eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy TargDostawa i montaż sprzętu dla kierunku Gospodarka Przestrzenna (Instytut Architektury i Urbanistyki) Podhalańskiej Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Nowym Targu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-02-02

Nowy Targ: Dostawa i montaż sprzętu dla kierunku Gospodarka Przestrzenna (Instytut Architektury i Urbanistyki) Podhalańskiej Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Nowym Targu
Numer ogłoszenia: 14103 - 2015; data zamieszczenia: 02.02.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Podhalańska Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Nowym Targu , ul. Kokoszków 71, 34-400 Nowy Targ, woj. małopolskie, tel. 018 2610709, faks 108 2610708.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż sprzętu dla kierunku Gospodarka Przestrzenna (Instytut Architektury i Urbanistyki) Podhalańskiej Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Nowym Targu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż sprzętu dla kierunku Gospodarka Przestrzenna (Instytut Architektury i Urbanistyki) Podhalańskiej Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Nowym Targu. Dostawę oraz montaż należy wykonać do obiektów Podhalańskiej Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Nowym Targu zlokalizowanych w Nowym Targu przy ulicy Kokoszków 71, stanowiących własność Zamawiającego. Przedmiotowy montaż dot. części: WĘGIELNICA GEODEZYJNA z regulacją nachylenia - 10 szt. - część 5 zamówienia; ZESTAW NIWELACYJNY - 6 szt. - część 7 zamówienia; TEODOLIT OPTYCZNY - 6 szt. - część 8 zamówienia; NIWELATOR KODOWY - 1 szt. - część 12 zamówienia; TEODOLIT ELEKTRONICZNY - 1 zestaw - część 15 zamówienia; DALMIERZ LASEROWY - 5 szt. - część 16 zamówienia; WIELOFUNKCYJNY WYKRYWACZ - 1 szt. - część 17 zamówienia. Przedmiot zamówienia obejmuje także przeszkolenie osób wskazanych przez Zamawiającego, z zakresu użytkowania dla części: WĘGIELNICA GEODEZYJNA z regulacją nachylenia - 10 szt. - część 5 zamówienia; ZESTAW NIWELACYJNY - 6 szt. - część 7 zamówienia; TEODOLIT OPTYCZNY - 6 szt. - część 8 zamówienia; NIWELATOR KODOWY - 1 szt. - część 12 zamówienia; TEODOLIT ELEKTRONICZNY - 1 zestaw - część 15 zamówienia; DALMIERZ LASEROWY - 5 szt. - część 16 zamówienia; WIELOFUNKCYJNY WYKRYWACZ - 1 szt. - część 17 zamówienia. Szkolenie zostanie przeprowadzone w dniu dostawy i montażu sprzętu, w siedzibie Zamawiającego, po wcześniejszym pisemnym uzgodnieniu terminu dostawy, montażu i szkolenia przez Strony, na minimum 5 dni roboczych przed uzgodnionym terminem. Ilość osób wytypowanych do przeszkolenia obejmować będzie: do 3 osób z kadry dydaktycznej. Przedmiot zamówienia obejmuje także wniesienie i ewentualny montaż urządzeń w miejsca wskazane przez Zamawiającego. Zamówienie składa się z 17 części. Dostarczone urządzenia muszą być fabrycznie nowe, nieużywane, bez wad i uszkodzeń i wyprodukowane nie wcześniej niż w 2014 r. pochodzić z bieżącej produkcji oraz muszą posiadać dokumenty wymagane obowiązującymi przepisami tj. ustawą z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodności (t.j. Dz. U. z 2014 r. 1645 z późn. zm.) potwierdzające oznakowanie CE (deklaracja zgodności lub certyfikat CE) dot. cz. nr 2, 12, 15, 16, 17 i posiadać dokumenty/oświadczenia informujące, iż sprzęt został sprawdzony, spełnia warunki dokładnościowe zgodnie z producentem i może być stosowany zgodnie z przeznaczeniem - dot. cz. nr 2, 12, 15, 16, 17. Pozostałe części tj. 1, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 13, 14 muszą posiadać dokumenty/oświadczenia informujące, iż sprzęt został sprawdzony, spełnia warunki dokładnościowe zgodnie z producentem i może być stosowany zgodnie z przeznaczeniem. Dokumenty te muszą być dostarczone Zamawiającemu najpóźniej w dniu dostawy. Do urządzeń winna być dołączona szczegółowa instrukcja obsługi w języku polskim oraz karty katalogowe. Jeśli w opisach występują: nazwy konkretnego producenta, modelu, typu, konkretny symbol producenta lub produkt czy nazwy z konkretnego katalogu należy to traktować jedynie jako pomoc (model wzorcowy) w opisie przedmiotu zamówienia. W każdym przypadku dopuszczalne są produkty równoważne pod względem konstrukcji, materiałów, parametrów, wymagań technicznych oraz funkcjonalnych. Warunki wykonania zamówienia oraz serwisu gwarancyjnego zawarte są we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do siwz. Wymagany minimalny okres gwarancji i rękojmi na dostarczone urządzenia, licząc od daty odbioru przedmiotu dostawy, wynosi minimum 24 miesiące (parametr punktowany).

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.20.00 - Pomoce naukowe 39.16.21.00 - Pomoce dydaktyczne 39.16.21.10 - Sprzęt dydaktyczny .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 17.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 28.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wraz z ofertą wykonawca winien złożyć również oświadczenie Wykonawcy, że zobowiązuje się do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z SIWZ - zał. nr 4

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Okres gwarancji i rękojmi za wady - 10

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ppwsz.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Podhalańska Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Nowym Targu, 34-400 Nowy Targ, ul. Kokoszków 71.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.02.2015 godzina 12:00, miejsce: Podhalańska Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Nowym Targu, 34-400 Nowy Targ, ul. Kokoszków 71, pok. 308.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.