eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piekary ŚląskieRemont sanitariatów szkolnych w Miejskiej Szkole Podstawowej nr 5 w Piekarach Śląskich przy ul. Chopina 11

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-06-02

Piekary Śląskie: Remont sanitariatów szkolnych w Miejskiej Szkole Podstawowej nr 5 w Piekarach Śląskich przy ul. Chopina 11
Numer ogłoszenia: 141130 - 2011; data zamieszczenia: 02.06.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Piekary Śląskie , ul. Bytomska 84, 41-940 Piekary Śląskie, woj. śląskie, tel. 032 3939337, faks (032) 287 22 69.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.piekary.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont sanitariatów szkolnych w Miejskiej Szkole Podstawowej nr 5 w Piekarach Śląskich przy ul. Chopina 11.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont sanitariatów chłopców i dziewcząt na parterze , I i II piętrze szkoły z przystosowaniem jednej ubikacji na parterze dla osób niepełnosprawnych . Remont obejmuje: wymianę instalacji wod.-kan. i c.o. wraz z wymianą pionów, wykonanie instalacji ciepłej wody z podłączeniem do istniejących zasobników, wykonanie wentylacji mechanicznej, wymianę przyborów sanitarnych i grzejników c.o., wymianę instalacji elektrycznej i osprzętu wymianę tynków, okładzin ścian i posadzek, montaż kabin ustępowych systemowych, stolarki drzwiowej, roboty malarskie, roboty porządkowe, Roboty będą polegały między innymi na następujących pracach : - roboty rozbiórkowe - 265,75 m2 - tynki i okładziny - 426,47m2 - posadzki i podłoża - 98,68m2 - płytki Gres- 121,08m2 - płytki ceramiczne - 423,25m2 - baterie umywalkowe - 21szt. - baterie do pisuarów - 7 szt - Geberit Duofix do miski ustępowej- 17 kpl. - Geberit Duofix do umywalki - 20 kpl. - umywalki - 20 szt - miski ustępowe - 17 kpl. - pisuary porcelanowe - 7szt. - szafki hydrantowe wiszące 4szt. - rury wodne stal fi 15-50 - 274,13m - rury pcw kanal. fi 40-160 203,99m - rurociagi c.o. z rur stal. fi 15-20 - 71m - grzejniki -10szt - nawietrzaki podokienne 12szt. - przewody wentylacyjne z blachy stal. Typu Spiro 96,06m - wentylatory osiowe do fi 355mm - 6szt - oprawy oświetleniowe nasufitowe-plafoniery -48szt. - oprawy oświetleniowe naścienne -plafoniery -21szt. - puszki podtynkowe - 51szt. Szczegółowe zestawienia materiałów i obmiary zawarte są w przedmiarach robot. Uwaga! Podczas przekazania placu budowy w obecności dyrektora szkoły z uwagi na czynny obiekt ustalony zostanie harmonogram robót. Przekazywanie do użytku wyremontowanych ubikacji musi następować sukcesywnie. W okresie gwarancji urządzeń ,udzielonej przez ich producenta Wykonawca zobowiązany jest do nieodpłatnej wymiany niesprawnego urządzenia na wolne od wad w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego. Po upływie okresu gwarancji urządzeń udzielonej przez ich producenta , a w okresie gwarancji udzielonej przez Wykonawcę na roboty będące przedmiotem niniejszego zadania Wykonawca jest zobowiązany do nieodpłatnej wymiany niesprawnego urządzenia na wolne od wad zakupione przez użytkownika (inwestora). Przed upływem udzielonego okresu gwarancji Wykonawca zgłosi gotowość robót do odbioru gwarancyjnego. W celu prawidłowego przygotowania oferty wskazana jest lustracja obiektu w celu zapoznania się z warunkami technicznymi wykonania przedmiotu zamówienia. Podane w dokumentacji materiały, systemy i urządzenia są przykładowe . Można stosować materiały równoważne pod warunkiem, że zmienione materiały będą posiadać aprobaty techniczne , atesty higieniczne , klasyfikacje ogniowe , świadectwa dopuszczenia do stosowania w budownictwie oraz te same parametry techniczne ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 4.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • udokumentowanie wykonania robót : minimum 2 szt. na wymianę posadzek płytkowych, minimum 2 szt. na licowanie ścian płytkami, minimum 2 szt. na wymianę stolarki drzwiowej, minimum 2 szt. na roboty murarsko-tynkarskie, minimum 2 szt. na roboty malarskie , minimum 2 szt. na wymianę instalacji wod.-kan., minimum 2 szt. na wymianę instalacji centralnego ogrzewania, minimum 2 szt. na wymianę instalacji elektrycznej .

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - udokumentowanie dysponowania osobą z uprawnieniami budowlanymi do pełnienia funkcji kierownika budowy w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, - udokumentowanie dysponowania osobą z uprawnieniami budowlanymi do pełnienia funkcji kierownika robót ogólno-budowlanych w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, - udokumentowanie dysponowania osobą z uprawnieniami budowlanymi do pełnienia funkcji kierownika robót wod.-kan., c.o. w specjalności instalacyjno-inżynieryjnej , w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowo-kanalizacyjnych oraz centralnego ogrzewania , - udokumentowanie dysponowania osobą z uprawnieniami budowlanymi do pełnienia funkcji kierownika robót elektrycznych w specjalności elektrycznej , - udokumentowanie dysponowania osobami posiadającymi świadectwa i uprawnienia w następujących zakresach : minimum jedna osoba z świadectwem kwalifikacyjnym E , minimum jedna osoba z świadectwem kwalifikacyjnym D i minimum jedna osoba z uprawnieniami do pomiarów ochrony przeciwporażeniowej ( świadectwa i uprawnienia mogą być łączone ) . Ww osoby muszą posiadać aktualny wpis do Okręgowej Izby Budownictwa i opłaconą składkę . d) sytuacji ekonomicznej i finansowej

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wypełniony formularz oferty wraz z kosztorysami ofertowymi szczegółowymi i zbiorczymi zestawieniami robocizny, materiałów i sprzętu i zbiorczym zestawieniem wartości wszystkich robót składających się na ostateczną cenę ofertową .

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.piekary.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Piekary Śląskie ul. Bytomska 84 41-940 Piekary Śląskie Biuro Zamówień Publicznych , pok. 218.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.06.2011 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta Piekary Śląskie ul. Bytomska 84 41-940 Piekary Śląskie Biuro Zamówień Publicznych , pok. 218.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.