eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławPrzebudowa pomieszczeń kuchni i byłej pralni z przeznaczeniem na kuchnię centralną i pomieszczenia biurowe oraz dostawę wyposażenia kuchni centralnej w Domu Pomocy Społecznej przy ul. Karmelkowej 25/27, wchodzącego w skład Miejskiego Centrum Usług So

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2008-06-26

Wrocław: Przebudowa pomieszczeń kuchni i byłej pralni z przeznaczeniem na kuchnię centralną i pomieszczenia biurowe oraz dostawę wyposażenia kuchni centralnej w Domu Pomocy Społecznej przy ul. Karmelkowej 25/27, wchodzącego w skład Miejskiego Centrum Usług So
Numer ogłoszenia: 141095 - 2008; data zamieszczenia: 26.06.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 106737 - 2008.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Centrum Usług Socjalnych, ul. Mączna, 54-131 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3769950, fax 071 3769951.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa pomieszczeń kuchni i byłej pralni z przeznaczeniem na kuchnię centralną i pomieszczenia biurowe oraz dostawę wyposażenia kuchni centralnej w Domu Pomocy Społecznej przy ul. Karmelkowej 25/27, wchodzącego w skład Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu przy ul. Mącznej 3..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Przebudowa pomieszczeń kuchni i byłej pralni z przezna-czeniem na kuchnię centralną i pomieszczenia biurowe oraz dostawę wyposażenia kuchni centralnej w Domu Pomocy Społecznej przy ul. Karmelkowej 25/27, wchodzącego w skład Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu przy ul. Mącznej 3. 2. Roboty budowlane oznaczono kodem CPV: 45111200-0,45110000-1,45262100-2,45262500-6,45320000-6,45261210-9,45324000-4,45330000-9,45333000-9,45110000-1,4531000-3, 45311000-0, 45315100-9, 45314310-7, 32410000-0, 45312100-8,45111200-0, 45421000-4, 45421125-6, 45421125-6, 29711000-6, 29231320-6, 29531410-7, 29531510-8, 27313000-2, 36131000-8. 3. Domy Pomocy Społecznej wchodzące w skład Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wro-cławiu są klasyfikowane zgodnie z symbolem PKOB-1130. 4. Przedmiot zamówienia polega na wykonaniu: a) prac rozbiórkowych a w szczególności na rozbiórce ścian z cegieł, demontażu stolarki drzwiowej i okiennej, okładzin i obudów oraz skucie posadzki i wyrównanie poziomów we wszystkich pomieszczeniach. b) prac remontowych obejmujących wykonanie nowych instalacji wod-kan., co, wentylacji me-chanicznej, nowej instalacji oświetleniowej i gniazd wtykowych, instalacji telefonicznej. c) prac budowlanych obejmujących wykonanie nowych ścian działowych, przebudowy rampy posadzek, wstawienie nowej stolarki drzwiowej i okiennej wykonanie nowych tynków na ścianach i nowych okładzin, wykonanie nowych przewodów wentylacyjnych, wykonanie nowych schodów i zadaszenie rampy. d) robot murarskich na wykonaniu przesklepień otworów w ścianach z betonu z wykuciem bruzd, wykucie otworów, wykonanie ścianki z kształtek szklanych, wykonanie ścianek dzia-łowych, uzupełnienie ścian i zamurowanie otworów w ścianach z cegły, udrożnienie prze-wodów kominowych e) prac wykończeniowych obejmujących wykonanie ścian działowych z pustaków ceglanych, tynkowanie, wyrównywanie posadzek i ich wykonanie, montaż stolarki drzwiowej i okiennej. f) przebudowy zaplecza produkcyjnego, magazynowego i socjalnego istniejącego budynku przystosowując je do zwiększenia produkcji gastronomicznej również wprowadzenia usług cateringowych. g) dostawa wyposażenia kuchni centralnej. 5. Podstawowe dane inwestycji: a) roboty budowlane przewidziane są dokumentacją techniczną opracowaną przez: ART. NOVA Pracowania Projektowa, 65-067 Zielona Góra, Stary Rynek 15/11. b) Zamawiający informuje, iż zgłosił planowane roboty (zgodnie z Prawem budowlanym Dz. U. z 2003 r. Nr 207, poz. 2016 z poźń. zm) w Wydziale Architektury i Budownictwa, uzyskując decyzje nie wnoszącą sprzeciwu do rozpoczęcia robót, 6. Roboty budowlane będące przedmiotem zamówienia obejmują m.in.; 1. Roboty ziemne dot. przygotowania terenu pod budowę: a) Roboty rozbiórkowe i demontażowe, b) Roboty murarskie, c) Roboty izolacyjne, d) Roboty tynkarskie e) Roboty okładzinowe f) Stolarka okienna PCV, g) Roboty malarskie, h) Stolarka drzwiowa i) Roboty posadzkarskie. 2. Roboty budowlane konstrukcyjne: a) Roboty ziemne, b) Konstrukcje murowe, c) Konstrukcje żelbetonowe, d) Konstrukcje stalowe, 3. Instalacje sanitarne: a) Roboty w zakresie instalacji wod.-kan., b) Roboty w zakresie instalacji CO, c) Roboty w zakresie wentylacji 4. Instalacje elektryczne: d) Roboty w zakresie instalacji elektrycznych, e) Roboty w zakresie przewodów oraz opraw., f) Roboty w zakresie przewodów, g) Roboty w zakresie opraw., h) Instalowanie rozdzielni elektrycznych, 7. Wymagania techniczne, szczegółowy zakres robót stanowiący przedmiot zamówienia zostały zawarte w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót, przedmiarze robót, które jako załączniki do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, stanowią jej integralną część. 