Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-04-10
Osiecznica: Remont dróg gminnych i wewnętrznych na terenie gminy Osiecznica
Numer ogłoszenia: 141142 - 2013; data zamieszczenia: 10.04.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Osiecznica , ul. Lubańska 43, 59-724 Osiecznica, woj. dolnośląskie, tel. 075/ 731-21-11, 731-21-07, 731, faks (075) 73 12 148.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://osiecznica.bip.net.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont dróg gminnych i wewnętrznych na terenie gminy Osiecznica.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont dróg gminnych i wewnętrznych na terenie gminy Osiecznica z podziałem na zadania: Zadanie nr 1 - cięcie i frezowanie nawierzchni bitumicznej na włączeniach, mechaniczna ścinka pobocza, wykonanie koryta na zjazdach, ułożenie warstwy odcinającej z piasku oraz podbudowy z kamienia łamanego, międzywarstwowe oczyszczenie i skropienie nawierzchni, miejscowe wyrównanie nawierzchni mieszanką min-asf. AC 16 W oraz ułożenie warstwy ścieralnej z mieszanki AC 11 S. Regulacja pionowa studzienek oraz uzupełnienie poboczy kamieniem łamanym. Zadanie nr 2 - cięcie i frezowanie nawierzchni bitumicznej na włączeniach, mechaniczna ścinka pobocza, wykonanie koryta na zjazdach, ułożenie warstwy odcinającej z piasku oraz podbudowy z kamienia łamanego, międzywarstwowe oczyszczenie i skropienie nawierzchni, ułożenie warstwy ścieralnej z mieszanki AC 11 S, regulacja pionowa studzienek oraz uzupełnienie poboczy kamieniem łamanym. Zadanie nr 3 - cięcie i frezowanie nawierzchni bitumicznej na włączeniach, mechaniczna ścinka pobocza, wykonanie koryta na zjazdach, ułożenie warstwy odcinającej z piasku oraz podbudowy z kamienia łamanego, międzywarstwowe oczyszczenie i skropienie nawierzchni, miejscowe wyrównanie nawierzchni mieszanką min-asf. AC 16 W oraz ułożenie warstwy ścieralnej z mieszanki AC 11 S. Regulacja pionowa studzienek oraz uzupełnienie poboczy kamieniem łamanym. Zadanie nr 4 - mechaniczne ścinanie poboczy, wykonanie koryta na zjazdach, ułożenie warstwy odcinającej z piasku i podbudowy z kamienia łamanego, wyrównanie podbudowy kamieniem łamanym z nadaniem na odcinku 65 m spadku poprzecznego jednostronnego, międzywarstwowe oczyszczenie i skropienie nawierzchni, wyrównanie nawierzchni mieszanką min-asf. AC 16 W oraz ułożenie nawierzchni z mieszanki AC 11 S dla ruchu KR 2. Regulacja pionowa studzienek oraz uzupełnienie poboczy kamieniem łamanym. Odmulenie rowu drogowego. Zadanie nr 5 - wyrównanie podbudowy kamieniem łamanym na całej powierzchni odcinka remontowanego, wykonanie podwójnego powierzchniowego utrwalenia podbudowy emulsją asfaltową i grysami kamiennymi łamanymi. Uzupełnienie poboczy kamieniem łamanym. Zadanie nr 6 - frezowanie nawierzchni bitumicznej na włączeniach, mechaniczna ścinka pobocza, wykonanie koryta na zjazdach, ułożenie warstwy odcinającej z piasku oraz podbudowy z kamienia łamanego, międzywarstwowe oczyszczenie i skropienie nawierzchni, miejscowe wyrównanie nawierzchni mieszanką min-asf. AC 16 W oraz ułożenie warstwy ścieralnej z mieszanki AC 11 S. Regulacja pionowa studzienek oraz uzupełnienie poboczy kamieniem łamanym. Zadanie nr 7 - frezowanie nawierzchni bitumicznej na włączeniach i na krawędzi jezdni, mechaniczna ścinka pobocza, przełożenie nawierzchni zjazdów z kostki kamiennej i betonowej, wykonanie koryta na zjazdach, ułożenie warstwy odcinającej z piasku oraz podbudowy z kamienia łamanego, międzywarstwowe oczyszczenie i skropienie nawierzchni, miejscowe wyrównanie nawierzchni mieszanką min-asf. AC 16 W oraz ułożenie warstwy ścieralnej z mieszanki AC 11 S. Regulacja pionowa studzienek oraz uzupełnienie poboczy kamieniem łamanym. Zadanie nr 8 - cięcie i frezowanie miejscowe na włączeniach nawierzchni bitumicznej, regulacja pionowa włazów kanałowych, oczyszczenie i skropienie nawierzchni, ułożenie warstwy ścieralnej z mieszanki AC 11 S. Zadanie nr 9 - frezowanie nawierzchni bitumicznej na włączeniach i na krawędzi jezdni, mechaniczna ścinka pobocza, międzywarstwowe oczyszczenie i skropienie nawierzchni, miejscowe wyrównanie nawierzchni mieszanką min-asf. AC 16 W oraz ułożenie warstwy ścieralnej z mieszanki AC 11 S. Regulacja pionowa studzienek oraz uzupełnienie poboczy kamieniem łamanym. Zadanie nr 10 - frezowanie nawierzchni bitumicznej na włączeniach i na krawędzi jezdni, mechaniczna ścinka pobocza, wykonanie koryta na zjazdach, ułożenie warstwy odcinającej z piasku i podbudowy z kamienia łamanego 0/31,5 międzywarstwowe oczyszczenie i skropienie nawierzchni, ułożenie warstwy ścieralnej z mieszanki AC 11 S. Regulacja pionowa studzienek oraz uzupełnienie poboczy kamieniem łamanym. