Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-01-20
Wieruszów: Modernizacja ewidencji gruntów i budynków prowadzonej dla obrębów : Ostrówek gm. Galewice, Kąty Walichnowskie gm. Czastary, Kolonia Bolesławiec Chróścin gm. Bolesławiec, Krzyż gm. Czastary, Osowa gm. Galewice, powiat wieruszowski, województwo łódzkie.
Numer ogłoszenia: 14114 - 2015; data zamieszczenia: 20.01.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Wieruszowski , Rynek 1-7, 98-400 Wieruszów, woj. łódzkie, tel. 62 78 13 370, 62 78 13 386, faks 62 78 31 963.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-wieruszowski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja ewidencji gruntów i budynków prowadzonej dla obrębów : Ostrówek gm. Galewice, Kąty Walichnowskie gm. Czastary, Kolonia Bolesławiec Chróścin gm. Bolesławiec, Krzyż gm. Czastary, Osowa gm. Galewice, powiat wieruszowski, województwo łódzkie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Modernizacja ewidencji gruntów i budynków prowadzonej dla obrębów : Ostrówek gm. Galewice, Kąty Walichnowskie gm. Czastary, Kolonia Bolesławiec Chróścin gm. Bolesławiec, Krzyż gm. Czastary, Osowa gm. Galewice, powiat wieruszowski, województwo łódzkie. Modernizacja ewidencji gruntów i budynków prowadzona będzie zgodnie z zasadami określonymi w art. 24 a ustawy z dnia 17 maja 1989r. Prawo geodezyjne i kartograficzne ( tj. Dz. U z 2010r., Nr 193, poz. 1287 ze zm.) oraz w rozporządzeniu Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 29.03.2001r. w sprawie ewidencji gruntów i budynków ( Dz. U. Nr 38, poz. 454 ze zm.) i rozporządzeniu Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 29 listopada 2013r. zmieniającym rozporządzenie w sprawie ewidencji gruntów i budynków ( Dz. U. z 2013r., poz. 1551) . Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Część nr 1: Modernizacja ewidencji gruntów i budynków prowadzonej dla obrębu Ostrówek gm. Galewice, liczba działek ewidencyjnych: 1666, pole powierzchni obrębu: 648 ha, szacunkowa liczba budynków ok.: 414 Część nr 2: Modernizacja ewidencji gruntów i budynków prowadzonej dla obrębu Kąty Walichnowskie gm. Czastary, liczba działek ewidencyjnych: 1158 pole powierzchni obrębu: 709 ha, szacunkowa liczba budynków ok.: 182 Część nr 3:Modernizacja ewidencji gruntów i budynków prowadzonej dla obrębu Kolonia Bolesławiec Chróścin, gm. Bolesławiec, liczba działek ewidencyjnych: 516, pole powierzchni obrębu: 310 ha, szacunkowa liczba budynków ok.: 200 Część nr 4 Modernizacja ewidencji gruntów i budynków prowadzonej dla obrębu Krzyż , gm. Czastary, liczba działek ewidencyjnych: 1219, pole powierzchni obrębu: 495 ha, szacunkowa liczba budynków ok.: 122 Częśc nr 5 Modernizacja ewidencji gruntów i budynków prowadzonej dla obrębu Osowa, gm. Galewice, liczba działek ewidencyjnych: 854, pole powierzchni obrębu: 581 ha, szacunkowa liczba budynków ok.: 332.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.22.22.00-2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi, odrębnie dla każdej z części zamówienia, dysponować co najmniej jedną osobą, która posiada uprawnienia zawodowe w zakresie, o którym mowa w art. 43 pkt 1 i 2 ustawy z dnia 17.05.1989r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (tj. Dz. U. z 2010r., Nr 193, poz. 1287 ze zm.). Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie: 1) Oświadczenia ( z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp) sporządzonego według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ, 2) Wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ potwierdzającego dysponowanie co najmniej jedną osobą, która posiada uprawnienia zawodowe w zakresie, o którym mowa w art. 43 pkt 1 i 2 ustawy z dnia 17.05.1989r. Prawo geodezyjne i kartograficzne ( tj. Dz. U. z 2010r., Nr 193, poz. 1287 ze zm.) wraz z oświadczeniem, że osoba która będzie uczestniczyła w wykonaniu zamówienia posiada w/w uprawnienia geodezyjne.