ofert, 3. Zaświadczenia właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Wykaz zatrudnionej stałej kadry inżynieryjno - technicznej, która będzie wykonywać zamówienie, posiadającej uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w branży budowlanej, sanitarnej, elektrycznej (dołączyć kserokopie uprawnień osób kierujących robotami branży budowlanej, sanitarnej, elektrycznej) wraz z kserokopiami zaświadczeń o przynależności do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa 5. Wykaz podmiotów (jeżeli zakres robót nie będzie wykonany przez wykonawcę w całości i pełnym zakresie), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z danymi na temat ich kwalifikacji, niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakres i wartość wykonywanych przez nich prac. 6. Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres) robót budowlanych, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, co najmniej 2 zadania w obiektach użyteczności publicznej, z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie 7. Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r (Dz.U. Nr 164 z 2006r., poz. 1163, Nr 170, poz. 1217, Nr 227, poz. 1658 oraz z 2007r. Nr 64, poz. 427, Nr 82 poz. 560) Prawo zamówień publicznych - zał. Nr 2 (według załączonego wzoru SIWZ ) 8. Oświadczenie, że oferent spełnia warunki określone w art.22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r (Dz.U. Nr 164 z 2006r., poz. 1163, Nr 170, poz. 1217, Nr 227, poz. 1658 oraz z 2007r. Nr 64, poz. 427, Nr 82 poz. 560) Prawo zamówień publicznych - zał. Nr 3 (według załączonego wzoru do SIWZ) ust. 4 1. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 3 pkt 2 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: A. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, B. nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. C. nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, 2. Dokumenty, o których mowa w ust. 3 pkt 1 dot. ust .4 lit. A powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w ust. 3 pkt. 3 dot. ust. 4 lit. B powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 4 pkt 1 i 2 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 4. Dokumenty, o których mowa w pkt 2-3, są składane w formie oryginału, odpisu, wypisu, wyciągu lub kopii, przetłumaczonych na język polski, poświadczonych przez polskie placówki konsularne, stosownie do obowiązujących przepisów. 5. Dokumenty sporządzone w języku obcym, inne niż określone w pkt. 4, są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, sporządzone przez tłumacza przysięgłego.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.plp-olsztyn.neostrada.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba Inwestora Zastępczego - Przedsiębiorstwo Usługowo-Budowlane INSPEC Sp. z o.o. ul. Partyzantów 26, 10-526 Olsztyn.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.09.2007 godzina 10:00, miejsce: siedziba Inwestora Zastępczego - Przedsiębiorstwo Usługowo-Budowlane INSPEC Sp. z o.o. ul. Partyzantów 26, 10-526 Olsztyn - sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.