Ogłoszenie z dnia 2008-06-26
Miejsce Piastowe: Pełnienie funkcji Inwestora Zastępczego dla zadania inwestycyjnego: Dom Zakonny z przedszkolem i ośrodkiem rekolekcyjno-konferencyjnym
Numer ogłoszenia: 141233 - 2008; data zamieszczenia: 26.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zgromadzenie Sióstr Św. Michała Archanioła, ul. ks. Br. Markiewicza 22, 38-430 Miejsce Piastowe, woj. podkarpackie, tel. 013 4338131, fax 013 4338132.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.michalitki.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka kościelna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji Inwestora Zastępczego dla zadania inwestycyjnego: Dom Zakonny z przedszkolem i ośrodkiem rekolekcyjno-konferencyjnym.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: ZAKRES CZYNNOŚCI INWESTORA ZASTĘPCZEGO dla zadania inwestycyjnego: Dom Zakonny z przedszkolem i ośrodkiem rekolekcyjno-konferencyjnym A. Odpowiedzialność Inwestora zastępczego 1. Inwestor zastępczy pełniąc czynności zastępstwa inwestorskiego działa w imieniu i na rachunek Zamawiającego jako Jego pełnomocnik. 2. Inwestor zastępczy zobowiązany jest do podejmowania czynności mających na celu zabezpieczenie praw i interesów Zamawiającego. 3. Inwestor zastępczy ponosi wobec Zamawiającego odpowiedzialność za wyrządzone szkody, będące następstwem nienależytego wykonania czynności objętych niniejszą umową ocenianych w granicach przewidzianych dla umów starannego działania. 4. Naprawienie szkody obejmuje wyłącznie straty, które Zamawiający rzeczywiście poniósł. B. Obowiązki Inwestora zastępczego. 1. Inwestor zastępczy zobowiązuje się do realizacji praw i obowiązków wynikających z umów zawartych przy jego udziale przez Zamawiającego o realizację przedsięwzięcia inwestycyjnego. 2. Strony ustalają, że do szczegółowych obowiązków Inwestora zastępczego należy: a) Przygotowanie i przeprowadzenie przy udziale Zamawiającego postępowania przetargowego na wybór wykonawcy w/w inwestycji w trybie zamówienia publicznego realizowanego zgodnie z przepisami obowiązującej na dzień wszczęcia postępowania ustawy prawo zamówień publicznych: - sprawdzenie prawidłowości przekazanej przez Zamawiającego dokumentacji projektowej, w tym specyfikacji wykonania i odbioru robót i dokumentacji kosztorysowej przez pracowników Inwestora zastępczego, - ustalenie w porozumieniu z Zamawiającym warunków stawianych przyszłym wykonawcom robót w zakresie doświadczenia, kwalifikacji, sytuacji finansowej, gwarancji, terminu wykonania robót, kryteriów oceny ofert oraz warunków płatności, należy uwzględnić wykonanie robót etapowo zgodnie z zdolnością finansową Zamawiającego - przygotowanie Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia wraz z wzorem umowy oraz innych dokumentów niezbędnych do wszczęcia postępowania po zaakceptowaniu przez Zamawiającego - udzielanie odpowiedzi na pytania wykonawców dotyczące SIWZ - organizacja otwarcia ofert z udziałem przedstawicieli zamawiającego - dokonanie oceny złożonych ofert i przedstawienie protokołu Zamawiającemu - wybór wykonawcy, który złożył ofertę najkorzystniejszą w świetle postawionych kryteriów - udzielanie odpowiedzi na protesty złożone przez wykonawców, udział w ewentualnych odwołaniach przez nich wniesionych - pełna odpowiedzialność za przeprowadzenie procedury przetargowej b) Doprowadzenie do zawarcia umowy z Wykonawcą: - przygotowanie do podpisania umowy z wybranym Wykonawcą, przedstawienie jej przed podpisaniem do akceptacji Zamawiającemu - wykonanie i przedstawienie Zamawiającemu do akceptacji: zbiorczego zestawienia