eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi JaworznoŚwiadczenie usług polegających na wykonywaniu okresowych przeglądów technicznych i konserwacji oraz naprawy sprzętu i aparatury medycznej znajdującej się w SP ZOZ Szpitalu Wielospecjalistycznym w Jaworznie- część II

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-05-02

Jaworzno: Świadczenie usług polegających na wykonywaniu okresowych przeglądów technicznych i konserwacji oraz naprawy sprzętu i aparatury medycznej znajdującej się w SP ZOZ Szpitalu Wielospecjalistycznym w Jaworznie- część II
Numer ogłoszenia: 140972 - 2012; data zamieszczenia: 02.05.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: SP ZOZ Szpital Wielospecjalistyczny w Jaworznie , ul. Chełmońskiego 28, 43-600 Jaworzno, woj. śląskie, tel. 032 6164482 w. 292, faks 032 7519844.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.jaw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług polegających na wykonywaniu okresowych przeglądów technicznych i konserwacji oraz naprawy sprzętu i aparatury medycznej znajdującej się w SP ZOZ Szpitalu Wielospecjalistycznym w Jaworznie- część II.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na wykonywaniu okresowych przeglądów technicznych i konserwacji oraz naprawy sprzętu i aparatury medycznej, znajdującej się w SP ZOZ Szpitalu Wielospecjalistycznym w Jaworznie, w ramach 30 zadań. (CPV 50.00.00.00-5 usługi naprawcze i konserwacyjne; 50.42.00.00-2 usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego i chirurgicznego; 50.43.30.00-9 usługi kalibracyjne). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym specyfikację sprzętu i aparatury medycznej będącej w posiadaniu Zamawiającego, z podziałem na zadania zawiera załącznik nr 3 do SIWZ (3.1 do 3.30)..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych; zamówienia uzupełniające przewiduje się do wysokości 50% wartości zamówienia podstawowego. Udzielenie zamówień uzupełniających może nastąpić po przeprowadzeniu postępowania o zamówienie publiczne w trybie zamówienia z wolnej ręki. Zamówienia uzupełniające przewidziane są dla każdego z zadań w przypadku powtórzenia tego samego rodzaju zamówień, stanowiących nie więcej niż 50% wartości realizowanego zamówienia (wartości określonej w umowie zawartej w wyniku niniejszego postępowania przetargowego).

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.00.00.00-5, 50.43.30.00-9, 50.42.00.00-2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 30.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: wadium nie jest wymagane

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności , jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania- wymagane złożenie oświadczenia Wykonawcy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia - wymagane złożenie oświadczenia Wykonawcy- ponadto zamawiający wymaga, aby Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał /są wykonywane/ usługi przeglądów, konserwacji i napraw urządzeń/sprzętu medycznego takiego rodzaju jak w opisie przedmiotu zamówienia, dla co najmniej 1 odbiorcy, o wartości ustalonej dla każdego zadania odrębnie dla zadań nr 2, nr 26, nr 29 i nr 30: Zadanie 2 Lampy operacyjne, kolumny chirurgiczne, kolumny anestezjologiczne- 8 tys zł;Zadanie 26 Urządzenia endoskopowe- 7 tys. zł; Zadanie 29 Zestaw do cyfrowej radiografii Fuji Profect CS- 12 tys. zł; Zadanie 30 Przegląd i konserwacja sterylizatora plazmowego- 7 tys. zł.(*w przypadku zamówienia rozliczanego w walutach innych niż polski złoty, należy przeliczyć na PLN wg średniego kursu NBP tej waluty z dnia publikacji ogłoszenia o zamówieniu); W przypadku składania oferty na kilka i więcej zadań wymagana kwota dotyczy sumy kwot wymaganych dla oferowanych zadań. Zamawiający wymaga potwierdzenia należytego wykonania w/w usług. Dla zadań nie wymienionych wyżej, na potwierdzenie spełnienia wymagań dotyczących posiadania wiedzy i doświadczenia- wymagane jest wyłącznie złożenie oświadczenia Wykonawcy

