Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-05-02
Częstochowa: Dostawa odczynników dla Laboratorium Analityczno-Bakteriologicznego
Numer ogłoszenia: 141172 - 2012; data zamieszczenia: 02.05.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Zakład Opieki Zdrowotnej nad Matką, Dzieckiem i Młodzieżą , ul. Sobieskiego 7a, 42-200 Częstochowa, woj. śląskie, tel. 034 3606135, faks 034 3606135.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.republika.pl/wzoz_czestochowa
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa odczynników dla Laboratorium Analityczno-Bakteriologicznego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na jedną lub większą liczbę wymienionych w niniejszej Specyfikacji części zamówienia - Zadania od 1 do 19. Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 1 dotyczy odczynników do oznaczania parametrów koagulologicznych w materiale biologicznym wraz z kalibratorami oraz materiałem kontrolnym. Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 2 dotyczy odczynników do oznaczania parametrów hematologicznych w materiale biologicznym wraz z materiałem kontrolnym Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 3 dotyczy odczynników do oznaczania parametrów biochemicznych w materiale biologicznym wraz z wzorcami i kalibratorami oraz materiałem kontrolnym Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 4 dotyczy odczynników do oznaczania parametrów z analityki ogólnej w materiale biologicznym Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 5 dotyczy barwniki i odczynniki do analityki ogólnej Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 6 dotyczy wymazówek, probówek, pojemników, końcówek do pipet, szkiełek nakrywkowych, szkiełek podstawowych, nakłuwaczy jednorazowych, naczyniek, pipet, pisaków i naklejek Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 7 dotyczy odczynników, kalibratorów, materiałów kontrolnych, materiałów eksploatacyjnych oraz dzierżawy aparatu i wyposażenie stanowiskowe Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 8 dotyczy pipety mechanicznej 8-kanałowej Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 9 dotyczy testów Hb glikowanej z krwi pełnej, testów określających niską koncentrację w moczu ludzkim albuminy Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 10 dotyczy krążków antybiogramowych Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 11 dotyczy krążków mykogramowych Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 12 dotyczy diagnostycznych testów krążkowych i paskowych Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 13 dotyczy gotowych podłoży bakteriologicznych do hodowli, identyfikacji (płytki) oraz szczepów wzorcowych Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 14 dotyczy podłoży bakteriologicznych na płytkach, w probówkach i krążków do oznaczania mechanizmów oporności Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 15 dotyczy testów do oznaczania lekowrażliwości grzybów Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 16 dotyczy testów biochemicznych i odczynników do identyfikacji bakteriologicznej wraz z dzierżawą komputera z oprogramowaniem do ich odczytu Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 17 dotyczy podłoży chromogennych i transportowych Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 18 dotyczy pasków z gradientem stężeń do oznaczania lekowrażliwości Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 19 dotyczy testów lateksowych do identyfikacji bakteriologicznej. Szczegółowy opis i ilości odczynników zawierają arkusze cenowe stanowiące Załącznik nr 1 do Specyfikacji..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających w odrębnym postępowaniu w trybie art. 67 ust.1 pkt.7 ustawy Pzp stanowiących nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego w zakresie danego Zadania.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 38.43.45.80-5, 38.43.45.20-7, 30.21.33.00-8, 30.23.21.10-8, 41.53.00.00-5, 50.42.10.00-2, 38.00.00.00-5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 19.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę realizacji co najmniej dwóch dostaw : (w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie z podaniem wartości, odbiorcy, dat wykonania i zakresu) i potwierdzenie tego faktu np. referencjami lub innym dokumentem potwierdzającym, że zostały wykonane należycie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opłacona polisa lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności : W zakresie Pakietu nr 1, 2, 3, 4, 6, 7,10,13,14,16,17 - polisa min.50.000 złotych W zakresie Pakietu nr 7 - polisa min.300.000 złotych
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie
- zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi, jeżeli zamawiający odwołują się do systemów zapewniania jakości opartych na odpowiednich normach europejskich
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Razem z ofertą Wykonawca zobowiązany będzie złożyć następujące dokumenty nie wymienione powyżej: 1. Formularz ofertowy 2.Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, którego obowiązek złozenia wynika z art.44 Prawa zamówień publicznych 3.Uzupełniony i parafowany projekt umowy/umów opracowany przez Zamawiającego, stanowiacy załącznik do SIWZ 4.Formularze cenowe w zakresie wybranych przez Wykonawcę zadań od 1 do 19 - wypełnione i podpisane przez Wykonawcę. Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy arkusz cenowy, sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do Specyfikacji. Prosimy również o dołączenie Załącznika nr 1 (wypełnionego na wybrane zadania) w formie elektronicznej na płycie CD. 5.Warunki graniczne i wymagania - wypełnione i podpisane przez Wykonawcę 6.Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień / pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub z przedstawionych dokumentów rejestrowych.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiana postanowień umowy może nastąpić w formie pisemnej w ramach unormowania art. 144 Ustawy Prawo zamówień publicznych: a)nr katalogowego, w przypadkach, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy b)wielkości i liczby opakowań w przypadku zmiany sposobu konfekcjonowania towaru bądź zapotrzebowania c)wprowadzenia towaru zastępczego w przypadku braku dostępności towaru zamówionego d)zastąpienia towarem o wyższej jakości, w przypadkach, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy e)obniżenia wynagrodzenia, w przypadkach, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy f)obniżenia cen jednostkowych określonych, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy g)nazwy lub producenta oferowanego preparatu pod warunkiem zachowania tych samych parametrów, w przypadku braku dostępności danego towaru h)podwykonawstwa, w przypadkach, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy, i)osób upoważnionych, o których mowa w § 2 w przypadku rozwiązania stosunku pracy z osobą upoważnioną do współpracy na podstawie niniejszej umowy, a także zmian organizacyjnych w strukturze kadrowej Zamawiającego lub Wykonawcy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.republika.pl/wzoz_czestochowa
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Zakład Opieki Zdrowotnej nad Matką, Dzieckiem i Młodzieżą
ul. Sobieskiego 7a
42-200 Częstochowa
Pokój nr 303 (III p.).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.05.2012 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Zakład Opieki Zdrowotnej nad Matką, Dzieckiem i Młodzieżą ul. Sobieskiego 7a 42-200 Częstochowa Pokój nr 308 (III p.) Sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Odczynniki do koagulologii do Koagulometru CC- 3003.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia dotyczy odczynników do oznaczania parametrów koagulologicznych w materiale biologicznym wraz z kalibratorami oraz materiałem kontrolnym.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Odczynniki do hematologii z autoryzowanym serwisem aparatu COBAS MICROS 60 OTB.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia dotyczy odczynników do oznaczania parametrów hematologicznych w materiale biologicznym wraz z materiałem kontrolnym.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 50.42.10.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Odczynniki biochemiczne z autoryzowanym serwisem analizatora BS 200.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia dotyczy odczynników do oznaczania parametrów biochemicznych w materiale biologicznym wraz z wzorcami i kalibratorami oraz materiałem kontrolnym.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 50.42.10.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Testy do analityki ogólnej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia dotyczy odczynników do oznaczania parametrów z analityki ogólnej w materiale biologicznym.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: barwniki i odczynniki do analityki ogólnej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są barwniki i odczynniki do analityki ogólnej.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Sprzęt laboratoryjny jednorazowego użytku.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia dotyczy wymazówek, probówek, pojemników, końcówek do pipet, szkiełek nakrywkowych, szkiełek podstawowych, nakłuwaczy jednorazowych, naczyniek, pipet, pisaków i naklejek.