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w przedmiarach robót oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.10.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 6.500,00 zł. Szczegółowe informacje na temat wadium zawarte są w pkt. 12 SIWZ.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełniania tego warunku na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże się doświadczeniem w realizacji zadań w zakresie budowy, przebudowy lub remontu dróg utwardzonych o nawierzchni asfaltowej o łącznej powierzchni minimum 4000m2, wykonanego w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełniania tego warunku na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełniania tego warunku na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3.2)
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
- kosztorys ofertowy, - dowód wniesienia wadium przetargowego, - harmonogram rzeczowo - terminowo - finansowy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza możliwość zmian postanowień zawartej umowy w zakresie przedłużenia terminów przewidzianych na realizację zamówienia w przypadku zaistnienia warunków atmosferycznych powodujących konieczność przerwania robót, potwierdzoną przez inspektora nadzoru, o liczbę dni występowania niekorzystnych warunków atmosferycznych, Zamawiający dopuszcza możliwość zmian postanowień zawartej umowy w zakresie przedłużenia terminów przewidzianych na realizację zamówienia w przypadku zaistnienia konieczności udzielenia zamówień dodatkowych, których realizacja powoduje konieczność przedłużenia terminów przewidzianych na realizację zamówienia podstawowego, o liczbę dni koniecznych do wykonania zamówienia dodatkowego, Niedopuszczalna jest zmiana postanowień zawartej umowy oraz wprowadzenie nowych postanowień do umowy, niekorzystnych dla Zamawiającego, jeżeli przy ich uwzględnieniu należałoby zmienić treść oferty na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, chyba że konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. Zmiana umowy dokonana z naruszeniem niniejszego postanowienia jest nieważna. Wskazane powyżej zmiany mogą zostać wprowadzone jedynie w przypadku, jeżeli obydwie strony umowy zgodnie uznają, że zaszły wskazane okoliczności oraz wprowadzenie zmian jest konieczne i niezbędne dla prawidłowej realizacji zamówienia.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://osiecznica.bip.net.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Osiecznicy
ul. Lubańska 43
59-724 Osiecznica.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.04.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Osiecznicy - pok. nr 18 - sekretariat ul. Lubańska 43 59-724 Osiecznica.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie remontu cząstkowego dróg gminnych o nawierzchni bitumicznej i tłuczniowej na terenie gminy Zielonki w latach 2025, 2026, 2027
- Bieżące utrzymanie dróg, ulic, placów, chodników, parkingów, urządzeń BRD i wiat przystankowych, których zarządcą jest Burmistrz Bobolic w 2025 roku
- Remonty dróg gminnych i wewnętrznych o nawierzchni z kostki brukowej położonych na terenie Gminy Koluszki
- Wykonanie remontów cząstkowych dróg i placów na terenie Gminy Wejherowo w latach 2025 - 2026 w podziale na części
- Wykonanie remontów cząstkowych dróg powiatowych o nawierzchni bitumicznej na terenie Powiatu Radomszczańskiego z podziałem na części
- Wykonanie robót drogowych w zakresie remontów uszkodzonych nawierzchni wewnętrznych ciągów komunikacyjnych i ich oznakowania oraz wykonanie nowych obiektów drogowych i utwardzeń (...)
więcej: Roboty w zakresie naprawy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.