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp sporządzonego według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp sporządzonego według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp sporządzonego według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp sporządzonego według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Wykaz podwykonawców wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ. W przypadku braku informacji o podwykonawcach zamawiający uzna, że całość zamówienia zostanie wykonana przez wykonawcę własnymi siłami. 2) Oświadczenie na podstawie art. 8 ust. 3 ustawy P.z.p. o nieujawnianiu informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ. Niezłożenie przez Wykonawcę oświadczenia, o którym mowa wyżej nie wywołuje dla wykonawcy żadnych skutków związanych z wykluczeniem lub odrzuceniem oferty. 3) Pełnomocnictwo dla osoby podpisującej ofertę jeżeli upoważnienie do podpisania oferty nie wynika z dokumentu stwierdzającego status prawny oferenta tj. z właściwego rejestru lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Pełnomocnictwo musi być wystawione na reprezentanta wykonawcy i podpisane przez osoby do tego upełnomocnione. 4) Pełnomocnictwo, o którym mowa w pkt 10 SIWZ w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 5) Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Termin rękojmi za wady - 10
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiany warunków umowy i warunki zmian zostały opisane w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.powiat-wieruszowski.pl,
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Wieruszowie, ul. Rynek 1-7, 98-400 Wieruszów, cena 30 zł...
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.01.2015 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Wieruszowie, ul. Rynek 1-7, 98-400 Wieruszów, biuro podawcze ..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia ( w każdej z części) wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych. Zamawiający nie wykluczy z postępowania wykonawcy, który udowodni, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mają zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszeniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz który naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Modernizacja ewidencji gruntów i budynków prowadzonej dla obrębu Ostrówek gm. Galewice.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Modernizacja ewidencji gruntów i budynków prowadzonej dla obrębu Ostrówek gm. Galewice Liczba działek ewidencyjnych: 1666, Pole powierzchni obrębu: 648 ha Szacunkowa liczba budynków ok.: 414 Modernizacja ewidencji gruntów i budynków prowadzona będzie zgodnie z zasadami określonymi w art. 24 a ustawy z dnia 17 maja 1989r. Prawo geodezyjne i kartograficzne ( tj. Dz. U z 2010r., Nr 193, poz. 1287 ze zm.) oraz w rozporządzeniu Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 29.03.2001r. w sprawie ewidencji gruntów i budynków ( Dz. U. Nr 38, poz. 454 ze zm.) i rozporządzeniu Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 29 listopada 2013r. zmieniającym rozporządzenie w sprawie ewidencji gruntów i budynków ( Dz. U. z 2013r., poz. 1551).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.22.22.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin rękojmi za wady - 10
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Modernizacja ewidencji gruntów i budynków prowadzonej dla obrębu Kąty Walichnowskie gm. Czastary.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Modernizacja ewidencji gruntów i budynków prowadzonej dla obrębu Kąty Walichnowskie gm. Czastary Liczba działek ewidencyjnych: 1158 Pole powierzchni obrębu: 709 ha Szacunkowa liczba budynków ok.: 182. Modernizacja ewidencji gruntów i budynków prowadzona będzie zgodnie z zasadami określonymi w art. 24 a ustawy z dnia 17 maja 1989r. Prawo geodezyjne i kartograficzne ( tj. Dz. U z 2010r., Nr 193, poz. 1287 ze zm.) oraz w rozporządzeniu Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 29.03.2001r. w sprawie ewidencji gruntów i budynków ( Dz. U. Nr 38, poz. 454 ze zm.) i rozporządzeniu Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 29 listopada 2013r. zmieniającym rozporządzenie w sprawie ewidencji gruntów i budynków ( Dz. U. z 2013r., poz. 1551).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.22.22.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.07.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin rękojmi za wady - 10