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Odczynniki do immunochemii z dzierżawą analizatora immunochemicznego stołowego, wieloparametrowego w pełni automatycznego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia dotyczy odczynników, kalibratorów, materiałów kontrolnych, materiałów eksploatacyjnych oraz dzierżawy aparatu i wyposażenie stanowiskowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 38.43.45.20-7, 30.23.21.10-8, 41.53.00.00-5, 50.42.10.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pipeta mechaniczna 8-kanałowa.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest pipeta mechaniczna 8-kanałowa.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Odczynniki do pomiaru hemoglobiny glikowanej i mikroalbuminurii przy użyciu aparatu NycoCard Reader II.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia dotyczy testów Hb glikowanej z krwi pełnej, testów określających niską koncentrację w moczu ludzkim albuminy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 30.23.21.10-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Krążki antybiogramowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są krążki antybiogramowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Krążki mykogramowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są krążki mykogramowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Diagnostyczne testy krążkowe i paskowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są diagnostyczne testy krążkowe i paskowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Gotowe podłoża bakteriologiczne do hodowli, identyfikacji (płytki) oraz szczepy wzorcowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są gotowe podłoża bakteriologiczne do hodowli, identyfikacji (płytki) oraz szczepy wzorcowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Podłoża bakteriologiczne na płytkach, w probówkach i krążki do oznaczania mechanizmów oporności.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są podłoża bakteriologiczne na płytkach, w probówkach i krążki do oznaczania mechanizmów oporności.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Testy do oznaczania lekowrażliwości grzybów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są testy do oznaczania lekowrażliwości grzybów.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Testy biochemiczne i odczynniki do identyfikacji bakteriologicznej wraz z dzierżawą komputera z oprogramowaniem do ich odczytu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są testy biochemiczne i odczynniki do identyfikacji bakteriologicznej wraz z dzierżawą komputera z oprogramowaniem do ich odczytu.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 30.21.33.00-8, 30.23.21.10-8, 38.00.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Podłoża chromogenne i transportowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: przedmiotem zamówienia są podłoża chromogenne i transportowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Paski z gradientem stężeń do oznaczania lekowrażliwości.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są paski z gradientem stężeń do oznaczania lekowrażliwości.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Testy lateksowe do identyfikacji bakteriologicznej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są testy lateksowe do identyfikacji bakteriologicznej.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z CZĘSTOCHOWY
- Zaprojektowanie i wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej wraz z nadzorem autorskim oraz wykonaniem robót budowlanych w celu przebudowy parku szpitalnego w ramach zadania inwestycyjnego (...)
- Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku magazynowego, zlokalizowanego na terenie Centralnej Oczyszczalni Ścieków na budynek garażu dla samochodów ciężarowych
- Badania laboratoryjne dróg publicznych
- Przywracanie bezpieczeństwa drogowego oraz doprowadzanie stanu czystości dróg po zaistniałym zdarzeniu drogowym.
- Wykonanie na terenach zieleni miejskiej w Częstochowie nasadzeń zastępczych drzew wraz z ich 3-letnią pielęgnacją - realizacja decyzji administracyjnych (2025-2028).
- Remont utwardzenia terenu wraz z rozbudową kanalizacji deszczowej oraz wykonaniem przyłącza do kanału w ul. Wręczyckiej
więcej: przetargi w Częstochowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTARCZANIE ODCZYNNIKÓW DO BADAŃ Z ZAKRESU CYTOMETRII PRZEPŁYWOWEJ WRAZ Z ZAKUPEM LICENCJI DODATKOWEGO OPROGRAMOWANIA DO APARATU BD FACslyric
- 12/TP1/SZP-4/2025 Dostawa sprzętu komputerowego dla Politechniki Koszalińskiej
- Dostawa sprzętu i oprogramowania informatycznego
- Dostawa testów do oznaczania troponiny oraz odczynników do badań immunologicznych wraz z dzierżawą sprzętu
- DOSTAWA SZKŁA I AKCESORIÓW LABORATORYJNYCH
- Sukcesywną dostawę odczynników chemicznych dla WSSE w Warszawie
więcej: Komputer biurkowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.