Ogłoszenie z dnia 2013-07-11
Lublin: DSP.KM.2311.13.2013 Przetarg nieograniczony na świadczenie usługi polegającej na zapewnieniu wynajmu sali konferencyjnej wraz z obsługą techniczną oraz usługą restauracyjną na potrzeby organizacji jednodniowych konferencji.
Numer ogłoszenia: 140987 - 2013; data zamieszczenia: 11.07.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej , ul. Tomasza Zana 38, 20-601 Lublin, woj. lubelskie, tel. 81 528 76 50, faks 81 528 76 30.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.rops.lubelskie.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.rops.bip.lublin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DSP.KM.2311.13.2013 Przetarg nieograniczony na świadczenie usługi polegającej na zapewnieniu wynajmu sali konferencyjnej wraz z obsługą techniczną oraz usługą restauracyjną na potrzeby organizacji jednodniowych konferencji..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na zapewnieniu sali konferencyjnej wraz z obsługą techniczną i usługą restauracyjną na potrzeby organizacji jednodniowych konferencji dla Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej w Lublinie w ramach realizacji projektu systemowego:Szkolenie i doradztwo podnoszące kwalifikacje pracowników instytucji pomocy i integracji społecznej tj: 1) wynajem sali konferencyjnej na jednodniową konferencję pt. Konwent NGO wraz z obsługą techniczną i usługą restauracyjną dla 75 uczestników, w dni robocze, w godzinach 8.00 - 15.30 ( I połowa września/ nie później niż do 11 września 2013), 2) wynajem sali konferencyjnej na jednodniową konferencję pt. Partnerstwo i współpraca - Skuteczność współpracy instytucji działających na rzecz dziecka i rodziny w świetle nowych przepisów prawnych wraz z obsługą techniczną i usługą restauracyjną dla 100 uczestników, w dni robocze, w godzinach 8.00 - 15.30 (październik 2013) 3) wynajem sali konferencyjnej na jednodniową konferencję pt. Dobre praktyki w zakresie PO KL. wraz z obsługą techniczną i usługą restauracyjną dla 100 uczestników, w dni robocze, w godzinach 8.00 - 15.30 (I połowa grudnia 2013). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.00.00 - Usługi podawania posiłków 55.32.21.00 - 55.32.21.00 70.13.30.00 - 70.13.30.00 .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga niesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca spełni warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia, jeśli wykaże się wykonaniem należycie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie: co najmniej dwóch odrębnych usług polegających na zapewnieniu wynajmu Sali konferencyjnej wraz z zapewnieniem wyżywienia w ramach szkoleń/seminariów/konferencji dla minimum 75 osób łącznie w jednym terminie
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający w zakresie tego warunku nie określa swoich wymagań.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający w zakresie tego warunku nie określa swoich wymagań.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający w zakresie tego warunku nie określa swoich wymagań.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rops.bip.lublin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: REGIONALNY OŚRODEK POLITYKI SPOŁECZNEJ W LUBLINIE
20-601 Lublin, ul. Zana 38.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.07.2013 godzina 09:30, miejsce: REGIONALNY OŚRODEK POLITYKI SPOŁECZNEJ W LUBLINIE 20-601 Lublin, ul. Zana 38 Pok. 914-5 piętro IX.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: w ramach realizacji projektu systemowego: Szkolenie i doradztwo podnoszące kwalifikacje pracowników instytucji pomocy i integracji społecznej..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Realizacja usług sprzętowych dla potrzeb eksploatacji Składowiska Odpadów w Rokitnie gm. Lubartów przy zastosowaniu kompaktora w okresie od 01.07.2025 r. do 31.12.2025 r.
- Realizacja usług sprzętowych dla potrzeb eksploatacji Składowiska Odpadów w Rokitnie gm. Lubartów przy zastosowaniu spycharki gąsienicowej w okresie od 01.07.2025 r. do 31.12.2025 r.
- Pełnienie nadzoru nad realizacją robót, nadzoru autorskiego oraz zarządzanie Kontraktem pn.: Rozbudowa drogi krajowej nr 76 w ramach zadania pn.: "Budowa chodnika w ciągu DK76 w m. Jedlanka"
- Zaprojektowanie i wykonanie przebudowy drogi gminnej nr 106556L - ul. Poligonowej w Lublinie w zakresie budowy drogi dla pieszych - chodnika wzdłuż (...) wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego
- Dostawa z montażem mebli do jednostek.
- CAŁODOBOWA OCHRONA FIZYCZNA OSÓB I MIENIA CENTRUM SPOTKANIA KULTUR W LUBLINIE
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług żywienia na potrzeby: Szkoły Podstawowej nr 1 z Oddziałem Przedszkolnym, Szkoły Podstawowej nr 3 oraz Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Lidzbarku Warmińskim
- Usługa przygotowania i wydawania posiłków dla wychowanków Gminnego Przedszkola w Michałowie.
- Organizacja obozów terapeutyczno-rekreacyjnych dla dzieci i opiekunów z rodzin zastępczych
- "Świadczenie usług cateringowych"
- usługi cateringowe podczas Krajowych dni Pola
- Świadczenie usługi cateringowej dla uczestników i gości Święta Uniwersytetu zaplanowanego na 10 czerwca 2025
więcej: Usługi podawania posiłków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.