8. Warunki wykonywania robót: a) przedmiot zamówienia należy realizować zgodnie z zasadami sztuki budowlanej oraz zgodnie z warunkami technicznymi jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowania, a także z zachowaniem warunków technicznych wykonania i odbioru robót budowlano - mon-tażowych i zasadami BHP, b) przedmiot zamówienia należy realizować z należytą starannością, zgodnie z obowiązują-cymi przepisami, normami technicznymi, standardami, etyką zawodową, c) wykonawca przyjmujący zamówienie na wykonanie przedmiotu zamówienia jest odpowie-dzialny za jakość wykonania robót i ich zgodność z umową i zaleceniami nadzoru inwestor-skiego i jest zobowiązany do ścisłego przestrzegania harmonogramu robót, d) dobrane i użyte materiały muszą posiadać udokumentowane, stosowne świadectwa i certy-fikaty, dopuszczające ich użycie zgodnie z obowiązującymi przepisami na terenie Rzeczpo-spolitej Polskiej oraz powinny odpowiadać wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i powszechnego lub jednostkowego stosowania w budownictwie, określonych w art. 10 ustawy - Prawo budowlane oraz wymaganiom projektu budowlanego i ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. Nr 92, poz. 881), e) wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania warunków instytucji opiniujących projekty, f) prace wykończeniowe powinny być wykonywane zgodnie z reżimem technologicznym, określonym przez Polskie Normy, producentów poszczególnych elementów, produktów ma-teriałów, g) dokumentacja projektowa dotycząca poszczególnych zadań stanowi załącznik do niniejszej specyfikacji i stanowi jej integralną część, h) przedmiary robót i wykaz wyposażenia kuchni centralnej przygotowano w formie umożliwia-jącej wykorzystanie ich jako jednej z podstaw do opracowania harmonogramu rzeczowo fi-nansowego. i) przy wycenie robót, przedmiar robót będący integralną część SIWZ, należy traktować jako element pomocniczy. W przypadku rozbieżności lub braku uwzględnienia w nich robót przewidzianych, należy zgłosić do Zamawiającego z prośbą o wyjaśnienia SIWZ na pod-stawie art. 38 ustawy Pzp. Następnie wszyscy Wykonawcy będą zobowiązani w harmono-gramie rzeczowo finansowym umieścić ilości robót stosownie do udzielonej odpowiedzi przez Zamawiającego i przewidzianych w projekcie rozwiązań. Wszystkie roboty nie ujęte w przedmiarze, które wystąpią w okresie realizacji przedmiotu zamówienia, a które Wyko-nawca mógł przewidzieć na etapie składania oferty, będą wykonane w ramach uzgodnio-nego wynagrodzenia umownego, j) wykonawca realizujący roboty budowlane zobowiązany jest do ich prowadzenia zgodnie ze sztuką budowlaną w sposób najmniej uciążliwy dla otoczenia (w tym mieszkańców i pra-cowników MCUS przebywających w budynku), w części budynków, w których nie będą prowadzone roboty budowlane. Pracownicy wykonawcy, będą mogli poruszać się tylko po terenie budowy. k) wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza zobowiązany będzie do sporządzenia, przed rozpoczęciem robót, planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia - BIOZ, uwzględniającego specyfikę obiektu budowlanego i warunki prowadzenia robót bu-dowlanych. Plan BIOZ należy sporządzić zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktu-ry z dnia 23 czerwca 2003 r. (Dz. U. Nr 120 poz. 1126), l) wykonawca udzieli gwarancji na okres 3 lat na wykonany zakres robót od dnia odbioru koń-cowego, m) na użyte materiały i urządzenia obowiązuje gwarancja producenta, która rozpoczyna swój bieg od dnia odbioru końcowego przedmiotu zamówienia, n) wymaga się, aby oferent uzyskał na swoją odpowiedzialność i ryzyko wszelkie istotne in-formacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty (Przedmiot zamówienia moż-na oglądać w terminach i w czasie uzgodnionym z Kierownikiem Administracyjnym DPS przy ul. Karmelkowa 25/27, p. Zbigniewem Grabowskim, tel. 071 363-46-09), Uwaga: Wykonawca jest zobowiązany do wykorzystania załączonej dokumentacji projektowej tyl-ko i wyłącznie w celu sporządzenia oferty dla zamawiającego w związku z przetargiem i nie ma prawa posługiwać się tą dokumentacją w żaden inny sposób jak wyżej. Jednocześnie przyjmuje do wiadomości, że dokumentacja projektowa posiada klauzulę wszelkie prawa autorskie zastrzeżo-ne dla jego autorów.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.00-0, 45.11.00.00-1, 45.26.21.00-2, 45.26.25.00-6, 45.32.00.00-6, 45.23.12.10-9, 45.32.40.00-4, 45.33.00.00-9, 45.33.30.00-9, 45.11.00.00-1, 45.31.00.00-3, 45.31.10.00-0, 45.31.51.00-9, 45.31.43.10-7, 32.41.00.00-0, 45.31.21.00-8, 45.11.12.00-0, 45.42.10.00-4, 45.42.11.25-6, 45.42.11.25-6, 29.71.10.00-6.

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 3396933,44 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.06.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma Usługowo-Handlowa STANBUD Stanisław Pięta, ul. Głowackiego 67, 32-800 Brzesko, kraj/woj. małopolskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 3396933.44
  • Oferta z najniższą ceną: 3396933.44 / oferta z najwyższą ceną: 3396933.44
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.