To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-09-25
Iława: Remont zabytkowego budynku Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Iławie. Postępowanie znak: EK-A.272.1.2015.
Numer ogłoszenia: 141205 - 2015; data zamieszczenia: 25.09.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 129337 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna, ul. Sienkiewicza 10, 14-200 Iława, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 6490420, faks 89 6490421.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont zabytkowego budynku Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Iławie. Postępowanie znak: EK-A.272.1.2015..
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót budowlanych polegających na wykonaniu remontu zabytkowego budynku Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Iławie, Przedmiot zamówienia nazwany jest w dalszej części Instrukcji dla Wykonawców obiektem lub przedmiotem zamówienia. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności : 1) przełożenie pokrycia połaci dachowej z dachówki ceramicznej wraz z wymianą obróbek blacharskich, ław kominiarskich, drabinek p/śniegowych i rynien dachowych wraz z demontażem i montażem instalacji odgromowej; 2) wymianę stolarki okiennej i drzwiowej; 3) renowację istniejącej elewacji budynku; 4) przebudowę wejścia do budynku od strony parkingu z przystosowaniem dla osób ograniczonych ruchowo; 5) renowację ogrodzenia od strony frontowej budynku. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w niniejszym postępowaniu został zawarty w dokumentacji projektowej, Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB), przedmiarach robót SIWZ, oraz wzorze umowy wraz załącznikami. 4. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia na podstawie dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, SIWZ wraz z załącznikami, przedmiarami robót dla każdej części oraz pytaniami i odpowiedziami udzielonymi w trakcie procedury o udzielenie zamówienia publicznego, a także, obowiązującymi przepisami szczegółowymi i sztuką budowlaną, wraz z okresem gwarancji i rękojmi. 5. Wykonawca po wykonaniu robót zobowiązany jest do posprzątania pomieszczeń. Koszty sprzątania należy uwzględnić w cenie oferty. 6. Kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień: CPV 45261920-9, 45261910-6, 45261320-3, 45443000-4, 45342000-6, 45453100-8, 42416100-6, 45421130-4, 7. Zamawiający informuje, że: 1) Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Iławie podczas wszelkich robót musi normalnie funkcjonować w godz. od 7.25 -15.00 , o wszelkich niedogodnościach należy informować przynajmniej z 1 dniowym wyprzedzeniem. 2) Podczas wymiany okien należy pomieszczenia zabezpieczyć przed ewentualnymi uszkodzeniami (np. posadzki, ściany, wyposażenie, itp.). 3) Zabezpieczenie terenu wokół budynku z zabezpieczeniem zieleni ozdobnej oraz parkingu i ciągów pieszo-jezdnych przed zniszczeniem; 4) Odpady powstające podczas robót remontowych oraz materiały rozbiórkowe niezdatne do ponownego wbudowania powinny być na bieżąco usunięte przez wykonawcę zgodnie z wymaganiami ochrony środowiska; 5) Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczać(i na bieżąco uzupełniać) folią budowlaną otwory drzwiowe do przyległych pomieszczeń w trakcie prowadzonych prac; 6) W przypadku prowadzenia prac po godzinie 15.30 Wykonawca zobowiązany jest każdorazowo powiadamiać osobę wyznaczoną przez Zamawiającego. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za bezpieczeństwo obiektu w zakresie ppoż. jak również przed kradzieżą w trakcie prowadzonych prac po godzinie 15.30; 7) Wyłączenie energii elektrycznej czy też dostawy wody jest możliwe po godzinach pracy tj. 15.30 za zgodą osoby wyznaczonej przez Zamawiającego do kontaktu z Wykonawcą; 8) Wykonawca zobowiązany jest do przemieszczania się jego pracowników tylko i wyłącznie do pomieszczeń, w których prowadzone będą prace remontowe; 9) Przed przystąpieniem do wykonywania wymiany stolarki okiennej Wykonawca jest zobowiązany dokonać dokładnych pomiarów na obiekcie; 10) Usuwanie istniejącego pokrycia połaci dachowej z dachówki ceramicznej ma się odbywać z pełnym zabezpieczeniem przebywania osób postronnych na placu budowy, 11) Wykonawca w trakcie wykonywania robót zobowiązany jest na bieżąco sprzątać i uporządkować obiekt, oraz zabezpieczyć wykonane roboty w sposób umożliwiający użytkowanie obiektu do czasu zakończenia wszystkich robót. 8. Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczególności ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane. 9. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych w stosunku do wskazanych w dokumentacji projektowej, STWIORB oraz SIWZ i przedmiarach robót pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót w zgodzie z uzyskanym pozwoleniem na budowę, zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji projektowej, STWIORB, przedmiarach robót oraz SIWZ oraz będą zgodne pod względem: 1) gabarytów i konstrukcji (wielkość, rodzaj, właściwości fizyczne oraz liczba elementów składowych), 2) charakteru użytkowego (tożsamość funkcji), 3) charakterystyki materiałowej (rodzaj i jakość materiałów), 4) parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość, dane techniczne, dane hydrauliczne, charakterystyki liniowe, konstrukcje itd.), 5) parametrów bezpieczeństwa użytkowania, 6) standardów emisyjnych, 7) izolacyjności cieplnej, 10. Zgodnie z art. 36b ustawy Pzp Wykonawca zobowiązany jest przedstawić w ofercie część zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom, lub podania przez wykonawcę nazw (firm) podwykonawców, na których zasoby wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art.26 ust. 2b ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - wypełniając wzór nr 6 - jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.19.20 - Konserwacja dachów 45.26.19.10 - Naprawa dachów 45.26.13.20 - Kładzenie rynien 45.44.30.00 - Roboty elewacyjne 45.34.20.00 - Wznoszenie ogrodzeń 45.45.31.00 - Roboty renowacyjne 42.16.10.00 - Kotły grzewcze wody gorącej 45.42.11.30 - Instalowanie drzwi i okien .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.09.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiębiorstwo Budownictwa Ogólnego Budoprzem Sp. z o.o., ul. Orkana 5B, 10-012 Olsztyn, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 601647,32 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 816968,56
Oferta z najniższą ceną: 816968,56 / Oferta z najwyższą ceną: 1110721,75
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z IŁAWY
- Bieżące utrzymanie pasa drogowego na terenie powiatu iławskiego w 2025 r.
- Dostawa sprzętu komputerowego oraz oprogramowania na potrzeby Powiatu Iławskiego
- Sporządzenie dokumentacji projektowej dla zadania "Przebudowa odcinków drogi 1339N Frednowy - Franciszkowo - Mątyki - Dziarny (dr. woj. nr 536)
- Sukcesywna dostawa oznakowania pionowego na potrzeby Powiatowego Zarząd Dróg w Iławie w 2025 r.
- "Modernizacja boiska Orlik "Lipowy Dwór" w Iławie"
więcej: przetargi w Iławie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa części budynku usługowo-mieszkalnego, w celu przystosowania lokalu usługowego, dotąd przedszkola, na żłobek na dz. nr ew. 523 w m. Dąbrowa gm. Kłaj
- Budowa pełnowymiarowego boiska piłkarskiego o nawierzchni z trawy syntetycznej wraz z drenażem, oświetleniem i ogrodzeniem na działce 1240/2, obręb Sośnica.
- KS Grębałowianka - modernizacja obiektów sportowych w zakresie przebudowy boiska głównego o nawierzchni z trawy sztucznej
- Remont budynku administracyjnego Bazy Materiałowej w Brzozowie .
- Budowa 8-oddziałowego Przedszkola nr 148 przy ul. Rogowskiej 18A we Wrocławiu wraz z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą techniczną - zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych
- Rewaloryzacja skweru po klasztorze dominikanów u zbiegu ul. Garbary i ul. Stawnej - teren osady św. Gotarda - ETAP I
więcej: Kotły grzewcze wody gorącej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.