kosztów oraz harmonogramu rzeczowo - finansowego robót budowlanych po wyłonieniu Wykonawcy tych robót w terminie 10 dni od podpisania umowy z Wykonawcą 3. Przekazanie Wykonawcy dokumentacji projektowej, 4. Przygotowanie niezbędnych dokumentów do przekazania placu budowy i przekazanie go Wykonawcy przy udziale Zamawiającego 5. Ustanowienie inspektorów nadzoru we wszystkich branżach występujących w obiekcie, a w szczególności konstrukcyjnej, ogólnobudowlanej, elektrycznej, sanitarnej, wod-kan, co, gaz wentylacja, sieci zewnętrzne sanitarne, gazowe, elektryczne ze wskazaniem inspektora-koordynatora, zgodnie z przepisami prawa budowlanego; 6. Kontrola procesu rozpoczęcia budowy oraz zapisów w dzienniku budowy w zakresie wytyczenia geodezyjnego oraz oświadczeń uprawnionych osób wykonujących samodzielne funkcje techniczne ; 7. Dopilnowanie odbioru podłoża przez geologa i potwierdzenia tego faktu stosownym zapisem, 8. Kontrola zgodności realizacji z dokumentacją projektową, techniczną, warunkami technicznymi wykonania robót, obowiązującymi przepisami, aktualną wiedzą techniczną, prawem budowlanym oraz umową o realizację przedsięwzięcia inwestycyjnego . 9. Sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowywanych materiałów, kontrola i archiwizacja dokumentów potwierdzających dopuszczenie tych materiałów do obrotu i stosowania w budownictwie; 10. Sprawdzanie i dokonywanie odbiorów robót zanikających i (lub ) ulegających zakryciu; 11. Sprawdzanie protokołów elementów robót i akceptowanie ich w zakresie rzeczowym i rachunkowym, 12. Współpraca z projektantem - kwalifikowanie nadzorów autorskich do zapłaty, 13. Zgłaszanie projektantowi zastrzeżeń do dokumentacji wykonawcy robót i wyegzekwowanie od projektanta stosownych poprawek, 14. Opracowywanie sprawozdań miesięcznych z wykonanego zakresu rzeczowo - finansowego, 15. Kontrolowanie zgodności realizacji z zapisami umowy, w szczególności z harmonogramem rzeczowo-finansowym, 16. Kwalifikowanie zasadności wykonania ewentualnych robót dodatkowych w uzgodnieniu z Zamawiającym, 17. Pozyskanie inwentaryzacji powykonawczej uzbrojenia terenu i usytuowania obiektów kubaturowych oraz dokumentacji powykonawczej, 18. Sprawdzanie, czy stosowane przez wykonawców wyroby są dopuszczone do obrotu i stosowania w budownictwie zgodnie z prawem budowlanym, 19. Prowadzenie narad koordynacyjnych na budowie w terminach uzgodnionych z Zamawiającym i wykonawcami robót, 20. Wydawanie kierownikowi budowy lub kierownikowi robót poleceń, potwierdzonych wpisem do dziennika budowy, dotyczących usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań , także tych wymagających odkrycia robót lub elementów 21. Żądanie od kierownika budowy lub kierownika robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, 22. Wstrzymywanie robót budowlanych w przypadku gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie, bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę, 23. Uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych i przewodów kominowych oraz archiwizacja wszystkich protokołów prób i badań przeprowadzonych w trakcie budowy, 24. Potwierdzanie faktycznie wykonanych robót , bądź ich elementów podlegających odbiorowi częściowemu, przygotowanie dokumentów do odbioru końcowego i ewentualnego rozruchu, 25. Doprowadzenie do odbioru końcowego inwestycji, udział w komisjach odbiorowych i przekazaniu inwestycji do eksploatacji przy założeniu, że odbierającym jest Zamawiający, 26. Przygotowanie dokumentów do złożenia przez Zamawiającego wniosku o pozwolenie na użytkowanie lub zgłoszenie o zakończeniu budowy zgodnie z wymaganiami prawa budowlanego i pozwolenia na budowę 27. Egzekwowanie usunięcia przez projektanta i wykonawcę robót usterek oraz niedoróbek stwierdzonych komisyjnie w trakcie odbiorów częściowych i odbioru końcowego, 28. Udział w rozruchu. 