To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-07-01
Milicz: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia pn. Trening kompetencji społecznych dla 12 uczestników projektu pn. IM-puls współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013 - Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.4 Niepełnosprawni na rynku pracy
Numer ogłoszenia: 141267 - 2014; data zamieszczenia: 01.07.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 120215 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Miliczu, ul. Wojska Polskiego 40, 56-300 Milicz, woj. dolnośląskie, tel. 0-71 384 20 41, 384 29 89, faks 0-71 384 20 41 wew. 13.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia pn. Trening kompetencji społecznych dla 12 uczestników projektu pn. IM-puls współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013 - Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.4 Niepełnosprawni na rynku pracy.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Kod CPV - 80570000-0 Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego 1. Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia pn. Trening kompetencji społecznych dla 12 osób niepełnosprawnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Miliczu jako bezrobotne lub poszukujące pracy nie pozostające w zatrudnieniu. W grupie uczestników nie ma osób niewidomych oraz poruszających się na wózkach. 2. Szkolenie ma na celu przygotowanie osób niepełnosprawnych biorących udział w projekcie IM-puls do większej efektywności komunikowania się z otoczeniem społecznym przez lepsze rozumienie siebie i innych we wzajemnych relacjach. 3. Program szkolenia musi zawierać następujące bloki tematyczne: 1) Wprowadzenie do zagadnień komunikacji międzyludzkiej. 2) Bariery w komunikacji - jak sobie z nimi radzić. 3) Radzenie sobie ze stresem. 4) Emocje - po co są nam potrzebne. 5) Sposoby rozwiązywania konfliktów. 6) Asertywne radzenie sobie w relacjach z ludźmi. 7) Polubić siebie - budowanie poczucia własnej wartości. 4. Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania Programu szkolenia zgodnie z załącznikiem nr 2 do umowy 5. Szkolenie w formie kursu w wymiarze 60 godzin zegarowych powinno odbywać się w systemie codziennym w dniach od poniedziałku do piątku w przedziale czasowym od 8.00 do 15.00. Niedopuszczalne jest zaplanowanie i prowadzenie zajęć w sobotę, niedzielę i dni ustawowo wolne od pracy 6. Godzina zegarowa to 60 minut obejmująca 45 minut zajęć edukacyjnych oraz średnio 15 minut przerwy, gdyż długość przerw może być ustalana w sposób elastyczny. 7. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić każdemu uczestnikowi szkolenia niezbędne materiały dydaktyczne tj. książkę lub skrypt związany z tematyką szkolenia, a także zestaw przyborów piśmienniczych min. notatnik, długopis. 8. Uczestnicy po ukończeniu szkolenia muszą otrzymać co najmniej: 1) zaświadczenie o ukończeniu kursu wystawione zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 stycznia 2012r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych ( Dz.U. z 2012r. poz. 186) 2) inny dokument potwierdzający ukończenie szkolenia, który zgodnie z Rozporządzeniem MPiPS z dnia 14 maja 2014 r. w sprawie szczegółowych warunków realizacji oraz trybu i sposobu prowadzenia usług rynku pracy (Dz.U. z 2014 r., poz. 667) musi zawierać: a) numer z rejestru, b) imię i nazwisko oraz numer PESEL uczestnika szkolenia, a w przypadku cudzoziemca numer dokumentu stwierdzającego tożsamość, c) nazwę instytucji szkoleniowej przeprowadzającej szkolenie, d) formę i nazwę szkolenia, e) okres trwania szkolenia, f) miejsce i datę wydania zaświadczenia lub innego dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia i uzyskanie umiejętności lub kwalifikacji, g) tematy i wymiar godzin zajęć edukacyjnych, h) podpis osoby prowadzającej szkolenie upoważnionej przez instytucję szkoleniową przeprowadzającą szkolenie oraz informację, iż szkolenie było realizowane w ramach projektu pn. IM-puls współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013 - Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.4 Niepełnosprawni na rynku pracy 9. Wykonawca zobowiązuje się do przedłożenia najpóźniej na 2 dni przed podpisaniem umowy: wzorów zaświadczeń i innych dokumentów, które osoba otrzyma po zakończonym szkoleniu, a które zostały wskazane w ofercie. 10. Wykonawca musi zapewnić salę wykładową dostosowaną do wielkości grupy, z odpowiednim oświetleniem, wentylacją i akustyką zgodnie z obowiązującymi przepisami BHP, a także dostępem do toalet. 11. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić serwis kawowy w każdym dniu szkolenia, w tym: kawa, herbata, soki, woda mineralna, ciastka / ciasta. Koszt serwisu kawowego Wykonawca musi wykazać w preliminarzu kosztów. 12 .Wymagane jest, aby szkolenie miało charakter aktywny, wymagający zaangażowania wszystkich uczestników szkolenia. 13 Miejsce organizacji szkolenia - miasto Milicz. 14. Termin realizacji zamówienia: 07.07.2014 r. - 18.07.2014 r..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.57.00.00 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: projekt pn. IM-puls współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013 - Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.4 Niepełnosprawni na rynku pracy.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.07.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
DOLNOŚLĄSKI ZAKŁAD DOSKONALENIA ZAWODOWEGO ODDZIAŁ I WE WROCŁAWIU
jakie przetargi wygrała firma
DOLNOŚLĄSKI ZAKŁAD DOSKONALENIA ZAWODOWEGO ODDZIAŁ I WE WROCŁAWIU
- Dolnośląski Zakład Doskonalenia Zawodowego Oddział I we Wrocławiu, ul. Biskupia 10, 50-148 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 11000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 8340,00
Oferta z najniższą ceną: 8136,04 / Oferta z najwyższą ceną: 10114,29
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z MILICZA
- Remont elewacji zabytkowych budynków szkoły w Technikum Leśnym w Miliczu im. prof. Władysława Jedlińskiego
- REMONT DACHU W INTERNACIE SZKOŁY TECHNIKUM LEŚNEGO W MILICZU IM. PROF. WŁADYSŁAWA JEDLIŃSKIEGO
więcej: przetargi w Miliczu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przeprowadzenie szkoleń i warsztatów dla kadry jednostek organizacyjnych pracujących w obszarze pieczy zastępczej oraz osób sprawujących pieczę zastępczą.
- Przeprowadzenie warsztatów z zakresu kreowania wizerunku połączonych z usługą stylisty wraz z metamorfozą i zakupem ubioru dla UP - "Kwalifikacja? Akcja! - aktywizacja zawodowa z OHP" - 9 części
- Świadczenie usług społecznych w ramach Projektu pod nazwą "Wsparcie rodziny w Gminie Kutno"- 2 postępowanie
- Kompleksowa realizacja wizyt studyjnych dla uczestników projektu "ROZWIJAMY POTENCJAŁY - Powiatowy Program Transformacji Pokoleniowej.", numer wniosku o dofinansowanie: FESL.10.24-IZ.01-06BE/23
- Wykonanie usługi szkolenia w zakresie umiejętności i kompetencji społecznych potrzebnych do wykonywania danego zawodu zgodnie z klasyfikacją ESCO uczestnikom projektu "WYstartujMY RAZEM" II edycja
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.