eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LegnicaPRZETARG NIEOGRANICZONY NA DOSTAWY ARTYKUŁÓW RÓŻNYCH SŁUŻĄCYCH JAKO POMOCE DLA PERSONELU MEDYCZNEGO DLA WOJEWÓDZKIEGO SZPITALA SPECJALISTYCZNEGO W LEGNICY

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-01-14

Legnica: PRZETARG NIEOGRANICZONY NA DOSTAWY ARTYKUŁÓW RÓŻNYCH SŁUŻĄCYCH JAKO POMOCE DLA PERSONELU MEDYCZNEGO DLA WOJEWÓDZKIEGO SZPITALA SPECJALISTYCZNEGO W LEGNICY
Numer ogłoszenia: 14110 - 2014; data zamieszczenia: 14.01.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Legnicy , ul. J. Iwaszkiewicza 5, 59-220 Legnica, woj. dolnośląskie, tel. (076) 721 11 26, faks (076) 721 11 27.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.legnica.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZETARG NIEOGRANICZONY NA DOSTAWY ARTYKUŁÓW RÓŻNYCH SŁUŻĄCYCH JAKO POMOCE DLA PERSONELU MEDYCZNEGO DLA WOJEWÓDZKIEGO SZPITALA SPECJALISTYCZNEGO W LEGNICY.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 33793000-5- laboratoryjne wyroby szklane 33196000-0 - pomoce medyczne 38437000-7 -pipety i akcesoria laboratoryjne Przedmiotem niniejszego zamówienia publicznego są sukcesywne dostawy asortymentu szczegółowo opisanego w Pakietach stanowiących integralną część do niniejszej SIWZ pogrupowanych od nr 1 do nr 56 przy czym Pakiety: 1, 4, 28, 29, 36, 45, 47, 48, 50, 51, 53 są Pakietami, na które Wykonawcy mogą składać oferty na wybrane przez siebie pozycje: NR PAKIETU PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA PAKIET 1 na pozycje ELEKTRODY PAKIET 2 ELEKTRODY DO DEFIBRYLACJI PAKIET 3 ELEKTRODY DO APARATU TENS PAKIET 4 (na pozycje) AKCESORIA DO EEG PAKIET 5 PRZEWODY PAKIET 6 PASTA PRZEZNACZONA DO USUWANIA WARSTWY ROGOWEJ NASKÓRKA PAKIET 7 ZMYWACZ DO KLEJU ELEKRTODOWEGO PAKIET 8 PASKI TESTOWE DO WYKONYWANIA BADAŃ POZIOMU CUKRU WE KRWI WRAZ Z UŻYCZENIEM 50 SZT. GLUKOMETRÓW PAKIET 9 KOŁNIERZE ORTOPEDYCZNE PAKIET 10 POZYCJONERY ŻELOWE PAKIET 11 OPASKI I DENTYFIKACYJNE PAKIET 12 USTNIKI PAKIET 13 TACE PAKIET 14 TERMOMETRY DLA PACJENTA PAKIET 15 OKULARY OCHRONNE PAKIET 16 OKULARY CHRONIĄCE PRZED PROMIENIOWANIEM LASERA PAKIET 17 MANKIET DO INFUZJI PAKIET 18 BAŃKI PAKIET 19 FILRTY PAKIET 20 ZESTAW ODPROWADZEŃ EKG PAKIET 21 URZĄDZENIE DO POMIARU SATURACJI PAKIET 22 ZESTAW DO LEWATYWY PAKIET 23 EZY STERYLNE PAKIET 24 EZY PLATYNOWE PAKIET 25 SZALKI LABORATORYJNE PAKIET 26 SZKIEŁKA NAKRYWKOWE PAKIET 27 SZKIEŁKA PODSTAWOWE PAKIET 28 na pozycje PROBÓWKI STERYLNE PAKIET 29 na pozycje PROBÓWKI NIESTERYLNE PAKIET 30 KOLBY PAKIET 31 KORKI DO PROBÓWEK PAKIET 32 PIPETY STERYLNE PAKIET 33 PIPETY NIESTERYLNE PAKIET 34 KASETY NA PROBÓWKI PAKIET 35 ZESTAW DO GAZOMETRII PAKIET 36 na pozycje STATYWY DO PROBÓWEK PAKIET 37 KOSZYCZKI DO PROBÓWEK PAKIET 38 PAŁECZKI DO WYMAZÓW STERYLNE PAKIET 39 SZPATUŁKI DO WYMAZÓW DREWNIANE STERYLNE PAKIET 40 PISAKI LABORATORYJNE PAKIET 41 STAZY PAKIET 42 NOŻYKI PAKIET 43 POJEMNIK DO TRANSPORTU PAKIET 44 UTRWALACZ CYTOLOGICZNY PAKIET 45 na pozycje PASKI Ph PAKIET 46 KLEJ PAKIET 47 na pozycje PAPIERY EKG PAKIET 48 na pozycje PAPIER DO DEFIBRYLATORA PAKIET 49 PAPIER TERMOCZUŁY PAKIET 50 na pozycje PAPIER USG PAKIET 51 na pozycje PAPIER VIDEOPRINTER PAKIET 52 PAPIER DO SPIROMETRU PAKIET 53 na pozycje PAPIERY REJESTRACYJNE INNE PAKIET 54 POJEMNIKI PE PP PAKIET 55 RĘKAWICE FOLIOWE PAKIET 56 ŻYLETKI MIKROTONOWE.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.79.30.00 - Laboratoryjne wyroby szklane 33.19.60.00 - Pomoce medyczne 38.43.70.00 - Pipety i akcesoria laboratoryjne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 98.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: tak.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: 1.Każdy z oferowanego asortymentu musi spełniać minimalne wymogi określone przez Zamawiającego w formularzu ofertowym stanowiącym integralną część siwz - na potwierdzenie spełnienia wymagań Zamawiającego Wykonawcy zobligowani są do potwierdzenia spełnienia wymogów we właściwej Kolumnie Pakietu, bądź złożenia z ofertą opisu oferowanego przedmiotu zamówienia jako odrębny załącznik opisany nr pozycji oraz numerem Pakietu. 2. Każdy z oferowanych wyrobów medycznych- musi posiadać oznakowanie CE - na potwierdzenie wymagań postawionych przez Zamawiającego Wykonawcy zobligowani są do złożenia z ofertą certyfikatów jednostki notyfikowanej i deklaracji zgodności dla wyrobów medycznych klasy I sterylnych, IIa, IIb i III. Dla wyrobów medycznych klasy I niesterylnych wymagane jest złożenie z ofertą deklaracji zgodności.)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