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym , ponadto winien mieć dostęp do oryginalnych części zamiennych oraz materiałów zużywalnych i eksploatacyjnych- wymagane złożenie oświadczenia Wykonawcy.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - w szczególności Wykonawca winien dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, odpowiednio przeszkolonymi i posiadającymi doświadczenie w wykonywaniu usług takiego rodzaju jak usługi będące przedmiotem zamówienia- wymagane złożenie oświadczenia Wykonawcy.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej - wymagane złożenie oświadczenia Wykonawcy.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Stosownie do Art. 26 ust.2b ustawy Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Stosownie do art. 44 ustawy Pzp, Zamawiający wymaga złożenia na potwierdzenie spełnienia warunków, o których mowa w SIWZ Rozdz. IV pkt.1: - oświadczenia, stwierdzającego, że wykonawca spełnia wymagania art. 22 ust.1 ustawy Pzp (wzór stanowi załącznik nr 2.1 do SIWZ); - dodatkowo w zakresie wiedzy i doświadczenia dla zadań nr 2, nr 26, nr 29 i nr 30 (SIWZ Rozdz.IV pkt.1 ppkt. 2) - wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonywania i odbiorców oraz dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że spełnia warunek, o którym mowa w SIWZ Rozdz. IV pkt.1 ppkt.2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art.24 ust.1 ustawy Pzp, Zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia -wzór stanowi załącznik nr 2.2 do SIWZ;; 2) aktualnego odpisu z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy; Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast tych dokumentów - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się przedmiotowych dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wykonawców występujących wspólnie wymaga się złożenia dokumentów określonych w cz. VI pkt. 3 ppkt 1 i 2 SIWZ dla wszystkich podmiotów. Dodatkowo dokumenty te powinny być poświadczone za zgodność z oryginałem przez podmiot uprawniony do reprezentowania.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 60
  • 2 - Cena 1 roboczogodziny napraw (brutto) - 20
  • 3 - Cena 1 dojazdu (w obie strony) lub przesyłki (w obie strony) - 10
  • 4 - Okres gwarancji po dokonanej naprawie na wymienioną część - 10

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Strony umowy dopuszczają zmiany w umowie w następujących okolicznościach i w poniżej określonych przypadkach: 1. zmiana wartości umowy, a) w przypadku gdy zmiana jest korzystna dla Zamawiającego, w szczególności dot. obniżenia cen jednostkowych (promocja) b) zmiany stawki podatku VAT (przy czym cena brutto pozostanie bez zmian) 2. w zakresie danych identyfikujących Strony umowy, takich jak np. firma, adres, osoby upoważnione do kontaktów/odbioru lub inne zapisy dotyczące wskazania Stron.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.jaw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację można uzyskać pod adresem: www.szpital.jaw.pl lub w sekcji gospodarczej Szpitala tel. 32 616-44-82 wew.119 lub za pobraniem pocztowym. Koszt SIWZ 20 zł...

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.05.2012 godzina 11:00, miejsce: Szpital Wielospecjalistyczny w Jaworznie, ul. Chełmońskiego 28 (Sekretariat); 43-600 Jaworzno..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie 1 Napędowe narzędzia chirurgiczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 1 Napędowe narzędzia chirurgiczne; poniżej 14 tys.euro.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.00.00.00-5, 50.42.00.00-2, 50.43.30.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie 2 Lampy operacyjne, kolumny chirurgiczne, kolumny anestezjologiczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 2 Lampy operacyjne, kolumny chirurgiczne, kolumny anestezjologiczne. Wartość poniżej 14 tys. euro..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.00.00.00-0, 50.42.00.00-2, 50.43.30.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie 3 Diatermie I.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 3 Diatermie I. Wartość poniżej 14 tys. euro.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.00.00.00-5, 50.42.00.00-2, 50.43.30.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie 4 Diatermia II.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 4 Diatermia II.Wartość poniżej 14 tys. euro..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.00.00.00-5, 50.42.00.00-2, 50.43.30.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie 5 Stoły operacyjne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 5 Stoły operacyjne.Wartość poniżej 14 tys. euro.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.00.00.00-5, 50.42.00.00-2, 50.43.30.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie 6 Myjnia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 6 Myjnia.Wartość poniżej 14 tys. euro..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.00.00.00-5, 50.42.00.00-2, 50.43.30.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zadanie 7 Suszarka.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 7 Suszarka.Wartość poniżej 14 tys. euro.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.00.00.00-5, 50.42.00.00-2, 50.43.30.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zadanie 8 Respiratory.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 8 Respiratory.Wartość poniżej 14 tys. euro..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.00.00.00-5, 50.42.00.00-2, 50.43.30.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Zadanie 9 Respiratory Oxylog.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 9 Respiratory Oxylog.Wartość poniżej 14 tys. euro.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.00.00.00-5, 50.42.00.00-2, 50.43.30.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Zadanie 10 Resuscytator.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 10 Resuscytator.Wartość poniżej 14 tys. euro..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.00.00.00-5, 50.42.00.00-2, 50.43.30.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Zadanie 11 Inkubatory I.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 11 Inkubatory I. Wartość poniżej 14 tys. euro..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.00.00.00-5, 50.42.00.00-2, 50.43.30.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Zadanie 12 Inkubatory II.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 12 Inkubatory II.Wartość poniżej 14 tys.euro..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.00.00.00-5, 50.42.00.00-2, 50.43.30.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Zadanie 13 Sprzęt Wolf-a.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 13 Sprzęt Wolf-a. Wartość poniżej 14 tys. euro..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.00.00.00-5, 50.42.00.00-2, 50.43.30.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Zadanie 14 Myjnia II.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 14 Myjnia II.Wartość poniżej 14 tys. euro..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.00.00.00-5, 50.42.00.00-2, 50.43.30.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.


CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Zadanie 15 Analizator.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 15 Analizator. Wartość poniżej 14 tys. euro..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.00.00.00-5, 50.42.00.00-2, 50.43.30.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.


CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Zadanie 16 Aparaty USG.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 16 Aparaty USG. Wartość poniżej 14 tys. euro..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.00.00.00-5, 50.42.00.00-2, 50.43.30.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.


CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Zadanie 17 Aparaty USG II.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 17 Aparaty USG II. Wartość poniżej 14 tys. euro.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.00.00.00-5, 50.42.00.00-2, 50.43.30.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.


CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Zadanie 18 Sprzęt urologiczny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 18 Sprzęt urologiczny. Wartość poniżej 14 tys. euro..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.00.00.00-5, 50.42.00.00-2, 50.43.30.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.


CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Zadanie 19 Aparat MPI i UKG.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 19 Aparat MPI i UKG. Wartość poniżej 14 tys. euro..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.00.00.00-5, 50.42.00.00-2, 50.43.30.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.


CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Zadanie 20 EroScan i OtoRead.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 20 EroScan i OtoRead. Wartość poniżej 14 tys. euro..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.00.00.00-5, 50.42.00.00-2, 50.43.30.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.


CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: Zadanie 21 Mammotom.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 21 Mammotom. Wartość poniżej 14 tys. euro..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.00.00.00-5, 50.42.00.00-2, 50.43.30.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.


CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: Zadanie 22 Densytometr.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 22 Densytometr. Wartość poniżej 14 tys. euro..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.00.00.00-5, 50.42.00.00-2, 50.43.30.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.


CZĘŚĆ Nr: 23 NAZWA: Zadanie 23 Aparat EEG.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 23 Aparat EEG. Wartość poniżej 14 tys. euro..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.00.00.00-5, 50.42.00.00-2, 50.43.30.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.


CZĘŚĆ Nr: 24 NAZWA: Zadanie 24 Analizator COBAS.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 24 Analizator COBAS. Wartość poniżej 14 tys. euro..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.00.00.00-5, 50.42.00.00-2, 50.43.30.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.


CZĘŚĆ Nr: 25 NAZWA: Zadanie 25 Kapnograf.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 25 Kapnograf. Wartość poniżej 14 tys. euro..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.00.00.00-5, 50.42.00.00-2, 50.43.30.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.


CZĘŚĆ Nr: 26 NAZWA: Zadanie 26 Urządzenia endoskopowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 26 Urządzenia endoskopowe. Wartość poniżej 14 tys. euro..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.00.00.00-5, 50.42.00.00-2, 50.43.30.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.


CZĘŚĆ Nr: 27 NAZWA: Zadanie 27 Wagi.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 27 Wagi. Wartość poniżej 14 tys. euro..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.00.00.00-5, 50.42.00.00-2, 50.43.30.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.


CZĘŚĆ Nr: 28 NAZWA: Zadanie 28 Spirometr.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 28 Spirometr. Wartość poniżej 14 tys. euro..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.00.00.00-5, 50.42.00.00-2, 50.43.30.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.


CZĘŚĆ Nr: 29 NAZWA: Zadanie 29 Zestaw do cyfrowej radiografii Fuji Profect CS (powtórka).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 29 Zestaw do cyfrowej radiografii Fuji Profect CS (powtórka). Wartość poniżej 14 tys. euro..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.00.00.00-5, 50.42.00.00-2, 50.43.30.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.


CZĘŚĆ Nr: 30 NAZWA: Zadanie 30 Przegląd i konserwacja sterylizatora plazmowego (powtórka).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 30 Przegląd i konserwacja sterylizatora plazmowego (powtórka). Wartość poniżej 14 tys. euro..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.00.00.00-5, 50.42.00.00-2, 50.43.30.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.