Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-05-11
Gdynia: Przebudowa 2 klatek schodowych z dostosowaniem do wymagań p.poż. oraz wykonanie wyjścia z sali Demela w budynku Morskiego Instytutu Rybackiego w Gdyni
przy ul. Kołłątaja 1
w formule zaprojektuj i wykonaj
Numer ogłoszenia: 141110 - 2009; data zamieszczenia: 11.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Morski Instytut Rybacki w Gdyni , ul. Kołłątaja 1, 81-332 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058 7356100, 7356105, 7356108, faks 058 7356110.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mir.gdynia.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Badawczo-Rozwojowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa 2 klatek schodowych z dostosowaniem do wymagań p.poż. oraz wykonanie wyjścia z sali Demela w budynku Morskiego Instytutu Rybackiego w Gdyni przy ul. Kołłątaja 1 w formule zaprojektuj i wykonaj.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa 2 klatek schodowych z dostosowaniem do wymagań p.poż. oraz wykonanie wyjścia z sali Demela w budynku Morskiego Instytutu Rybackiego w Gdyni przy ul. Kołłątaja 1 w formule zaprojektuj i wykonaj Wartość Przedmiotu Zamówienia: > 14 000 euro < 5 150 000 euro.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.22.10.00 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych 45.22.32.00 - Roboty konstrukcyjne 45.26.25.22 - Roboty murarskie 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45.31.21.00 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych 45.31.60.00 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych 45.34.30.00 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.42.11.31 - Instalowanie drzwi .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 140.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości 27.000,00 zł. przed upływem terminu składania ofert.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) Posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, wykonali co najmniej 3 dokumentacje projektowe dotyczące oddzieleń p. pożarowych, systemu oddymiania i oświetlenia awaryjno-ewakuacyjnego, oraz wykonali 3 roboty budowlane o charakterze podobnym do przedmiotu zamówienia i wykonali je (projekty oraz roboty budowlane) z należytą starannością z przedstawieniem dokumentów potwierdzających należyte wykonanie Zał. Nr 3 do SIWZ) dysponują osobami posiadającymi stosowne uprawnienia architekta, konstruktora, oraz posiadającymi uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności: konstrukcyjno-budowlanej instalacji w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych, i kanalizacyjnych oraz instalacji i urządzeń elektrycznych oraz elektroenergetycznych, minimum po jednej osobie posiadającej uprawnienia z każdej branży. Osoby te winny być członkami Izby Inżynierów Budownictwa dysponują min. 1 osobą posiadającą aktualne uprawnienia do wykonywania biernych zabezpieczeń oddzieleń przeciwpożarowych 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj.: wykażą, że posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę równą co najmniej 400.000,00PLN Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia przedłożą dokument potwierdzający ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę nie mniejszą niż 1.000.000,00PLN (słownie: jeden milion złotych). Dokument musi być ważny w dniu, w którym upływa termin składania ofert. Wykonawca zobowiązany jest do złożenia oświadczenia, iż w przypadku wyboru jego oferty, po upływie terminu ważności dokumentu ubezpieczeniowego odnowi ubezpieczenie, na co najmniej takich samych warunkach na okres obejmujący wykonanie przedmiotu zamówienia. 4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty, złożony na druku stanowiącym ZAŁĄCZNIK NR 1 do SIWZ wraz z Formularzem cenowym - ZAŁĄCZNIK NR 1.1 do SIWZ oraz kosztorysem ofertowym (złożonym na własnym druku - jako ZAŁĄCZNIK 1a) Oświadczenia i dokumenty jakie powinni dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków: 2. Wykonawca załączy do formularza oferty następujące dokumenty (ułożone kolejno) 1) Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 24 ust. 1 i ust 2 oraz art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, złożone na druku, stanowiącym ZAŁĄCZNIK NR 2 do SIWZ; 2) Wykaz wykonanych projektów oraz robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością projektom/robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, przy czym co najmniej jedna robota budowlana o wartości netto minimum 400.000,00PLN (słownie: czterysta tysięcy złotych); złożony na druku, stanowiącym ZAŁĄCZNIK NR 3 do SIWZ. 3) Wykaz osób posiadających uprawnienia projektowe, budowlane do kierowania robotami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, złożony na druku stanowiącym ZAŁĄCZNIK NR 4 do SIWZ wraz z załączeniem kopii uprawnień, oraz aktualnych wpisów na listę członków Izby Samorządu Zawodowego. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany wykaz może być złożony wspólnie lub oddzielnie przez Wykonawców; 4) Wykaz części zamówienia, która będzie wykonana przez podwykonawcę, złożony na druku stanowiącym ZAŁĄCZNIK NR 5 do SIWZ. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany wykaz może być złożony wspólnie lub oddzielnie przez Wykonawców. 5) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę. 6) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 7) Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy na kwotę równą co najmniej 400 000,00 PLN, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W informacji z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej winna się znaleźć kwota lub zapis z którego będzie wynikać, że Wykonawca posiada środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę równą co najmniej 400.000,00 PLN. 8) Polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 1.000.000,00PLN. 9) Sposób wydzielenia klatki S1 - szkice - ZAŁĄCZNIK NR 6: 10) Harmonogram robót złożony na druku stanowiącym ZAŁĄCZNIK NR 7 do SIWZ. 11) Parafowany OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - ZAŁĄCZNIK B do SIWZ; 12) Parafowany Program Funkcjonalno-Użytkowy - ZAŁĄCZNIK B 1 do SIWZ 13) WZÓR UMOWY - uzupełniony o brakujące dane, parafowany przez osobę/y właściwą/e do reprezentowania Wykonawcy - ZAŁĄCZNIK C do SIWZ..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mir.gdynia.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie zamawiającego, w pok. 501 w godz. 10:00-12:00..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.06.2009 godzina 11:30, miejsce: Morski Instytut Rybacki w Gdyni, ul. Kołłątaja 1 81-332 Gdynia, Kancelaria MIR, pok. 404..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Zapewnienie kompleksowego wsparcia eksperckiego w zakresie optymalizacji procesów HR w Szpitale Pomorskie Sp. z o.o., które obejmuje przygotowanie, opracowanie i wdrożenie nowoczesnych rozwiązań...
- Zakup mebli na potrzeby Studenckiego Domu Marynarza
- Dostawa medali dla potrzeb Gdyńskiego Centrum Sportu w roku 2025
- Zakup gadżetów promocyjnych ze znakowaniem na Morski Festiwal Nauki
- Wykonanie izolacji pionowej i poziomej wraz z robotami towarzyszącymi w budynku J przy ul. Morskiej 81-87 w Gdyni
- Czarter jednostek rybackich umożliwiających uczestnictwo pracowników MIR-PIB w rejsach oraz pomoc w realizacji połowów badawczych prowadzonych przez MIR-PIB.
więcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont dachu, kominów oraz termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego w Trzebiatowie przy ul. Kilińskiego 91, wraz z robotami towarzyszącymi.
- Termomodernizacja czterech osad służbowych na terenie Parku Narodowego "Bory Tucholskie"
- Przebudowa drogi gminnej Wiatrowo - Wiatrowo-Las
- Budowa budynku na potrzeby przedszkola i żłobka na terenie gminy Orońsko
- Modernizacja i budowa budynków użyteczności publicznej na terenie gminy Młynarze wraz z zagospodarowaniem terenu
- ZP-9/2025 - Remont pomieszczeń zmywalni Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Warszawie przy ul. Żelaznej 79
więcej: Roboty konstrukcyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.