29. Kontrola rozliczeń finansowych, w tym: a). Kontrola prawidłowości wystawiania faktur, zakresów prac i kwot; w zakresie zgodności z umową zawartą z Wykonawcą, b). Sprawdzanie faktur przejściowych i końcowych przedkładanych przez Wykonawcę, kwalifikowanie ich do zapłaty i przekazywanie ich Zamawiającemu do zapłaty, c). Sprawdzanie kalkulacji (kosztorysów np. zamiennych) robót, d). Przygotowanie materiałów związanych z naliczaniem kar umownych oraz odszkodowań uzupełniających Wykonawcy za nienależyte lub nieterminowe wykonanie przez nich zobowiązań umownych, których obowiązek zapłaty musi być zastrzeżony w zawartej z Wykonawcą umowie. e). Dopilnowanie, by koszty umowne inwestycji nie zostały przekroczone; f). Rozliczenie końcowe inwestycji (włącznie z rozliczeniem dotacji pozyskanych przez zamawiającego ze źródeł zewnętrznych). C. Informacje dodatkowe 1. Zamawiający ma prawo zgłaszać w każdym czasie uwagi i zastrzeżenia dotyczące procesu inwestycyjnego, które Inwestor zastępczy winien niezwłocznie przeanalizować i uwzględnić, zawiadamiając Zamawiającego o podjętych działaniach. 2. Inwestor zastępczy zobowiązany jest do co najmniej 3 krotnej wizyty na placu budowy w każdym tygodniu trwania prac budowlanych - co potwierdzi wpisem w dzienniku budowy. Dodatkowo Inwestor zastępczy zobowiązuje się do przybycia na budowę na wezwanie Zamawiającego w razie zaistniałej potrzeby, w czasie 2 godzin od telefonicznego zawiadomienia. 3. Zamawiający z uwagi na ograniczenia w przepływie środków finansowych zastrzega sobie możliwość zawieszenia wykonywania robot budowlanych na określony czas. W takim przypadku, Inwestorowi zastępczemu nie przysługuje wynagrodzenie za okres, w którym nastąpiło zawieszenie wykonywania robót budowlanych.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.26.40.00 - Usługi zarządzania budową Kod CPV wg słownika 2008: 71.54.00.00 - Usługi zarządzania budową Oryginalny kod CPV: 74.26.20.00 - Usługi nadzoru budowlanego Kod CPV wg słownika 2008: 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 48.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: 1.Składając ofertę wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium. Wadium wynosi: 3 000 zł.(słownie: trzy tysiące złotych) 2.Wadium może być wnoszone: - przelewem - na rachunek Zamawiającego: Bank PEKAO SA II-O w Krośnie, nr r-ku 44 1240 1457 1111 0010 1872 2753 z dopiskiem -Wadium- przed upływem terminu składania ofert tak, aby przed upływem tego terminu wadium znajdowało się na ww. rachunku; - w poręczeniach: bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. nr 109 poz. 1158 z późn. zm.) - oryginały dokumentów dołączone do oferty w odrębnej kopercie opisanej -wadium- przed upływem terminu składania ofert, natomiast kserokopia dokumentu (dokumentów) winna załączona być do oferty. 3.Dopuszczalne jest złożenie wadium w więcej niż jednej formie. 4. Wadium złożone w formie poręczenia lub gwarancji musi być wystawione na: Zgromadzeniem Sióstr św. Michała Archanioła, 38-430 Miejsce Piastowe, ul. Ks. Br. Markiewicza 22 5. W przypadku wniesienia wadium w formie poręczenia lub gwarancji zamawiający wymaga, aby w treści takiego dokumentu znalazło się oświadczenie Gwaranta (Poręczyciela), w którym zobowiązuje się on do bezwarunkowej wypłaty kwoty wadium na pierwsze żądanie zamawiającego zawierające oświadczenie, iż zaszła jedna z przesłanek wymienionych w art. 46 ust. 5 ustawy. Jednocześnie Zamawiający wymaga, aby okres ważności gwarancji (poręczenia) nie był krótszy niż okres związania ofertą..