dotyczy wszystkich Pakietów oprócz Pakietu nr 8 1.Zmiana umowy w zakresie wynagrodzenia będzie dopuszczalna w przypadku zmiany stawki podatku VAT zmiana stawki nastąpi z dniem wejścia w życie aktu prawnego określającego taką zmianę w zakresie objętym przedmiotem umowy. Wykonawca zastosuje stawkę nowo obowiązującą bez jakichkolwiek zmian pozostałych elementów ceny** 2. Dopuszcza się zmianę dotyczącą okresu obowiązywania umowy (przedłużenia jej trwania), o którym mowa w §10 jednak nie dłużej niż na dalsze 4 miesiące, ale nie dłużej niż do pełnej realizacji przedmiotu zamówienia. 3.Zmiany wymienione w ustępach poprzedzających mogą być dokonane na wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego przesłany w formie propozycji aneksu do umowy. dotyczy Pakietu 8 1.Dopuszcza się zmianę w zakresie przedmiotowym tj. zastąpienie wyrobu medycznego objętego umową innym wyrobem medycznym w przypadku: a) zaprzestania wytwarzania wyrobu medycznego objętego umową lub wstrzymania bądź wycofania wyrobu z obrotu przez właściwy organ, b) przedłożenia przez Wykonawcę oferty korzystniejszej dla Zamawiającego. 2. Zmiana, o której mowa w ust. 1 będzie dopuszczalna pod warunkiem, iż odpowiednik zastępowanego wyrobu medycznego będzie znajdował zastosowanie w tych samych wskazaniach co wyrób medyczny objęty umową, będzie posiadał cechy jakościowe nie gorsze niż wyrób medyczny objęty umową i przy cenie: a) nie wyższej niż cena wyrobu medycznego objętego umową w przypadku wskazanym w ust. 1 pkt a), pod warunkiem, że cena ta nie będzie wyższa niż ustalona w oparciu o przepisy ustawy o refundacji leków, środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego, b) niższej od ceny wyrobu medycznego objętego umową w przypadku wskazanym w ust. 1 pkt. b), 3. Zmiany mogą nadto dotyczyć wielkości opakowania. 4. Dopuszcza się również zmiany w zakresie: a) zmiany cen brutto wyrobów medycznych objętych umową w przypadku zmiany stawki podatku VAT, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie podatkowy składnik ceny natomiast cena netto pozostaje bez zmian**, b) zmian bądź wprowadzenia cen urzędowych wyrobów medycznych objętych przedmiotem umowy w rozumieniu ustawy o cenach i aktów wykonawczych oraz ustawy o refundacji leków, środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego oraz wyrobów medycznych, przy czym zmiany te mogą dotyczyć podwyższenia bądź obniżenia cen. c) Obniżenia urzędowej ceny zbytu nabywanego wyrobu medycznego, w przypadku nabywania od podmiotu innego niż przedsiębiorca prowadzący obrót hurtowy w rozumieniu ustawy z dnia 6 września 2001 r. Prawo Farmaceutyczne. d) Obniżenia wysokości limitu finansowania dla grupy limitowej, do której należy nabywany wyrób, w przypadku nabywania od podmiotu będącego przedsiębiorcą prowadzącym obrót hurtowy w rozumieniu ustawy z dnia 6 września 2001 r. - Prawo Farmaceutyczne 5. Dopuszcza się zmianę dotyczącą okresu obowiązywania umowy (przedłużenia jej trwania), w przypadku wystąpienia mniejszej ilości przypadków chorobowych leczonych w jednostce Zamawiającego w okresie, o którym mowa w §11 ust. 1 jednak nie dłużej niż na okres dalszych 6 miesięcy i nie dłużej niż do pełnej realizacji przedmiotu zamówienia. 6. Zmiany wymienione w ust. 1- 3 mogą być dokonane na wniosek Wykonawcy przesłany w formie propozycji aneksu do umowy wraz z dokumentami, wskazującymi przyczynę proponowanych zmian oraz dokumentami przedmiotowymi nowo proponowanego wyrobu medycznego w przypadku, o którym mowa w ust. 1. 7.Zmiany wymienione w ust. 4 i 5 mogą być dokonane na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy przesłany w formie propozycji aneksu do umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.legnica.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Legnicy ul. J. Iwaszkiewicza 5 59-220 Legnica pok 36 B.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.01.2014 godzina 11:00, miejsce: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Legnicy ul. J. Iwaszkiewicza 5 59-220 Legnica Sekretariat szpitala.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie publiczne należy realizować w okresie: 1) 12 -m-cy od dnia zawarcia umowy -dla Pakietów od nr 10, 13, 15, 16, 36. 2) 24 m-ce od dnia zawarcia umowy - dla pozostałych Pakietów.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.