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Modernizacja ewidencji gruntów i budynków prowadzonej dla obrębu Kolonia Bolesławiec Chróścin, gm. Bolesławiec.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Modernizacja ewidencji gruntów i budynków prowadzonej dla obrębu Kolonia Bolesławiec Chróścin, gm. Bolesławiec Liczba działek ewidencyjnych: 516 Pole powierzchni obrębu: 310 ha Szacunkowa liczba budynków ok.: 200 Modernizacja ewidencji gruntów i budynków prowadzona będzie zgodnie z zasadami określonymi w art. 24 a ustawy z dnia 17 maja 1989r. Prawo geodezyjne i kartograficzne ( tj. Dz. U z 2010r., Nr 193, poz. 1287 ze zm.) oraz w rozporządzeniu Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 29.03.2001r. w sprawie ewidencji gruntów i budynków ( Dz. U. Nr 38, poz. 454 ze zm.) i rozporządzeniu Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 29 listopada 2013r. zmieniającym rozporządzenie w sprawie ewidencji gruntów i budynków ( Dz. U. z 2013r., poz. 1551).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.22.22.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin rękojmi za wady - 10
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Modernizacja ewidencji gruntów i budynków prowadzonej dla obrębu Krzyż , gm. Czastary.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Modernizacja ewidencji gruntów i budynków prowadzonej dla obrębu Krzyż , gm. Czastary Liczba działek ewidencyjnych: 1219 Pole powierzchni obrębu: 495 ha Szacunkowa liczba budynków ok.: 122 Modernizacja ewidencji gruntów i budynków prowadzona będzie zgodnie z zasadami określonymi w art. 24 a ustawy z dnia 17 maja 1989r. Prawo geodezyjne i kartograficzne ( tj. Dz. U z 2010r., Nr 193, poz. 1287 ze zm.) oraz w rozporządzeniu Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 29.03.2001r. w sprawie ewidencji gruntów i budynków ( Dz. U. Nr 38, poz. 454 ze zm.) i rozporządzeniu Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 29 listopada 2013r. zmieniającym rozporządzenie w sprawie ewidencji gruntów i budynków ( Dz. U. z 2013r., poz. 1551).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.22.22.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 03.11.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin rękojmi za wady - 10
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Modernizacja ewidencji gruntów i budynków prowadzonej dla obrębu Osowa, gm. Galewice.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Modernizacja ewidencji gruntów i budynków prowadzonej dla obrębu Osowa, gm. Galewice Liczba działek ewidencyjnych: 854 Pole powierzchni obrębu: 581 ha Szacunkowa liczba budynków ok.: 332 Modernizacja ewidencji gruntów i budynków prowadzona będzie zgodnie z zasadami określonymi w art. 24 a ustawy z dnia 17 maja 1989r. Prawo geodezyjne i kartograficzne ( tj. Dz. U z 2010r., Nr 193, poz. 1287 ze zm.) oraz w rozporządzeniu Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 29.03.2001r. w sprawie ewidencji gruntów i budynków ( Dz. U. Nr 38, poz. 454 ze zm.) i rozporządzeniu Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 29 listopada 2013r. zmieniającym rozporządzenie w sprawie ewidencji gruntów i budynków ( Dz. U. z 2013r., poz. 1551).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.22.22.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.05.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin rekojmi za wady - 10
INNE PRZETARGI WIERUSZÓW
- Dostawa serwera sieciowego do wykonywania kopii bezpieczeństwa danych, switchy zarządzalnych, kontrolera sprzętowego, systemu do zarządzania i monitorowania infrastruktury IT- rozbudowa
- Wdrożenie systemu pocztowego, wdrożenie zabezpieczenia obszaru tożsamości
więcej: przetargi WIERUSZÓW »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.