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy (podstawa prawna art. 22 ust 1 pkt 1 i 4 ustawy); 2. Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (podstawa prawna art. 22 ust 1 pkt 3 ustawy). Warunek uważa się za spełniony jeśli wykonawca posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 500.000zł; 3. Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (podstawa prawna art. 22 ust 1 pkt 2 ustawy). Warunek uważa się za spełniony jeśli wykonawca wykaże się: A. doświadczeniem - w okresie ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania pełnił funkcje nadzoru inwestorskiego na minimum 3 kubaturowych obiektach budowlanych o kubaturze co najmniej 5000m3 każdy i wartości każdej inwestycji co najmniej 2.000.000zł, oraz co najmniej jedna z tych robót była finansowana lub współfinansowana ze środków publicznych. B. Dysponuje osobami mogącymi wykonać zamówienie tj. posiadającymi uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie w zakresie co najmniej: konstrukcyjnym, ogólnobudowalnym, elektrycznym, sanitarnym, wod-kan, co, gaz, wentylacja, sieci zewnętrzne sanitarne, gazowe, kierowania budową i zrzeszonymi we właściwej izbie samorządu zawodowego.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2. Oświadczenie wykonawcy, wypełnione i własnoręcznie podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy według druku stanowiącego załącznik nr 2 do Specyfikacji. 3. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 500 000zł. 4. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie, wraz z aktualnym zaświadczeniem z właściwego samorządu zawodowego. 5. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie; 6. Dowód wniesienia wadium; 7. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.michalitki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Kancelaria Prawna Prawa Międzynarodowego Paluch i Wspólnicy Sp.Kom. 31-019 Kraków ul. Floriańska 15/4.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: --nie dotyczy--
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: --nie dotyczy--
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.07.2008 godzina 14:00, miejsce: Kancelaria Prawna Prawa Międzynarodowego Paluch i Wspólnicy Sp.Kom. 31-019 Kraków ul. Floriańska 15/4 - sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI MIEJSCE PIASTOWE
więcej: przetargi MIEJSCE PIASTOWE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Nadzór inwestorski dla zadań: "Termomodernizacja budynku SDPŚ" oraz "Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej powiatu świdnickiego pełniących funkcje oświatowe" z podziałem na zadania
- SR.272.u.31.2024.MD "Nadzór inwestorski nad inwestycją pn.: "Przebudowa drogi powiatowej w zakresie budowy zatok postojowych na ul. Morskiej, Jantar"
- Remont odcinka drogi powiatowej nr 1382N Wojmiany - Wiewiórki na odcinku Wojmiany - Woryny
- PEŁNIENIE WIELOBRANŻOWEGO NADZORU AUTORSKIEGO NAD REALIZACJĄ ZADANIA PN. MODERNIZACJA TEATRU POLSKIEGO WE WROCŁAWIU SCENA GŁÓWNA
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego w trakcie realizacji zadania pod nazwą: "Budowa kompleksu przedszkolno - żłobkowego w Obrowie
- Nadzór i administracja kontraktami wraz z doradztwem w zarządzaniu projektem - "Rozbudowa Systemu Selektywnego Zbierania Odpadów w Gminie Skarbimierz"
więcej: Usługi nadzoru budowlanego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.